maxbond1995 Objavljeno Junij 19, 2012 Opozori Objavljeno Junij 19, 2012 No, danes sem končno dobil nadomestni pokrovček, saj je pri naročanju prišlo do napake. Najprej sem nalil tekočino do vrha hladilnika, namestil nov čep ter se zapeljal nekaj km. Nato sem ponovno odprl hladilnik (ko se je ohladil) ter opazil, da je zmanjkalo približno 3/4 vode v hladilniku ter da jo je potisnilo v ekspanzijsko posodo ter nekaj tudi vrglo ven na tla. Nato sem zopet nalil vodo do vrha ter zaprl pokrovček. Potem sem šel na malo daljši krog, približno 10km. Zadnji kos poti sem vozil prijatelja s sabo v močan klanec pri 35°C. Takrat mi je temperatura prišla na rdeče polje. Ustavil sem in počakal, da se ohladi. Spet je začela iz ekspanzijske posode teči ven tekočina. Po približno eni uri sem odprl pokrovček in opazil, da je hladilnik poln, nivo tekočine v ekspanzijski pa na oznaki 'FULL'. Ko pa sem se vrnil domov, je spet začela teči tekočina ven. Po 15min sem odprl hladilnik in spet je 3/4 tekočine manjkalo, v ekspanzijski pa je bil nivo 2cm nad oznako 'FULL'. Sedaj sem spet nalil tekočino do vrha. Je s tem kaj narobe? Je to obnašanje normalno? Oziroma kako sploh deluje hladilni sistem Sploh ne vem več, kaj bi lahko bilo narobe ...
hunter6685 Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 imam enak problem samo da pri meni zgine tretina vode po ene 150 do 200ih kilometrih, ali ko tiščim k kšn klanc pol se pa na vrhu takoj ustavm in ugasnm motor kar je nekako logično ker takrat se tudi ugasne pumpa ali če zmanjšam gas in pol naraste temperatura na brzino in ker mora nekam voda it jo porine v ekspanzijsko ker pa ma ta motor narejen da voda gre samo v ekspanzijsko nazaj pa ne zato potem pride do pomankanja v hladilniku. Lp Juš
speedfighttuning Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Fantje, ma kdo doma kake dele za TDR-ko, al pa da prodaja TDR-ko po delih? En frend bi rabu zaganjač, tko da če ma kdo kej nej piše na PM Hvala maxbond1995 1
malecep Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Podzrav! Zanimam se za nakup yamaha TDR Pa me zanima če kdo pozna človeka, jo prodaja na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6420908) Zdi se mi, da ima malo premalo prevoženih kilometrov za svoja leta. Prosim tudi če mi poveste vaše menje kateri motor je boljši Yamaha Dt125 (novejši model od 2003 dalje) Yamaha TDR maxbond1995 1
maxbond1995 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 (popravljeno) Pozdravljen! Prodajalca sicer ne poznam, vendar ti lahko dam nekaj nasvetov ob nakupu. Agregat je sicer vzdržljiv (predvsem menjalnik), vendar se motorna gred rada 'zlufta' v ležajih, kar se je zgodilo (ne samo) meni. To spoznaš po nenormalnih vibracijah iz motorja ter po šklepetajočem zvoku. Preveri še, ali je bil cilinder kaj obnavljan (menjana puša v cilindru). Če je to slabo narejeno, zna bit drag servis. Kilometri so pri tej precej sumljivi glede na letnik, čeprav je odlično ohranjena navzven. Prav tako preveri, kaj vse je bilo na motorju zamenjano oz. predelano. Predelan agregat zna bit zelo žejen . Drugače je pa to precej vzdržljiv motorček, tako da ti priporočam nakup :yes: . Glede DT ali pa TDR izberi tisto, kar boš bolje izkoristil (DT za enduro, TDR za cestno vožnjo), agregat je itak pri obeh enak. Popravljeno September 19, 2012. Popravil maxbond1995
