Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

hmm....... trdno in trdo :? ..... semantika...... huh :shock: ...... res imam samo 5 let OS. :wink: :lol:

Objavljeno

Trdo - trdno saj je vseeno samo, da si na motorju in ne kje drugje.

Drugace pa sem vceraj probal zaloziti v ovinku do tacke pa kr gre :twisted: . Samo moti me se malo visina motorja, imam obcutek, da se peljem z glavo cisto ob crti oz. v blizini dreves in ostalih stvari, ki so ob cesti :shock: , pa ceprav je se kr precej fore. Se bo treba navadit 8) .

Objavljeno

LP.

Na koliko km menjate olje v svojih Varaderotih?

Na 6000 km ali 12000 km kot je v servisni knjigi?

Objavljeno

Jaz 1x na sezono, takrat ko ga imam na servisu, kar pomeni nekje na 8000-9000. Zdaj imam 24000km tako da mi bojo ventile malo poštelali pa naj še olje pa filter menjajo. Drugače je prenizek račun pol pa si na servisu sami kaj zmislijo. :twisted: Olje pa daj pol-sintetik "Fire-storm" ga obožuje, pa še cena je sprejemljiva. :idea:

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Olje pa daj pol-sintetik "Fire-storm" ga obožuje, pa še cena je sprejemljiva.

Od kate firme je to olje?

Kaksne imate kaj izkusnje s sipami na Vari, original in povisana izvedba? :)

Objavljeno

Olje od MOTULA, oznaka pa mislim da 5100( pa nisem čisto ziher). Tudi šipco sem menjal, ker sem višje postave in predstavlja zelo dobro zavetrje tako da čutim samo sapico na ramenih, v čeladi pa je prijetna tišina. Raje pa se probaj na kakšno Varo z visoko šipo gor vsest da vidiš če ti ustreza, vem da so nekateri z nižjo postavo imeli probleme z "vidljivostjo" naprej. :idea:

LP Bobo

Objavljeno
LP.

Olje pa daj pol-sintetik "Fire-storm" ga obožuje, pa še cena je sprejemljiva.

Od kate firme je to olje?

Kaksne imate kaj izkusnje s sipami na Vari, original in povisana izvedba? :)

MRA vario šipa, meni je super (ca 30.000sit) . Če si pa kratek z denarjem, se mi pa valja v garaži GIVIjeva visoka šipa. Ko jo daš gor boš mislil da se voziš z goldwingom.

Objavljeno

LP.

Imam tavisoko sipo, pa se boljsa polovoca pritozuje, da ji vrtinec premetava glavo. :? Tako, da bom probal z original sipo, ce bo kaj bolje. Kar dvomim. :)

Objavljeno
LP.

Imam tavisoko sipo, pa se boljsa polovoca pritozuje, da ji vrtinec premetava glavo. :? Tako, da bom probal z original sipo, ce bo kaj bolje. Kar dvomim. :)

Pa si jo dobil z motorjem?

Z MRA na srednjem ali nižjem položaju, sopotnik ne občuti turbolenc.

Objavljeno

LP.

Obe sipi dobil zraven motorja.

A tvoja MRA sipa je tista , ki je dvojna in se zgornji del posebej lahko regulira?

Sem malo kontroliral porabo in ugotovil, da je nekje 6.5 l/100km, je pa res, da ga nisem teral v ful obrate. Nekje med 4000 in 6000 obrati razen pospesevanje z mesta. Tako, da se mi zaenkrat ne zdi pretirana kaj se pa bo bomo pa vidli. :D

Objavljeno

Povprečna poraba na magistralkah znaša toliko kolikor si navedel, na avtobanu pa narašča pribl. takole:

5000 obr/min cca. 6.5l/100km

6000 obr/min cca. 7.5l/100km

7000 obr/min cca 8.5l/100km

8000 obr/min cca 9.5l/100km

Pa ne se tolko z porabo ukvarjat saj predstavljajo razlike pri porabi na motociklih "zanemarljiv" strošek glede na vse ostalo. Če ti pije v povprečju liter več kot kak drugi motor to znaša na povprečno sezono(8000Km) cca 14 jurjev ! :idea: Pa seštej vse stroške letno in boš videl da je tisti liter p.... dim!

