Kor13 Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 no, sej to sm že sprašval, kok ma kdo kej izkušnje s temi raznimi popusti, k neki se itak da že tko dobit, sam vprašanje, kok pr kermu trgovcu. ja, sej drgač sm pa jst sm to tud bl u hecu vzel, sam navsezadnje bi se res znal kje še za kšn % več zment.. :hmm: se mormo enkrat :beer2: dobit, pa kšno rečemo glede tega... a?
Mutika Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 Na začetku sem čisto iz heca napisal. Zdaj pa bolj ko razmišljam, bolj se mi zdi izvedljivo. Kdo pa ne bi dal popusta (tudi če je 100 evrov), ko bi trije tipi z gotovino uleteli v trgovino? Jst ziher bi :) Zanimivo razmišljanje ... :rolleyes: . Sem za hec poklicala uvoznika. Razlaga: popustov bo malo ali skoraj nič, saj bodo trgovci ob pospešeni rasti japonskega jena ter že oddanih naročilih prodajali mopede s skoraj nikakršnim zaslužkom. Popuste pa dobite le, če vsak kupi tri mopede, ne pa vsi skupaj tri. :P (Bthw, trgovci imajo težave tudi s prodajo avtomobilov Honda, ker se lahko poslovijo od ugodnih cen, iz enakega razloga!) Malo heca ... a realno je pač tako, da ne bo ravno lahko. Kriza povsod, trgovci pa so vajeni velikih zaslužkov. Novi modeli pa pridejo vsak čas, zelo kmalu, mi je rekel, le cene še nihče noče postavit oz. povedat, ker je niti ne morejo. Ne vedo, koliko jih bo udarila rast jena in koliko splošna kriza. Vsekakor pa je tale Kwak odličen moped, težko bincnete v temo. Pa nisem pristaš neke znamke posebej, prej sem vozila Hondo, pa mi je bila tudi ful fajn. Pa všeč so mi Yamahe, pa Suzuki Bandit je moj liblings moped, pa KTM je zakon, pa ... ampak, tale Kwak je pa eden najbolj okretnih, živahnih ter ubogljivih vražičkov svojega razreda spljoh. Definitivno si ga bom spet kupila, ko bo čas za menjavo eskadrilje. Vso srečo pri nakupu, z uvozniki, z jenom in na koncu z mopedi! Mogoče se kdaj kje srečamo! :yea1:
ferek Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 ...mogoče se bo celo splačal do poletja počakat... sam sem ga kupil avgusta 07, ko mu je cena v primerjavi s spomladansko padla za cca 600ˇ€ se mi zdi... Plačal sem ga z gotovino in čakal nanj samo 10 dni (izkoristil za dopust v Grčiji). Prišel domov in prevzel moped. Razlika v ceni mi je "dala" ABS, padse, KUFER (49 L) in nosilec s ploščo... No res pa je tudi, da sem se do vplačila vozil z drugim mopedom in ga dva dne prej prodal :rolleyes: ... Tako da NI ZA HITET.
zviki Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 @kor13 Definitivno se bomo zmenli za pir. Decembra bolj težko, potem pa ziher. @mutika tale Kwak je pa eden najbolj okretnih, živahnih ter ubogljivih vražičkov svojega razreda spljoh. To mi delaj. Balzam za moja ušesa :worship: @ferek Vem, da ni za hitet. Imam super mopi, vendar hočem 6-ko. Hočem, hočem :D Ko se enkrat odločim...
