Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
SEm prebral na enem VTR/VAradero site-u da je najlepši štant gas za te motorcek med 1100 in 1300 rpm.

.....

Koker pr katermu jest pravem... :huh: B) :blink:

Takega priporoča tudi Honda.

Vulcan, povišaj prosti tek. Saj veš kje je vijak?

Objavljeno

Lp.

Mislim, da ne bo problema najti vijak za prosti tek, bomo malo povisali obratke pa bomo videli kako bo. :D

Mat, glede na to, da si menjal olje v vilicah s trsim, a je potem motor tudi v ovinku kasneje s tackami na asfaltu?

Objavljeno

LP

Imam vprašanje zate Mat, saj že dolgo furaš Varo, v zvezi z "zajlo" sklopke. Zanima me kolko časa cca. "drži" in če si jo že menjal? :huh:

Če pa ve še kdo drug tolko boljše.

Bobo

Objavljeno
LP

Imam vprašanje zate Mat, saj že dolgo furaš Varo, v zvezi z "zajlo" sklopke. Zanima me kolko časa cca. "drži" in če si jo že menjal? :huh:

Če pa ve še kdo drug tolko boljše.

Bobo

Ne, nisem je še menjal, sem jo pa letos podmazal. Sem pa malce pretiraval z oljem pa mi še sedaj včasih kapne kakšna kaplja olja na blok.

<_<

Resno pa razmišljam da bi kupil komplet(Louis,Polo), za popravljanje zajl, za vsaki slučaj. ;)

Objavljeno

LP.

Sem danes zvisal prosti tek, pa res boljs dela vse skupaj. Menjalnik leps prestavla, pa se malenkost leps potegne. :D

Objavljeno

vulcan - ne rabi se zagnjat iz nule, k pr teh agregatih moras itak "potegent z gasom" in ne prbit - lazje to naredis je je prosti tek malenkost visji.

P.S: saj vste da dela tud na 250 rp/m - sam to pol ni to...

Objavljeno

LP.

V svojo Varo sem namontiral nove zarnice, ki dajejo belo svetlobo in v luci modrikast odsev. Pa je ponoci kr boljs vozit predvsem oci manj trpijo pri beli svetlobi kot pri klasicni rumeni. Motor je tudi kr dobro opazen.

A komu od vas vasa Varadero pije kej olja?

Objavljeno
LP.

V svojo Varo sem namontiral nove zarnice, ki dajejo belo svetlobo in v luci modrikast odsev. Pa je ponoci kr boljs vozit predvsem oci manj trpijo pri beli svetlobi kot pri klasicni rumeni. Motor je tudi kr dobro opazen.

A komu od vas vasa Varadero pije kej olja?

Če ga močno ganjam po avtocesti, mislim da je to normalno za twine.

Objavljeno

Včeraj sem vozil novega Varadera, občutki mešani.

Bremze, za moj okus slabše kot pri prejšnem, lahko je samo testni motor tak, oziroma, sam imam teflonske cevi pa imam mogoče zaradi tega slab občutek.

Motor, menjalnik, super, občutek sem imel da bolje pospešuje kot moj(?), šesta prestava prav paše.

Zdi se mi da ima nožice za noge malce povišane in premaknjene naprej, ni mi bilo všeč, je pa dobro ker kasneje zaružiš po tleh.

Vzmetenje, naštimal sem si ga na soft, pa je še bil dosti bolj trd kot moj. Prva vilica se pri bremzanju manj poda.

Šipa, ožja od stare, še zmerom dela turbolence, ampak manjše. Kupil bi si MRA šipo.

Poraba? Ne vem ker se nisem vozil toliko, računalniku pa tudi ne zaupam. Res ne vem zakaj Honda ne da kazalca za gorivo na motor.

Dodatna oprema, primite se, komplet kufrov z nosilci okoli 400.000 sit.

Na srečo grejo tudi stari gor.

