Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

lp

Mene zanima če ima kdo kake izkušnje z menjavo belance na er6n. Jaz bi jo zamenjal z širšo pa ne vem če so dovolj dolgi kabli iz zajle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

Mene zanima če ima kdo kake izkušnje z menjavo belance na er6n. Jaz bi jo zamenjal z širšo pa ne vem če so dovolj dolgi kabli iz zajle.

LSL komot zmontiraš gor,so dovolj dolgi kabli,lahko pa tudi kak cm skrajšaš balanco bp ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

Mene zanima če ima kdo kake izkušnje z menjavo belance na er6n. Jaz bi jo zamenjal z širšo pa ne vem če so dovolj dolgi kabli iz zajle.

Kolega ima 1 leto staro belanco, dejansko B.P.... Eno sezono jo je imel na ER-5. Je malo širša in nižja. Kupil jo je lani v Louisu. Če te zanima mi javi na P.M. ker jo nima za kaj imet in jo bo gotovo dal po ugodni ceni... Seveda pa jo moraš prej pogledat, če ti sede v roke...

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi nabavil šipico za model N (l.2009) pa me zanima, če je morda že kdo ima ali pa če ima kakšen nasvet glede proizvajalca.

Nekaj sem našel na netu, givi btw. nima v katalogu, niti ni še originala.

http://www.bullster.com/en/catalogue-produ...erecherche=moto

bullster.jpg

http://www.puig.tv/

puig.jpg

http://www.ermax.fr/modele-ER_6_N_F_2009-1879.html

http://cgi.ebay.fr/ERMAX-saute-vent-bulle-...%3A1%7C294%3A50

ermax.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za moje pojme absolutno vse zgleda nekam previsoko...jaz je nimam pa je tudi ne pogrešam..pa itak grem včasih čez 200...saj sem kupil nakeda:D

ampak odločitev je tvoja... LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer
:) Bolj sem imel v mislih uporabnike, ki jo že imajo in kje so nabavili.

Jaz sem kupil ženi originalno z nosilci in sem jo moral demontirat in na original nosilce namontirat večjo šipo.Tako mi je nova originalna šipca v omari, kupi nosilce jaz pa ti prodam to orig. Kawasakijevo za 1/2 cene nove šipce.

Za prodat imam tudi xenon eno gar. H-7 za zasenčano luč več na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tukaj najdete marsikaj za ER6n/f 200x - 2009

h t t p : / / w w w . s 2 - c o n c e p t . c o m / b o u t i q u e / :naughty:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...zgolj zanimiva primerjava porabe goriva nedeljske vikend vožnje: cca 500 km, Magistralka 100 - 110 km/h, AC 130 - 140 km/h:

ER-5 (1998): 4,8 l

ER-6F (2007): 3,87 l

FAZER 600 (2008): 5,1 l

:rolleyes:

Kak komentar? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ti pa neverjetno mau pije... :eek:

a mate tud drugi tok mejhno porabo? K men ER 6-n pije ~5l (zadnji 4 tanki: 4,8 do 5,2), edin, če je reeees nežna vožnja, pol pride skor do 4l. No, dokler je bil nov, pa sm ga šele utekal, je pil okrog 4.

A je možno, da se s cajtom še kej zniža poraba? K motor ma šele 2500 km. (l.09, model 08)

Al mam sm pretežko roko? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ti pa neverjetno mau pije... :eek:

a mate tud drugi tok mejhno porabo? K men ER 6-n pije ~5l (zadnji 4 tanki: 4,8 do 5,2), edin, če je reeees nežna vožnja, pol pride skor do 4l. No, dokler je bil nov, pa sm ga šele utekal, je pil okrog 4.

A je možno, da se s cajtom še kej zniža poraba? K motor ma šele 2500 km. (l.09, model 08)

Al mam sm pretežko roko? :unsure:

N - varianta pije normalno več! Aerodinamični oklep precej doprinese. Tudi max hitrost pri F je verjetno večja (pri meni 220 po števcu)...Poraba pa nisem opazil da bi se kaj znižala, ko sem ga utekal je bila 3,7 sedaj imam 23000 (4000 letošnjih) pa pri precej bolj živahni vožnji kuri 4,2 l standardno, manj kot 3,7 pa tudi ne dosegam... mogoče bi, če bi se vozil brez 49l kufra... sicer je pa vse kar je pod 4 že itak the best! :naughty:

Bolj me je presenetila bistveno višja poraba Fazerja (poloklep), glede na to, da je bila vožnja skupna... :unsure: .

