Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče te heca stikalo na sklopki in nekako prekinja vžig.

Objavljeno

Danes namontiral Metzeler Tourance EXP.

S prvovgradnimi Bridgestone gumami naredil cca 13.000 km. Pa še ima zadnja 2,7 mm profila. Samo je bolj oglata. :whistle:

Objavljeno
Danes namontiral Metzeler Tourance EXP.

S prvovgradnimi Bridgestone gumami naredil cca 13.000 km. Pa še ima zadnja 2,7 mm profila. Samo je bolj oglata. :whistle:

Potem jih boš s temi 30.000 km. :naughty:

Jaz sem jih z originalnimi Bridgestonkami naredil samo dobrih 6.000 km, pa so bile zanič, brez profila.

Z navadnimi Tourance sem pa potem naredil dobrih 15.000 km in sem zamenjal samo zadnjo gumo, prednja bo pa zdržala še 1 zadnjo.

Potem si bom pa tudi jaz ubodel Tourance EXP, da vidimo koliko je boljša od navadne.

Objavljeno
Potem jih boš s temi 30.000 km. :naughty:

Jaz sem jih z originalnimi Bridgestonkami naredil samo dobrih 6.000 km, pa so bile zanič, brez profila.

Z navadnimi Tourance sem pa potem naredil dobrih 15.000 km in sem zamenjal samo zadnjo gumo, prednja bo pa zdržala še 1 zadnjo.

Potem si bom pa tudi jaz ubodel Tourance EXP, da vidimo koliko je boljša od navadne.

Jutri grem material sprobat na Golico.

Objavljeno
Ojla.....a bi kdo vedu kaj bi lahko bilo narobe z mojo VARO (l.1999)....učeri sm prevozu ene 300km pa mi je vmes ene 8x , ko sem stisnil sklopko (hotel prestaviti gor ali dol), ugasnil motor kot da bi bil prosti tek prenizek(ampak ni).......no to se je res zgodilo samo parkrat drugače pa celo vožnjo laufala tako kot je treba.....

no če kdo kej ve nej kr natipka :winkiss:

Meni se je podobno dogajalo ko sem stisnil sklopko in dvakrat na hitro potegnil gas je motor crknil. Potem smo naštelal vplinjače in zadeva je izginila.

Objavljeno
Meni se je podobno dogajalo ko sem stisnil sklopko in dvakrat na hitro potegnil gas je motor crknil. Potem smo naštelal vplinjače in zadeva je izginila.

A nimajo naše mašince hidravlične vplinjače, ki se sami štelajo in jih ni treba nič šraufat :blink:

Objavljeno
A nimajo naše mašince hidravlične vplinjače, ki se sami štelajo in jih ni treba nič šraufat :blink:

A si mogoče mislil ventile :?

Objavljeno

Potem jih boš s temi 30.000 km. :naughty:

Ne vem, če bo držalo. Baje gredo EXP precej prej kot "navadne". No bo treba probat.

Objavljeno

Pozdravljeni fantje!

Danes grem na prvi servis, pa da vidim... :rolleyes:

Objavljeno

A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako?

Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped!

Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM!

Objavljeno
Saj ni problem ali bi bil na Vari ali ne.

Vara je zakon. :worship:

Samo kakšno leto, dve, tri,... bomo imeli bore malo časa za motor, na dopust bomo morali hoditi z avtom,...

Tako, da mi je škoda, da tako dober motor stoji samo doma v garaži.

Ni panike...ti jo skladiščim za leto, dve, tri... vsak dan ti jo peljem na sprehod, redno hranim in skrbim zanjo. Sej ti nebi kaj veliko računal :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno
A ima mogoče kdo homologirane Akrapote na Varaderu....? Če ima, kako?

Pa še nekaj......če mi lahko kdo zrihta papirje od Akrapoviča, oz. kje jih lahko najdem-lahko tud za drug moped!

Hvala za pomoč. Lahko tudi na PM!

Kukr vem Arapovica ne mors vpisat v kartoncek se nima homologacije!Leo Vince pa lahko vsaj tako so mi rekl na servisu!

Objavljeno

Končno sem naredil nekaj več km-jev z varo (1.500 v 4 dneh). Motor deluje odlično. Zmotilo me je pa nekaj, ko sem nakrenil krmilo do konca v desno (v levo stran ne) se je slišal zvok kot da bi se vžal ventilator (pa se seveda ni), oziroma je bil zvok kot pri avtomobilu ko nakreneš volan čisto v skrajnost. Ta zvok se je pojavil samo nekajkrat. Ko sem potem še sprobaval, se zvok ni pojavljal več. Me zanima ali ima kdo izkušnje s tem oz. kaj bi to bilo?

