Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Vsekakor preko kontakta. V nasprotnem bo konstantno pod napajanjem in ti tako praznil akumulator, res zelo počasi, imaš pa lahko probleme.

Tak digitalni merilnik imam kar na tank torbi, priklopljen pa na vtičnico zraven navigacije.

DSC08993.thumb.JPG.86ab6214eaf4ea4c17aa66aa1781c9ff.JPG

Popravljeno . Popravil MiNa
lapsus tipkus
Objavljeno

Hojla Varaderisti!

Niti enkrat se nismo dobili, res žalostno.:klicaj: A tudi letos ne bo vsaj "Varadero štrudla"?

LP, Miran

Objavljeno

Vsekakor preko kontakta. V nasprotnem bo konstantno pod napajanjem in ti tako praznil akumulator, res zelo počasi, imaš pa lahko probleme.

Tak digitalni merilnik imam kar na tank torbi, priklopljen pa na vtičnico zraven navigacije.

DSC08993.thumb.JPG.86ab6214eaf4ea4c17aa66aa1781c9ff.JPG

A pol jaz ta voltmeter lahko priklopim tud drugje ne samo na akumulatorju kot piše v navodilih, k ta napravca kaže še nekaj drugih stvari ne samo kolk voltov fila: https://www.youtube.com/watch?v=KaBfw77J7fY

Objavljeno

Tole direkt na akumulator kot "pravijo" navodila. Napravica med ciklom polnjenja in praznjenja preverja napetost (toka ne more) po strmini naraščanja in padanja napetosti potem izračuna "življensko" dobo.

Nabrž prepriča s tole izjavo "how much capacity is in the battery?". To ponavadi tako ali tako opazimo, ko med zagonom, zaradi večjega padca napetosti (slabša kapaciteta) "vozilo" ne vžge kot z novim.

Pri novejših "vozilih" s kopico elektronike in vbrizgom se zaradi padca napetosti pod določeno vrednost, med zagonom celo resetira računalnik. Jasen znak, da je AKU "odšel v večna lovišča".

V - meter, kot ga imam jaz je namenjen izključno indikativnemu preverjanju delovanja alternatorja. Dolker je med delovanjem motorja napetost od 13,9-14,3V vem da deluje BP.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hojla Varaderisti!

Niti enkrat se nismo dobili, res žalostno.:klicaj: A tudi letos ne bo vsaj "Varadero štrudla"?

LP, Miran

A gremo na  :beer2: ?

Pa bi se res lahko kej dobili pred snegom. Nisem še zimskih gum nabavil in keten...:P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje glede centralnega stojala. Po vrnitvi iz Grčije mi je postalo jasno, da bo potrebno za lažje mazanje ketne na takšnih daljših relacijah nabavit centralno stojalo, sedaj pa sem pred dilemo ali original ali sv-motechovo varianto. Glede na komentarje po tujih forumih in priporočilo serviserja se nagibam k originalnemu, saj na bi bil sv-jev slabo skonstruiran in naj bi bilo posledično postavljanje motorja na stojalo zelo težko. Je pa razlika v ceni tudi kar precejšnja, zato me zanima še kakšno mnenje lastnika. Je motor res težko spravit na sv-jevo stojalo?

Objavljeno
8 hours ago, aleksandergabriel said:

Eno vprašanje glede centralnega stojala. Po vrnitvi iz Grčije mi je postalo jasno, da bo potrebno za lažje mazanje ketne na takšnih daljših relacijah nabavit centralno stojalo, sedaj pa sem pred dilemo ali original ali sv-motechovo varianto. Glede na komentarje po tujih forumih in priporočilo serviserja se nagibam k originalnemu, saj na bi bil sv-jev slabo skonstruiran in naj bi bilo posledično postavljanje motorja na stojalo zelo težko. Je pa razlika v ceni tudi kar precejšnja, zato me zanima še kakšno mnenje lastnika. Je motor res težko spravit na sv-jevo stojalo?

Moja ima sw motech stojalo, vidim da nisi daleč si ga lahko pogledaš in poskusiš dat na centralno stojalo. Meni ga ni teško dat na stojalo, tudi skrito je dobro tako da ni šans da kje podrgne po tleh po kakih zaprtih ovinkih in naložen. Ko so gor vsi tri kufri, daš levega dol da lahko primeš za nosilec in ga daš na stojalo, tako vsaj jaz delam.. mogoče je kaka boljša metoda. Priporočam ti ga tudi če greš na trajekt ga daš na centralca in je bolj stabilen kot na stranskem.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kako težko ali ne, je spravit motor na centralca, je zelo odvisno od konstrukcije le tega, kot ste že ugotovoli. Ponavadi je problem dodatnega CS tudi relativno nizka montaža (zmanjša oddaljenost od tal) problem nastane že pri malo globjih nagibih v ovinkih....