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Jaz tudi tako mislim, da liter ali dva nista taksna ovira, da nebi imel motorja kaksnega si zelis.

Ko sem kupoval sem gledal precej razlicnih motorjev tako po zvrsteh kot v istem segmentu. Ampak ko sem videl mojo sedanjo Varo sem vedel, da mora biti moja. Zato sem tudi sedaj ful zadovoljen z motorjem. :D

Pa ceprav govorijo, da ima veliko porabo, da je dokaj mehko vzmetenje, da ne mara sportnega priganjanja, ... Sem glede na to, da sem presedlal iz Kawasakija VN 800 Classic je Varadero izpolnil moja pricakovanja cisto v pozitivnem smislu. :D

Objavljeno

Jaz sem mel prej pegasota, ki je sicer bil vreden svojga dnarja ampak ne moreš primerjati. Lani sem zvozil z "Varo" 12000 fenomenalnih Km( od tega 4200 po Grčiji in Turčiji), menjal olje in gume in tu se zgodba konča. :lol: Na Varadero.de forumu sem zasledil modele ki so zvozili preko 150000km in to samo z rednimi servisi :!: :!: :!: pa motor laufa kot nov.

Glede vzmetenja pa meni osebno bolj ustreza "staro" se pravi mehkejše vzmetenje z daljšim hodom kot pa na novem modelu. Lahko bi rekel da je narejeno za "naše" ceste.

Nov model sem že videl, kar nekaj prebral o njem, vendar ni toliko boljši da bi menjal.

Reči, kako se obnese Remus :?: Nisem še slišal Vare z Remusom, ampak VTR-ko, ki ima isto mašino in moram reči da je zvok "bomba".

LP Bobo

Objavljeno
LP.

Obe sipi dobil zraven motorja.

A tvoja MRA sipa je tista , ki je dvojna in se zgornji del posebej lahko regulira?

Ja.

Objavljeno
Glede vzmetenja pa meni osebno bolj ustreza "staro" se pravi mehkejše vzmetenje z daljšim hodom kot pa na novem modelu. Lahko bi rekel da je narejeno za "naše" ceste.

Nov model sem že videl, kar nekaj prebral o njem, vendar ni toliko boljši da bi menjal.

Se strinjam z tabo, motor je na ta način veliko bolj komforten. Sem peljal novega GSa, pa je pretrd za mene. Za nove Vare pravijo da so pretrde.

Reči, kako se obnese Remus :?: Nisem še slišal Vare z Remusom, ampak VTR-ko, ki ima isto mašino in moram reči da je zvok "bomba".

LP Bobo

Remus se super obnese. :D

Objavljeno

LP.

Vceraj je moj kolega peljal novo Varo in mojo pa je rekel, da je nova res kr precej trsa in bo bolj po godu bolj sportnim voznikom. :)

Zame, ki nisem ne vem kaksen dirkac mi je pa ta cisto dost huda. 8)

Kar se tice pa REMUSOV majo pa zelo noro dober glas. :twisted:

Objavljeno

Ti pravim da so "naši" fedri prava stvar in prav pašejo za "naše" ceste!

:lol: Pri novem modelu me pa moti to, da so se odaljili od pojma "Enduro". Nasploh pa so vse "izboljšave" vsiljene od "švabov", saj so npr. samo za njihovo tržišče modeli opremljeni z G-katalizatorji, ker drugače ne bi "premagali" BMW-ja v Motorradu!!!

LP pa mehko vožnjo

Objavljeno

LP.

Ocitno je Nemski trg tako velik, da so se jim ze Japonci zaceli klanjati.

Bobokrajnc a ti imas original auspuh na svoji Vari?

Objavljeno

LP.

