Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 Pogledal vse in vžig ok. v leru dela brez problemov do 8000-9000 obrat. Nič ne poka ne kadi in gre lepo v orate brez problemov, ko pa se peljem pa začne ...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 13 urami, horek enduro pravi:

 Pogledal vse in vžig ok. v leru dela brez problemov do 8000-9000 obrat. Nič ne poka ne kadi in gre lepo v orate brez problemov, ko pa se peljem pa začne ...

Da ni tudi pri sd01 problem pretisnjenih cevk goriva ali odduškov pod rezervoarjem, ko si zlagal skupaj.

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 15. 6. 2016 at 12:44, japke pravi:

zdravo,

imam vprašanje. na Vari letnik 2006 (55.000km) mi zelo pobira voltažo v bateriji. V mirovanju pri prižganem motorju instrument kaže, da polni 14.0v, kar je normalno. Med (kratko) vožnjo pa mi baterijo sprazni. 

je pokvarjen Regulator/Usmernik ali Alternator? Pomoje prvo.

kakšne so izkušnje s tem? kje (poleg Ebaya) se dobi hitro in ugodno rezervni del?

Grem v naslednjih dneh itak do avtoelektričarja, ampak bi rad razčistil že prej :)

hvala, lp

 

 

po dopustih še nič kaj rešenega na to temo. Montiral sem si voltmeter za spremljanje voltaže med vožnjo, ki je konstantna med 13,5v - 13.7v. 

meni se zdi to premalo. zanima me, koliko kaže pri vas in koliko je normalno? 

je čas za zamenjavo regulatorja?

 

 

Objavljeno
7 minutes ago, japke said:

po dopustih še nič kaj rešenega na to temo. Montiral sem si voltmeter za spremljanje voltaže med vožnjo, ki je konstantna med 13,5v - 13.7v. 

meni se zdi to premalo. zanima me, koliko kaže pri vas in koliko je normalno? 

je čas za zamenjavo regulatorja?

 

 

Ce tole kaj pomaga . . . 

Diagnostic charging system


Diagnostic charging system of a self-excited generator the example of a Honda charging system. ( created by ManfredK - registered in the German Wiki by maikel )
 
Notes on the individual measurements :

Resting tension : The open-circuit voltage is measured between the battery plus and minus. It is important to ensure that the measurement is directly to the battery and not bolted cables. This measurement is used primarily to determine whether the battery for the further measurements is sufficient reserve capacity . Normal batteries have a resting tension of about 12.2 to 12.6 V , maintenance-free batteries , a resting tension from 12.8 to 13.2 V. In case of insufficient rest voltage the battery must be charged and , if necessary, to undergo a stress test .
 
Charging voltage: The measurement of the charging voltage is effected in two passes , one with and one without a switched load ( light , turn signal , etc.). During the measurement of the speed from the idle speed should beginning at about 4000 - 5000 min-1 can be increased . In modern charging systems , a voltage is higher than the open circuit voltage even at idle speed to be measured. At least at high idle speed, the charging voltage relative to the open circuit voltage should be higher. The nominal values given in the table are to be understood as approximate values .
 
The quiescent current measurement of the quiescent current is to document an unacceptably high power consumption with the ignition off . An insufficiently charged battery can also charge with a functioning system and long service life , eg caused by an alarm system, radio, etc. . It is therefore important that during the measurement, the ignition is turned off . However, additional "secret " Consumers should not be disconnected from the electrical system in order to determine the electricity consumption. Before starting the measurement , the function of the multimeter in the measuring range milliamperes ( DC, DC ) to examine necessarily . Since it is not excluded that the fuse is blown for this measurement range, the meter can display a consumption of 0.0 mA you may , although in reality , a current flows . To test the instrument , please connect a small light bulb ( 1.2 or 1.7 Watt) with meter and a 12V battery. The expected current is about 140 mA at a 1.2 W bulb approximately 100 mA and at a 1.7 W bulb. If the idle current higher than specified by the manufacturer , you should check if additional loads are mounted. To narrow down the faulty circuit , it is recommended to remove the individual fuses from the fuse box to locate the possible defective consumer .
 
Generator test:

There is an old mnemonic in the Electrical ... Where no current because no ohms !

