Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdj sm si kupu ta motor. Dve leti rabljen sam men se zdi odličen. A ima kdo kasne izkusnje, mnenja glede tega motorja? Ali ima blokade?

Objavljeno

Ej kje si pa kupil ti ta motor?Sicer pa je za moje pojme do 350ccm TDR najboljša izbira.Sama sem imela tak motor in lani sem se z njim odpeljala na Češko(prago)in Slovaško,in to brez problema.Po mojem si lahko brez skrbi.Naj ti še Pero kaj napiše.Blokade se da ven in potem gre motor okoli 150kmh.

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

Ehh zdej ga boste spet tolko hvalili da spet ne bom vedu za kaj naj se odlocim! Sicer sem ga izlocil ker sem prisel do spoznanja da bi nekaj malo bolj sportnega, sem pa o TDR slisal skoraj same pohvalne besede (razen kolega ki mu je sredi Dubrovnika elektika odpovedala :))

Racing

Objavljeno

Ja jst sem ga imel tud!Je zelo dober motor udoben za potovanja!

Glede blokad pa tako-kot vsaka 125-ka ima 3 blokade-na motorju, na fergazerju in avspuhu-sam dost se ne splača delat z njega ker ni za to narjen!Moj je šel 130 na uro!

Pospeške pa lahko pridobiš z menjavo zadnjega zobnika-to je bolj uporabno sam ne pretiravat ! Razlika naj bo v 2-3 zobih nič več!

Motor je zelo dober priporočam vsakomur-ima dobro lego na cesti!

Pred 2-leti je eden iz celja na Planinskih ridah z njim delal neverjetne stvari!Je pa zamenjal cilinder in povečal kubikažo na 175 kubikov!Ma v ovinku ga ni nihče prehitel!!Res ne!!

Thundercat

Popravil/a - thundercat dne 18/03/2002 ob 10:43:10

Objavljeno

Bo Pero povedu!!

Ej motorček sem mel cela tri leta in z njim sem bil zelooo zadovoljen!

Po utekanju 1000km so mi takoj odstranli blokado tako da se je zadeva premikala kar spodobno!Z njim sem prepotoval dalmacijo in istro s sopotnico brez najmanjših problemov, z vso prtljago!Torej prava mala verzija TDM-a!Motorček je vleku k strela, davek pa semplačeval pri 2t olju-bilo je vredno vsakega groša-vendar 2t je vseeno velika slabost tdr!Ja kar se pa elektronike tiče pa tkole!Kot ponavadi se 125 motorji vrtijo zelo visoko sam viši kot piše na obtratomeru pa vseeno ne gre-no to sem probal tudi sam in tako je šla elektronika k vragu!Mal sem pretiraval na Vršiču pa mal prehitr prešaltal v 2 (iz tretje)tako da se je stvar zavrtela tam cca do 15000 obr na min!No tako sem plačal 30000sit za elektronko (čakal sem na servisu točno 3 (beri tri) mesece!TDR ma not identično mašino kot TZR!Torej oba stroja sta preizkušena!Jest mislm da sem mogu met nekje 18 km brez blokade,z kako manjšo modifikacijo pa se da prdobit še kakšnega žrebička!Sam itak ni potrebe k je že tko šla 140km na h!

Torej motor toplo priporočam (problem je samo nabavna cena bovega tam okoli 1mio sit-vendar je tudi tega vreden ),zelo dobre bremze,pospeški,drža,....jest sem naredu 20k km z njim pa še bi jih (razen elektronike pri 17k km)torej res uzdržljiv stroj-sam ne preveč prčakvt od njega k čudežev ne dela, oz so zelo dragi (elektronika)!

Upam da sem saj približno opisal motor,če pa vas še kaj zanima pa vprašte al mi pa kr na mail pište!Seba7 se pišemo na mailu!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Ne razumem PERO kako si lahko iz tretje v drugo prešaltu in ga dal na 15000 obratu!!!!HALOO!!!!

Se pravi da si šu v tretji na 10000 obratu pa vrgu eno nižje!!!ZAKAJ!!!

TDR pa ima 12000 ubratu!!

Thundercat

Objavljeno

so sorry, ampak men se zdi 30kSIT za elektroniko blazno pocen.

Npr. Kawasaki (ki ima sicer najcenejše dele od japoncev) ima pri GPZ600R, pa vseh EX500 mašinah (EN500, KLE, er-5 pa GPZ500S) enako elektroniko, pa je kolega dal za rabljeno 60kSIT pa še to je bilo poceni. Sicer je nova okol 1k ex DEM. Pecto eurotov po tanovem.