Ocitno je Nemski trg tako velik, da so se jim ze Japonci zaceli klanjati.

Bobokrajnc a ti imas original auspuh na svoji Vari?

Objavljeno

Ja auspuf je tovarniški in z ponosom potrdim da je še bil izdelan na Japonskem. Verjetno veš da Varaderote "sestavljajo" v Španiji moj pa je še čist japonski :!: :!:

Ja, marketing in ekonomija kreirajo današnji trg in tudi motocikli niso izjema. Nemčija predstavlja največje tržišče za motocikle, zato je treba motorje prilagajati njihovim zahtevam in željam. Novi model ni nič drugega kot to. Ker pa se nemci veliko vozijo po avtobanih so zahtevali trše vzmetenje, kar omogoča večjo stabilnost pri velikih hitrostih vendar na škodo udobja na slabših cestah( naših). Vendar se ne sekiraj, zasledil sem da jih je kar nekaj montiralo nazaj starega dobrega Vilbersa :lol:

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Imam en problemcek. Opazam, da mi po kaksnih 20 min voznje postanejo mravlincaste roke in zapestja me bolijo, ter kot, da bi hotela mrtveti? :?

A je mozno, da je balanca prevec naprej in imam prevec stegnjene rok in se zaradi tega pri zaviranju prevec opiram na njih?

A je imel kdo iste probleme in kako jih je resil?

Drugace pa komaj cakam blizajocih se praznikov, da bom imel vec casa za voznjo. Ne pa samo kako urco na dan, kar je na taksnem motorju vec kot premalo. Ampak bolje malo kot pa nic. :)

Objavljeno

Vulcan, ne vem kaj ti naj rečem ampak to pa res prvič slišim :!: :!:

Da ga nisi prejšnji dan kaj "cuknil" pa se danes malo treseš :drinking:

P.S preveri položaj belance.

LP Bobo

Objavljeno

Vibracije motocikla znajo povzročati takšne občutke na rokah.

Objavljeno
LP.

Imam en problemcek. Opazam, da mi po kaksnih 20 min voznje postanejo mravlincaste roke in zapestja me bolijo, ter kot, da bi hotela mrtveti? :?

A je mozno, da je balanca prevec naprej in imam prevec stegnjene rok in se zaradi tega pri zaviranju prevec opiram na njih?

A je imel kdo iste probleme in kako jih je resil?

Drugace pa komaj cakam blizajocih se praznikov, da bom imel vec casa za voznjo. Ne pa samo kako urco na dan, kar je na taksnem motorju vec kot premalo. Ampak bolje malo kot pa nic. :)

Če imaš letnik 99 - kolega ima enak problem. Baje gre za nek "Schimano efekt", ki povzroča vibracije na motorju pri določenih obratih.

Objavljeno
LP.

Imam en problemcek. Opazam, da mi po kaksnih 20 min voznje postanejo mravlincaste roke in zapestja me bolijo, ter kot, da bi hotela mrtveti? :?

A je mozno, da je balanca prevec naprej in imam prevec stegnjene rok in se zaradi tega pri zaviranju prevec opiram na njih?

A je imel kdo iste probleme in kako jih je resil?

Drugace pa komaj cakam blizajocih se praznikov, da bom imel vec casa za voznjo. Ne pa samo kako urco na dan, kar je na taksnem motorju vec kot premalo. Ampak bolje malo kot pa nic. :)

Če imaš letnik 99 - kolega ima enak problem. Baje gre za nek "Schimano efekt", ki povzroča vibracije na motorju pri določenih obratih.

Ne, o temu kar ti govoriš, je ko izpustiš balanco pri ca.60 km na uro in ti začne balanco vedno bolj tresti.

Vulcan

poglej kakor ti je že Bobo rekel, če imaš balnco v pravilnem položaju. Pika(luknjica) mora biti pri zarezi oziroma spoju držal balance.

Tega kar ti opisuješ sam nisem občutil. Kaj tudi drugače občutiš vibracije?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!