Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Pri Motor-Jetu so mel akcijo preko zime in si dobil 35% popusta. Za EXP je 212€ 30%, lahko bi se dogovoril tudi za 35%! :grim

Jest sm navadne tourance teden dni nazaj dobil za 175€ .)

Ne vem pa če akcija še traja... Iz spletne strani so oglase že odstranili tako da zna bit da ste malo pozni.. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S popustom vred (30%)!!! :naughty:

Ave Motorjet :worship: , predlani so imeli celo tako akcijo, če si jim pripeljal sam kolesa za premontirat,

je bila premontaža in centriranje brezplačno. :winkiss:

Majster potem ko boš začel bolj vozit, pa le napiši kako si kaj zadovoljen z EXP modelom. :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ave Motorjet :worship: , predlani so imeli celo tako akcijo, če si jim pripeljal sam kolesa za premontirat,

je bila premontaža in centriranje brezplačno. :winkiss:

Majster potem ko boš začel bolj vozit, pa le napiši kako si kaj zadovoljen z EXP modelom. :winkiss:

zagotovo ti povem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. V soboto končno registriral Varo in z njo naredil prvih 60 prečudovitih km po kraških cestah. Nekomu sem obljubil, da napišem par besed o primerjavi z GS 1200 in Tigrom 855 katera sem imel.

Pri Vari me je predvsem navdušil navor, zaviranje z mašino, GLAS (še posebej, ker je zdaj Leo gor) odlične zavore, ter vetrna zaščita. Skupaj z časom čiščenja verige ga prej očistiš kot GS-a, kajti boxer ni enostavno čistit. Na Vari sem zamanj čakal na vibracije, kajti na bratrancu VTF 1000 F Fire Storm imaš težave razbrat z armature celo številke. O porabi še ne morem govoriti, sama cena motorja pa je tudi velik + napram konkurentom.

Tiger 855 je napram Vari malce podhranjen, pa tudi vetrne zaščite je precej manj.

Edini - gre kajpak teži, ampak jaz sem jo občutil šele, ko sem ga spravljal na t.i. dirkaško stojalo, da sem lažje opral verigo. Še težje ga je bilo dol spravit.

Jaz sem z njim več kot zadovoljen.

Še vprašanje za lastnike kateri imate centralno stojalo. Ali vam mogoče drsa v ovinkih?? Govorim o vožnji v dvoje- naložen. Na GS-u 1200 sem ga moram dol snet, da sem še živ.

Srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vprašanje za lastnike kateri imate centralno stojalo. Ali vam mogoče drsa v ovinkih?? Govorim o vožnji v dvoje- naložen. Na GS-u 1200 sem ga moram dol snet, da sem še živ.

Srečno.

Jaz imam centralno stojalo od SW motech pa do sedaj nisem z njim nikoli podrsal po tleh, pa čeprav se večino časa vozim v dvoje, pa tudi, ko sv bila polno naložena in tudi, če je bilo potrebno motor do tačke založiti nisem nikoli s centralcom po tleh podrsal.

Fajn se vozi,

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vprašanje za lastnike kateri imate centralno stojalo. Ali vam mogoče drsa v ovinkih?? Govorim o vožnji v dvoje- naložen. Na GS-u 1200 sem ga moram dol snet, da sem še živ.

Srečno.

Jaz mam sicer starejši model (l.2001) pa nisem še nikol podrajsal s centralnim stojalom. Tudi v Dolomitih naložen s 180kg je prej tačka podrsala kot central štender.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. V soboto končno registriral Varo in z njo naredil prvih 60 prečudovitih km po kraških cestah. Nekomu sem obljubil, da napišem par besed o primerjavi z GS 1200 in Tigrom 855 katera sem imel.

Praviš, da si se vozil po Krasu, domnevam, da tam nekje tudi živiš...s kje si torej doma? Jaz sem v originalu tudi kraševc....

Imaš novo Varo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varaderisti, kdo bo dec, pa mi poslikal in prilepil na forrum fotko desne tačke in stopalke zavore. Eden mi je zvrnil motor, :headbang: pa se mi zdi, da je stopalka nekoliko skrivljena, sedaj pa rabim sliko cele, da bom primerjal in dokazoval... Zelo hvaležen :beer2: bom za fotko, če se da, slikano od zgoraj, kot da gledaš z motorja. Aja, pa čim prej se da, lepo :beer2: prosim! Po možnosti Vara 2007!

Popravljeno . Popravil M@to
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varaderisti, kdo bo dec, pa mi poslikal in prilepil na forrum fotko desne tačke in stopalke zavore. Eden mi je zvrnil motor, :headbang: pa se mi zdi, da je stopalka nekoliko skrivljena, sedaj pa rabim sliko cele, da bom primerjal in dokazoval... Zelo hvaležen :beer2: bom za fotko, če se da, slikano od zgoraj, kot da gledaš z motorja. Aja, pa čim prej se da, lepo :beer2: prosim! Po možnosti Vara 2007!

Ja zakaj pa ne prideš, pa poslikava? Pa še v živo lahko skupaj postaviva in primerjaš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole pa zgleda najnovejša pridobitev - prikazovalnik prestav.

Montiral sam, pa še dela navsevrh. :naughty:

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo slike desne stopalke z ročico zadnje zavore.

Kot sem že dejal, sem na šihtu. Hvala za slike! Taprave, uporabne!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zdej si pa dal Acumna?!!!!

A si sam zmontiral ali kako?