Shaman1231 Objavljeno December 2, 2012 Opozori Objavljeno December 2, 2012 Maš blokado v izpuhu, fergazerju in elektronki (nism sigurn), ker nekateri motorji majo blokado tko da k jo uzameš iz izpuha se poveča število vrtlajev. Izpuh za moje pojme na TDR-o paše ARROW cena okol 70.000sit. Zobnikov pa se ti ne splača menjat ker je ponavad razmerje čist uredu, pa še vprašanje je če se sploh da dobit tok večji zobnik k z aprilio vem da se ga ne da zadi dobit manjšiga kokr 39 pa še tist hudičov težko. Sicer pa lahko menjaš še uplinjač mislm da ma mikuni 28 orginal pa zamenjaš z dellorto 34, al pa mikuni 35 (cena:30.000-35.000sit). Obstajajo pa še razni polini kiti ki te pride 100.000sit. Sploh pa TDR-a je motor ki ni lihk za dirkanje če hočeš da bo letel kup naprimer:Aprilio RS,Mito,TZR pa ti gre že original tistih 140km/h. LP Živjo! Jaz imam na moji TDR-ki dellorto 34 in na visokih obratih, predvsem po ravnem, tam pri 90 km/h, mi začne zmanjkovati moči. Verjetno pride preveč goriva/prvelik prtok, in ga zaliva. A to se da kaj naštelat, al ni druge kot še bat povečat oz zamenjat ? Samo to je spet drago Lp
speedfighttuning Objavljeno December 2, 2012 Opozori Objavljeno December 2, 2012 Živjo! Jaz imam na moji TDR-ki dellorto 34 in na visokih obratih, predvsem po ravnem, tam pri 90 km/h, mi začne zmanjkovati moči. Verjetno pride preveč goriva/prvelik prtok, in ga zaliva. A to se da kaj naštelat, al ni druge kot še bat povečat oz zamenjat ? Samo to je spet drago Lp Bat lahko komot pustiš notr takega kot je, samo motor moraš pravilno naštelat Js bi ti za začetek svetoval da pogledaš svečko kakšne barve je, tako boš vidu če je fergazer pravilno nastavljen (če je pravilno nastavljen mora bit svečka čokoladno rjave barve, če je črna je reveč bencina, če je siva pa preveč zraka), če je pa fergazer pravilno nastavljen potem pa preveri delovanje izpušnega ventila (če sploh deluje, če je pravilno nastavljen, itd.) Puskusi to nardit in javi potem če je kaj bolje
maxbond1995 Objavljeno December 2, 2012 Opozori Objavljeno December 2, 2012 Motor sem imel na servisu, menjan bat, pobrušen cilinder, obnovljena motorna gred, novi ležaji le-te. Motor mi teče veliko mirneje kot prej, ampak nek ropot pri 6000-7000 obratih ostaja. Mehanik je rekel da je nekaj pri izpušnem ventilu, vendar da ga je pregledal in zgleda vse ok. Video: (Tu se sicer ne sliši tako dobro, med vožnjo je bolje slišati.)
KObe Objavljeno December 2, 2012 Opozori Objavljeno December 2, 2012 Motor sem imel na servisu, menjan bat, pobrušen cilinder, obnovljena motorna gred, novi ležaji le-te. Motor mi teče veliko mirneje kot prej, ampak nek ropot pri 6000-7000 obratih ostaja. Mehanik je rekel da je nekaj pri izpušnem ventilu, vendar da ga je pregledal in zgleda vse ok. Video: (Tu se sicer ne sliši tako dobro, med vožnjo je bolje slišati.) Prosti tek maš previsoko nastavljen. Zdi se mi tudi kot da motor preveč zraka dobiva(možno da se samo tako sliši na posnetku). Tisto ropotanje pa preveri da nimaš kakšen vijak od izpuha ali pa kje pri mašini losan.... Drugače pa lep motor maxbond1995 1
maxbond1995 Objavljeno December 3, 2012 Opozori Objavljeno December 3, 2012 Tu sem imel verjetno izklopljene luči in to mi zviša obrate. Svečka je kar dobre barve, tako da se verjetno samo na posnetku sliši, da sesa preveč zraka.. Vijaki so (bi mogli ) biti dobro stisnjeni, saj je bil cel motor razstavljen in nazaj sestavljen s strani izkušenega mehanika. Meni se tudi zdi, da ropot prihaja nekje od tistega ventila, vendar ne vem, zakaj tam in samo na teh obratih :closedeyes: . Hvala
malecep Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Pozdravljeni! No zdaj sem tudi jaz ponosen lastnik yamahe TDR . Mam par vprašanj. Trenutno ma 29k prevoženih in prejšnji lastnik ni imel pojma o vzdrževanju motorja... -.- ne ve če je biu bat menjan. Tako da me zanima ali je bolje da ga zamenjam, ali pa ni šans da motor lahko naredi 29k km samo z enim batom? Če bi ga zamenjal, bi moral pohonati tudi cilinder? Drugače pa je motorček super, le plastike so slabo ohranjene in končna se mi nezdi visoka (borih 110km/h) poleg tega so tudi poskeški rahlo hitrejši kot pri hondi cbr 125 in tomos sm. Blokade v loncu nima, za ostalo nevem.
