Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima če kdo pozna koga ki bi mi iz motorja vzel blokade? Po možnosti kje v Ljubljani, ni pa nujno. Vem da se da to zrihtat pri Primecu (Lj-vič), ampak baje se čaka okrog 3 mesece :rolleyes: , tko da bi rabil nekoga ki bi hitrej zrihtal, pa po možnosti ne preveč drago. Pa če kdo pribljižno ve, kolk bi blo treba odštet za to?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Res noben ne ve?? Rad bi zdej pred zimo to zrihtu, da bo prpravlen za drugo sezono...

Objavljeno

Nek se je že pisalo v tej temi, mislim da pa kaj dost se ne da vn pobrat. Jz sm tud trpel :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo motor zrihtan, tko da gre zdj vsaj tok kolkor naj bi šou :D Me pa zanima, če se še pri komu pojavlja problem, da je zadn "blatnik" (tm k je tablca gor) po desni strani čist usran od avspuha... Po vsaki vožnji se nabere kar precej "šmera" :unsure:

Objavljeno
Evo motor zrihtan, tko da gre zdj vsaj tok kolkor naj bi šou :D Me pa zanima, če se še pri komu pojavlja problem, da je zadn "blatnik" (tm k je tablca gor) po desni strani čist usran od avspuha... Po vsaki vožnji se nabere kar precej "šmera" :unsure:

si sigurn da ti le ketnca ne meče gor?

Objavljeno

Nene ketnca ne meče, sm jo glih zanč čist očistu, pa un sprej mam, tko da ni od tistga... Sm kr zihr da je od avspuha, sam verjetn se ne da nč nardit glede tega... Bo treba pač na vsake tok obrisat...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

mene zanima kje bi dobil kej cenejš nalepko za desno zadno stran...rdeče barve je motor...

in desno ročko za bremzo...

če ima kdo kej od tega za prodat...al pa da cenejš zrihta,prosim če me kdo kontaktira nujno rabim...

hvala

Popravljeno . Popravil durhmarsh
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo že menjal tesnila (semeringe, "dihtnge") pri vilcah pri tem motorju? Kok nej bi kej to pršlo? Pr desni vilci mi namreč malce spušča olja, pa bi blo najbrš fajn zamenat... :unsure:

Objavljeno
Je kdo že menjal tesnila (semeringe, "dihtnge") pri vilcah pri tem motorju? Kok nej bi kej to pršlo? Pr desni vilci mi namreč malce spušča olja, pa bi blo najbrš fajn zamenat... :unsure:

drgač pa tist o olju je čist normalen...pač malo bolj maže...itd...bolš da je več kot manj...

imaš čistilo v trgovini in se to lepo spravi dol..

jst sem menjal bat verižni set pa še neki pa me pršlo z delom vred 300evrov...

ful poceni, ker mi je za delo vzel par evrov.

Objavljeno (popravljeno)

prodajam yamaho tdr...al pa menjam za motor 25kilovatov.

kontakt: email: bojan5erle@gmail.com

Popravljeno . Popravil durhmarsh
Objavljeno
drgač pa tist o olju je čist normalen...pač malo bolj maže...itd...bolš da je več kot manj...

imaš čistilo v trgovini in se to lepo spravi dol..

jst sem menjal bat verižni set pa še neki pa me pršlo z delom vred 300evrov...

ful poceni, ker mi je za delo vzel par evrov.

Te smem uprašat, kje si ga mel na servisu? ..da vem za naprej če bo kdaj treba... glede olja pa mislim da ga malo preveč pušča, saj mi včasih poteče tudi dol na gumo, kar pa ni uredu...

Objavljeno

men ga je en doma rihtu k dela na yamahi servis....

tak doma mal tut rihta en kolega....

aja to ni normalen...pr men tak mal od tega sploh k več olja žre k je mrzu ne...tak da...men je tak mastno mal pa po tamlc malenkost...na drugih motorjih se to ne pozna ker imajo pac drgac narejenu....

zdj ta mesec dam se levo stran strihat...da bo k nov :naughty:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me kakšen je doprinos menjave celotnega izpuha k moči? Se splača zamenjat samo zobnike? Kateri izpuh imate kaj?