Povej več, jest bi še zmeraj imel. Kolk te je pršl, itd.

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zdej si pa dal Acumna?!!!!

A si sam zmontiral ali kako?

Povej več, jest bi še zmeraj imel. Kolk te je pršl, itd.

Lp! Iztok

Ja "moj" projekt je obtičal v slepi ulici, saj je kolega, ki mi je pisal program za Eprom odšel nepričakovano s trebuhom za kruhom na Kitajsko, kjer mu velikoserijsko izdelujejo njegov projekt za male pare.

Ker sem se naveličal čakati, od Šterna pa sem ob novem letu dobil darilni bon, katerega je bilo potrebno vnovčiti, sem se odločil za nabavo Acumena. V kompletu dobiš prikazovalnik, navodila v original in slo varianti in nekaj vezic za fiksiranje kablov. V kompletu je tudi samolepilni ježek za pritrditev displeja na armaturo.

Montaže sem se lotil sam. Preštudiral sem elektro shemo Varadere, katera je dostopna na spletu (pa ni čisto za letnik 07) in si zamislil mesta, kjer bi se lahko priklopil. Vsi kontakti so sicer na konektorju armature, vendar je tam nemogoče izvesti piratski priklop, saj je konektor vodotesno zavarovan z gumi manšeto. Tako sem se odločil, da od tam vzamem samo sigmal za "ler" (zelena luča N).Napajanje displeja +/- sem vzel s konektorja parkirne luči, signala obratomera in brzinomera pa z 32 pinskega konektorja računalnika. Olupiti moraš vso plastiko okoli armature in levi bok, kjer je lociran CPU. Spajkanje žic (v navodilih ekstra piše, da morajo biti spajkana) je kar zahtevno zaradi množice dratov v neposredni bližini! Potrpljenje je bistvenega pomena in pa "farbenblint" ne smeš bit! Zdej k mam že prakso, bi zadevo zmontiral dosti hitreje, tako pa sem se zabaval kar več dni (počasi pa sigurno!). Najhitreje mi je utripalo srce, ko sem obrnil ključ za kontakt in pritisnil stikalo za zagon motorja. No, k sreči je vse delovalo kot je treba in tudi programiranje napravice je potekalo brez zapletov. Zadovoljen!

Strošek nabave je po tvoji varjanti (kot si mi razlagal po telefonu) zelo ugoden!

LP, Bogdan

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. V soboto končno registriral Varo in z njo naredil prvih 60 prečudovitih km po kraških cestah. Nekomu sem obljubil, da napišem par besed o primerjavi z GS 1200 in Tigrom 855 katera sem imel.

Pri Vari me je predvsem navdušil navor, zaviranje z mašino, GLAS (še posebej, ker je zdaj Leo gor) odlične zavore, ter vetrna zaščita. Skupaj z časom čiščenja verige ga prej očistiš kot GS-a, kajti boxer ni enostavno čistit. Na Vari sem zamanj čakal na vibracije, kajti na bratrancu VTF 1000 F Fire Storm imaš težave razbrat z armature celo številke. O porabi še ne morem govoriti, sama cena motorja pa je tudi velik + napram konkurentom.

Tiger 855 je napram Vari malce podhranjen, pa tudi vetrne zaščite je precej manj.

Edini - gre kajpak teži, ampak jaz sem jo občutil šele, ko sem ga spravljal na t.i. dirkaško stojalo, da sem lažje opral verigo. Še težje ga je bilo dol spravit.

Jaz sem z njim več kot zadovoljen.

Še vprašanje za lastnike kateri imate centralno stojalo. Ali vam mogoče drsa v ovinkih?? Govorim o vožnji v dvoje- naložen. Na GS-u 1200 sem ga moram dol snet, da sem še živ.

Srečno.

Do zdaj se nisem podrsal! Mislim da se to zgodi precej tezko ce mas polne kufre in dva gor itak ne mors polagat in je treba previdno v ovinke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je kdo imel kake izkušnje z dodatnimi lučmi oz. meglenkami?

Namreč, ena verzija Aprilie Caponord jih ima za doplačilo, pa BMW GS1200 tud, pri hondi pa o tem nevejo nič...pa tudi kot dodatno opremo se ne da kupit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda Varadero to ne rabi, ma dobe luči, drugi pa rabjo...!

Se hecam mal! Ne me zdej tepst!?

Lp! Iztok

To ni hec, kaj si napisal.Bo to kar držalo. :P .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi povrst jamramo kako je Vara težka, pa jo vsi po vrsti hočmo še mal obtežit!!???

Bi mogl razmišljat kaj bomo dol pošravfal! Ha,,,, ha...... Ne pa gor dal.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jih imel in so mi super služile.Imel pa sem jih vezane tako da sem jih lahko posamezno vžigal ali pa z dolgimi lučmi.

Hella

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo od naših gor Leo Vinci rore? Če se ne motim jih ma Leteči?

Razmišljam ... Dobu bi jih za ene 45o Alu kpl.

Kaj pravte?

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je kdo imel kake izkušnje z dodatnimi lučmi oz. meglenkami?

Namreč, ena verzija Aprilie Caponord jih ima za doplačilo, pa BMW GS1200 tud, pri hondi pa o tem nevejo nič...pa tudi kot dodatno opremo se ne da kupit.

Tule je nekaj glede meglenk

http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/onoff/...essoryintro.jsp

Popravljeno . Popravil Calmo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!