Objavljeno
Kukr vem Arapovica ne mors vpisat v kartoncek se nima homologacije!Leo Vince pa lahko vsaj tako so mi rekl na servisu!

vse se da :naughty: :whistle:

Objavljeno
Končno sem naredil nekaj več km-jev z varo (1.500 v 4 dneh). Motor deluje odlično. Zmotilo me je pa nekaj, ko sem nakrenil krmilo do konca v desno (v levo stran ne) se je slišal zvok kot da bi se vžal ventilator (pa se seveda ni), oziroma je bil zvok kot pri avtomobilu ko nakreneš volan čisto v skrajnost. Ta zvok se je pojavil samo nekajkrat. Ko sem potem še sprobaval, se zvok ni pojavljal več. Me zanima ali ima kdo izkušnje s tem oz. kaj bi to bilo?

A si imel tank torbo gor? :unsure:

Če si jo imel si verjetno nevede pritisnil gumb za vžig motoja...

Objavljeno

eno vprašanje!

zamenu sem rorčke na varici in sicer leovince. zvok je odličen me pa moti ker ful seka ko spustiš gas. primer ko se voziš po kakšnih ovinkih in je mal več dodadajanja in zapiranja plina seka nazaj skozi rore...

no sej mislm da je jasno v katerem grmu zajec zajklo.

uglavnem če ma kdo kakšno izkušnjo kaj nardit da se to neha dogajat oziroma da se zmanjša ker če je to mal sploh ni moteče.

hvala za odgovore... :worship:

Objavljeno (popravljeno)
eno vprašanje!

zamenu sem rorčke na varici in sicer leovince. zvok je odličen me pa moti ker ful seka ko spustiš gas. primer ko se voziš po kakšnih ovinkih in je mal več dodadajanja in zapiranja plina seka nazaj skozi rore...

no sej mislm da je jasno v katerem grmu zajec zajklo.

uglavnem če ma kdo kakšno izkušnjo kaj nardit da se to neha dogajat oziroma da se zmanjša ker če je to mal sploh ni moteče.

hvala za odgovore... :worship:

Normalen pojav na vseh odprtih rorčkih.Lahko se zmanjša z konusi v izpušni cevi..

Popravljeno . Popravil DAN
Objavljeno
Normalen pojav na vseh odprtih rorčkih.Lahko se zmanjša z konusi v izpušni cevi..

Normalno ni, čeprav jih veliko misli tako.

Vzrok je pa v prerevni mešanici ob zaprtju plina. Pri fergazerjih obogatiš mešanico z vijakom, za vbrizg pa ne vem če se da brez šarjenja po elektroniki.

Objavljeno
Normalno ni, čeprav jih veliko misli tako.

Vzrok je pa v prerevni mešanici ob zaprtju plina. Pri fergazerjih obogatiš mešanico z vijakom, za vbrizg pa ne vem če se da brez šarjenja po elektroniki.

Da se popravim,dokaj pogost pojav,popraviš z PCjem ali z konusi.

Objavljeno (popravljeno)
ful seka ko spustiš gas

Bl k seka bl je nš :krneki: :krneki: :naughty: :naughty: :evilgrin: :evilgrin:

Bi mogoče pomagala menjava zračnega filtra?

Za motorjem sm se vozil skor 2000km čez praznke, res preveč seka...

Filter predvidevam, da je za star in zato tudi preveč zapackan

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno (popravljeno)
Da se popravim,dokaj pogost pojav,popraviš z PCjem ali z konusi.

Se strinjam, drugače sem pa mislil, da ko/če se dogaja ni dobro oz. normalno da se to dogaja.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
Bl k seka bl je nš :krneki: :krneki: :naughty: :naughty: :evilgrin: :evilgrin:

Bi mogoče pomagala menjava zračnega filtra?

Za motorjem sm se vozil skor 2000km čez praznke, res preveč seka...

Filter predvidevam, da je za star in zato tudi preveč zapackan

Čist filter-večji pretok zraka,bo še bol sekalo..

Mi je na prejšnji mašini tudi nabijalo,s cajtom se je pa mal umirilo :?

Objavljeno

da bi namest skoz rore zrk uleku skozi filter

ja zaenkrat bomo res probal zamenjat zračn filter! sporočim kaj bo!!

Objavljeno

Kater tovarniški verižni sistem so imele-imajo Vare :whistle: s kakšno oznako??

Objavljeno
Kater tovarniški verižni sistem so imele-imajo Vare :whistle: s kakšno oznako??

Na moji trenutni, letnik 08 je gor DID 525HV

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!