Skoči na vsebino

Yamaha TDR


race

Priporočene objave

ja ce ti gori pol ni vec ola jst sm sam mislu da se lucka przge in mal utripne k prtisnes start ce ti pa gori pa ni olja!! :hmm:

Ne ne gori, sam malo utripne.

Ka drugače ima blokado, da ne vžge, če ni olja za mešango?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

V kratkem času si mislim kupit Yamaho TDR 125.

Če bi le ta imela blokade bi jih rad odstranil,saj baje z blokadami stegne le do 120km/h wink.gif jaz pa bi rad da bi potegnla vsaj do 140km/h.Zraven bi pa še zadni zobnik zmanšal za 2 zoba,saj nebi rad da bi imel z njo preveč stroškou glede popravil in nabavo novih kosov.

Prosiv bi vas če mi lahko kdo opiše vsaj približen postopek kako bi se jih znebiu.

125-ke imajo baje 3 blokade (motor,frgazar in avspuh)

Pa še nekaj!

Kateri avspuh bi biu najboljši za ta motor,da bi z njim pridobiv bojši zvok in izkoristek ter da ne bi biu predrag.

A če zamenjaš avspuh rabiš naredit kakšne A-test da ga uradno lahko imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kratkem času si mislim kupit Yamaho TDR 125.

Če bi le ta imela blokade bi jih rad odstranil,saj baje z blokadami stegne le do 120km/h wink.gif jaz pa bi rad da bi potegnla vsaj do 140km/h.Zraven bi pa še zadnji zobnik povečal za 2 zoba,saj nebi rad da bi imel z njo preveč stroškou glede popravil in nabavo novih kosov.

Tam pri zobnikih sm se zmotu in sm mislu da bi sprednega povečal za 2 zoba

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš blokado v izpuhu, fergazerju in elektronki (nism sigurn), ker nekateri motorji majo blokado tko da k jo uzameš iz izpuha se poveča število vrtlajev. Izpuh za moje pojme na TDR-o paše ARROW cena okol 70.000sit. Zobnikov pa se ti ne splača menjat ker je ponavad razmerje čist uredu, pa še vprašanje je če se sploh da dobit tok večji zobnik k z aprilio vem da se ga ne da zadi dobit manjšiga kokr 39 pa še tist hudičov težko. Sicer pa lahko menjaš še uplinjač mislm da ma mikuni 28 orginal pa zamenjaš z dellorto 34, al pa mikuni 35 (cena:30.000-35.000sit). Obstajajo pa še razni polini kiti ki te pride 100.000sit. Sploh pa TDR-a je motor ki ni lihk za dirkanje če hočeš da bo letel kup naprimer:Aprilio RS,Mito,TZR pa ti gre že original tistih 140km/h. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za te motorje ki si jih naštev vem da imajo že originalni kar visoko končno hitrost apmak so tudi cestni.

Jaz pa nebi rad meu takega motorja,saj te pri kakšnem padcu plastika veliko stane.

Res da jo ima tudi TDR-jka ampak veliko manj.

Pomoje si jo bom kar nabavu za hitrost pa bodo poskrbele blokade in avspuh :D

HITROST UBIJA :kva2: :D :)

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za zvok odpri airbox. je dost boljsi sound, pa pride te enih (khm...) 70 jurjev cenej k pa ce avspuh menjas. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se pa nahaja ta Airbox?

Zaenkrat sem imel le moped in skor nim pojma o 125-kah kje je kaj

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

airbox je zracna komora s filtrom, preden pride zrak skoz uplinjac, gre skoz airbox. povecat mors luknjo, pa zvok totalno spremeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ha

Sam men je reku sošolc ka sem ga mal o tem prašu da pol zgubiš na končni,pa me zanima če je to res al ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A TDR-ke sploh še delajo,ker jih nikjer nisem zasledil več kot letnik 2000 al 2001

A so kakšne razlike med TRD-ko letnik´93 in recimo´00?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne delajo jih več; zadnji letnik je bila 2002.

Pa še linki do modelskih let:

2002 --> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19956

2001 --> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4410

1999 --> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=154

1998 --> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=747

1997 --> http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1174

Ima pa gor sicer isto mašino kot Yamaha TZR125

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni blema, vse se dobi. Pa deli so cenejši, kot npr. za kakkiga KTMa.

