xhunter6x Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Mislim, da je to omenil, samo tako pač v okviru teme nasplošno. Glede filtra je pa tako mešanica zraka in goriva mora biti v razmerju 1:14 (1L bencina 14L zraka), da dosežemo popolno gorenje bencina. Zračni filter pa slabo upliva samo na navor v nižjem območju vrtljajev, ko motor dobi preveč zraka. Zaradi tega se ne pokvari nič razen navora. Sej je isto pri kroskah, na malih obratih nima moči, na višij se ji pa vtrga, pa ima filter še dvakrat večji kot je moj na TDRki.
budacki Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Mislim, da je to omenil, samo tako pač v okviru teme nasplošno. Glede filtra je pa tako mešanica zraka in goriva mora biti v razmerju 1:14 (1L bencina 14L zraka), da dosežemo popolno gorenje bencina. Zračni filter pa slabo upliva samo na navor v nižjem območju vrtljajev, ko motor dobi preveč zraka. Zaradi tega se ne pokvari nič razen navora. Sej je isto pri kroskah, na malih obratih nima moči, na višij se ji pa vtrga, pa ima filter še dvakrat večji kot je moj na TDRki. Ja samo ima gobico tisto potem cistit. Hjao. Vedno mi se roke posusijo v bencinu xD Sicer pa ja ... to glede filtra nism vedu da skodi masini. Drugace pa nastavis zrak in mislim, da nebi smelo bit problema.
xhunter6x Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 K&N filtri pa so zgrajeni iz več plasti posebne tkanine. Pravijo, da so najbolj kvalitetni zračni filtri (vsaj tako sem prebral). Moj oče je bil speedway mehanik in je rekel, da motorju to neškoduje samo izgubi navor v nizkih vrtljajih, če ga pa voziš nad 6.000 pa se občuti večja moč motorja.
mobiln3z Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Zanimiva zadeva tole, zvok je res dober v višjih obratih, je pa najbrš mašina res malo bolj obremenjena in posledično bolj rizkantna za kako okvaro.
xhunter6x Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Ubistvu se tveganje za okvaro mašine ne poveča.
dolsina Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Če si morda prebral kakšno moto revijo bi to moral vedeti. 2-taktna mašina ima olje v bencinu(logično), in kolikor je bencina toliko je tudi olja, mešanica mora biti nekako po procentih ponavadi in pri mešanici mora biti tudi pravšnji procent zraka, ki pride skozi filter, ki zrak čisti in ga daje pravo količino. Če porušiš ravnovesje med zrakom in mešanico to NI DOBRO za mašino ker je zraka več kot bi ga moralo biti v tej količini mešanice in mašina dela bolj "na suho" manj olja več zraka in pride do trenja v ležajih pri batu in posledično pri velikih obremenitvah in temperaturi mazanje ni zadostno. Tako da športni filter pride v poštev pri predelavah ki vključujejo tudi večje doze goriva predvsem mešanice. Pravilno nastavljen zrak in bencin lahko vidimo na svečki. Svečka nesme biti mastna/mokra in nesme biti bela/ali belkasta biti mora ČRNA od saj. Glede oljne pumpe pa se to lahko vsakemu zgodi.
dolsina Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 XHUNTER6X glede nato da je bil tvoj oče speedway mehanik bi imel lahko tudi ti kakšno učno urico pri svojem očetu, ki verjamem zelo dobro popravlja motorje. Učno urico bi ti lahko posvetil, ker si že v začetku telebnil izpit iz agregatov z notranjim izgorevanjem. Primerjal si svojo TDR-ko in pa 4- taktni speedwaj motor, ki nimata skoraj nič skupnega v mašini. TDR-ka ima seveda 2-taktni agregat. Pri-4 taktnem agregatu ima tvoj oče prav, da športni filter motorju ne škodi prav dosti ali celo nič. Telebnil si tudi drugi izpit iz 2-taktnih motorjev. Kot da bi primerjal čoperja in 2-valjni cestni motor. HONDA(cr) IN YAMAHA(tdr) imata lahko obadva 125 kubičnih centimetrov delovne prostornine imata pa popolnoma drugačen cilinder,bat in furgazor.Primerjaj vedno motorje z isto močjo,isto delovno prostornino in istim načinom izgorevanja. Pomoje bi se tvoj oče kar strinjal z mano. Pa le pošravfajta kakšen motor SKUPAJ.Lep pozdrav! Tadej
xhunter6x Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 dolsina Ne bi rad oporekal tvojemu znanju o agregatih (si dokazal, da je obsežno in kvalitetno), ko je moj oče popravljal speedway motorje se mi zdi da še niso bili 4 taktni (v 70ih letih). Glede zračnega filtra. Glede friziranja 2 taktnih motorjev sem si prebral priročnik od MF Power. Piše o filtru, da si s kvalitetnim filtrom najceneje kupiš nekaj KM. O neki nevarnosti za agregat ne posveti niti besede. Vsekakor si me prepričal in ti vrjamem. Bom naredil nekaj kilometrov in prerveril svečko. Po priročniku je zmes normalna če je porcelan svetlo rjav in suh. Je pa res, da je to star priročnik.
