Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Dugače pa je tem o motorju Kawasaki Ninja 650R :)

(tudi pod to oznako se er6 prodaja, npr. v ZDA)

Saj pa napram HD je ninja!Tak,da za amerikance je ok oznaka!V Eu pa bi se še krave smejale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je, da narobe postavljena, ali izpuščena vejica, popolnoma spremeni pomen. ampak če uporabimo common sense, ali kmečko pamet, nam mora bit jasno da par zobnikov za er6 nikakor in nikjer nemore stat 165€. tudi od bralca, ne le od pisca se pričakuje en kanček pameti. dobro je dvakrat prebrat trikrat premislit in enkat napisat. . .

mene zelo zanima, kako ta motor vleče pr recimo 100km/h, a ma tam še kej pospeška? zmer mi je neugodno prehitevat avtobuse. ti kr solidno šibajo po magistralkah, in se mi zdi, da tam rabi človek motor k suvereno potegne od 100 do 150 km/h. . .

..primerjalni članek (test) v hrvaški motoreviji: KLIK!

zgolj povzemam:

72 ili 78 KS - kolika je stvarna razlika?

Ovo je pitanje kao stvoreno za maratonske rasprave ljubiteljamotocikala, a uz to sa sobom povlači još jednu vječnu dvojbu – dva iličetiri cilindra? Kod nas su se stvari lijepo podijelile – yamahin ihondin agregat imaju četiri cilindra te razvijaju nominalnih 78 KS, a sdruge strane kawasaki i suzuki s dvocilindarskim motorima razvijajuslužbene 72 KS. No, brojke se u stvarnosti ipak razlikuju pa tako ER-6nrazvija najveće 74 KS pri 8600/min, gladius 75 pri 8300/min te sugotovo izjednačeni s modelom XJ6 koji se ponosi sa 74 KS pri 9700/min.

Stoga Honda sa svojih stvarnih 80 KS pri 10.400 o/min odskače kaonajsnažnija. Ovi podaci na prvi pogled govore sve, no u stvarnosti namne govore ništa. Jer ono što je važno jest kako se snaga manifestira uvoznim osobinama te osjećaju vožnje.

Uz to, dvocilindraši su se – iako je ta prednost uistinu minimalna– pokazali boljima pri ubrzavanju. Tako sve do 9000 o/min i suzuki ikawasaki razvijaju između pet i osam KS više nego četverocilindarskakonkurencija, a slično je i pri mjerenju okretnog momenta gdje je ukonačnici razlika između pet i deset nm u korist dvocilindarskihagregata.

Također, vrlo zanimljiv je podatak da, premda nominalno najsnažnija, ustvarnim uvjetima honda ne uspijeva iskoristiti tu svoju snagu. To joj,naime, ponajprije onemogućuje njezina masa od 233 kilograma zbog kojese snaga polagano i kasno razvija. Pogled na podatke mjerenja jasnopokazuje da honda u prednost dolazi tek na brzini višoj od 170 km/h. Dote je granice ona, što zvuči gotovo nevjerojatno, slabija od “slabije”konkurencije.

Dakle, to su gole činjenice – izmjerene, izračunane i objašnjene.No, što kaže “guzomjer”? Kakav je osjećaj vožnje? Suzuki je u gladius,usprkos ograničenjima koje postavlja ekološki standard Euro 3, uspiougraditi ne samo više snage već i elana te podsjeća na prve modele SV650. Osim toga, agregat V2 veselo se i elastično vrti te se na ovomtestu pokazao najživahnijim, a odličnom dojmu dodatno doprinosi neštokrući gas.

Pri brzinah, ki jih navajaš, potegne torej bolj kot CBF ali Diveržn... verjemi, dobro potegne, in ni treba kaj dosti DOL šaltat... In zgolj še primerjava (sprobano): N Varianta težko "prileze" čez 200, ...F prileze do 220... razlika se pojavi pa šele nad 170...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Papirji gor ali dol, od motorja z 72 konji lahko pričakuješ normalno prehitevanje :)

Glede XJ napram er5 si mislil verjetno v prispodobi, ker težko verjamem, da je imel 5x boljše podatke.

jez tako mal konjev še nism mel. in res nevem kaj naj pričakujem od njih. bom pa vidu še ta vikend, ker mi ga bo posodla avtošola. upam da nima kvadratnih gum.

glede primerjave motorčkov iz začetka devetdesetig xj ima 4 valje napram dvem na er5, 600ccm napram niti 500, tri zavorne kolute napram enem in poloklep. . več konjev, navora. . . na papirju je bil bolši. na papirju je yamaha skoraj raketa. . .

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez tako mal konjev še nism mel.

Pa si prepričan, da so v tvoji 996 še "vsi na broju" ; čisto možno bi bilo, da je že kakšnega pobralo glede na modelno leto!?! Malo heca - da ne bo zamere ...

Kar se pa tiče XJ 6 in ER 6n in medsebojne primerjave: po treh sezonah je šel Kwak od hiše in prišle so orglice; ... in če je bil Kawasaki enostaven in nezahteven za vožnjo, je Yamaha še enostavnejša ... samo ena podrobnost: mnogo lepše in lahkotnejše se jo vozi na nizkih obratih (speljevanje, manevriranje ... )

LP

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi pa res smiliš. Raje odpovej termin, ker bodo travme :)

ma dej mi povej, kaj ti je? kašne travme pestijo tebe? ti lahko kako pomagamo? mislem? kaj en kurc sikaš, če se ti neda debatirat pač odjebi (me) in ne debatiraj. ja strah me je de bo mel avtošolin motor kvadraaste gume in se z njim nebo dalo lepo nagnit.

