Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pr moji OLD PUNCI je šu stator  :cry:

Mojster iz  smiklavza mi ga je previl za vtr.  Druga sezona, 15000km dela bp. Cena sitnica, sploh  napram novemu originalu. Ce te zanima, lahko poiscem fotke in kontakt. 

Objavljeno

Boš iskal orginal ali "nadomestek"?

Jaz sem kupil tukaj. Orginal je izdihnil po 42Kkm, ta pa drži že 36K

 

Objavljeno

Na AS-u sm dobil dokaj ugodno ceno, ne rad se grem loterijo, govoril že z nekaterimi, ki so z previtimi ali neorginalnimi naredili zelo zelo malo km nazadnje pa kupili original

Objavljeno

Hi, če ta cena (dokaj ugodno) ni ravno poslovna skrivnost, a jo zapišeš?

 

Objavljeno

@sayo... na koliko prevoženih ti je to izdihnil stator?

Objavljeno (popravljeno)

@sayo... na koliko prevoženih ti je to izdihnil stator?

73.000

Hi, če ta cena (dokaj ugodno) ni ravno poslovna skrivnost, a jo zapišeš?

 

Če ti jo povem te moram ubit  :smoke:

So rekl da ne okol govort, lahko ti jo dam pa na PM

Še zmeri dost dražje od neorginalnega

 

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Zdaj pa je OLD PUNCA spet pridobila na vrednosti:)..sem imel srečo na svoji prvi vari sem imel 98tkm pa je vse špilo  v nulo, res pa je, da je  bila made in Japan tudi z drugo čeprav "monteso" ni bilo problemov do 60tkm:OK:

Objavljeno

73.000

potem ni panike.. sem že preko... proti omišu je obrnila 97.000 (2010 letnik) :beer2:

Zdaj pa je OLD PUNCA spet pridobila na vrednosti:)..sem imel srečo na svoji prvi vari sem imel 98tkm pa je vse špilo  v nulo, res pa je, da je  bila made in Japan tudi z drugo čeprav "monteso" ni bilo problemov do 60tkm:OK:

To je hecno, zgleda da se najde kaka vmes ko kaj crkne :D, znanec ima na njej 240.000 km pa je pred kratkim šel semering na pogonski gredi iz menjalnika za verigo, stator pa regler sta pa še prva :smoke:, aja tud je 'montesa' tako kot moja... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo pr meni tut prejšni teden crknil stator... Motor letnik 02 - 79000 prevoženih.Nnebom nič skrival - cena novega originala na AS-u vrtoglavih 720€ - ampak se da dobit za 500. Še vedno preveč preveč!

 >Zanima me če mora biti točno tak kot je notri sedaj - se pravi po luknjah, (na slikah imajo vsi več lukenj) in žičevje ni zavito v folijo - (zaščito) - pa luknje so mal drugačne kot na vseh ostalih ki sem jih najdu na eBay-u al pa kje drugje...

Prosil bi za pomoč - kontakt za previtje - oz ceno.... če so to skrivnosti - lepo prosim na ZS.

 

Hvala!

 

Objavljeno

Tvoja je še star model, je enak regler kot pri novejši?

Objavljeno

na AS-u je rekel da ni isti, ampak ko gledam po slikah na eBayu ni niti ene takšne kot je ta-  čeprav piše da je za ta letnik...  

Nekateri oglasi so celo takšni da piše isti regler od 99-2010 letnik. Me zanima če ma kdo izkušnje  - oz če mi ga kdo za podobno ceno previje?

Hvala

Objavljeno

Važna je debelina žice in presek jedra (zaradi moči), mora biti enako kot na orginalnem. Kakšna pritrditvena luknja ne bo problem.

Jaz sem kupil tule in po 38Kkm če vedno BP.

Regulator, če ni pogorel pusti star.

Objavljeno

Evo nov stator je gor, upam da bo delal čim dlje k je bil tok drag

Objavljeno

na AS-u je rekel da ni isti, ampak ko gledam po slikah na eBayu ni niti ene takšne kot je ta-  čeprav piše da je za ta letnik...  

Nekateri oglasi so celo takšni da piše isti regler od 99-2010 letnik. Me zanima če ma kdo izkušnje  - oz če mi ga kdo za podobno ceno previje?

