cyc Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Hmm ... nagaya, kaj si misliš o SV650(S) vs. er-6? Moč je enaka, cena tam-tam, kako je pa s ciklistiko? :hmm:
cyc Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 (popravljeno) Kaj pa vem ... moram priznat, da mi one fabrške slike kar mikavno delujejo, zgleda ok moped za po mestu in kake izlete z nepreostrim stilom vožnje ... postavitev zadnjih stopalk je samo hecna, na tisti števček bi se verjetno tudi navadil :) Sej v tem razredu se ne gre toliko zmrdovati nad obliko, kot je treba biti pozoren na to, koliko motorja za ta denar dobiš, a se ok pelje ... za SVja vem da ima dobro ciklistiko, ... :hmm: Sicer je pa potrebno to v živo videti, fz6 tudi na slikah ne zgleda tak šrot kot zgleda od blizu (sorry, lastniki, ampak v primerjavi s fzs600 ... ne korak - dva koraka nazaj, vsaj :photo: ) No, nagaya je svoj čas imela SV 650, vozila je tudi er-6 ... torej lahko primerja :) Debate okoli oblike so pa mimo, vsake oči majo svojega malarja, poleg tega bi - ok, vsaj jaz bi - marsikako obliko pogoltnil in vzel v zakup, če se moped lepo pelje ;) Popravljeno Avgust 15, 2005. Popravil cyc
bajsi Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 V Motorradu ga je potokel, ER6-N SVja namreč, po pikah, ima pa kar precej manj konjičev (SV 77 ER6 69 če se prav spomnim), pohvalili so boljši položaj na ERu, kljub manj konjičem pa zmogljivosti niso trpele (v prožnosti je bil celo boljši od SVja), končna je bila enaka (okoli 200) Kwak je veselo kazal 230 na števcu, porabi mičkeno manj, več ali manj stvar okusa in cene, nekaj pik so mu odbili zaradi površne izdelave na katero so Japi sami opozorili in povedali da bodo prodajni modeli bolj dodelani, pa primeren naj bi bil tudi za profije in ne samo začetnike.... .) LP Bajsi
cyc Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 bajsi, ono o moči - a gre to za Motoradove meritve? Ker tovarniški podatek je kolikor vem v obeh primerih 72KM? :hmm:
bajsi Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Jap, Kwak 69KM pri 9000rpm, Suza 77KM pri 8800rpm, 61Nm pri 7300 Kwak, 66Nm pri 7300 Suza, potek krivulje skoraj identičen, Kwaka začne zmanjkovati nad 6500, merjeno na sklopki korigirano po ECE metodi na Dynojet napravi. V meritvah zmogljivosti je vidna precejšna razlika v doseganju hitrosti 200km/h, Kwak 26s, Suza 21s, ostalo so pa desetinke. Do 140km/h sta skupaj. lp Bajsi
Nagaya Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A nagaya je že vozila ER6.... nice... pol bi bilo pa res lepo če bi nam svoje vtise zaupala o tem motorju :grim ← revija motorist št 74...
Nagaya Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 na netu še ni nč o tem testu :? na spletni strani od revije tut nix :cry: ← evoti tolko kot bi dobil na spletni strani: Kawasaki ER-6n Prvi testi novega Kawasakijevega malčka ER-6n so potekali meseca julija, na očarljivo zavitih cestah okolice Salzburga. Kaj lepšega, boste dejali. Sonce, vročina, motocikli in gorske ceste. Pa žal ni šlo vse po načrtih – vreme ni bilo zgolj slabo, pač pa kar katastrofalno. V Mozartovo rojstno mesto smo se odpravljali v času, ko je RTV poročala o poplavah v okolici Salzburga. Na dan testne vožnje smo nezadovoljno pogledovali skozi hotelsko okno v čemerno nebo ter zleknjeni v foteljih avle, s skodelicami kave v rokah in zgubanimi čeli šteli dežne kaplje Besedilo: Mateja Pivk Foto: Kawasaki Usmilil se nas je. Bog dežja namreč. Pa tudi Kawasaki. Ta je vsakemu izmed voznikov podaril dežni kombinezon – okoli desete ure dopoldne smo se stlačili vanje ter malce čemernih obrazov zavihteli noge vsak čez svoj testni motocikel. Z lansko in letošnjo predstavitvijo 750-kubičnih modelov Z je Kawasaki zadel žebljico na glavico ter ponudil odličen motocikel tudi tistim kupcem, ki ne prisegajo zgolj na strupene športnike kot je nova ninja 636, pač pa si želijo od motocikla poleg poskočnega agregata tudi nekaj udobja. A 750-kubični agregat bi se utegnil v rokah marsikaterega začetnika ali začetnice izkazati kot prevelik zalogaj. Tako so manj zahtevni kupci, ki so si zaželeli Kawasakija, do sedaj posegali predvsem po umirjenih in značajsko blagih modelih, kot so KLE, GPZ in ER5. Vse tri odlikuje predvsem zanesljivost, saj so se motocikli in njihovi agregati kalili ter nadgrajevali iz leta v leto, a kljub temu žal ostali korak za tekmeci, kot so Honda s svojima CBF 500 in 600 ter malo Hornet, Yamaha s svojima 600-kubičnima Fazerjema ter Suzuki z letos prenovljenim Banditom 650, ki se je pridružil Hondi s svojo ponudbo »malih« motociklov z zavornim s sistemom ABS. Z novim ER-6n si bo med omenjenimi svoje mesto brez težav izboril tudi Kawasaki. Čudo tehnike? Ne. Zgolj domišljena zasnova. Novi Kawasakijev malček sicer nosi ime