ICE_MAN Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 kle je ena stran ni pa original stran od rafala gor mas pa tud cene http://www.mg-sport.com/lang_02/crd_g/raf_frame03_g.htm poglej mislm da se ti splaca
rebel Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 ne razumem, kaj misliš s tem da imaš ventil do konca odprt... ker je elektronsko krmiljen- preveri obe zajli od ventila, da se ni katera strgala, ker takrat tudi ne bi delal prav motor lahko trokira na visokih obratih ker ga nekaj duši, se pravi da je res napaka na izpuhu al filtru na mojem tdr-ju sm meu prazen izpuh in ga tudi večkrat čistil, kadar je bil umazan so se pojavile podobne težave obvezno ga prereži in vse pregrade poberi ven!!!!! pred tem si na prerez zariši pravokotnice, da ga boš kasneje pravilno (točno) sestavil!!!! čistiš pa ga z brenerjem, tako da ga segrevaš da zažari, nato pa skozi zpustiš kisik in takrat odleti ven čisto vse. to naj ti naredi izkušen mojster ali klepar. čistit pa moraš oba dela, tudi dušilec, ker prav tam se v tanki cevi nabira največ saj... uspešno popravilo ti želim
đuro Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Kak ne razumeš da je ventil do konca odprt sej ga spodi štelaš kolk se odpre pa zapre.Zdej sm na motorju naredo generalno(bat obročki pa vse ka spada zravn)tak da z mašino ni nič narobetankam pa ole motul 600, ki je baje najbolš za take motorje.REBEL ka ti si si sam razrezal auspuh pa blokade ven pobral al si takga že kupu?Pa tut če je nisi mel blokad ti se je še zmeri zadelal auspuh? ICE MAN tebe pa ne zastopm zaka bi šou motor manj če bi vzel vse ven, če bi pa menjal zadn lonc bi pa kvečjemu pridobil na glasu.dej rebel mi tist povej za auspuhom.
rebel Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 ja, sam sm pobral vse ven iz original izpuha. in še vedno so se nabirale saje, še najbolj v cevi pred dušilcem, kjer je kovina najhladnejša, tako da na 10.000 je kr pametno očistit vse skupaj, kot sm ti napisal kae se tiče ventila ne more in ne sme bit do konca odprt ali zaprt!!! zajle morajo bit toliko napete da elektromotor lahko krmili ventil v obe skrajni legi, ne pa da v eno stran ne more do konca!!!! upam da nisi nategnu zajle samo na enem napenjalcu
simonsi Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Zdej sm na motorju naredo generalno(bat obročki pa vse ka spada zravn) Če zamenjaš bat pa obročke pa dve dihtunge, niti pod razno ni generalna :doze:
đuro Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 REBELL Kak je pa pol auspuh zgledal?Pa ka je velik teh pregrad pa tega not?Ka pa z orignal auspuhom si se vozu?pa če je razlika očitna? Ventil je že prav nastavlen 100%! Pa iz zadnga dela si tut vse ven pobral?
rebel Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 izpuh prerežeš samo enkrat!!!!! in to tam kjer je najdebelejši!!!! tako lahko pobereš čisto vse ven. iz zadnjega dela nimaš kaj pobrat ker ni nič noter. zamenjaš samo volno v dušilcu, ker če boš prepihal žareč izpuh s kisikom ti bo zmetalo ven tudi volno. in potem se lahko voziš s tem izpuhom, nakup kakšnega drugega te bo stal okrog 100.000. meni se zdi malo preveč za na tdr izpuh zgleda čisto ok. če ti ga zvari nekdo ki obvlada. pobarvaš ga s toplotno barvo in je in ne pozabi narisat črt preko prereza da ga boš lahko sestavil točno in pred varjenjem moraš med oba dela vstavit nek distančnik iste debeline kot je bila plošča na kotni brusilkis katero prerežeš izpuh, edino tako ga boš brez težav montiral nazaj na motor!!!!