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Em... Naj mi nekdo prosim pove kakšna je razlika med DT125 in TDR125 v pospeških (končna?:D). Kako se s TDR-ko "zalaga" v primerjavi z DT-jko?

Sam bi takoj kupil DT-jko, vendar je kar nekaj dražja od TDR-ke. Po kakšnem makedamu pa bi se še vedno z lahkoto peljal s TDR-ko? Po gozdu pa se tako ali tako nebi vozil veliko, tudi z DT-jko ne.

Mi lahko nekdo pove še zadnji letnik, ko so izdelovali TDR-ke?

Najlepša hvala!

Popravljeno . Popravil potter
Objavljeno

Zadnji letnik je 2001 ali celo 2002 nisem siguren. Je pa tako DT in TDR sta praktično ista motorja. Agregat je (pri seveda letnikih so so izdelovali obe hkrati) enak le okvir je drug. Imam TDR lahko ti povem, da je motor super (če upoštevaš da je 125ccm in 2T) vozi se lepo, pozicija sedenja je prva liga z njim se da narediti po več sto km turo brez ustavljanja.

Končna po števcu (ni odprta mašina) je 130km/h realnih 110km/h, saj števec (vsaj moj) že pri malih hitrostih laže za 8km/h. Poraba goriva je 4l (če ga pelješ tako kot treba). Če hočeš zalagat ovinke, se da, tako kot z vsakim ampak je zajebano saj motor ni temu namenjen. Če si pripravljen v motor vložit še 500-700€ (zobniki-ketna, izpušni sistem) je TDR eden boljših 125ccm.

A je kdo v svojo TDRko ugradil zračni filter športni? Jaz bi to naredil pa nevem kako ga postavit?

Objavljeno (popravljeno)

Aha, najlepša hvala. Torej je ta motor bolj "potovalen" kot sem mislil. Em, samo še nekaj, ali ima tudi tdr tako kot dt ventil na izpušnem kanalu za nižje obrate (mislim da ga imenujete rave)? V originalu seveda..

LP

Popravljeno . Popravil potter
Objavljeno

Ima! (če je isti agregat) Ubistvu je to enduro varjanta in ni ravno zelo zelo potovalna pač kokurenca Hondi Varadero XXL 125.

Drugače pa se RAVE reče samo ventilu za Rotax motorje (glej nižje)

* Aprilia - RAVE (Rotax Adjustable Variable Exhaust)

* Benelli - BPS (Benelli Power System)

* Honda - RC-valve

* Cagiva - CTS (Cagiva Torque System)

* Kawasaki - KIPS (Kawasaki Integrated Power-valve System)

* Suzuki - AEC (Automatic Exhaust Control),

* AETC (Automatic Exhaust Timing Control),

* Yamaha - YPVS (Yamaha Power Valve System)

* Gilera - APTS (Automatic Power Tuning System)

Objavljeno
Ima! (če je isti agregat) Ubistvu je to enduro varjanta in ni ravno zelo zelo potovalna pač kokurenca Hondi Varadero XXL 125.

Drugače pa se RAVE reče samo ventilu za Rotax motorje (glej nižje)

* Aprilia - RAVE (Rotax Adjustable Variable Exhaust)

* Benelli - BPS (Benelli Power System)

* Honda - RC-valve

* Cagiva - CTS (Cagiva Torque System)

* Kawasaki - KIPS (Kawasaki Integrated Power-valve System)

* Suzuki - AEC (Automatic Exhaust Control),

* AETC (Automatic Exhaust Timing Control),

* Yamaha - YPVS (Yamaha Power Valve System)

* Gilera - APTS (Automatic Power Tuning System)

Za Husqvarno je pa V-Force valve.

Objavljeno

zanima me ali kdo prodaja plastike za yamaho tdr??????