Zgolj za primerjavo boma enkrat sprobala tudi primerjavo pospeška (navora) v 5. in 6. prestavi pri 60, 80, 100, 120, 140 kmh, kjer ga nekako najbolj potrebujemo, da vidimo, če je res Kawin twin v prednosti pred fazerko, kot kaže graf... Ko nekako menjaš motorje to težko oceniš, se bo treba peljat istočasno, vzporedno pri posameznih brzinah in odpirat plin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj me je presenetila bistveno višja poraba Fazerja (poloklep), glede na to, da je bila vožnja skupna... :unsure: .

vse je tudi odvisno v kakšnih obratih se kateri od vaju vozi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N - varianta ... , če je res Kawin twin v prednosti pred fazerko, kot kaže graf...
teorija že, praksa pa sigurno pokaže drugače - preverjeno kar nekajkrat :whistle:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preverjeno kar nekajkrat :whistle:

Preverjeno na zgoraj opisan način ali v 2. prestavi nad 10000 obr? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zgolj zanimiva primerjava porabe goriva nedeljske vikend vožnje: cca 500 km, Magistralka 100 - 110 km/h, AC 130 - 140 km/h:

ER-5 (1998): 4,8 l

ER-6F (2007): 3,87 l

FAZER 600 (2008): 5,1 l

:rolleyes:

Kak komentar? :whistle:

Vsakega od teh se da na 8-9 nažgat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zgolj zanimiva primerjava porabe goriva nedeljske vikend vožnje: cca 500 km, Magistralka 100 - 110 km/h, AC 130 - 140 km/h:

ER-5 (1998): 4,8 l

ER-6F (2007): 3,87 l

FAZER 600 (2008): 5,1 l

:rolleyes:

Kak komentar? :whistle:

:hmm: Malce dvomim,z mojim ER-6F(2008) ne pridem pod 5l,res pa je da se več ali manj voziva dva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Malce dvomim,z mojim ER-6F(2008) ne pridem pod 5l,res pa je da se več ali manj voziva dva

Kar verjemi: PORABA KAWASAKI ...vozi tekoče, sploh ni treba počasi, pospešuj pa zmerno, od 70 kmh dalje obvezno v 6., skozi naselja od 55 kmh dalje obvezno 6.... če pa ožemaš v 1. 2. in 3. pol pa gre proti 5. litrom

Moji podatki niso za vožnjo v dvoje ampak zgolj mojih 80 kg + kufer in rukzak na zadnjem zicu...

in še ena primerjava, lani 3 dni Bosne, razmeroma hitrih kilometrov:

DAKAR 650 (98 l): 3,7 l !!!

ER-6F: 3,9 l

CBF 500: 4,3 l

GS 1200: 4,7 l

(vsi s tremi kufri razen honda samo z zadnjim)

...vsaj če me spomin ne vara...

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:

Kar verjemi: PORABA KAWASAKI ...vozi tekoče, sploh ni treba počasi, pospešuj p a zmerno, od 70 kmh dalje obvezno v 6., skozi naselja od 55 kmh dalje obvezno 6.... če pa ožemaš v 1. 2. in 3. pol pa gre proti 5. litrom

Jao ... kake maš ...

: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao ... kake maš ...

A sem kje kiksnu? A maš kak drug recept iz ekonomičnosti? A bi ti spravu še na majn? :krneki: ... ja, če u garaži stoji! :yea1: al pa pri mučni vožnji med 70 in 80 km (par deci manj)...

Ne pravim da je to stalno za prakticirat, napišem samo kako mi (če se mi zahoče) to uspe... Soboto in nedeljo sem skupaj napravil okroglih 1000 km POTOVANJA (NE dirkanja), z 38 l bencina... lahk bi ga pa pokuru tut 50... v razliki je bla pa ena JUŽINA... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tudi gume, zavorne ploščice in še kaj se obrablja manj pri taki porabi bencina zraven južne ostane še za pir :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se peljem udobno menjavam enako, takoj nad 70 je 6., v naselju če gre tekoče skozi pa 5.

Poraba je na modelu N okoli 4l do 4.5l pri zmerni vožnji do 100km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se peljem udobno menjavam enako, takoj nad 70 je 6., v naselju če gre tekoče skozi pa 5.

Poraba je na modelu N okoli 4l do 4.5l pri zmerni vožnji do 100km/h.

Z mojo novo Diversionko mam komot od 40-45 naprej v 6 prestavi pa ko stisneš ono vleče pa ko voziš 40-50 gre prov lepo tekoče

Popravljeno . Popravil Atron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!