dolsina Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 No pa smo nekak prišli do mirnega in skupnega zaključka.
xhunter6x Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Nikakor se nisem želel kregati s teboj. Ravno nasprotno, presrečen sem bil, da mi je odgovoril človek, ki ima izkušnje s tem(kar je na motosvetu nažalost težko najti). Tako, da hvala!
durhmarsh Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 živjo. mene nekaj zanima....zakaj se motor v 3prestavi...ne razvije tako hitro čez 6k obratov kot v drugih prestavah? zakaj k se peljem recimo nad 80km/h mi na trenutke malo tak na rahlo posveti lučka za olje(olje čist polno in drugače ko ga že malo manjka)... ali je mogoče to od tresljajev itd.? kako bi izboljšal zvok motorja? nekaj sem slišal da so na auspuhu neke blokade itd.? kaj je s tem? kako se potem kaj obnese mašina itd.? pozna kdo koga ki bi prodal nalepke za motor ? hvala... LP
Kvasko Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 dolsina Ne bi rad oporekal tvojemu znanju o agregatih (si dokazal, da je obsežno in kvalitetno), ko je moj oče popravljal speedway motorje se mi zdi da še niso bili 4 taktni (v 70ih letih). Glede zračnega filtra. Glede friziranja 2 taktnih motorjev sem si prebral priročnik od MF Power. Piše o filtru, da si s kvalitetnim filtrom najceneje kupiš nekaj KM. O neki nevarnosti za agregat ne posveti niti besede. Vsekakor si me prepričal in ti vrjamem. Bom naredil nekaj kilometrov in prerveril svečko. Po priročniku je zmes normalna če je porcelan svetlo rjav in suh. Je pa res, da je to star priročnik. Svečko preveriš tako, da motor tišiš na polno v 5. prestavi, stisnš sklopko in ugasneš mašino(preverjen način ud mahankarja ane AMP ). Najbol d to nardiš pred domom da ti nebo treba predaleč porivat motor. Odšraufaš svečko in pogledaš. Najbol je da je temno rjava in ne čist črna. Če je pa bela boš meu pa kmau probleme
dolsina Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 (popravljeno) Napačna barva svečke(črna) še ne pomeni da ima motor napačno nastavljen furgazor. Svečka barvo spreminja tudi z izgorevanjem. Sepravi če imamo mašino odlično ohranjeno naj bi bila svečka rjava. Če je črna pa lahko pomeni tudi da motor ni v najboljšem stanju. Če je pa svečka bela bo pa motor prej kot slej za na servis. Zato tisti, ki predelujete svoje dvokolesnike bodite pri zračnem filtru zel pozorni. Popravljeno Avgust 23, 2009. Popravil dolsina
mobiln3z Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 zakaj k se peljem recimo nad 80km/h mi na trenutke malo tak na rahlo posveti lučka za olje(olje čist polno in drugače ko ga že malo manjka)... ali je mogoče to od tresljajev itd.? To se tudi meni včasih pojavi. Mislim da ni nič narobe, verjetno zaradi tresljajev nastane kak stik, pa lučka malo "požmiga" . Tistega z obrati v 3. prestavi pa nisem opazil...
xhunter6x Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 Zanima me, ali ima kdo na svoji Yamahi velik kovček za dve čeladi (nevem kakšna je to prostornina, zdi se mi da nekje 50L)? Kako se obnese, ovira pogled v ogledalih?
