Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

LP.

Mislim, da sem resil problem. :) Malo sem se poigraval s polozajem belance in je ratalo. :D

Sprobal sem tudi original sipo, pa veliko bolj piha in dela vrtince okrog glave, tako, da sem dal nazaj povosano steklo.

Kar se tice tresenja balance, ce jo spustis pri manjsi hitrosti pa ga tudi ni vec po tem, ko sem napumpal gume na predpisan pritisk.

Mat a si se ti slucajno vozil po Stajerskem relacija Slov.Konjice-Celje pred cca 14 dnevi na soboto?

Objavljeno
LP.

Mat a si se ti slucajno vozil po Stajerskem relacija Slov.Konjice-Celje pred cca 14 dnevi na soboto?

Z motorjem ne.

Kakšen občutek imaš, ko stiskaš prvo bremzo? Se ti ročka močno poda?

Objavljeno

Malo sem včeraj treniral bremzanje, tako od 100 na 0 in se ustavljal na dobrih 35m :!: , njami :wink:

Je pa treba met kar občutek na CBS bremzah, saj na gladkem asfaltu takoj blokira tako da moraš dobiti "grif" :!: Lani sem menjal tudi "pakne" in imam sedaj francoske Carbone Lorraine, ki grabijo kot hudič ko se malo segrejejo pa še pol cenejše so kot "original".

LP Bobo

Objavljeno
Malo sem včeraj treniral bremzanje, tako od 100 na 0 in se ustavljal na dobrih 35m :!:  , njami :wink:  

Je pa treba met kar občutek na CBS bremzah, saj na gladkem asfaltu takoj blokira tako da moraš dobiti "grif" :!:  Lani sem menjal tudi "pakne" in imam sedaj francoske Carbone Lorraine, ki grabijo kot hudič ko se malo segrejejo pa še pol cenejše so kot "original".  

LP Bobo

Kje si jih dobil in koliko dal? Kako se pa trošijo?

Objavljeno

Zadnjič sem na odprtih vratih BMWja vozil novega GSa. Bil navdušen nad bremzami. Pol sem se pa malo zamislil, pa saj je Vara imela tudi take bremze.

Skratka, ročka bremze je bila(najbližji izraz) čigumasta, vdala se mi je skoraj do krmila, doziranje čudno..... Z leti se je to počasi spreminjalo tako da sploh tega nisem opazil. Pogovoril sem se z kolegom in dal teflonske cevi na prvo bremzo, mimogrede še dal 15-20v olje v prve vilice.

Efekt, za podrobnejši test bom rabil še nekaj časa saj sem zamenjal tudi obe gume in Tourance rabijo saj 300-500km da primejo tako kot treba.

Prvi občutki so super, bremza prime zgoraj ni več vdajanja, doziranje je super. Glede olja v vilicah, staro olje je že bilo čisto črno(99letnik), sedaj je motor malo višji , trši, ko bremzaš se ne pogrezne več tako naprej, za kaj več pa kasneje ko gume zvozim.

Objavljeno

Ploščice sem kupil pri Hein Gericke v Gradcu, za Varadero pa imaš kar 3 možnosti. Najdražje so "karbonske" katere imam tudi sam in so namenjene za "športno" vožnjo, saj so v osnovi za CBR1100xx. Cena brez mwst. pa je bila okoli 60Eur. Obraba :?: , ne vem zvozil sem že cca.5000km od menjave pa ni kaj videt(utor kot nov). :lol: Moje zavore grabijo kot "hudič" tako da bi lahko uporabil rek "moraš biti lak na obaraču" :lol: :lol:

Koliko pa stane ta hec menjave olja v prednjih vilicah :?:

LP Bobo

Objavljeno
Ploščice sem kupil pri Hein Gericke v Gradcu, za Varadero pa imaš kar 3 možnosti. Najdražje so "karbonske" katere imam tudi sam in so namenjene za "športno" vožnjo, saj so v osnovi za CBR1100xx. Cena brez mwst. pa je bila okoli 60Eur. Obraba :?: , ne vem zvozil sem že cca.5000km od menjave pa ni kaj videt(utor kot nov). :lol: Moje zavore grabijo kot "hudič" tako da bi lahko uporabil rek "moraš biti lak na obaraču" :lol:  :lol:  

Koliko pa stane ta hec menjave olja v prednjih vilicah :?:  

LP Bobo

Ali se ti disk kaj bolj obrablja?

Če še nisi olja menjal v vilicah(saj imaš 99 letnik?), ti to toplo priporočam. Cena? Olje - 4500, delo 4000, če imaš pa zanič semeringe je pa še dodatno za zamenjavo. Če te zanima te lahko povežem z tipom ki to dela, samo to se dogaja v okolici Lj, ti si pa če se ne motim iz MB.

