Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Imel podobno težavo. Kot kaže se čip izbriše če ključa ne uporabljaš dalj časa, ali ga daš v bližino magneta.  Moraš nabaviti novi ključ in ga programirati. V lastni režiji ni tako enostavno, tako da priporočam obisk servisa. Potem menjavati ključa na nekaj mesecev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, zoranko said:

Imel podobno težavo. Kot kaže se čip izbriše če ključa ne uporabljaš dalj časa, ali ga daš v bližino magneta.  Moraš nabaviti novi ključ in ga programirati. V lastni režiji ni tako enostavno, tako da priporočam obisk servisa. Potem menjavati ključa na nekaj mesecev.

Ni nobene potrebe menjavat ključe na nekaj mesecev, sem poskusil.. dela tudi z rezervnim ključem čisto normalno..pa ga nisem sploh še uporabil.... na ključu ni nobenega čipa tako da se ti nima kaj izbrisat, na njemu je skrita samo mala tuljavica ki jo HISS prepozna. V spodnji priponki je malo o tuljavah... mogoče bi jo vpliv močnega magneta deformiral... drugo res ne vem kaj bi se mu lahko zgodilo... kje si pa sploh hranil rezervni ključ?

http://lms.fe.uni-lj.si/amon/literatura/EK/EK5-Tuljave.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ključu je čip in tuljava. Tuljava sprejema in oddaja signale za čip.

Če vara ne vžge, je lahko težava s senzorjem pri menjalniku.

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, NX650 pravi:

Ni nobene potrebe menjavat ključe na nekaj mesecev, sem poskusil.. dela tudi z rezervnim ključem čisto normalno..pa ga nisem sploh še uporabil.... na ključu ni nobenega čipa tako da se ti nima kaj izbrisat, na njemu je skrita samo mala tuljavica ki jo HISS prepozna. V spodnji priponki je malo o tuljavah... mogoče bi jo vpliv močnega magneta deformiral... drugo res ne vem kaj bi se mu lahko zgodilo... kje si pa sploh hranil rezervni ključ?

http://lms.fe.uni-lj.si/amon/literatura/EK/EK5-Tuljave.pdf

Ne drži popolnoma.

Moja vara je imela rfid čip PCF7936 kateri je programabilen, tako da je možno tudi, da se je čip razprogramiral ali se je spremenil kak bit, ali ...

Če se ne motim, lahko kupiš fabriško prazen transponder, prebereš delujočega in sprogramiraš novega. Ne vem pa kdo bi imel bralno/pisalno enoto.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, KNNMS said:

Ne drži popolnoma.

Moja vara je imela rfid čip PCF7936 kateri je programabilen, tako da je možno tudi, da se je čip razprogramiral ali se je spremenil kak bit, ali ...

Če se ne motim, lahko kupiš fabriško prazen transponder, prebereš delujočega in sprogramiraš novega. Ne vem pa kdo bi imel bralno/pisalno enoto.

Lp

Res je, tako kot si napisal programabilni transponder je. Se opravičujem ker sem pisal da je tuljava not.

Link kako programirajo ključe na VFR, mislim da bi moralo it enako na varaderu..... 

Če komu kaj pomaga...

 

1 hour ago, STAR said:

V ključu je čip in tuljava. Tuljava sprejema in oddaja signale za čip.

Če vara ne vžge, je lahko težava s senzorjem pri menjalniku.

.

če si še enkrat prebereš, je problem v enem ključu.. z drugim dela ok... tako da pozabi probleme s senzorji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Milan, vzemi oba ključa, se usedi na Varo in se odpelji v AS, pa ti bodo zrihtal v par minutah.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vari se da naredit buy pass, tudi če ti transponder crke :) (pri večini ostalih motorjih je nemogoče ;) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, gift said:

Na vari se da naredit buy pass, tudi če ti transponder crke :) (pri večini ostalih motorjih je nemogoče ;) ).

kako se to naredi... mogoče reši kdaj če se na poti kaj zgodi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, raza pravi:

Milan, vzemi oba ključa, se usedi na Varo in se odpelji v AS, pa ti bodo zrihtal v par minutah.

Raza,to sem nameraval.A si misliš sranje.Nosim rezervo s seboj, da bi se lahko peljal naprej,če se s ključem kaj zgodi.

pred 8 urami, NX650 pravi:

kako se to naredi... mogoče reši kdaj če se na poti kaj zgodi?

