Scremer Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 Uuuu se dogaja v tej temi. Lepo lepo in vidim, da se moram mal priključit debati. Prvo; ross|e20 pa ja nisi kupila yamahe? Sem prav razočaran in če sem jaz botroval k temu (še neizpolnjena obljuba da kmalu narediš testni krog z mojo kawo), potem se še ta vikend odpravim po krofe na trojane in se spustim vse do celja. Te pa opozarjam, da ti potem yamaha ne bo več všeč ;) . Novi ER6. Fino. Meni ni videt napačen. Dejansko je postal na uč malček bolj robusten. Vsekakor si ga bo potrebno ogledat v živo. Nekdo je spraševal če je njegovih 190 centimetrov višine preveč za ER6. Jap. Ubistvu je za nas velikane vsak motor premajhen, razen morda kak velik potovalni bmw ? Ampak to bom mogoče vozil kdaj ko bom star... Drugače sem pa jaz ER6 prodal ravno zaradi moje velikosti. Moral sem priznat, da je pač motor nekoliko manjši. Morda bolj pisan na kožo nežnejšemu spolu. Vse ostalo (moč, izgled,...) mi je bilo povsem okej (no razen na daljših potovanjih si zaradi ne ravno idealne drže toliko bolj utrujen). No in če se navežem še na to vaše metanje motorja v tla. Tukaj imamo pa velikani lepo prednost. Ko se ustavimo na semaforju raztegnemo noge in voila. Resda smo široki kot avto, ampak motorjev pa ne mečemo po tleh :) . Mal heca mora bit, čeprav moram priznat ferek, da si me čist šokiral. Mogoče bi si moral po vzoru moje tete omislit kako visoko deklino na zadnjem sedežu. Teta je bila precej visoka, njen mož pa palček, ki se je radil vozil z velikimi motorji. Ker sam praktično ni dosegel do tal, je tetka vedno lovila ravnotežje kadar sta se ustavila :D .
Scremer Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 GregaSLO pa še tebi en nasvet. Ne rešuj motorja z svojim telesom, pa čeprav tehta "samo" 184 kg. Pri 100 km/h in nesrečnem padcu, te teh "skromnih" 184 kg ne bo nič manj poškodovalo kot pa 200 kg. Ob padcu poizkusi motor vedno "odrinit" od sebe, oz. se poizkusi ti odrinit z njega predno se tvoja noga ujame med tačko in asfalt (nosite tudi škornje, saj delajo čudeže) .
GregaSLO Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 GregaSLO pa še tebi en nasvet. Ne rešuj motorja z svojim telesom, pa čeprav tehta "samo" 184 kg. Pri 100 km/h in nesrečnem padcu, te teh "skromnih" 184 kg ne bo nič manj poškodovalo kot pa 200 kg. Ob padcu poizkusi motor vedno "odrinit" od sebe, oz. se poizkusi ti odrinit z njega predno se tvoja noga ujame med tačko in asfalt (nosite tudi škornje, saj delajo čudeže) . To je jasno :) Problem je ker je motor padu ko je bil na tački, jst pa na bankomatu :) Če bi se peljal, definitivno ne bi šel v ta podvig :naughty:
rosse20 Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Prvo; ross|e20 pa ja nisi kupila yamahe? Sem prav razočaran in če sem jaz botroval k temu (še neizpolnjena obljuba da kmalu narediš testni krog z mojo kawo), potem se še ta vikend odpravim po krofe na trojane in se spustim vse do celja. Te pa opozarjam, da ti potem yamaha ne bo več všeč ;) . ja. kupila sem yamaho. sem dala svojega sv-ja kar lepo v račun in sem dobila zanj več, kot če bi ga prodajala :naughty: seveda sem še zato, da mi daš en krog za peljat. če bom razočarana nad yamaho, pa se še vedno lahko odločim za z-ja :whistle: Novi ER6. Fino. Meni ni videt napačen. Dejansko je postal na uč malček bolj robusten. Vsekakor si ga bo potrebno ogledat v živo. tudi meni se dopade. prav lepi je ta beli :wub: Tukaj imamo pa velikani lepo prednost. Ko se ustavimo na semaforju raztegnemo noge in voila. Resda smo široki kot avto, ampak motorjev pa ne mečemo po tleh :) . ja tole bo povsem držalo. jaz si morem nekaj omislit za mojo yamaho. ali tisti komplet za nižanje motorja iz louisa ali pa ponižan sedež, mogoče kar oboje :whistle: namreč... komaj stopim na tla. če je povsem ravno, potem z obema nogama s konicami prstov, če pa malo visi, potem pa se morem vsedit bolj na eno stran in tako stopit dol. ni prijetno. bom šla pogledat ponižan sedež, ki ga ima en iz tega foruma in potem bom videla, kakšna bo razlika.