Ali bi jo zamenjal? NE. Saj bi moral doplačati okoli miliona, zakar je pa premajhna razlika med novim in starim, mogoče če bi imel ABS.

Objavljeno

Tudi jaz gledam na novi Varadero z mešanimi občutki! Kar se tiče motorja je v plusu v primerjavi z "tastarim", kar se pa komforta tiče je pa šel v minus!

Šesta brzina, "einšpric", katalizator, nastavljiva šipa in bolj agresiven design so bile zahteve trga zraven tega pa so zaradi pritiska švabov še ojačali okvir in trdoto v "fedrih". Vsi ti argumenti govorijo v plus novemu modelu vendar se strinjam z Matom da ga ne bi zamenjal saj je prevelik cenovni skok. Tisti liter več pa malo manj "ekološki" izpuh ne odtehtata miljona kolikor me loči do novega. Kar se pa voznih lastnosti tiče pa mi bolj ustreza mehka nastavitev, saj se ne zaganjam po avtobanih z 200!!

Pa še nekaj me moti. Pred dobrim desetletjem se je pod pojmom enduro razumel motor, ki je bil doma tako na cesti kot tudi na terenu. To je bil čas ko so kraljevali Super Tenere pa Africa Twin, Suzuki Dr 850.... Danes pa bi težko našel motor v tem segmentu s katerim bi se lahko podal na teren. Morda je izjema nov KTM ampak ma tudi preveč kil pa še cena!!!!!!!! Ne vem, ostajam na svojem Varaderotu!!! Če pa pride kakšna nova Afrika pa...???

LP Bobo

Objavljeno

LP.

Moj znanec ima novo Varadero in ze cca 5000 km, pa je rekel, da ima porabo min. 5.5l, max. 7.5l.

Ga moram enkrat probat pelat, da vidimo kaj nas caka cez 3-4 leta, ko bo cena rabljenemu padla za keksen miljoncek. :D

Tacas bomo pa furkali tega, ki ga imamo. :D

Objavljeno

Meni osebno se zdi bolj posrečena oblika prednje maske na starem Varaderotu!!! ;)

A je v moči sploh kaka razlika, ali obstajajo kake druge modifikacije na mašini!???

Ciao,by Pero

Objavljeno
Meni osebno se zdi bolj posrečena oblika prednje maske na starem Varaderotu!!! ;)

A je v moči sploh kaka razlika, ali obstajajo kake druge modifikacije na mašini!???

Ciao,by Pero

Na papirju ni razlike, oziroma od 99 letnika naj bi bila par konjičkov švohnejša. Ampak ko sem jo peljal sem pa imel občutek da boljše pospešuje.

Direkten vbrizg, 6 prestava, in drugo menjalniško razmerje.

Objavljeno

Mat kolikor vem ima isto prestavno razmerje le "overdrive" oz šesto brzino so dodali!

Moj frend ga bo nabavil pa da vidimo. Mi pa nova armaturka sploh ni všeč(design).

LP Bobo B)

Objavljeno
Mat kolikor vem ima isto prestavno razmerje le "overdrive" oz šesto brzino so dodali!

Moj frend ga bo nabavil pa da vidimo. Mi pa nova armaturka sploh ni všeč(design).

LP Bobo B)

Mislim da ne, ali pa meni števc laže. Primerjal sem obrate in hitrost.

Objavljeno

Saj jaz tudi ne poznam točnega prestavnega razmerja ampak na Varadero.de home pagu je test "novega" in nekaj diagramov zraven- primerjave med starim in novim modelom pa je tud en diagram kjer kaže hitrosti po prestavah, pa vsaj tam tako zgleda kot da je letos "vrinjena" samo šesta brzina.

LP Bobo

Objavljeno
Saj jaz tudi ne poznam točnega prestavnega razmerja ampak na Varadero.de home pagu je test "novega" in nekaj diagramov zraven- primerjave med starim in novim modelom pa je tud en diagram kjer kaže hitrosti po prestavah, pa vsaj tam tako zgleda kot da je letos "vrinjena" samo šesta brzina.

