AiC Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Kolk pa ki pridobiš če odstraniš tiste tri blokade? Mislem na KM pa Kw
AiC Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 (popravljeno) cca 28KM....lpo to :naughty: Kakšno je najbolše razmerje zobnikov spredi-zadji? A če vzameš vn blokade pa daš dobro razmerje tobnikov imaš končno okol 150km/h al ne? Več ne bi rabu :D Vem,da bi blo veretno za take hitrosti bolš kupt kšno Mito al pa NSR-ko sam me pri njih moti ker so preveč športni motorji. Plasnitka+crash=prazna denarnca :D Popravljeno Maj 24, 2005. Popravil zmek
Mte :) Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 vrjem da bi blo s tem motorjem isto... usak crash ma za posledico prazno denarnco .)
AiC Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 (popravljeno) Ja sej tu imaš pa prou. Ma TDR-ka vsaj nima tiste plastike čez mašino .) Ma sej tisti crash nism mislu tk CRASH ampak tk če ti pade na tla pa ti poč al pa če po neumnosti padeš pri kašnih 20 km/h. Če zletiš pr 100 pa ni važn a je Fifty al je Ninja je velik škode :) Popravljeno Maj 24, 2005. Popravil zmek
VmasIna Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 (popravljeno) Ja sej tu imaš pa prou. Ma TDR-ka vsaj nima tiste plastike čez mašino .) Ma sej tisti crash nism mislu tk CRASH ampak tk če ti pade na tla pa ti poč al pa če po neumnosti padeš pri kašnih 20 km/h. Če zletiš pr 100 pa ni važn a je Fifty al je Ninja je velik škode :) ← Pa verjami da ni tak "mehka" ta plastika, jaz sem jo doma že velikrat butnal v garaži (vrate od garaže, kako kložje v garaži,... ) in še risa nisem naredil, kaj da bi še kaj zlomal. Popravljeno Maj 24, 2005. Popravil VmasIna
AiC Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 (popravljeno) A ja. Pal pa ni panike :) A tut za TDR-ke velja tku ku za NSR-ke da so recimo ´98 l. bolše od ´02 (mašina) Tko sm čitau na forumu Popravljeno Maj 25, 2005. Popravil zmek
Grilzz Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 :hmm: Mašine so bile iste, lahko pa da so drugačni fergazerji in blokade.
VmasIna Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Kok bi pridobil, če vržem vn samo blokado v avspuhu? V katerem delu avspuha sploh je, oz. kako izgleda, ker ga še nisem vzel dol.
VmasIna Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Kok bi pridobil, če vržem vn samo blokado v avspuhu? V katerem delu avspuha sploh je, oz. kako izgleda, ker ga še nisem vzel dol. ← No vem, da je v prvem delu, samo zanima me, kak prbližen zgleda, vrjetno je nek manjši rorček ali kako? (se opravičujem, popravlanje objave ni blo možno)
Stric Burek Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 Pomoje je to kukr pr NSR sam ena podložka z manjšim (no shit sherlock) fi-jem in jo morš povrtat, zdej če je to na sredi krivine morš razrezat avspuh
dedo Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 a ima kdo števec od tdrke za prodat? pa ročke za sopotnika? :whistle:
VmasIna Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 (popravljeno) a ima kdo števec od tdrke za prodat? pa ročke za sopotnika? :whistle: ← Ka is pa delu, da si to ferdirbu ?? Drugače pa nove orginalne ročke ne koštajo več kot 3-4k sit Popravljeno Junij 1, 2005. Popravil VmasIna
Grilzz Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Pomoje je to kukr pr NSR sam ena podložka z manjšim (no shit sherlock) fi-jem in jo morš povrtat, zdej če je to na sredi krivine morš razrezat avspuh ← Pri NSR ni podložka, ampak cev. TDR pa ima tako zanimivo zakrivljen avspuh, da se je verjetno treba kar malo bolj zaje*avat.
Stric Burek Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 (popravljeno) Ja je cev, sam not je kukr ena podložka pršvasana Popravljeno Junij 1, 2005. Popravil DimmniBurek
VmasIna Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Ja je cev, sam not je kukr ena podložka pršvasana ← aha, sem iz prejšnega lastnika le izvedel, da je iz avspuha jo vn vzel (zato pa nisem nč našu :D ). Ostala mi je pa še na frgazerju.