ferek Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 @kor13Definitivno se bomo zmenli za pir. Decembra bolj težko, potem pa ziher. @mutika To mi delaj. Balzam za moja ušesa :worship: @ferek Vem, da ni za hitet. Imam super mopi, vendar hočem 6-ko. Hočem, hočem :D Ko se enkrat odločim... Pol pa samo navali! Ne bo ti žal! Pa že v štartu doplačaj ABS in padse! NUJNO! :worship:
GregaSLO Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 Pol pa samo navali! Ne bo ti žal! Pa že v štartu doplačaj ABS in padse! NUJNO! :worship: Se strinjam :) Ko pade po tleh ni zabavno biti brez... Sploh... :whistle:
marko4 Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 lp mene pa zanima koliko vam potrošijo ojla vaši er6 meni ga liter na 6000 km sedaj ima 19000 km pa se mi zdi da je malo preveč
ferek Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 lpmene pa zanima koliko vam potrošijo ojla vaši er6 meni ga liter na 6000 km sedaj ima 19000 km pa se mi zdi da je malo preveč ...glede na mojega je preveč! :krneki: Imam 17000 km in mi ga ne spije niti deci! - menjajo mi ga samo na servisu, dolil ga še nisem... :rolleyes: Piti sem mu pa dal: na 1000 Shell polsintetika; na 8000 Procycle polsintetika; na 14000 spet Shell polsintetika; - NOBNIH RAZLIK :trance_33_sleep: ...porabe olja torej nimam, je pa bil motor res do potankosti po navodilih zelo nežno ulavfan (še z rezervo) in je prvič rdeče polje videl šele nekje po 2000 km. :closedeyes: Tudi sedaj če ga malo zgonim , - primer (cca 1500 km nazaj) "tura" Koper - Celje (vseskozi med 180 - 220 km/h), olje ostaja na istem nivoju! :worship:
Ice Objavljeno December 16, 2008 Opozori Objavljeno December 16, 2008 .........in je prvič rdeče polje videl šele nekje po 2000 km. vrednost take izjave je skoraj 0; moj bandit po 86k+ km se ni "videl rdecega polja". zakaj ? rdece polje se zacne pri 11.000/min, elektronska blokada pa "prime" pri 10.500/min. posamicno na voznjah obratomer pokaze cez 7.000/min. ;) torej govoriti o rdecem polju pri vtekanju masine.......... ahem, ja no, ce se vam lusta.
rosse20 Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Jst ga bom definitivno nabavil, samo spet čakam do zadnjega trenutka. Pa bo spet potem panika, ko ga ne bom mogel dobiti tedaj, ko bom pač šel v nabavo. Plus tega, moram še svojo 5-ko prodat. Kako pa kaj ti trgovci cenijo stare moperle? A ga probam prodat prej, ali ga naj dam v račun? tako je... poskusi prodat sam, če pa ne bo šlo, pa ga daj v račun. recimo... top moto ga vzame v račun.
mobiln3z Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Ima kdo Er 6 zablokiranega na 25kW? Zanima me če je zadeva še "vozna" :D , oziroma koliko se kaj pozna? Aja pa se splača vzet model z ABS-om, al rajš bol previdno vozit po mokrem in tistih cca. 500€ investirati drugam?
gody01 Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Ima kdo Er 6 zablokiranega na 25kW? Zanima me če je zadeva še "vozna" :D , oziroma koliko se kaj pozna? Aja pa se splača vzet model z ABS-om, al rajš bol previdno vozit po mokrem in tistih cca. 500€ investirati drugam? Za blokado ne vem, ABS pa se splača vzet.
renyy Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 (popravljeno) ABS, u bistvu ja. Pomaga ti, če boš mogu res na polno pritisnat zavoro, pa na kakšnem mokrem in spolzkem vozišču, seveda ko voziš naravnost, ko si kje v ovinku pa itak ne smeš zavirat, sicer pa to tk veš oz vemo vsi. U bistvu je isto kot pri avtu, na suhi cesti niti ni neke potrebe po ABSju, na kakšnem pesku al pa mokri cesti pa je res fajn. Sicer pa, vsak svoje zagovarja, veliko motoristov pravi, da ne rabijo oz da nočejo imeti motorja z ABS-om, zakaj, pojma nimam. Lp Popravljeno Januar 7, 2009. Popravil renyy
EAST Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Ima kdo Er 6 zablokiranega na 25kW? Zanima me če je zadeva še "vozna" :D , oziroma koliko se kaj pozna? Aja pa se splača vzet model z ABS-om, al rajš bol previdno vozit po mokrem in tistih cca. 500€ investirati drugam? Samo osebno mnenje glede abs: BEDARIJA, sploh za ta motor, ne bi ga imel niti, če bi bil motor z abs-om ceneje
Igorr Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Samo osebno mnenje glede abs: BEDARIJA, sploh za ta motor, ne bi ga imel niti, če bi bil motor z abs-om ceneje Utemelji? :rolleyes:
EAST Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Utemelji? :rolleyes: Ker se na motorju tipa er 6 z abs-om v idealnih pogojih oz. v povprečnih(suh asfalt, temp. nad 15) ne ustaviš hitreje oz. nasprotno, ustaviš se počasneje(ne veliko, vendar tako je) seveda z popolnim obvladovanjem motocikla. In motor brez abs-a je lažji, ne veliko, vendar je, še en faktor več, ki propomore k hitrejšemu zaviranju(pa četudi za par cm iz npr. 100kmh). Pa še subjektivni razlogi(nemogoče ustavljanje na prvo kolo, vsaj pri večini sistemov abs), teža(sicer malenkost), no teža je objektivna, pa hkrati subj.
