jest7 Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 LP, a ima kdo kakšne izkušnje glede Ducatijev 749 ali pa 999? Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem. Simon te kaj posebno zanima, al sam na splošno?
simon740 Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 te kaj posebno zanima, al sam na splošno? Kaj je potrebno paziti pri nakupu rabljenega, kako se pelje motor, kakšni so performensi... Problem je v tem, da je bil moj prvi motor Aprilia rsv 1000 mille in od takrat sem nor na dvo celindraše. Od zvoka do navora, skratka noro, No pol sem jo prodal in sedaj sem v račun dobil Suzukija gsxr 600 k7 in čeprav motor gre zelo dobro, mi manjka eno - navor v nizkih obratih. Ducati pa itak že od nekdaj ostaja moja skrita želja. V ožjem izboru imam 999 vseeno ali je 999 ali je 999R ali 999S. Ali se fejst pozna razlika med 749 in 999? SImon
jest7 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 (popravljeno) Pri nakupu rabljenega glej na podobne stvari kot pri vseh motorjih, tle ti ne morm kej pametnega povedat. Glede 999 pa, super motor (moje mnenje), sprva se mi je zdel res malo čuden , sm bil navajen na klasično obliko ducatija, ampak zdej mi je pa zlo všeč. Vožnja je zlo udobna, tud pri najdaljši razdalji (LJ-Rimini) me ni nč bolel, napenjal,... bi lahk še enkrat tolk prepelu. Performanse so v primerjavi z sodobnimi superbike bl tko, brez kakih performance upgredov je bl švoh. Sam ne me narobe razumet, navora, moči je tud pr serijskem več kot preveč. Pele se pa z njim super. Primerjat ga z 749 al pa drugimi ne morm k je moj prvi motor. Ti pa priporočam, da si ga izbereš z termingnonijem (al pa podobno), ker je klasičn lonc težak, tih (pretih za moje pojme ) pa tud ne zgleda glih najbolj. Pomoje ne boš nč obžaloval če zbereš 999 s kterokol črko :lol: . Popravljeno April 18, 2009. Popravil jest7
simon740 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Pri nakupu rabljenega glej na podobne stvari kot pri vseh motorjih, tle ti ne morm kej pametnega povedat. Glede 999 pa, super motor (moje mnenje), sprva se mi je zdel res malo čuden , sm bil navajen na klasično obliko ducatija, ampak zdej mi je pa zlo všeč. Vožnja je zlo udobna, tud pri najdaljši razdalji (LJ-Rimini) me ni nč bolel, napenjal,... bi lahk še enkrat tolk prepelu. Performanse so v primerjavi z sodobnimi superbike bl tko, brez kakih performance upgredov je bl švoh. Sam ne me narobe razumet, navora, moči je tud pr serijskem več kot preveč. Pele se pa z njim super. Primerjat ga z 749 al pa drugimi ne morm k je moj prvi motor. Ti pa priporočam, da si ga izbereš z termingnonijem (al pa podobno), ker je klasičn lonc težak, tih (pretih za moje pojme ) pa tud ne zgleda glih najbolj. Pomoje ne boš nč obžaloval če zbereš 999 s kterokol črko :lol: . Najlepša hvala
SF Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 (popravljeno) V bran lepi slovenski besedi naj prišepnem, da se tistemu, kar nekateri imenujejo eksplozijska slika, lepo po domače reče kosovnica... :closedeyes: Zelo nahitro vam obelodanim, da slovenščina namesto izraza performanse pozna izraz zmogljivosti... Popravljeno April 18, 2009. Popravil SF
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 LP, a ima kdo kakšne izkušnje glede Ducatijev 749 ali pa 999? Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem. 749 se še lepše zvrti napram 999 ...
rot Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Ali ima kdo izkušnje z lažjim vztrajnikom na svojem motorju ? Predvsem, kako to vpliva na življensko dobo agregata.
BIZIXXX Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 A se samo po pisti voziš? Ker drugač nima smisla, sem gledu pr ene par Duče tunerjih, ni nobenga prirastka v moči, razen tega da moč pride hitreje. Kar se pa tiče vzdržljivosti agregata, pa po cesti ni razlike, na pisti pa itak ne veš kdaj bo usekal kej skupi Cupo 1
rot Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Menjal bi zato, ker se to pozna tako pri vožnji na cesti, kot tudi na dirkališču. Serijski vztrajnik tehta 2 kilograma, nadomestni pa 230 gramov. Tukaj ne gre za samo razliko v teži, kot če bi zamenjal recimo original plastike za poliestre in z tem zlajšal motor za skoraj dva kilograma. Pri vztrajniku se med delovanjem mašine pojavi žiroskopski efekt, ki z obrati narašča in vpliva na samo stabilnost motorja ( pri težjem vztrajniku bo težje spremeniti smer motorja, kot pa pri lažjem pri enakih obratih). Kar pa se tiče večje moči samega agregata, ki naj bi jo lažji vztrajnik doprinesel, je zanemarljivo. Pozna se sicer na odzivnosti ( bolj hitro se agregat odziva na odpiranje in zapiranje gasa ). Zanima me predvsem, kako to vpliva na življensko dobo agregata ( kakšne težave lahko sledijo zaradi menjave ).
rot Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 A se samo po pisti voziš? Ker drugač nima smisla, sem gledu pr ene par Duče tunerjih, ni nobenga prirastka v moči, razen tega da moč pride hitreje. Kar se pa tiče vzdržljivosti agregata, pa po cesti ni razlike, na pisti pa itak ne veš kdaj bo usekal kej skupi Hvala za slikco, ga imam že doma. Naročil pri Durbahnu. .)