đuro Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Hvala ti REBEL zdej vsej vem ka morm nardt.Pa je šou motor z takim auspuhom velik bol kot z originalnim?
rebel Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 poznalo se je sam pri pospeških in glasu
đuro Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Bil sm pr mehaniku pa mi je reko da ni treba auspuha rezat da čist uredu ven piha.Trokira pa možn zato ker bi bla možn cinšpula zanč pa pr velikih obratih prekinja iskro.Ka je možn da bi trokiral zato ker bi dobu premal al pa preveč bemcina?motor mi gre 120km/h mogu bi pa baje ir140.
boštjanP Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 ja, men je DT 125 torkirov, ker je blo premal benza (mogl smo iglo dvignt)
Tomozuki Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Zakoni ne zahtevajo kubature do 350cc. Za primer moja XVS 650 pride v kategorijo, ki je bila vcasih imenovana A-350, zdej pa se ji rece 25kW ali 0.16kW/kg (ker ima moj pujsek 230 kg suhe teze mu razmerje kW/kg pride na 0.13 kW/kg). Tukaj sem našel dve rabljeni ko sem iskal ferklajdunge ;) http://www.dhd24.com/extra/kaufen-verkaufen/tdr.html
Tomozuki Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Zdravo Ze 3 leta se vozim z Yamaho TDR125(no zder se tud s kawo KR1000)pa so se mi zacel za zadn poletje pojavlat eni problemi s pregrevanjem..no saj na stevcu kaze tko...motor sem imel ze 2x zaradi tega na servisu pa so rekli da je vse v redu... enkrat sem pa porajtu da mi skos voda stece iz killerja v kantico pod motor...sam ne gre nazaj....killer ostane prazen...zdej ne vem na servisu pravjo da je kao vse v redu....ksn kej loh svetuje kva bi loh blo narobe....pa se to...a je tud mozno da se motor prevec segreva ker sem dal notr sportn filter pa se pol dizo mal prevrtu ... thanx za odgovore Ja, sej na servisih zmeraj govorijo, da je vse vredu, pol pa se naenkrat nekaj zgodi pa niso nič krivi ;) Samo plačaš jih 5000 po uri :angry:
Tomozuki Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Ej kje si pa kupil ti ta motor?Sicer pa je za moje pojme do 350ccm TDR najboljša izbira.Sama sem imela tak motor in lani sem se z njim odpeljala na Češko(prago)in Slovaško,in to brez problema.Po mojem si lahko brez skrbi.Naj ti še Pero kaj napiše.Blokade se da ven in potem gre motor okoli 150kmh. sanda LIVE TO RIDE Kolko pa pije? B)
Zok Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 pa se pol dizo mal prevrtu ... bravo. :lol1: :lol1: :lol1: :grrr
peco Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 A kdo kup plastike za TDR (obe sprednje pa zadno levo). So pa rdeče. :D :D
dedo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 js bi kupu sam sprednjo desno. za kolko pa jih prodaš?
dedo Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 moja tdrka gre 130. zanima me če ima blokade not al ne?
ICE_MAN Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Ja moja je šla 145 km merjeno z avtom stevc je kazu več 150+ 95 letnik vse original pa odprta brez blokad. Aja pa mela je katalizator k je bil se not.
dedo Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 meni nekaj ni jasno. tukaj pišete da se da z enim tankom naredit 150-200km. js mam tud tdrko, tank mi drži 11l pa nikakor ne nrdim več kot 130km. samo enkrat mi je ratal mal čez, takrat sm pa na cesti ostal. kolega ima novo dtjko(2004), podobna zadeva pa tud on ne naredi več kot 130km. Kako vam to uspe? :? pa še neki. kje ima tdrka l97. omejevalce? na enem servisu so mi rekli da ima na elektroniki pa da jih je problem dol vzet.
wolfy Objavljeno Januar 12, 2005 Opozori Objavljeno Januar 12, 2005 Ma kaj mi poveste, prosim, kaku da nardiste tolko km z enim tankom? Kaj pa si naredu da ti ne pije skoraj nič? Al te mogoče še Tomosov Avtomatik po ravnem prehiteva? Očitno se vlečeš po cesti, kot polž!!! P.S. Pa ne mi zamerit, če sm te slučajno užalu, sej nisi ti kriv če ne znaš vozit!!! :kva2: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:
VmasIna Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 Ka je normalno to, da se mi lučka za olje vklaplja, ko imam kontakt in ko pritisnem gumb za vklop, mi blinka lučka za olje? No mogoč mam prvič tak prazen rezervar za olje :? Kir olje pa ponavadi daste v gitribe (menjalnik)?
veronek Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 pr men to isto naredi pa sploh niam prklucene pumpe pa je tak isti motor pa masina! drgac u menjalnik sm pa jst dau motula za 2t menjalnike!! .)
VmasIna Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 aha, nevem, sem mislu d ola ni al ka hudiča, ker mi vžgat noče, oz. sem ga zalaufal, pa je laufal cca. ene 2min pa sam ogasnal, nakar ga pa nisem več mogu vžgat. Res je pa, da je bil mrzu ko nevem kaj.
veronek Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 ja ce ti gori pol ni vec ola jst sm sam mislu da se lucka przge in mal utripne k prtisnes start ce ti pa gori pa ni olja!! :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se