malecep Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Aja pa še to. Nameravam rahle spremenbe v stylingu, pa me zanima če ima kdo kaj izkušenj kupil bi supermoto masko in sprednji blatnik, stranske plastike pa bi prerezal na pol. Če ima kdo kaj iskušenj ali načrte od podobnega projekta se toplo priporočam.
hunter6685 Objavljeno December 19, 2012 Opozori Objavljeno December 19, 2012 Pozdravljeni! No zdaj sem tudi jaz ponosen lastnik yamahe TDR . Mam par vprašanj. Trenutno ma 29k prevoženih in prejšnji lastnik ni imel pojma o vzdrževanju motorja... -.- ne ve če je biu bat menjan. Tako da me zanima ali je bolje da ga zamenjam, ali pa ni šans da motor lahko naredi 29k km samo z enim batom? Če bi ga zamenjal, bi moral pohonati tudi cilinder? Drugače pa je motorček super, le plastike so slabo ohranjene in končna se mi nezdi visoka (borih 110km/h) poleg tega so tudi poskeški rahlo hitrejši kot pri hondi cbr 125 in tomos sm. Blokade v loncu nima, za ostalo nevem. z prvim batom bi težko naredil tok km, pr men tut ni vedu lastnik a je biu mena al ne pa je mela tdr-ka tut nekje kle kilometrov, tko da sm se še vozu en mesc pol je pa obročk odlomil sm pa le zamenu drgač pa sam bt zamenaš, pa ležaj od sornika je tut faj. cilindra ni treba honat razn če so kšne rise pol je pa faj mal pohonat :grim sicer pa bol da sam zamenaš pa razkiraš tistih 150€ pa si usaj zihr da ti nau kje ribnla... drgča moja gre tm okol 130 pa pospeške ma dost, dost boše od tomosa sm, ko gre tomos 60km/h u klanc grem jst 90km/h ga kr lepo uzat pustim pa mam sam blokade iz lonca pa mal manši zubnik spredi, kar pomen da ma večjo končno prej je mela še bolše pospeške
malecep Objavljeno December 20, 2012 Opozori Objavljeno December 20, 2012 Kaj pa kej ojnica pa ležaj odspodi? Pa nevem kero velikost bata, bi moral kupit. Moja gre bolje kot tomos sam ne pa tok kot bi misliu. Pa števec me nekaj heca, ko speljem iz nule se mi tja do 30km/h sploh ne premakne. Potlej pa skoč na 30km/h. Tam nekje pri 100-110 mi začne pa skakat za 15km/h gor pa dol. Ni ravno napaka ki bi me zelo motila ampak je pa fino da vidiš kok resnično motor zmore. Pa še to. Ste imeli kdaj problem z pumpico za olje? me skrbi da nebi delovala ker potem bo pa joj. Sicer se pa nahaja na desni strani motorja, ali ne?