BIZIXXX Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 A pri mojstru Duhrbanu si naroču? Si vzel še kej druzga, glede na to da ma cel kup enih stvari za Dučeta? Cupo in didy53 2
rot Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 A pri mojstru Duhrbanu si naroču? Si vzel še kej druzga, glede na to da ma cel kup enih stvari za Dučeta? Nekaj stvari sem pomenjal, toda te niso od Durbahna. V bodoče pa pride tudi nekaj njegovih dodelav.
simonsi Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Zanima me predvsem, kako to vpliva na življensko dobo agregata ( kakšne težave lahko sledijo zaradi menjave ). Pomojem bo treba prosti tek zvišat, da lepo brni.
rot Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 (popravljeno) Lahko da res Popravljeno Maj 5, 2009. Popravil rot
mig72 Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Pred časom ste mi pomagal rešiti škripanje na zadnjem amortizerju, zdaj imam pa nov problemček. Obratomer mi dela po črnogorsko-še takrat ko dela ne kaže prav, razen kak dan v tednu se zmoti pa celo pokaže prave obrate.Kaka bi bila diagnoza-se zahvaljujem vnaprej za nasvete.
giacomo Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Pozdravlejni forumovci...Zanima me kako na monstru 600 naštelaš zadnjo os tko da je res u nulo. Na vilcah so sicer neke črtice po katerih naj bi se orientiral, samo je problem ker je tista trikotna ploščica, ki naj bi prikazovala položaj tolk ohlapna in se celo za kak milimeter ali dva zasuka okoli osovine in kot taka ne more bit merodajna( takoj imaš za milimeter faljeno levo ali desno stran). Probal sem že s šublerjem, pa nekako ni najbolj primeren( ker ga nimaš kam postavt)...Skratka, če ima kdo kakšno pametno rešitev...se priporočam...
Noiser69 Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 kot je že benny reko, za to maš svojo temo ... drgač pa ... servisna knižica?
motorist Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Naštelaj po unih črticah; ker v nulo ti ne bo ratalo. Tudi če naštelaš v nulo, ko boš nazaj zategoval os se bo malo zamaknilo-tako da ne kompliciraj preveč...
flight69 Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Tut na mojem M620 pri vulkanizerju ni uspelo v nulo zadet - pozneje pregledali na servisu in potrjeno ni problema ... Lp, Flight
sesir Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Pozdravlejni forumovci...Zanima me kako na monstru 600 naštelaš zadnjo os tko da je res u nulo. Če hočeš v nulo je po moje najbolje.da se odpraviš v tovarno Glede kompliciranja za mišjo dlako...kupi drug motor,če ti je vse tako pomembno :evilgrin: Tipičen primerek kupca dukatija
flight69 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Če hočeš v nulo je po moje najbolje.da se odpraviš v tovarno Glede kompliciranja za mišjo dlako...kupi drug motor,če ti je vse tako pomembno :evilgrin: Tipičen primerek kupca dukatija No, no sesir... : ) To je bolj primer nepoznavanja - pri meni je bilo enako - začetnik, nisem vedel kaj je ok in kaj ne, kaj je pomembno in kaj ne, kompliciranje glede vsega ... Če bi imel kak drug motor, bi me enako skrbelo, zakaj ni v nulo nastavljeno, če je že tako narejeno... Pa so mi razložili in zdaj ne boli več... Lp, Flight
motofrik Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Včasih so nastavljali ''na oko'', ali pa dali ravno desko ob zadnje kolo, pa poglihali s sprednjim (upoštevaj različni šišini gum).
kađiva Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Če hočeš v nulo je po moje najbolje.da se odpraviš v tovarno Glede kompliciranja za mišjo dlako...kupi drug motor,če ti je vse tako pomembno :evilgrin: Tipičen primerek kupca dukatija in kaj si ti? tipičen primer......?? :glare: Tko kt so napisal, to se ne da naštelat čist natančno, ker so itak tisti plehi tok mehki, da ko zategneš akso jih pokrivi preštej črtice, da bojo enak oddaljene na obeh straneh pa zategn, bo čist v redu
motorist Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Pozdravljeni! A je tukaj kakšen lastnik 748 oz. kdo ki bi iz prve roke znal povedati, kako te mašine delujejo sedaj po približno 10ih letih obstoja?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se