If in a circuit , no current flows do not present noticeable resistance. Many vehicle manufacturers give to the workshop manuals that the open circuit voltage of the generator to be tested. (Measurement of the generator voltage with the engine running , without the generator is connected to the rectifier / regulator ) In this measurement, flow through the meter only tiny currents , since the measuring instruments typically have an internal resistance of 10 million ohms. Any line damage (broken wires , damaged solder joints ) will not be visible in these small streams. The problem with this no-load test is also a possible source discharges of voltage ( 60 - 100V ) for a short to ground in the wiring system . Please Do not leave the generator at the regulator / rectifier mounted . The battery remains connected as usual. With the multimeter , the AC voltage is measured now . Since 3 coils are installed in the generator, you must repeat this measurement for all three types of connection to the yellow or white cables. In a functioning regulator / rectifier , the measured AC voltage with increasing speed is seemingly always lower . The reason for this measurement result is the controller characteristic . Once the Reglerabschaltspannung is achieved , the inductive effect of the resistance generator coils , the alternating voltage generated by the controller is set to a value of about 3 - 5 volts down regulated . Your meter now displays the average voltage value of Reglerabschaltspannung and 3-5 volts. ( See also the previous chapter voltage and current control) . With an oscilloscope , the voltage curve gives a better understanding here .
 
Voltage drop measurement

The voltage drop measurement is used to recognize any existing damage to the cable connections between the regulator / rectifier and battery. In particular, ground connections , may be defective in older vehicles. Here, too, the whole system remains connected .
 
voltage information

In most regulator / rectifier systems Reglerabschaltspannung is determined by an internal circuit . In a few systems ( switched plus the regulator / rectifier identified by terminal 15 ) , the controller is an external voltage information informed about the current charge voltage . In case of incorrect information voltage the controller can not detect the correct cut-off time .
 
diode Test

For diode test the regulator / rectifier is developed. With the multitester the passage and blocking action of the diodes is then tested in the metering setting diode test . A total of 12 measurements performed. Please note that when functioning blocking effect in the table , the value must be "infinite" input to letters in order to obtain the corresponding Beuteilung the actual value.
 
regulator test

For an examination of the thyristors and the regulator circuit you would need an external power source. The best location is a DC voltage transformer in the range 0 - 20 volt adjustable. Must be limited in order not to overload the controller part of the current flow. In the test circuit is therefore a light bulb 1.2 or 1.7 W to obstruct . Thus, the current flow is limited to a harmless -150 100 mA. Even when accidentally connected incorrectly, is not expected due to the low current damage of components. The bulb it also provides information about the optical function of the controller. The transformer is from 0 volts regulated slowly . The bulb must remain until the Reglerabschaltspannung from . Once the Reglerabschaltspannung is achieved burns the bulb. The voltage of the transformer must then be re- adjusted completely reduced to 0 V , as the thyristor is switched to a voltage of 0.7 volts ( bulb is slowly dark ) . The voltage you can check regulator / rectifier directly with a multimeter between the positive output regulator / rectifier and ground connection.

index.php?title=Bild:Diagnose_Ladesystem

But first, as Two Plugs mentioned, check your accu if it´s down.

While engine is running the alternater should provide up to 14,4 V, messured at the poles of the accu.

Objavljeno
pred eno uro, japke pravi:

po dopustih še nič kaj rešenega na to temo. Montiral sem si voltmeter za spremljanje voltaže med vožnjo, ki je konstantna med 13,5v - 13.7v. 

meni se zdi to premalo. zanima me, koliko kaže pri vas in koliko je normalno? 

je čas za zamenjavo regulatorja?

 

 

Dvakrat sem imel enak problem (na različnih motorjih), v okvari je bil stator. Naj ti ga električar premeri. Če je accu slab ga tudi zamenjaj.

Scarabeo

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 7. 10. 2015 at 11:11, Cartman pravi:

Rocky, tole me na vic spomni. Haso, id kraj telefona da te pozovem na kafu.....private mesage maš. 

 

Na VTR1000f, enak motor kot Vara, sem "tvegal" s previjanjem, in po 15ooo je vse BP Tvegal sem, ker mi je mojster dečloval kot da ve kaj počne, takoj je vedu da je VTR sorodnica z Varo, jasno mu je da je navitje v olju itd itd....pač ve kaj počne in kaj ponuja.  Stroškovnik je bil pa tak: 

- previjanje statorja 65€

- regulator (nov) 40€ 

- 5 pin konektor z žico (nov) 10€ 
 
  skupaj 115€
 
 
 

 Vem,da sem to potegnu iz naftalina, sam zanima me, kam si to dal previjat stator??  :)

Objavljeno

Priselac, Novo mesto zelo kvalitetno in strokovno opravi omenjena dela. Lp.