Objavljeno

Bom vprašal v MB v Motor Jetu, sicer niso poceni pa da vidimo. Letnik je res 99 imam pa prevoženih le 25000km, saj je bil prvi lastnik neki "model" iz LJ, ki je mel 3 motorje in je zvozil v 2letih pičlih 8000km.

Da bi se disk kaj pretirano obrabljal pa ne vem, vsaj nisem opazil oz.meril, četudi rad močno bremzam.

Te gume ki jih omenjaš so Michelinove ali Metzeler? Zadnjič sem gledal na DSF reportažo o Michelin Anake, ki naj bi bla 100% iz silike, "performance" pa klasa za sebe :?: :?: Veš kaj o tem :?: :?:

Ali morda ve kdo za kakšen Remus za Varo :?: :?: :?:

LP Bobo

Objavljeno
Te gume ki jih omenjaš so Michelinove ali Metzeler? Zadnjič sem gledal na DSF reportažo o Michelin Anake, ki naj bi bla 100% iz silike, "performance" pa klasa za sebe  :?:  :?: Veš kaj o tem :?:  :?:  

Ali morda ve kdo za kakšen Remus za Varo :?:  :?:  :?:  

LP Bobo

Sem premišljeval o Anake, pa sem raje kar ostal na Tourance(metzeler). Vem da mi vedno držijo, suho , mokro. Edini problem je ko so nove rabijo tja do 500km da se obrusi zaščitna plast. Do takrat znajo biti hinavske. Glede silike, v Tourance je že od vsega začetka. Michelin(66) je imel problem glede mokre ceste in zato so dodali siliko, in tako je nastala guma Anake. Razen kar sem prebral, ne bi vedel o njih. Razen opisa posameznih motoristov, kar so pa po moje neobjektivne ocene.

Objavljeno

LP.

Kar se tice sprednje rocke za bremze ima kr nekaj hoda (1-1.5 cm), ko cisto po malem grabi potem pa zmeraj bolj. Ce hoces pa ful zabremzat moras pa kr ornk stisnet rocico, skoraj do konca. Je pa spet vse odvisno na katerem polozaju je rocica.

Jaz jo imam nekje na slabi polovici mozne regulacije.

Sem pa peljal eno drugo Varadero, ki je imela cisto nove bremze pa je kr mal prej prijemala rocka in tudi cel motor se je bolj pogrezal. Pri mojem se bolje pogrezne prednji konec, ko stisnem pa se zanjo bremzo se sele cuti, da se posede tudi zadnji konec. :)

Objavljeno
LP.

Kar se tice sprednje rocke za bremze ima kr nekaj hoda (1-1.5 cm), ko cisto po malem grabi potem pa zmeraj bolj. Ce hoces pa ful zabremzat moras pa kr ornk stisnet rocico, skoraj do konca. Je pa spet vse odvisno na katerem polozaju je rocica.

Sam sem si pri močnem zaviranju stisnil prsta(bremzam z dvema prstoma). Z predelavo je spet vse ok. Ali si imel kdaj zamenjano zavorno tekočino?

Objavljeno

LP.

Se nisem zamenjal olja v bremzah, bom naredil skupaj z zamenjavo ploscic. Zato mi je Bobokrajnc dal kr malo mislit katere ploscice na j dam noter ali original ali te ki jih je on dal. Samo a je cena 60 Evrov samo za sprednja diska ali za vse tri.

Kar se pa olja v vilicah tice pa tudi se ni bil menjan s strani prejsnega lastnika tako, da ne vem, ce ga ne bom kr jaz. Baje ni potrebno razdirati celih teleskopov, ce samo olje zamenjas. A kdo kaj ve o tem?

Objavljeno

Zdravo!

To z ročkami ne vem, pravim da so moje bremze zelo "šarf" in ne rabiš močno stiskat.

Vulcan, zavorne ploščice pridejo 60Eur za prednje diske, se pravi 2 kompleta in 39Eur za zadnjo zavoro :!: , pol pa še odšteješ Mwst.

So pa pol cene novih pri As-u, ocenjene pa so ble v Motorradu z najvišjo oceno na več testih " sehr empfehlenswert" :idea:

Kupil sem pa tudi lani novo ketno z zobniki, original Taksago chain tudi po pol cene.