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Evo, danes sem doma našel dva popolnoma nova K&N zrača filtra valjaste oblike. In enega sem namontiral na mojo TDR. Filter je ravno prav velik, tako da sem ga enostavno nataknil na cev med airboxom in fergazerjem.

Evo slik

yamaha.jpg

yamaha-1.jpg

yamaha-2.jpg

yamaha-3.jpg

Kratek video posnetek, kjer se lepo sliši globok zvok

video008.jpg

In še povzetek z vožnje:

Motor pridobi zelo globok glas pri pospeševanju. V 5. prestavi gre do vrtoglavih 120km/h v 6. prestavi pa ima se nerazvrti če ga ne pritisneš nad 8.000 obratov. Če porabi več goriva, pa bom videl po prvem praznenju tanka, zdi se mi, da mojemu stilu vožnje (pri nizkih obratih) ne odgovarja. Ker je prostora na račin airboxa znanto več, temperatura ne preseže srednje vrednosti.

Če koga zanima imam doma še en originalno zapakiran zračni filter, primeren za TDR ali TZR.

Popravljeno . Popravil xhunter6x
Objavljeno

Ta lep globok zvok pri pospeševanju v nizkih obratih in dodajanju gasa slabo vpliva na mašino. Vsega je kriv filter, ki vleče preveč zraka in razmerje med bencinom in zrakom je porušeno. Vnizkih obratih ima motor veliko manj navora pri visokih pa morda kakšen procent več moči. Ampak bistveno pri tem je da je to SLABO za mašino. Preveril in skoraj doktoriral pri hondi mtx 125. Drugače pa tdr-ka odličen motor. Prijatelju je sicer zadnjič odpovedala pumpa za olje in rezultat vsem jasen. Cilinder in bat treba menjat+pumpo. Če bi imel motor ki sam dela mešanico potrgam takoj pumpo in rezervoar za olje in lajtnge stran in sam delam mešanco. Tako se je zgodilo pri moji hondi. Delalo kot urca.

Objavljeno

Zdej si me pa totalno postavil na realna tla :unsure: . Bom ob prvi priliki zamenjal, še prej pa se bom malo považil pred prijatelji :D

Objavljeno
Ta lep globok zvok pri pospeševanju v nizkih obratih in dodajanju gasa slabo vpliva na mašino. Vsega je kriv filter, ki vleče preveč zraka in razmerje med bencinom in zrakom je porušeno. Vnizkih obratih ima motor veliko manj navora pri visokih pa morda kakšen procent več moči. Ampak bistveno pri tem je da je to SLABO za mašino. Preveril in skoraj doktoriral pri hondi mtx 125. Drugače pa tdr-ka odličen motor. Prijatelju je sicer zadnjič odpovedala pumpa za olje in rezultat vsem jasen. Cilinder in bat treba menjat+pumpo. Če bi imel motor ki sam dela mešanico potrgam takoj pumpo in rezervoar za olje in lajtnge stran in sam delam mešanco. Tako se je zgodilo pri moji hondi. Delalo kot urca.

Zakaj tocno pa bi bilo slabo? Nerazumem, pa vprasam.

Objavljeno
Ta lep globok zvok pri pospeševanju v nizkih obratih in dodajanju gasa slabo vpliva na mašino. Vsega je kriv filter, ki vleče preveč zraka in razmerje med bencinom in zrakom je porušeno. Vnizkih obratih ima motor veliko manj navora pri visokih pa morda kakšen procent več moči. Ampak bistveno pri tem je da je to SLABO za mašino. Preveril in skoraj doktoriral pri hondi mtx 125. Drugače pa tdr-ka odličen motor. Prijatelju je sicer zadnjič odpovedala pumpa za olje in rezultat vsem jasen. Cilinder in bat treba menjat+pumpo. Če bi imel motor ki sam dela mešanico potrgam takoj pumpo in rezervoar za olje in lajtnge stran in sam delam mešanco. Tako se je zgodilo pri moji hondi. Delalo kot urca.

zaradi čega pa odpove pumpa? kr tk na lepem crkne al kaj?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!