To je tudi rešitev, ampak nimam pojma kako se to naredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. maj 2016 at 7:31, NX650 pravi:

Ni nobene potrebe menjavat ključe na nekaj mesecev, sem poskusil.. dela tudi z rezervnim ključem čisto normalno..pa ga nisem sploh še uporabil.... na ključu ni nobenega čipa tako da se ti nima kaj izbrisat, na njemu je skrita samo mala tuljavica ki jo HISS prepozna. V spodnji priponki je malo o tuljavah... mogoče bi jo vpliv močnega magneta deformiral... drugo res ne vem kaj bi se mu lahko zgodilo... kje si pa sploh hranil rezervni ključ?

http://lms.fe.uni-lj.si/amon/literatura/EK/EK5-Tuljave.pdf

Informacija o tem je iz tujih forumov in od serviserja. Sam nisem toliko podkovan v elektroniki da bi to vedel. Ključ ko se enkrat izbriše se, baje, ne da na novo programitrati, tako da ostane samo zamenjati ključ ali nabaviti novi čip-ebay. Nasvet o menjavanju kluča je prav tako od serviserja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, NX650 pravi:

kako se to naredi... mogoče reši kdaj če se na poti kaj zgodi?

Na poti to ne moreš uredit, ni ravno tako preprosto :) , se pa da  ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, zoranko pravi:

Informacija o tem je iz tujih forumov in od serviserja. Sam nisem toliko podkovan v elektroniki da bi to vedel. Ključ ko se enkrat izbriše se, baje, ne da na novo programitrati, tako da ostane samo zamenjati ključ ali nabaviti novi čip-ebay. Nasvet o menjavanju kluča je prav tako od serviserja

Drži!

Ko je enkrat sprogramiran je "zapečen"

Kupljen mora biti kot tovarniško prazen, niti delno programiran za določeno znamko.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, gift said:

Na poti to ne moreš uredit, ni ravno tako preprosto :) , se pa da  ;) 

Jasno mi je da se da marsikaj :cool:... lahko pa daš kak link kako... ali pa napišeš postopek :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

zdravo,

imam vprašanje. na Vari letnik 2006 (55.000km) mi zelo pobira voltažo v bateriji. V mirovanju pri prižganem motorju instrument kaže, da polni 14.0v, kar je normalno. Med (kratko) vožnjo pa mi baterijo sprazni. 

je pokvarjen Regulator/Usmernik ali Alternator? Pomoje prvo.

kakšne so izkušnje s tem? kje (poleg Ebaya) se dobi hitro in ugodno rezervni del?

Grem v naslednjih dneh itak do avtoelektričarja, ampak bi rad razčistil že prej :)

hvala, lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšnem "stanju" je pa akumulator? Nov, star?

Napetost, ki si jo izmeril je v mejah normale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎17‎.‎5‎.‎2016 at 6:08, athlon pravi:

Tovarniški podatki za zadnje vzmetenje:

 

2, Vara z ABS -  vzmet do konca popustiš (vrtenje v levo - Low) potem pa 20 klikov v smeri urnega kazalca

 

Če prav razumem, je to samo za voznika ... kaj pa za max. obremenjen motor.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, herbra pravi:

Če prav razumem, je to samo za voznika ... kaj pa za max. obremenjen motor.

Hvala

Ja, pa vrtiš v smeri urinega kazalca, če je moped na stranskem štendru pa tudi opaziš kako se zadnji del dviguje in postajaaa vedno bolj trddd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, herbra pravi:

Če prav razumem, je to samo za voznika ... kaj pa za max. obremenjen motor.

Hvala

Pa do konca naviješ a ne?

Pa ja ne boš naložen motor odvil na minimum. Boš valcer po cesti plesal.:)

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, cb1300 pravi:

pravilno se to z metrom dela....

SAG ja, ok sam to glih ne vsak meri. Sprednje so kakor so, zadnje pa maš knof ku ga malo vrtiš po svojem občutku oz. obnašanju motorja in to je to. Drugače pa ja, se strinjam s tabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hojla. imam težavo saj mi je počila vzmet na napenjalcu verige odmične gredi, vstavil novi napenjalec ,naredil kontrolo verige in zobnikov pa mi motor rahlo cuka. pri 6000 vrtl.  Preveril pumpo goriva pa ne gre tako kot prej :mad:. Zamenjal svečke. Je imel kdo podobno težavo. Vara je sd01 in ima frgazerje. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pri meni sta bili obe membrani zanič (luknjasti); se mi je pa zaletaval pri konstantni vožnji, pri pospeševanju pa ne.

Čist tko sm se spomnil; a pogonsko ketno maš v redu?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!