Objavljeno

Zivjo a mi lahko kdo pomaga najti za eg izpuhe prodajalca oziroma ce ima kdo informacijo kako do papirjov za homologacijo.hvala lp bsa

 

Objavljeno
pred 5 urami, bsa pravi:

Zivjo a mi lahko kdo pomaga najti za eg izpuhe prodajalca oziroma ce ima kdo informacijo kako do papirjov za homologacijo.hvala lp bsa

 

Eg izpuh ??? nisem še slišal... daj kako sliko gor

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

V prodajo bo šla moja varica zaradi pomankanja časa če bo koga zanimalo, zadnje dve leti  sem naredil samo 1000km

Je letnik 2004, nova zadnja+sprednja guma anakee, novi zobniki+veriga, nove distk ploščice, menjano na as domzale

 

Sedaj ima leo vince izpuhe(na sliki jih ni), givi kovčke 55l+ 2x 41l, power commander, K&N športni filter, 12v vtičnico, centralno stojalo, led zadna luč+srebrni smerokazi

 

302241363924191611785648.jpg

 

 

 

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno vprasanje za varoljupce:

v tujini se lahko nabavijo nastavki za original auspuhe - "prötehullsen" jih namontiras oz. prisraufas na konec auspuha in varica ima bolj "prdajoc" glas.

A ima kdo ta nastavek?

 

 

Objavljeno
15 minutes ago, branko1 said:

Eno vprasanje za varoljupce:

v tujini se lahko nabavijo nastavki za original auspuhe - "prötehullsen" jih namontiras oz. prisraufas na konec auspuha in varica ima bolj "prdajoc" glas.

A ima kdo ta nastavek?

 

 

Prötehullsen še Google translate ne zna prevest.

V Google nobenih zadetkov! 

Kje si pa za to slišal? :huh:

Objavljeno

Varaderoforum.de .- drugi izraz je tudi auspuffhüllsen

Dobi se tudi na ebay-ju

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Kupil sem mojo drugo Varadero, prva je bila 2001, sedaj pa letnik 2005.

Motor ima eno težavo: nelinearno pospeševanje, trukira, in pri določenih kostantnih obratih (2000 ali 4000) poka, oz kot da ne vžigajo pravilno svečke... Motor potegne nad obrate ampak zelo neenakomerno, pri nizkih obratih med navorom lepo spelje, potem se v sede pri nekje 4 tisoč obratih in znova potegne od 5 tisoč naprej in še enkrat "luknja" pri pospeševanju pri 7 tisoč obratov.

Svečke sem zamenjal z novimi sicer ngk iridium ekvivalentne (predpisane stanejo 50 Eur). Ob nakupu so bile montirane pa denso svečke,  ki pa nisem našel med kompatibilnimi za ta motor.

Sprašujem se, če so lahko svečke krive ali je morda lahko težava  kje drugje. Vžig, tuljave,... 

Hvala za pomoč 

Objavljeno
pred 51 minutami, Damiano pravi:

Pozdravljeni

Kupil sem mojo drugo Varadero, prva je bila 2001, sedaj pa letnik 2005.

Motor ima eno težavo: nelinearno pospeševanje, trukira, in pri določenih kostantnih obratih (2000 ali 4000) poka, oz kot da ne vžigajo pravilno svečke... Motor potegne nad obrate ampak zelo neenakomerno, pri nizkih obratih med navorom lepo spelje, potem se v sede pri nekje 4 tisoč obratih in znova potegne od 5 tisoč naprej in še enkrat "luknja" pri pospeševanju pri 7 tisoč obratov.

Svečke sem zamenjal z novimi sicer ngk iridium ekvivalentne (predpisane stanejo 50 Eur). Ob nakupu so bile montirane pa denso svečke,  ki pa nisem našel med kompatibilnimi za ta motor.

Sprašujem se, če so lahko svečke krive ali je morda lahko težava  kje drugje. Vžig, tuljave,... 

Hvala za pomoč 

;hmm: Dvomim da bi nove svece hecale. a pred menjavo je lepo vlekla? Prej bi okrivil dovod bencina. Črpalka? Da ni morda kje prepognjena bencinska cev?

 

denso za hondin 996cm V2 so dve možni IX24B in IX27B Kaj si pa ti dobil kot ekvivalent?

Objavljeno
On 2/3/2017 at 3:57 PM, motorist007 said:

V prodajo bo šla moja varica zaradi pomankanja časa če bo koga zanimalo, zadnje dve leti  sem naredil samo 1000km

Je letnik 2004, nova zadnja+sprednja guma anakee, novi zobniki+veriga, nove distk ploščice, menjano na as domzale

 

Sedaj ima leo vince izpuhe(na sliki jih ni), givi kovčke 55l+ 2x 41l, power commander, K&N športni filter, 12v vtičnico, centralno stojalo, led zadna luč+srebrni smerokazi

 

302241363924191611785648.jpg

 

 

 

 

 

Še na voljo, sicer pa za 3.5k in podobne cene s tako opremo bo raje doma počakala :D

 

 

 

 

Objavljeno
Ob ‎1‎.‎4‎.‎2017 ob 8:50, Damiano pravi:

Pozdravljeni

Kupil sem mojo drugo Varadero, prva je bila 2001, sedaj pa letnik 2005.