Hvala

Potem je ok če ni isti... če do zdaj ni crknil..bo menda še nadaljnjih 100k zdržal :cool: 

sam 500 je pa mal huda cifra za stator...  ebay pa od novejše ga dat? zgleda ne crkuje od tega modela

Objavljeno

sem ga naročil tukej k MiNa... upam da je taprav - čene lohk kupim šeenga pa ševseen cenej k na AS-u

 

haha!

Objavljeno

Za mojega (alternator) sem dal lani 158€ s poštnino (bil znižan). Orginal sicer spremenjen tudi rotor pride z delom pri "uradnih" cca 1K€, za to ceno lahko kupim 6 (šest) statorjev pri omenjenem prodajalcu.

Zamenjava pa je, če si pri delu pazljiv možna tudi brez zamenjave tesnila, in tudi olja ne izteče niti 1/4 deci. Meni je uspelo. Odviješ pokrov pazljivo odstraniš, odviješ tri pritrditvene vijake, odstraniš skurjen stator, očištiš ostanke olja, namestiš nov stator, kapljico "lepila" na vsak vijak, priviješ vijake namestiš nazaj, stakneš konektor, povežeš priključne kable z vezicami  in zadeva je končana.

V žepu ostane lep kupček -uronov za kak izlet.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo pr meni tut prejšni teden crknil stator... Motor letnik 02 - 79000 prevoženih.Nnebom nič skrival - cena novega originala na AS-u vrtoglavih 720€ - ampak se da dobit za 500. Še vedno preveč preveč!

 >Zanima me če mora biti točno tak kot je notri sedaj - se pravi po luknjah, (na slikah imajo vsi več lukenj) in žičevje ni zavito v folijo - (zaščito) - pa luknje so mal drugačne kot na vseh ostalih ki sem jih najdu na eBay-u al pa kje drugje...

Prosil bi za pomoč - kontakt za previtje - oz ceno.... če so to skrivnosti - lepo prosim na ZS.

 

Hvala!

Rocky, tole me na vic spomni. Haso, id kraj telefona da te pozovem na kafu.....private mesage maš. 

 

Na VTR1000f, enak motor kot Vara, sem "tvegal" s previjanjem, in po 15ooo je vse BP Tvegal sem, ker mi je mojster dečloval kot da ve kaj počne, takoj je vedu da je VTR sorodnica z Varo, jasno mu je da je navitje v olju itd itd....pač ve kaj počne in kaj ponuja.  Stroškovnik je bil pa tak: 

- previjanje statorja 65€

- regulator (nov) 40€ 

- 5 pin konektor z žico (nov) 10€ 
 
  skupaj 115€
 
 
 
Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

V ZDA k majo majhne plače je nov original stator za VTR ki je isti k od Vare 250 $

Objavljeno

Jutro vsem

 

 

Po nekajletnem premoru lastništva Vare sem si zopet zaželel le-te. 

Pa me zanima - kako ugotoviti če je stator O.K?  Kupujem namreč Varo od letnika 07 naprej.

Objavljeno

Po moje je dovolj, če pomeriš na + in - sponki na akumulatorju med delovanjem motorja da polni med 13,8 in 14,2 volta. Če polni tako kot mora morata bit oba ok.. in stator in regler..

Kdaj bo pa kaj crknilo pa ne bo vedel noben jasnovidec :)

Objavljeno

Pri katerih letnikih oz. modelih pa je okvara statorja najpogostejša?

1. do 2004,

2.do 2007,

3. 2007-naprej

Objavljeno

Koliko je bilo tu govora je to problem modela do 2004, oz. ene uvožene so tudi 2003 že pgmfi

Objavljeno

sayo, kam si priklopil merilec, sam imam digitalnega in razmišljam da bi ga vgradil kar na oklep poleg števcev, prostora je dosti, samo me zanima kam bi ga priklopil a direkt na akumulator al kam drugam imaš kakšen nasvet?

Pred časom sem rabil pomoč glede cukanja šel sem do omiša in nazaj nič cukanja motor dela k nov očitno je rabil mal odprte ceste... vsaj upam

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!