ferek Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 No in če se navežem še na to vaše metanje motorja v tla. Tukaj imamo pa velikani lepo prednost. Ko se ustavimo na semaforju raztegnemo noge in voila. Resda smo široki kot avto, ampak motorjev pa ne mečemo po tleh :) . Mal heca mora bit, čeprav moram priznat ferek, da si me čist šokiral. :D . ...saj se moram malo popravit,,, nikoli nisem motorja Tresknil ob tla... nikoli mi tudi ni padel ob sami vožnji ali ustavljanju... bolj, kot je grega napisal gre za "male" nerodnosti, ki so splet številnih neljubih okoliščin (prestavljanje v natikačih, parking na jebenem mestu.).. Tudi tresknil ni nikoli s polno težo, bolj je šlo za "nežno položitev" - ublažitev s strani "šoferja" ...no, sem pa ugotovil ob tem, da se tega sploh ni za bat, ker so padsi postavljeni "u nulo" - oklep , motor, v vsakem primeru ostane nedotaknjen tako da ...VREDEN NAKUP!... :worship: ...AJA, moja zdevica bo "morda" šla v prodajo, :cry: če poznate koga, ki bi bil zaintereiran mi javite na PM... Gre pa za res dobro ohranjen moped z ogromno dodatne opreme, opremljen za dolge ture... kdor pa me pozna, tudi ve kako vozim - tako da ne bo dobil "mačka v žaklju"... No, morda pa le ostane pri hiš... :)
boja_007 Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 evo tukaj je video, ki prikazuje, da je različica 2009 v treh barvah...posnetek iz intermota:D lp, boja
a79 Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Mene pa zanima, kolk je kej teh motorjev na nasih cestah, pa naj bo N ali F.. Kolega ga ima, pa zmer ko se vozva nbenga ne srecava... Njemu osebno je motor postal ful vsec, pa je kar zahteven clovk...(pa res, da honde se ni sprobal).. :rolleyes:
halls Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 evo tukaj je video, ki prikazuje, da je različica 2009 v treh barvah...posnetek iz intermota:D lp, boja Na tem videu je bla tut črna barva! Juhej!!!!!!!!!!!!!! :D :OK:
tom Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Zgleda, da bo res črna barva ja. pa še nekaj detajlov
Guest Brumer Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Na tem videu je bla tut črna barva! Juhej!!!!!!!!!!!!!! :D :OK: Črnga "mopeda"še nikoli vidu!!!!! Ps;doma imam poleg mojga motorja še ženin srebrn-metalik moped ER-6-N. :whistle:
rosse20 Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 srebrn z rdečim ogrodjem je najleši... sam kaj ko ni več novih za dobit. bo pa zdaj prišlo nadomestilo - bel.
ferek Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 ...ma mene motijo na vseh teh novejših zadevah digitalni instrumenti. :alien1: .. dve klasične "urice" so še vedno zakon! :rolleyes:
Mutika Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 srebrn z rdečim ogrodjem je najleši... sam kaj ko ni več novih za dobit. bo pa zdaj prišlo nadomestilo - bel. Hm, ko sem ga kupovala, sem na vsak način želela kupit črnega, saj sem imela prej črno CBF-ko in na splošno so mi črni motorji zelo všeč. Pa so imeli le črnega z "zlatim" okvirjem, pa srebrnega z rdečim. No, in sem se odločila za tistega, ki je tebi tudi najbolj všeč, Rosi. :worship: In gre v tretje leto, odkar ga imam. Moram reči, da mi je ta motor na kožo pisan, na primer bolj, kot prejšnja Honda. Luč je sicer grda, da glava peče, pa še bi se kaj našlo, če bi bila malenkostna ... ker pa nisem, je tale motorinko res totalna špica! Vsaj zame. Ne glede na to, kje se vozim. Po mestu, po Sloveniji, po Dolomitih, po Toskani ... zakon!