Motor ima eno težavo: nelinearno pospeševanje, trukira, in pri določenih kostantnih obratih (2000 ali 4000) poka, oz kot da ne vžigajo pravilno svečke... Motor potegne nad obrate ampak zelo neenakomerno, pri nizkih obratih med navorom lepo spelje, potem se v sede pri nekje 4 tisoč obratih in znova potegne od 5 tisoč naprej in še enkrat "luknja" pri pospeševanju pri 7 tisoč obratov.

Svečke sem zamenjal z novimi sicer ngk iridium ekvivalentne (predpisane stanejo 50 Eur). Ob nakupu so bile montirane pa denso svečke,  ki pa nisem našel med kompatibilnimi za ta motor.

Sprašujem se, če so lahko svečke krive ali je morda lahko težava  kje drugje. Vžig, tuljave,... 

Hvala za pomoč 

Če je motor pred menjavo svečk deloval pravilno, so lahko krive samo svečke. Poskusi vstaviti stare, pa boš videl. Tudi ne bi bilo prvič, da je nova svečka v okvari. Lp!

Objavljeno

Mi lahko kdo, ki je že uporabljal ali uporablja MRA vetrobransko steklo (kot je prikazano na spodnji sliki) pove, če je razlika med povišanim Givi in tem MRA vetrobranom, ter v čem je razlika. Nekaj je že napisanega sem prebrskal, ampak zanima me bolj natančen odgovor od uporabnika (višina voznika okrog 190 cm). Skratka, če se splača kupit in namontirat.

Hvala in lp,

 

D300ST.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, gift pravi:

 

Mi lahko kdo, ki je že uporabljal ali uporablja MRA vetrobransko steklo (kot je prikazano na spodnji sliki) pove, če je razlika med povišanim Givi in tem MRA vetrobranom, ter v čem je razlika. Nekaj je že napisanega sem prebrskal, ampak zanima me bolj natančen odgovor od uporabnika (višina voznika okrog 190 cm). Skratka, če se splača kupit in namontirat.

 

Izkušenj z obema nimam, Givi povišano šipo uporabljam že nekaj let. V primerjavi z originalom odnese nekaj vetra pri 185 cm višine. Problem so turbulence, ki sem jih odpravil s tem: http://palmerproducts.co.uk. Turbulenc praktično ni več. Vožnja pri višjih hitrosti na AC je dosti mirnejša.

Odprtine na MRA šipi verjetno zmanjšajo problem turbulenc.

Popravljeno . Popravil zoranko
Objavljeno
pred eno uro, zoranko pravi:

Izkušenj z obema nimam, Givi povišano šipo uporabljam že nekaj let. V primerjavi z originalom odnese nekaj vetra pri 185 cm višine. Problem so turbulence, ki sem jih odpravil s tem: http://palmerproducts.co.uk. Turbulenc praktično ni več. Vožnja pri višjih hitrosti na AC je dosti mirnejša.

Odprtine na MRA šipi verjetno zmanjšajo problem turbulenc.

 

 

katastrofalno majo poslikano. Bi bil tako prijazen, pa nalimal kako tvojo slikco, ker jaz dejansko ne vidim kaj ponujajo. 

Objavljeno
pred 5 urami, Cartman pravi:

 

 

katastrofalno majo poslikano. Bi bil tako prijazen, pa nalimal kako tvojo slikco, ker jaz dejansko ne vidim kaj ponujajo. 

 

IMG_1937.JPG

IMG_20170405_200411[1].jpg

IMG_20170405_200350[1].jpg

Objavljeno

To pa mi niti malo ni všeč, čeprav verjamem da je ok.

Objavljeno
pred eno uro, gift pravi:

To pa mi niti malo ni všeč, čeprav verjamem da je ok.

Vsake oči imajo svojega malarja. Funkcionalno je. Pridobil sem mesto za navigacijo in kamero. Ob dežju je kokpit praktično suh, pa še mrčesa ni treba brisati z inštrumentov. turbulenc je bistveno manj. Osebno bi imel kakšno drugo šipico. MRA  brez spojlerja mi je kar všeč

Objavljeno (popravljeno)

Imam jaz boljše rešeno za navigacijo ;) ...ko dežuje je pa itak vse mokro, ker enkrat se moraš ustavit :) 

 

p.s." btw...spredaj je Snečer :D "

 

 

 

20160915_132629.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Ne vrjamem da je sneči 110hmh vozil , ne vrjamem pa da me ubiješ ...evo .....:D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!