molotov Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 sm na enmu motozboru vidu enga z tdr-ko. pa sva se pogovarjala pa tip reče da mu kur 2.5 litra???wtf. nekak mu nism verjeu pa me zanima kok u realnosti kur.?
mobiln3z Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 sm na enmu motozboru vidu enga z tdr-ko. pa sva se pogovarjala pa tip reče da mu kur 2.5 litra???wtf. nekak mu nism verjeu pa me zanima kok u realnosti kur.? Meni na TDR-ki, ki nima odstranjenih vseh blokad (najbrš samo na mašini) kuri ob normalni vožnji (beri: po magistralah - povprečno 85-90km/h) kuri 4,5L/100km. Ob bolj "penzionistični" vožnji sem porabo spravil na 4,2L (ko sem vozil z enim z XTjko 125, ko ni mogel it več od 75km/h). Upam si trdit, da s tem motorjem porabe ne moreš spravit pod 4l/100, pa še to je zelo, zelo malo.
molotov Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Meni na TDR-ki, ki nima odstranjenih vseh blokad (najbrš samo na mašini) kuri ob normalni vožnji (beri: po magistralah - povprečno 85-90km/h) kuri 4,5L/100km. Ob bolj "penzionistični" vožnji sem porabo spravil na 4,2L (ko sem vozil z enim z XTjko 125, ko ni mogel it več od 75km/h). Upam si trdit, da s tem motorjem porabe ne moreš spravit pod 4l/100, pa še to je zelo, zelo malo. kaj pa tisti ka mateta moped. kok se kej kvari pa vzdrževanje je dargo? jest bi jo koj kupu sam ka je 2t :-(
mobiln3z Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 kaj pa tisti ka mateta moped. kok se kej kvari pa vzdrževanje je dargo? jest bi jo koj kupu sam ka je 2t :-( Jah... če jo mal paziš, redno tankaš olje, servisi pa to ni nobenga problema. Je eden najbolj vzdržljivih 125 2t motorjev. Deli niso nekaj ekstremno dragi, se jih pa lahko kar dolgo čaka. Največja dilema zame osebno je olje, ki je kar velik strošek, poleg malo večje porabe bencina (od 4t). Drugače pa odtehta pospešek
molotov Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Jah... če jo mal paziš, redno tankaš olje, servisi pa to ni nobenga problema. Je eden najbolj vzdržljivih 125 2t motorjev. Deli niso nekaj ekstremno dragi, se jih pa lahko kar dolgo čaka. Največja dilema zame osebno je olje, ki je kar velik strošek, poleg malo večje porabe bencina (od 4t). Drugače pa odtehta pospešek pa je dost zanesljiv za kkšne daljše ture?
mobiln3z Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Brez skrbi. Sam sem ne dolgo nazaj v enem dnevu prevozil okrog 500km, pa še brez bolečin sem stopil z motorja, kar pa ne morem reči za kolega ki je vozil ybr 125 ...poleg tega sem pa tudi bral (najbrš ravno na tem forumu) kako je neka ženska prevozila cel balkan s tem motorjem. Važno je le da je motor servisiran tako kot je treba, pa se brez skrbi odpraviš kamor hočeš.
budacki Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Brez skrbi. Sam sem ne dolgo nazaj v enem dnevu prevozil okrog 500km, pa še brez bolečin sem stopil z motorja, kar pa ne morem reči za kolega ki je vozil ybr 125 ...poleg tega sem pa tudi bral (najbrš ravno na tem forumu) kako je neka ženska prevozila cel balkan s tem motorjem. Važno je le da je motor servisiran tako kot je treba, pa se brez skrbi odpraviš kamor hočeš. Z YBR 125 pa gre edn okrog sveta
molotov Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Z YBR 125 pa gre edn okrog sveta tud to sm že vidu. nakonc je bla ena ženska z nemu(ubistvu je bl ka tip zgledala) drgač pa car ja. sa otovorjen je pa biu 1a
dolsina Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Svaka čast usem takim k majo"jajca" za take dogodivščine.
molotov Objavljeno September 5, 2009 Opozori Objavljeno September 5, 2009 jp sj fora ni v motorju ampak v glavi če hočeš it in če maš dnar samo za ybr boš pč šu(sam še na ispit čakam pa grem jest tud mau popotvt:naughty:)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se