V Hein Gericke imajo za "japonce" veliko stvari, predvsem potrošnega materijala, je pa treba prej po telefonu naročit kaj potrebuješ ker je centralno skladišče v Nemčiji. Sicer pa je trgovina tudi v "Beljaku" tako da ni mus iti v Graz. Najbolje pa da dobiš njihov katalog pa pol vidiš kaj rabiš.

Zanima pa me nekaj ali kdo ve za "rumene" žarnice za Varadero. Videl sem dva nemca pa sta "mi utekla" tako da jih nisem mogel vprašati.

LP Bobo

Objavljeno

LP.

A tudi za ploščice je dobro prej poklicati a imajo take stvari na zalogi? :)

Za rumene luči lahko samo žarnice zamenjaš s takšnimi, ki rumeno svetijo isto kot se dobijo za belo ali modro (xenon) svetlobo. Če boš zamenjal žarnice kupi kakšne boljše, da ti bodo dobro svetle. Ne kupuj žarnic, ki so pobarvane, ker so zanič. :)

Meni drugače premze čisto vredu primejo in tudi dozirati se jih da, kr vredu, samo mogoče jim malo manjka pri bolj športni vožnji.

Objavljeno

Zdravo!

Ja v bistvu je treba prej poklicati in naročiti kaj želiš pol pa počakaš par dni. Moraš vedeti da ima Hein Gericke "miljon" artiklov za skoraj vse, tako da bi bla zaloga nemogoča.

Z bremzami pa tako, odkar sem dal gor nove "pakne" je potrebna manjša sila na ročici, tako da je možno tudi "ostro zaviranje", pa še to da pri povišani temp. še bolše grabijo. :idea:

Mislim da je zaviranje kombinacija več faktorjev, kot je že omenil mat je važna trdota v vilicah(menjava olja+cevi), važna je tudi menjava zavorne tekočine in "pakn" kot tudi nastavitve ročic. Ne velja pa tudi pozabiti da ima Varadero CBS bremze, se pravi "črevesje" prepletene hidravlike katero zahteva "dobrega mojstra" saj ima sistem PCV(pressure control valve) in še kar nekaj "stvari" ki zahtevajo popolno delovanje.

Napotek, nikoli ne dajaj motorja popravljati nekomu ki nima pojma o CBS :!: :!: :!:

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Kar se bremz tice jih bom dal sigurno zamenjati na servis. :!:

Danes, ko sem bil brez boljse polovice sme probal kako se kaj obnasa pri malo bolj agresivni voznji, pa sem opazil, da bremze kr malo mal primejo. Pri normalni voznji se ni krize, ce ga pa ornk gonis pa kr malo svoh primejo, morar rocko do konca stisnet na ful. :?

Objavljeno

Vulcan na servis bo treba :!: :!: :!:

Bremza ti mora blokirat na močan pritisk z dvemi prsti, to je meja ampak vseeno.

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Malo sem prestavljal pozicijo rocke in jo nastavil bolj stran od belance pa se mi zdi, da je tudi boljsi obcutek pri bremzanju, z manj hoda bolj zagrabi. Bom jutri probal se malo na ful bremzat pa bomo vidli. :)

Drugace sem pa opazil, da zelo sportne voznje pa Varadero ne mara prevec :evil: , mu bolj ustreza sportno turisticna voznja :D .

Nagibi v ovinkih so pa lahko brez problema cisto do tacke, pa se ostane kr nekaj fore na gumah. :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

LP.

Zanima me a tudi komu drugemu kdaj kr sam od sebe ugasne motor, ko prestavis iz druge v prvo prestavo med pocasno voznjo?

Objavljeno

Zdravo!!

Motor mi še ni nikoli ugasnil med vožnjo, razen enkrat pri ekstremnenm bremzanju, takrat pa tudi bencin ven vrže!!

LP Bobo

Objavljeno

Je pa čedn pa ogromen sm mislu da sem na mopedu ko je danes eden zraven mene stal v križišču. :D :D :D

Objavljeno
LP.

Zanima me a tudi komu drugemu kdaj kr sam od sebe ugasne motor, ko prestavis iz druge v prvo prestavo med pocasno voznjo?

Na koliko obratov imaš naštiman prostitek?

Objavljeno

LP.

Prosti tek je na nekje 800 rpm/min ko je hladen in slabih 1000 rpm/min ko je ogret.

Sam ugasne samo takrat, ce mu ne dam nic gasa ko prestavim v prvo, ce pa dam malo gasa pa zelo lepo prestavi, drugace pa kr mal klonkne.

Objavljeno

SEm prebral na enem VTR/VAradero site-u da je najlepši štant gas za te motorcek med 1100 in 1300 rpm.

.....

Koker pr katermu jest pravem... :huh: B) :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!