Scremer Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ...saj se moram malo popravit,,, nikoli nisem motorja Tresknil ob tla... nikoli mi tudi ni padel ob sami vožnji ali ustavljanju... bolj, kot je grega napisal gre za "male" nerodnosti, ki so splet številnih neljubih okoliščin (prestavljanje v natikačih, parking na jebenem mestu.).. Tudi tresknil ni nikoli s polno težo, bolj je šlo za "nežno položitev" - ublažitev s strani "šoferja" ...no, sem pa ugotovil ob tem, da se tega sploh ni za bat, ker so padsi postavljeni "u nulo" - oklep , motor, v vsakem primeru ostane nedotaknjen tako da ...VREDEN NAKUP!... :worship: ...AJA, moja zdevica bo "morda" šla v prodajo, :cry: če poznate koga, ki bi bil zaintereiran mi javite na PM... Gre pa za res dobro ohranjen moped z ogromno dodatne opreme, opremljen za dolge ture... kdor pa me pozna, tudi ve kako vozim - tako da ne bo dobil "mačka v žaklju"... No, morda pa le ostane pri hiš... :) Poznam to poznam :) . Ni se še skotalil po tleh, ampak smo ga pa enkrat trije lovil, ko se je motor odločil, da se odpelje brez mene :D . K sreči smo ga ujel in od danes dalje na še tako majhnem klančku dam vedno v prestavo in se nikdar več ne naslanjam na motor ko si recimo popravljam čevlje ali vlačim na sebe dežni kombinezon.
axilon Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 eno vprašanje.... a imajo kawasakiji er-6n nalepko na rezervoarju "kawasaki" pod lakom ali nad lakom?
SF Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 (popravljeno) Če se jest dobro spomnim pod... ??? Naj še kdo potrdi, da ne bomo fanta slučajno nategnil... Popravljeno Oktober 23, 2008. Popravil SF
Mutika Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 eno vprašanje....a imajo kawasakiji er-6n nalepko na rezervoarju "kawasaki" pod lakom ali nad lakom? :eek: Glej ga, šment ... pojma nimam! Ne upam si trdit. Če res dobro premislim ... bi skoraj rekla, da pod lakom.
PRIMOP Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 z 750 ima napis pod lakom, verjetno tudi er.6n
tom Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 eno vprašanje....a imajo kawasakiji er-6n nalepko na rezervoarju "kawasaki" pod lakom ali nad lakom? nalepka je pod lakom
Mutika Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 eno vprašanje....a imajo kawasakiji er-6n nalepko na rezervoarju "kawasaki" pod lakom ali nad lakom? Super, odgovor si dobil. Zakaj pa pravzaprav potrebuješ ta podatke, če smem bit malo radovedna? :rolleyes: nalepka je pod lakom Mimogrede, tom, kako si zadovoljen z novim "mlinčkom"? Je res pravi fun-bike, kajne? :worship:
tom Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Mimogrede, tom, kako si zadovoljen z novim "mlinčkom"? Je res pravi fun-bike, kajne? :worship: U ja, fajn je...ravno prav za mene. Nezahteven, lahkoten in dovolj močan, da lahko sledim tudi divjakom na močnejših mašinah .) Malo mi je samo škoda, da ob nakupu motorja nisem vedel, da pride za leto 2009 nov model, ker bi verjetno počakal nanj. Tako pa so podatke o "stilski" prenovi modela objavili akk mesec po tistem, ko sem jaz mojega nabavil. Sicer pa vseeno....mi je barva mojega tako všeč, da me vizualno čisto nič ne moti na motorju.
Kor13 Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 Test: 1000ps.at :worship: sam neki mi pa ni jasno: Preis ca. € 6.850.- (Vorjahrespreis!) Aufpreis für ABS: € 600.- a ni blo rečeno, da cena ostane nekje na istem kt 08??? :unsure: al majo avstrijci tok višje cene?? k tud rabljeni spodej so mau dragi... a kdo ve? :?
Kor13 Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 (popravljeno) aja, pa še čist za primerjavo: pr nas (res da v akciji, pa vseglih... ) je bil nov 5.138, spodej so pa njihovi oglasi za 07 tud po 5800?!? bomo pr nas nove kupval, pa v Avstriji prodajal... :krneki: :kva2: opa, me je že mau zaneslu... khm.... :oops: Popravljeno Oktober 24, 2008. Popravil Kor13
axilon Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 šli smo gledat enga pa smo vidli de ma nalepke čez lak dete... :(
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se