Cartman Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Ker se na motorju tipa er 6 z abs-om v idealnih pogojih oz. v povprečnih(suh asfalt, temp. nad 15) ne ustaviš hitreje oz. nasprotno, ustaviš se počasneje(ne veliko, vendar tako je) seveda z popolnim obvladovanjem motocikla. In motor brez abs-a je lažji, ne veliko, vendar je, še en faktor več, ki propomore k hitrejšemu zaviranju(pa četudi za par cm iz npr. 100kmh). Pa še subjektivni razlogi(nemogoče ustavljanje na prvo kolo, vsaj pri večini sistemov abs), teža(sicer malenkost), no teža je objektivna, pa hkrati subj. pa si ti to probal z er6? Kawasakijev abs nardi stopija, razlika v teži je manj kot pol rezervarja. . . . IMHO so vsi tvoji "razlogi" extremno subjektivni.
Hytech Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Sem bil tudi sam razočaran nad delovanjem ABS-a na ER6N.Sprednjo zavoro je blo treba full stisnit (olja za zavore dost in vse ok),da je začel delat,zadnja zavora pa še huj,čiiist nakonc,potem pa na črto 3-4m, nato se je pa uklopil abs... Sem peljal motor k Elvisi,ker sem bil siguren,da je abs v okvari,pa so probal motor,odgovor je pa bil,da tako pač deluje...super fajn,pa sem ga prodal. Potem sem probal pri Hondi abs (no imela je se cbs),ma čist druga pesem, prva in zadnja zavora...no vseeno nisem vzel potem z abs-om motorja, tok se mi je ER-jev abs zasral.
mobiln3z Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Povsem različna mnenja :) Po vsej verjetnosti bom vzel rabljenega, tako da bom malo gledal tudi na izbiro (trenutno nevem če se prodaja kakšen z ABS-om), me pa še malo zanima v smeri blokade... V temi o blokadah sem bral povsem različne vtise (na drugih motorjih - er6 nisem zasledil), omenjena končna hitrost je bila od 130 - 200km/h (ninja), tako da me zanima kako je kaj pri temu motociklu. Pa ne zanima me ravno samo končna hitrost, ker je to daleč od najbolj pomembne lastnosti, vendar sama vožnja, pospeški...(z vgrajeno blokado seveda)?