LP Bobo

Sem šel še enkrat gledati diagram, če bolje pogledaš boš opazil, da se od druge prestave naprej razlikujeta.

Objavljeno

"Al si oko sokolovo"!!!!

Reči Mat a je zvok isti, "baje" naj bi malo bolj bobnel. Pa še nekaj je meglenega in sicer teža motorja. Zasledil sem dva podatka( o suhi teži ) in sicer 235kg in 220kg kot naša "tastara". Kdo laže in če je novi model res težji, zakaj???

Meni je moj dovolj težek. :blink:

LP Bobo

Objavljeno

Pa mislite, da menjalnik od nove Vare pase na tastaro? Ali bi to bil prevelik strosek?

Ker glede na vse prebrano mi je od nove Varadaro se najbolj vsec direktni vbrizg in menjalnik s 6 prestavami. :)

Objavljeno

Če bi moral "na hitro" 3 miljone zapravit bi vzel novo Varo z kufri :rolleyes: , ker pa nimam teh problemov vozim svojo "tastaro" in na veliko uživam.

Vulcan, se mi zdi da te najbolj matra poraba??? Ja kaj si pa prej mel?? Jaz sem mel Pegasota pa je tudi znal 7l popiti, toliko nekje pa znaša poraba na mojem( od 7-8l ). Če pa bi rad šparal pa maš opcijo dize menjat.

LP Bobo

Objavljeno
"Al si oko sokolovo"!!!!

Reči Mat a je zvok isti, "baje" naj bi malo bolj bobnel. Pa še nekaj je meglenega in sicer teža motorja. Zasledil sem dva podatka( o suhi teži ) in sicer 235kg in 220kg kot naša "tastara". Kdo laže in če je novi model res težji, zakaj???

Meni je moj dovolj težek. :blink:

LP Bobo

Nisem opazil, ker imam Remusa na svoji, tako da se ne spominjam kako dela z navadnimi.

Ja nova je težja, od tastare, kar pa po pravici povedano tudi nisem opazil.

Objavljeno

LP.

Bobokrajnc prej sem imel Kawo VN 800 Classic, ki je imel porabo v povprecju 5.5-6 l/100km, pa saj ni to problem. Proble,m je v velikosti tanka, prej sem tankal skoraj pol majn bencina (ampak veckrat), sedaj ka skoraj toliko kot v mojo Ibizo :D (sala). Nisem navajen, da gre v en tank za 4.000 sit bencina.

Drugace sem pa istega mnenja glede novega kot ti. Ce bi imel viska 3 mio sit, drugace bom pa pocakal par let na kaksno rabljeno se bo sigurno nasla, ker jih letos prodajajo kot vroce zemljice. :D

Objavljeno

RE Vulcanu!

Zdaj pa z enim rezervoarjem 400km zvoziš!!

LP Bobo

Objavljeno
RE Vulcanu!

Zdaj pa z enim rezervoarjem 400km zvoziš!!

LP Bobo

Za te kilometre moraš biti pa zeloooooo len pri gasu. Mislim da mi je dosedaj samo enkrat uspelo narediti tam okoli 350km, preden mi je zasvetila rezerva.

Objavljeno

Gre gre Mat, na dolgih etapah po Turčiji do lučke redno prevoženih 340km. Če pa še k temu prišteješ 3.5l "uporabne" rezerve gre tudi preko 400km zvozit z enim keslom in to pri čisto normalni vožnji( konstantni gas med 4000 in 5000obr/min). Ne vem sicer kako so v Motorradu prišli do 4.8 l/100km pri konst. 90 ampak na določenih odsekih sem imel rekord 5.5l/100km. Kako sem to kontroliral, preprosto kolega je mel Horneta 600 in je moral redno dolivati ker ma mali kesl in tudi pumpe so bile na vsake toliko. Pa sem dolival še jaz in sva delala "monitoring".

Da ne pozabim, polno naložen in z kufri seveda. B)

LP Bobo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!