speedfighttuning Objavljeno December 20, 2012 Opozori Objavljeno December 20, 2012 z prvim batom bi težko naredil tok km, pr men tut ni vedu lastnik a je biu mena al ne pa je mela tdr-ka tut nekje kle kilometrov, tko da sm se še vozu en mesc pol je pa obročk odlomil sm pa le zamenu drgač pa sam bt zamenaš, pa ležaj od sornika je tut faj. cilindra ni treba honat razn če so kšne rise pol je pa faj mal pohonat :grim sicer pa bol da sam zamenaš pa razkiraš tistih 150€ pa si usaj zihr da ti nau kje ribnla... drgča moja gre tm okol 130 pa pospeške ma dost, dost boše od tomosa sm, ko gre tomos 60km/h u klanc grem jst 90km/h ga kr lepo uzat pustim pa mam sam blokade iz lonca pa mal manši zubnik spredi, kar pomen da ma večjo končno prej je mela še bolše pospeške Od kdaj se pa daje spredi manjši zobnik za večjo končno? To je samo tvoja teorija, ker v praksi je ravno obratno kot si napisal in sicer so z manjšim zobnikom spredi boljši pospeški in nižja končna KObe 1
malecep Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Lep pozdrav! Lotil sem se servisiranja moje TDR-ke. Sm razstavil cilinder, in notri ima majčkeno riso po celi dolžini, tam pa ko pride kanal, pa je rob kar dobro odtrgan. Sem nesel honat, pa so majstri rekli da se to ne da, ker ma cilinder prevleko, ki se jo lahko edino le zbrusi do konca in da notri novo... Problem pa je v tem da to kar dosti stane (250€+). Nov set cilindra in bata pa je nekje 300€. Kako ste (če ste) to reševali drugi? Obstaja kakšna bolj racionalna pot? Hvala!
speedfighttuning Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Lep pozdrav! Lotil sem se servisiranja moje TDR-ke. Sm razstavil cilinder, in notri ima majčkeno riso po celi dolžini, tam pa ko pride kanal, pa je rob kar dobro odtrgan. Sem nesel honat, pa so majstri rekli da se to ne da, ker ma cilinder prevleko, ki se jo lahko edino le zbrusi do konca in da notri novo... Problem pa je v tem da to kar dosti stane (250€+). Nov set cilindra in bata pa je nekje 300€. Kako ste (če ste) to reševali drugi? Obstaja kakšna bolj racionalna pot? Hvala! V Postojni en Miha obnavlja cilindre. S poštnino do tja in nazaj te bo prišlo nekje okoli 180€. Če se ti ne zdi predrago ga lahko pokličeš na 041 211 727 in se dogovorita
maxbond1995 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Lep pozdrav! Lotil sem se servisiranja moje TDR-ke. Sm razstavil cilinder, in notri ima majčkeno riso po celi dolžini, tam pa ko pride kanal, pa je rob kar dobro odtrgan. Sem nesel honat, pa so majstri rekli da se to ne da, ker ma cilinder prevleko, ki se jo lahko edino le zbrusi do konca in da notri novo... Problem pa je v tem da to kar dosti stane (250€+). Nov set cilindra in bata pa je nekje 300€. Kako ste (če ste) to reševali drugi? Obstaja kakšna bolj racionalna pot? Hvala! Cilinder (originalen) nima nikakršne prevleke. Je aluminjast, vanj pa je vstavljena puša iz sive litine. Brušenje in honanje te pride pod 50€, če ne celo okoli 20€. Nov bat je cca 100€.
malecep Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 Bat je biu zamenjan brez zapletov... Se že lepo "ulaufava" ma že 100km Sam eno uprašanje, to sem jaz kar sam doma z mehanikom ki servisira avtomobile. Vse sva lepo sestaula pa vse, samo unga ventila nisva znala nastavit... tisti ki je v izpušnem kanalu... Kako more bit nastavlen? Pa tut ko je biu motor prižgan se tiste zajlice, ki so povezane na ta ventil sploh niso premikale... Res da zdaj ko je nov bat nesmem pretiravat z obrati, ampak motor čez 5000 obratov sploh nemore jit... hvala za odgovore.
maxbond1995 Objavljeno April 25, 2013 Opozori Objavljeno April 25, 2013 Nisem se še ukvarjal z ventilom, lahko ti pa pošljem nekaj iz servisne knjige.. Lp, Maks
malecep Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Odkril napako ko sem sestavljal cilinder sem ventil obrnil za 180° narobe. Pravilno sem ga obrnil in zdej obratuje super
maxbond1995 Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 Če kdo prodaja originalen dušilec za TDRko kupim
Spider™ Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11959782&display=Yamaha tdr 125 pozna kdo? se ve kaj več kaj je bilo stem?
Rider135 Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Mene pa zanima če se tudi obnese na kakšni gozdni cesti. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se