Sicer pa izkušenj s tem motorjem nimam, zdi se mi pa ne preveč grd.

Malce zlobno,

LP

Objavljeno

Motor sm kupil v LJ. Zdej mi gre dobrih 100 torej predvidevam da ima se blokade. Za kolkiko casha ti dajo blokade ven? Ali bi bil potem ksn problem ker imam izpit samo za 15 KM?

Se nakaj: Zadnji disk mi mal škriplje, pa pomoje da se tud bolj segreva,ZAKAJ?

Koliko KM ima brez blokad?

tnx

Objavljeno

se nekaj: ali ma kdo kaksen test tega motorja iz revije?

ce je kdo furu črno tdr sem mogoče prav jaz naslednji lastnik.......

smoke and fly..........

Objavljeno

quote:

Se nakaj: Zadnji disk mi mal škriplje, pa pomoje da se tud bolj segreva,ZAKAJ?

tnx

1. nehaj cel cas bremzati vzadaj,

2. bati bremze so preblizu diska in so v kontaktu z njim -> razdri,ocisti,sestavi,reseno,

3. disk zvit -> kupi novega,druge ni.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Thundercat-ja ja maš prav v popolnem zanosu in 'dirkaških' užitkih sem popolnoma precenil zmožnosti motorčka in mogoe sem napisal le malo preveč (15000o min) vendar je dejstvo da se je motor prevrtel in je zato posledica skoraj jasna-fuč elektronika!

Strom-ja ja mogoče me je pa elektronika vseen mal več pršla, pa sej to koneckoncev ni tok pomemben(upoštevaj to je bil samo125ccm motor-ceneje kot za Ninjo)!!

Race-ja tako kot svetuje Ice!Testa pa žal nisem nikoli zasledil!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Dons sm sel v TC motoshop in so rekli da bi za 7000 dajo ven blokade(sem mislil da je dražje). Ali bi na taehničnem ugotovili da je brez blokad(nisem še 18) in kako to lahko sploh ugotovijo???

caw baw

smoke and fly..........

Objavljeno

Na tehničnem ti nič ne bodo ugotovili. Tam ti samo pogledajo, če ti delajo smerokazi, hupa in luči. Pet minut, pa si opravil.

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Objavljeno

Natanko tako kot je rekel Zagi, tam ti še prevelike kubature nebi ugotovil,barve,št.sedežev,......kar piše v homologaciji je zakon in oni se prav ne pretegnejo da bi kej preveč stestiral mašino!

Tut ustreznosti pnevmatik ne pogledajo in prve pomoči,kaj šele zavore!!!No sej če tega nebi mel si pa že res nor!!!!!!!!

No jas pravim da bi loh mel kak dino jet in bi motoristu na koncu izdali še diagram moči in navora!!!!!!!!!!Seveda bi to veljalo samo za motorje nad 125ccm!Ja ja pol pa svizec zavije čokolado!Seveda to bi nas koštalo reci in piši vsega 2500sit!!

Jest sem za!!!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

seba in pero: ice nic popenil,samo malo ometlicil temo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Tako se govory!!!!!!!!

Lp by Pero!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Pero kaj si pogruntal kakšno novo pisavo"govory"

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

Ja pa reč da ti ni všeč!Men je!Npr lahko napišeš iamaha TDR!

Ciao,by Pero

Objavljeno

KHEM AHEM KHEMMM......

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi sam sem imel motor tdr in mislim da je kar se tice ostalih 125 kubicnih motorjev zelo dober.Imel sem edini problem za kar sem tudi sam kriv in to je TTS olje(zmanjkalo mi ga je, ker mi ni gorela lucka za TTS olje).

Objavljeno

quote:

Tudi sam sem imel motor tdr in mislim da je kar se tice ostalih 125 kubicnih motorjev zelo dober.Imel sem edini problem za kar sem tudi sam kriv in to je TTS olje(zmanjkalo mi ga je, ker mi ni gorela lucka za TTS olje).

TTS? Kolkr vem je to Castrolovo olje...ni pa nek splosn izraz :) jap olje je olje in se splaca tud rocno prevert kak je nivo le tega!

Racing

Objavljeno

To pa zelo grdo zgleda če ti ola zmanka!!!!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

TDR je ccccccaaaaaaaaaarrrrrrrrr a je res pero?

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

Za 125 kot ponavadi prevelika, torej nad 4l!Če ga spraviš pod to cifro si zmagu(brez blokade nikakor)!!

Ma je res TDR je totalna carska pomanjšana verzija TDM!

Ciao,by Pero

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!