Pa saj ne boš menjal non stop zadeve, če boš ahtal motor. Menjati je pač potrebno tiste zadeve, ki se obrabijo, samo to ni vsak dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej.

Zej se neki zanimam za eno ka ma 14500Km l99.

Pa če jo bom slučajn kupu nameravam pri 18000 zamenat bat+obročki(če ni biu še meman) pri 25000 pa bi naredu ku nekakšo generalko,ma veretn brez menjave celindra ,ka je baje okol 100 čuku .) (tko mi je en reku,sam nevem če je res)

Res da ima motor sedaj že 2. lastnik

Veretn je kakšn od vas že delu generalko,pa me zanima kok približn te košta?

Pa če se da komu pisat naj mi napiše približn kok kašn kos stane.Najbol osnovi:bat,ležaji,verige,...

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej.

Zej se neki zanimam za eno ka ma 14500Km l99.

Pa če jo bom slučajn kupu nameravam pri 18000 zamenat bat+obročki(če ni biu še meman) pri 25000 pa bi naredu ku nekakšo generalko,ma veretn brez menjave celindra ,ka je baje okol 100 čuku  .) (tko mi je en reku,sam nevem če je res)

Res da ima motor sedaj že 2. lastnik

Veretn je kakšn od vas že delu generalko,pa me zanima kok približn te košta?

Pa če se da komu pisat naj mi napiše približn kok kašn kos stane (najbol osnovi:bat,ležaji,verige,..)

Lej takle je.

Jaz imam letnik 99, kupo sem jo, ko je imela 22k km. Zadevca je še laufala, čeprav bat je imel zadne vzdihlaje. Potem sem na 22k menjal bat in to je to, zadevca lufa BP, nč ni narobe; tok tok. Ko sem menjal bat, pa ni blo potrebno nič menjat celindra, celinder se menja ponavadi sam, če ribne, pa še tist se ga lahk pobrusi.

Drugače pa bat pride 38k sit se mi zdi, al pa 28k nevem.

Če te pa kaj bol zanima glede motorja mi pa piši na PM ali pa MSN, da ne boš smetil po forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvcerejsnem pelu odprto verzijo TDRke. lustn motorcek, sploh ne brutalen, ok, obratomer mi je su mal na zivce (sm navajen da je obratomer najvecji del na armaturki, pa skaku je gor pa dol nonstop - ko neki rejvercek na ekih), drugac pa prav kulish, rad gre na zadnjega, se raje na prednjega (pr stoppieju sm bil pa res presenecen - na mojem te tak zalima na tank da ti jajce skup potegne, pa gre s tezavo na prednjega, tt je pa ko picikl!), sicer nekega hudega povratnega filinga iz ceste nism dobu k je za mene mal premehek, drugac pa ne vem, no... ...ce bi mel kakih 30 konjev vec bi ga mogoc celo mel... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri koliko se ti pa je ustavil obratomer, oz. števec pri odprti verziji?

Drugače, če ti pa je premehek, pa lahko trdoto zadnjega armotizerja naštelaš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niam pojma. ni blo cajta na armaturko gledat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tut zanima Dedotou vprašanje.

Kšne gume kej dajete gor na TDR-ke.

Kuk približn koštajo ene take srednje trdote on kšnga Dunlopa al pa Michelin :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tut zanima Dedotou vprašanje.

Kšne gume kej dajete gor na TDR-ke.

Kuk približn koštajo ene take srednje trdote on kšnga Dunlopa al pa Michelin  :D

da odgovorim sam na svoje vprašanje.

js sm pred dvemi tedni dal spredaj gor gumo dunlop sportmax d220. guma drži odličo, res sm fulll zadovoljen. polagaš lahko komot do nožnika in drži. za gumo sem dal pa 21000 sit in se je splačalo. zadaj pa mam michelin macadam, ki pa je malo trša vendar za moč katero prenaša je zelo vredu. cene ne vem, ker jo je dal gor že prejšnji lastnik. tdr-ka je za ovinke odličen motor.

:yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!