Rešitev je avtomatsko mazanje verige, ali celo pripomoček kot ga je predstavil @snecer, DIY verzijo pa tudi jaz. Obe varianti sta precej cenejši od CS, ki ima sveveda svoje prednosti amapk tudi pomankljivosti.

Objavljeno
pred 5 minutami, MiNa pravi:

Kako težko ali ne, je spravit motor na centralca, je zelo odvisno od konstrukcije le tega, kot ste že ugotovoli. Ponavadi je problem dodatnega CS tudi relativno nizka montaža (zmanjša oddaljenost od tal) problem nastane že pri malo globjih nagibih v ovinkih....

Rešitev je avtomatsko mazanje verige, ali celo pripomoček kot ga je predstavil @snecer, DIY verzijo pa tudi jaz. Obe varianti sta precej cenejši od CS, ki ima sveveda svoje prednosti amapk tudi pomankljivosti.

Centralno stojalo in boljše vzmetenje, in ni več problema s čohanjem centralca, pri nagibih v ovinkih ;) 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
13 minutes ago, gift said:

Centralno stojalo in boljše vzmetenje, in ni več problema s čohanjem centralca, pri nagibih v ovinkih ;) 

Saj sem rekel da ga ne čohaš, se dobro skrije ta od sw :) z dvemi po zaprtih, ko stopalko dviguje ko drsi po tleh centralc nič ne čoha

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na Vari imel sw motech stojalo in z njim ni bilo nikakršnega problema. Neglede na obremenitev in pri standardni amortizaciji ni nikoli prišlo v stik z asfaltom.

Kar se tiče postavljanja motocikla na centralca, pa je važna tehnika. Če z celo težo stopiš na vzvod, ki je temu namenjen in še rahlo privzdigneš za sopotnikove ročaje, se motor sam postavi na stojalo, brez večjega napora. Treba je uporabiti svojo težo, ne moč. Vlečenje "krave" za roge (belanco) je dokaj neuspešno!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Hvala za informacije. Mislim da bom res kupil kar sv-jevo stojalo razliko pa investiral v bencin :)

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Objavljeno
pred 11 urami, NX650 pravi:

Moja ima sw motech stojalo, vidim da nisi daleč si ga lahko pogledaš in poskusiš dat na centralno stojalo. Meni ga ni teško dat na stojalo, tudi skrito je dobro tako da ni šans da kje podrgne po tleh po kakih zaprtih ovinkih in naložen. Ko so gor vsi tri kufri, daš levega dol da lahko primeš za nosilec in ga daš na stojalo, tako vsaj jaz delam.. mogoče je kaka boljša metoda. Priporočam ti ga tudi če greš na trajekt ga daš na centralca in je bolj stabilen kot na stranskem.

Kar se tiče stabilnosti se ne morem strinjati da je stabilnejši na centralcu. Mojega je, Aprila, veter položil na tla ko je bil na centralcu. Na ovinku prej podrgne stopalka kot stojalo.

Objavljeno

SW centralc mi že več let dobro služi, to je bila sigurno najboljša naložba na moped

Objavljeno
On 10/30/2015, 6:50:02, zoranko said:

Kar se tiče stabilnosti se ne morem strinjati da je stabilnejši na centralcu. Mojega je, Aprila, veter položil na tla ko je bil na centralcu. Na ovinku prej podrgne stopalka kot stojalo.

Če si ga imel na centralcu nekje na trdnem..asvalt..beton... da to kravo prevrne je po moje burja premalo..kak veter je to bil :eek:

Na trajektu kot sem rekel, je garantirano bolj stabilna na centralnem stojalu...

Objavljeno

31.Marca je bil na mojem koncu veter ki je ruval drevesa. Motor je bil pokrit s pokrivalom (efekt jadra), postavljen na tlakovce kot že večkrat. Varadero hitro pade iz ravnotežja, tako da dvomim da bi na valovitem morju obstal na centralnem stojalu, ampak nikoli ne veš.