ferek Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Povsem različna mnenja :) Še moje... brez ABS ja sploh nočem nobenega motorja več. :rolleyes: .. to spoznavam vedno bolj, prevozil pa sem z njim 18000 km v letu in pol... pa če bi bil 1000 € dražji SE SPLAČA! Ker mi naenkrat ni treba več razmišljati med zaviranjem ...in tudi v ovinku lahko sedaj bremzam, seveda brez ekstremnosti in BREZ nekaga strahu pred kakim blokiranjem. :evilgrin: .. O UČINKOVITOSTI ABS in moči stiska, teži itd. sploh ne bom razpravljal, ker to NI SS motor in ga sam vozim tudi izključno potovalno, tako da so te lasnosti zame povsem brez pomena, važno je da DELUJE in RES DELUJE, zato je VREDEN denarja! :worship: ...sem pa mel namen mojega ob koncu sezone že prodat, a so me čustva :blush: (in denarnica) premagala tako da Kawek ostaja še eno sezono pri hiši... pravkar kupujem nove gume (Roadsmart), prvovgradni Batlax je res zdržal dovolj (18 KKm) :naughty: , in sem ga za Silvestrovo veselo "sežgal" do drotov :evilgrin: ! ...V izdelavi imam tudi novo "dodatno opremo :hmm: " - po uspešno izdelanem zadnjem blatniku in nosilcih lansko zimo, bo to res nekaj "povsem odbitega :kva1: " - OBJAVIM KO BO GOTOVO! ...aja, nekje sem zasledil podatek da z blokado doseže 160 km/h...(PREVEČ!) :BUA:
Drosa Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Se strinjam da je 150 km/h več kot preveč.Saj kupujemo ER6 za uživanje v vožnji in bolj potovalno usmerjeno vožnjo.Če pa si želite gasa pa boste kupili kaj drugega ne pa dvovaljnika z veliko navora.Z ER6-ko sem zelo zadovoljen, je 2007 letnik in upam da me bo služila še naprej kot do sedaj.Kar se tiče ABS-a, sem mnenja da je res dobrodošel, ampak nažalost nisem imel keša da si ga še dodatno privoščim.Prosim pa Fereka da objavi slike zadnjega blatnika,zanima me kako je ispal.Jaz kupujem blatnik pa od Ermaxa ne dobim nobene prave informacije.
EAST Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Se strinjam da je 150 km/h več kot preveč.Saj kupujemo ER6 za uživanje v vožnji in bolj potovalno usmerjeno vožnjo.Če pa si želite gasa pa boste kupili kaj drugega ne pa dvovaljnika z veliko navora.Z ER6-ko sem zelo zadovoljen, je 2007 letnik in upam da me bo služila še naprej kot do sedaj.Kar se tiče ABS-a, sem mnenja da je res dobrodošel, ampak nažalost nisem imel keša da si ga še dodatno privoščim.Prosim pa Fereka da objavi slike zadnjega blatnika,zanima me kako je ispal.Jaz kupujem blatnik pa od Ermaxa ne dobim nobene prave informacije. Upam, da se zavedaš, kaj si pravkar napisal (((Če pa si želite gasa pa boste kupili kaj drugega ne pa dvovaljnika z veliko navora.))). Če se, toliko slabše.
SF Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Če pa si želite gasa pa boste kupili kaj drugega ne pa dvovaljnika z veliko navora. Matr kje se tele gobice kupijo? Da ni bil v igri celo bajeslovni močeradovec??? :naughty:
ferek Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Prosim pa Fereka da objavi slike zadnjega blatnika,zanima me kako je ispal.Jaz kupujem blatnik pa od Ermaxa ne dobim nobene prave informacije. SLIKE mojih "domačih izumov" maš na strani 36, 37 v TEJ TEMI... :whistle: . slike novega "IZUMA", ki trenutno nastaja bojo še objavljene.. :evilgrin: . ...GLEDE hitrosti? ... TA Kawek je lahko presneto hiter motor. :yes: .. Moja F izvedba, s povišano šipo jE s kufrom "stopila" 220 km/h (po števcu) že večkrat ...in glede na dobro vetrno zaščito je lahko potovalna hitrost pri mojih 177 cm med 150 in 180 km/h res NEPROBLEMATIČNA... :naughty:
suhi Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Eni ga pa sekajo na polno 1. Velik navora :whistle: 2. Potovalna med 150 in 180 - pa mi povej kje dosegaš ti to potovalno hitrost, če lahko,al kaj zate pomeni potovanje? Glede na to, da ti gume zdržijo po 18000km, pomoje še moped več kt 1x ni vidu gasa na polno in hitrosti večje od 150km/h!!! In kakšno imaš na potovanjih povprečno hitrost? Potem najverjetneje okoli 130km/h, mar ne? :headbang: pa LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se