Stric Burek Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 To je od NSRke da ne bo kdu dol avspuha dal in začel pizdit da sm ga nafarbu :afro1:
dedo Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 kakšne prenose imate(kolko zobov imajo zobniki) in kako gre s temi prenosi? :hmm: zanima me ker morem zdej nove naročit pa bi malo menjau. :yea2:
RSmaniac Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Pomojem da boš z menjavo dosegel malo. DJ take zobnike kokr so original.
dedo Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 sej nočem pridobit na končni ampak bi hotel da je prestava malo daljša. npr: zdej mi gre v 4.prestavi 80, z menjavo zobnikov upam, da kaj več. to me moti zato ker u bistvu rabim samo 5in 6. pa še to, ko se lotim prehitevat morem zaradi kratkosti prestav menjavat vmes prehitevanja kar prehitevanje podalšuje, mislim da si razumev kaj hočem dosečt. ma ja no, zdej sm tle napisu kot da hočem imet pospeške od cbrke :P kolko vam gre v določeni brzini?
VmasIna Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 sej nočem pridobit na končni ampak bi hotel da je prestava malo daljša. npr: zdej mi gre v 4.prestavi 80, z menjavo zobnikov upam, da kaj več. to me moti zato ker u bistvu rabim samo 5in 6. pa še to, ko se lotim prehitevat morem zaradi kratkosti prestav menjavat vmes prehitevanja kar prehitevanje podalšuje, mislim da si razumev kaj hočem dosečt. ma ja no, zdej sm tle napisu kot da hočem imet pospeške od cbrke :P kolko vam gre v določeni brzini? ← nevem koliko gre, vem samo to, da so 4ta in 5ta zelo dolge. Šesto po večini ne uporabljam, ker preveč zgubi, razen če so dolge ravnine ali pa pač cesta taka, za krajše poti je pa 6ta neuporabna, ker ima slabo razmerje; saj veš, ko peleš to takoj opaziš. Osebno se večino časa vozim v 4ti in 5ti in da držim obrate tam od 7-8k, kjer je področje največjega navora.
dedo Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 (popravljeno) 4 in 5. zelo dolge? moja četrta ne gre več kot 85 in peta ima približno 10km/h fore, se pravi do 95km/h(vsako marčo zvrtim do konca->10000rpm). tako da šesto zelo dosti uporabljam. meni se zdi to kr kratko. kolegu gre na dtjki(2004) peta do 110km/h. pospeši pa moja tdrka vlikoo bolje in prej pride do končne kot njegova. ta "problem upam da se bo rešil z menjavo zobnikov. :hmm: zdej pa grem :book: Popravljeno Junij 7, 2005. Popravil dedo
RSmaniac Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Jah z menjevo boš sigurn prdobu, sam vprašanje kok velke oz majhne zobnike se da dobit. Za ene motorje majo zobnike, ki majo 1zob manj ali en zob več od originalnega kr je pa čist brez veze sploh menjat. Baje pa da se da tud po naročilu dat delat zobnik, sam vprašanje kok je to pol kej dobr. .)
dedo Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 sm že naroču za spredi dva zoba večji zobnik, če pa nebo sprednjega večjega pa zadi ene 3 zobe manjšega. :yea2: seveda se pa dva zoba spredaj poznata dosti več kot zadaj. :closedeyes:
MiTyA Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 No VmasIna jest se kr strinajm s tabo in to kr si ti napisu 100% drži. Sam tist o šesti prestavi s tistmo se glih nejbl ne strinjam, kt jest se velik vozm s šesto no velik če je možnost da se pelm več kot 100 kmh. Jah sam men gre četrta več kt pa 80 kmh. Pa peta se tud zavrti do 110 kmh brez problema. Ja tist o obratih pa tud drži med 7-8k ima motor dober navor in še skori najman kur. Okej še zmeri okol 5-6 litrov na 100km. Ja dej vi mal povejte kolk vam kej kurjo TDR-ke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se