Objavljeno

Evo, vsak ima svojo izkusnjo. Da ti bo odlocitev se malo tezja, delim se svojo... ;) Sam nimam "stenderja", pogresal sem ga pa samo kaksno leto, dve, dokler si nisem omislil mazalca verige od Letecega. Vara je po mojih 7-letnih izkusnjah zadosti (zelo) stabilna na tacki, vendar pa moram poudariti, da stranskih kovckov ne uporabljam. Problem v garazi, ko zelim, da Vara stoji bolj pokonci resim z leseno dilco pod tacko.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Dejstvo je da so stojala (centralna ali stranska) na Vari vedno problematična.

Originalno stransko stojalo je narejeno tako da je kakršenkoli nagib terena že problematičen pri postavitvi in ne potrebuješ veliko da 250kg železja rukne po tleh. Sam sem to težavo rešil tako da sem stransko stojalo nekje v sredini zalomil in ga na zadnjem delu tudi podaljšal (podobno kot imajo to narejeni GS-i). Po tej predelavi je zadeva super funkcionirala.

 

Untitled.thumb.jpg.8d17c695071aa40726367

Kar se pa centralca tiče pa ga je z polnimi kufri cela znanost dvigniti in ko sem enkrat vlekel bika na stojalo sem si tudi nategnil mišico....potem sem vzvod katerega pohodiš podaljšal in je zadeva spet super funkcionirala.

 

Torej na kratko......fleks in švasaparat rešita vse :)

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Tudi jaz bom naredil to, da zalomim in podaljšam stransko, ker mu ne zaupam... nekak čudno stoji na njem na kaki mehkejši podlagi pa brez da daš kako podlago odspodaj sploh ni šans :)

Leteči, si tudi tisti del stranskega stojala povečal, ko je spodaj ploščica- opora ki se nasloni na tla? dal kako večjo gor v stilu gs-a?

Se še da kaj zmenit s tabo za ta tvoj oiler?

Ko daš na centralno ko so gor tri kufri, jaz dam levega stranskega dol da lahko primem za nosilec in potem ga dam brez problema na stojalo, drugače zna res presekat v križu :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oiler od Letecega je zakon, meni fajn sluzi. Ampak zal jih je prenehal izdelovat, pa ravno sem se sodelavce Madzare navdusil, da ga kupijo. Bo treba kaksno peticijo napisat - te so zdaj v modi :)

Objavljeno

ZA kakšnega varaderista bomo še kaj zrihtal.......po moje so še kakšni kosi ostali :)

 

drugače pa najbolje na PM.

 

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zima se bliža, pa je čas, da originalne fedre zamenjamo z rahlo boljšimi ;)

Menjava opravljena na servisu Motorjet v MB (so zelo Profesionalni in Pošteni in predvse niso Zlatarji, za razliko od ponudnikov teh izdelkov na SLO tržišču).

Ker niso pooblaščen servis za Hondo (ampak za ostale znamke KWAK, SUZA, ENGLEŽE in Italiane), sem seveda najprej preveril če je orodje, ki ga uporabljajo primerno za Hondo :D ).

Začetek menjave...Evo zelo dobre volje in predvsem vesel glavni servsni mojster Matej pred pričetkom dela (slika nastala ravno po menjavi kardana na motorju Nemškega proizvajalca, ki je prav tako zelo pogosta servisna znamka pri njih ;)...težki zaj.. servis je mimo :) ) .

20151207151231.jpg

prvi odtegnjeni šraufi na vagi..

20151207154844.jpg

in še na zadnji nihajki

20151207154957.jpg

zadnje kolo mora dol

20151207155746.jpg

20151207160225.jpg

Nadomestni amortizer :OK:

20151207160329.jpg

20151207160419.jpg

gremo noter z njim

20151207160855.jpg

pozicioniran na svojem mestu

20151207162422.jpg

namestitev zadnjega kolesa


20151207164946.jpg

in pritrditev stranske nastavitve fedre ;)

20151207165500.jpg

to je to :)  ena ura dela in malo zamazane rokice :jezik:

20151207165450.jpg

Jutri pa še sprednji fedrci :D

20151207170841.jpg

Cena: 40 EUR z DDV in veliko smeha ob menjavi ;)

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

zanimivo, da ni specialist za honde :) 

ko sem mu prvič dal er6 na servis, mi je dal od honde filter

vidim pa da bo treba ketno namočit ali menjat ter objemke ki niso videle wd40 :)

Objavljeno

Ne vem zakaj je dal zadnjo feltno dol, ker jo ni treba da dobiš komplet fedr ven

Objavljeno
pred eno uro, sayo pravi:

Ne vem zakaj je dal zadnjo feltno dol, ker jo ni treba da dobiš komplet fedr ven

ker je majster pa je še kaj drugega pogledal ali namazal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!