ER-6n, a z ER5 nima veliko skupnega. Pravzaprav skoraj nič. Morda le to, da gre za vstopni model hišne palete motociklov. ER-6n ima popolnoma nov, 650-kubični agregat. Vzporedni twin je kot naročen za sorazmerno majhen mestni motocikel, saj je občutno ožji od vzporednega štirivaljnika ter krajši od v-twina, ob enem pa je dovolj močan in poskočen za tudi užitkarsko vožnjo. Novi agregat je kljub 150 kubičnim centimetrom prostornine več, manjši od pollitrskega motorja ER5 ter najmanjši v svojem segmentu – diči se s superlahkimi vžigalnim tuljavami ter črpalko za gorivo, ki je nameščena kar v rezervoar. Zagotovo Twin Tekočinsko hlajeni agregat z elektronskim vbrizgom goriva sicer ne skriva svojega značaja – je dvovaljnik, z veliko navora že pri nizkem številu vrtljajev. A zaradi stigme, ki mu je bila dodeljena s poimenovanjem, ki v spomin prikliče mili agregat ER5, je novi Kawasaki s svojo poskočnostjo presenetil in navdušil prav vse testne voznike. Motociklu so pri Kawasakiju namenili dve vlogi. Prva je vloga delovnega konja, oziroma mestnega in primestnega prevoznega sredstva. Druga pa je naloga uživača. ER-6n bo obe izpolnjeval z odliko. Čeprav se agregat zvrti vse do 11.000 vrtljajev na minuto in svojo največjo moč doseže pri 8500 vrtljajih na minuto, pa je prilagojen predvsem za udobno in nenaporno uživaško ter sproščeno vožnjo...... več v reviji ali naslednjem nadaljevanju Hrabrega Miška
Zdrawc Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Še testi nizozemski italjanski švicarski
rebel Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 <_< ..... za počasna potovanja......
vrho1679 Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Več slik -> http://www.motorbox.com/Moto/Magazine/Kawa...ima.html?mmc=49
jax Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Ne vem točno ker nisem podrobno bral testov... Je N verzija imela ABS opcijo? :hmm: Na teli slikci je vidt, da pri F bo... :)
SF Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 A se bo še kak test tegale dogajal? Se kej ve?
Ice Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 reitwagen ga je ze stestiral - zal samo v dezju. povzetek: za (ambicionirano) vsakdanjo uporabo primeren, ker prenese tudi malce bolj ostro voznjo (dobro vzmetenje, bremze in okvir, 72 KM) ni pa sportnik.
SF Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 Nikjer nism zasledil podatka o nosilnosti in porabi. Se kej ve o tem?
Fazer03 Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Nikjer nism zasledil podatka o nosilnosti in porabi. Se kej ve o tem? ← Nosilnost (če se ne motim) po podatkih iz Motorrada je 175 kg; poraba (običajna cesta) 4.1 l/100 :OK: Je pa ER 6 n zmagovalec :worship: v primerjalnem testu te revije; skupaj so postavili dva Suzukija (bandit 650 in sv 650) Hondo CBF 600, Hyosonga GT 650 in Ducati monster 620. ER 6 je dober v ciklistiki, ima zelo prožen motor in najmanjšo poraba med naštetimi. Cena pri njih pa 6150 EUR. Nekaj točk je v primerjavi s CBF in Banditom je izgubil pri rubriki "varnost", saj sta bila ta dva opremljena z ABS, Kawasaki pa bo dobavljiv z ABS-om šele v decembru 2005.
Robert Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 Še en test na Moto.it tukaj Pa še ena slikca .) Pozdrav od Roberta
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 A voznikova čelada je pa četrto nadstropje al kaj :fredy: Tistle "spojler" je pa res grd.
vk21 Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 No pa je znana tud cena v Sloveniji:) 1.378.200 sit za er6 naked varianto brez abs-a, 1.575.504 sit pa "varnejša" varianta z abs-om. lp
vk21 Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 za varianto z oklepom zaenkrat še ni cene, saj v Sloveniji ne...
Robert Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Danes sem ga prvič videl v živo pri Borutu v Dragomljah in moram rečt, da je kar luškan. Zgleda kot ena igračka :D Pozdrav od Roberta
nikoleta Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Ja hud stroj jaz pa sem ga videl v Elisi-Domžale ga imajo moja draga žena je bila z menoj in je navdušena na vsak način ga hoče v garaži. Ampak bomo videli morda pa :004
a Objavljeno November 4, 2005 Opozori Objavljeno November 4, 2005 Danes sem dobil priložnost testne vožnje z n modelom. Bil kar pozitivno presenečen nad zvokom in navorom spodaj. Menjalnik ima gib ročice kar dolg, ampak to e verjetn zato ker mam na svojmu izjemno kratek gib. Vzmetenje je precej mehko, sploh spredaj (mehke vzmeti). Krmilo je bilo tut nekam čudn nastavljeno. V kratke ovinke gre zelo lepo in tut kakšna neravnina ga ne zmede. Zavore so skoraj predobre za tak motor. Za kratke vožnje bi to kar bilo. Sedaj bom izbiral med tem in z750.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se