Pa si prepričan, da so v tvoji 996 še "vsi na broju" ; čisto možno bi bilo, da je že kakšnega pobralo glede na modelno leto!?! Malo heca - da ne bo zamere ...

Kar se pa tiče XJ 6 in ER 6n in medsebojne primerjave: po treh sezonah je šel Kwak od hiše in prišle so orglice; ... in če je bil Kawasaki enostaven in nezahteven za vožnjo, je Yamaha še enostavnejša ... samo ena podrobnost: mnogo lepše in lahkotnejše se jo vozi na nizkih obratih (speljevanje, manevriranje ... )

LP

primerjal sem xj600 diversion in er5. from the ninties. sm star pa to. . te motorje sem si želu pred 15mi leti :) vozil sem en er5 in dva diversiona. . .

glede pocrkanih konj. Gpz 900r je meu 25 let, in 100 000km na števcu, pa je po ravnem šesto brzino zvrtel do limitatorja, se pravi da je še vedno dosegel svojo tovarniško navedeno končno brzino, dobrih 240, po števcu 270. VTRjke nisem še testiral do tilta, občutek imam de gre dobro. Po papirjih, na katere jaz ne dam dosti, naj bi vtr imel 110 konj, kar pomeni, da bi moral crknit vsak tretji, de bi pršli na er6, ki jih ima dobrih 70 na gredi. vtr naj bi na kolo spravil 103 konje. tako de. . .izkušnje mi pravijo, da so japonski konji trdoživi. metra nimam zato težko kej zamerim, če je debata normalna.

če bo vreme bom vidu to čudo od motorja, er6.

@ferek: tvopozoril si na razliko med f in n, ki se po tvoje pojavi nad 170km/h, če še kdaj to primerjaš bodi pozoren na obratomer in prestavo. bolj objektivna informacija kot števec

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa glede porabe pr tem Kawasakiju kk je kaj ??

Pri mojem je poraba okrog 5 l/100km, vožnja pa je srednje hitra, z kar nekaj mestne vožnje. Pri priganjanju (npr. Novi Marof) pa zrase tudi do 7-8l/100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem je poraba okrog 5 l/100km, vožnja pa je srednje hitra, z kar nekaj mestne vožnje. Pri priganjanju (npr. Novi Marof) pa zrase tudi do 7-8l/100km.

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem je poraba okrog 5 l/100km, vožnja pa je srednje hitra, z kar nekaj mestne vožnje.

...to bo kar fajn tiščanje, ker moj pri srednje hitri vožnji ne pride dosti čez 4... na potovanjih s hitrostmi tam okrog 100 je pa vedno pod! In nisem edini ...:rolleyes: preberi malo nazaj po forumu ali preveri na: KLIK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam, en majhen problem in sicer luč mi sveti previsoko,kako naj spustim snop luči nižje,da ne razšraufam vsega okrog luči?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam, en majhen problem in sicer luč mi sveti previsoko,kako naj spustim snop luči nižje,da ne razšraufam vsega okrog luči?

Hvala

Mislim,da odviješ samo 4-vijake in gre komplet maska z lučjo stran in boš takoj videl kje se nastavi.Sicer pa Xenon (zasenčena) na tem motorju je zakon!!! Cena za zasenčeno H-7 80 € post-9445-125156326859_thumb.jpgpost-9445-125156327995_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer: maš sliko kako izgleda Xenon na ER6?

Jaz imam na Kawasakiju montirano še z starejšo izvedbo balasta in je balast veliko večjije montiran na levi strani na nosilec med levo verklajdungo in sireno.Imam tudi še en tak komplet in je celo cenejši cena je 60€ Namreč takrat sem kupil komplet za avto(120€) in mi je ena garnitura ostala.Sicer pa pokliči na Gsm je v avtarju ali pošlji PM.

Ps:nevem kaj misliš s tem kako izgleda, saj se spoloh nevidi samo žarnico zamenjaš in namontiraš balast, ki je velik kot 1,5 škatlice cigaret.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jez tako mal konjev še nism mel. in res nevem kaj naj pričakujem od njih. bom pa vidu še ta vikend, ker mi ga bo posodla avtošola. upam da nima kvadratnih gum.

glede primerjave motorčkov iz začetka devetdesetig xj ima 4 valje napram dvem na er5, 600ccm napram niti 500, tri zavorne kolute napram enem in poloklep. . več konjev, navora. . . na papirju je bil bolši. na papirju je yamaha skoraj raketa. . .

Ejga, a si pol probu motorinota?

Če si, kaj porečeš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga, a si pol probu motorinota?

Če si, kaj porečeš?

jaa lih zdej sm se vozu z mojo VTR, in pomislu na er6, kolk drgačn je. sm se pa z njim krasno zgubu po ozkih zavitih cestah, na trebeše, belvedur pa čez korte, ker je res lahkotn napram mojmu. . . na odprti cesti pa je meni premajhn in prešvoh. težko sm se navadu, no nism se navadu, na ravno belanco. očitno down-sizal nebom še.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim namontiral na ženinega ER-6-N da ji kaže v kateri prestavi je motor.Srvar je zelo uporabna in enostavna za montirat, naročil sem pri posredniku plačal 65€ navodila so bila zraven vse priključiš samo na konektorju števca(armature) delo ca 1/2 ure lahko izbiraš med ca 5-timi barvami nastaviš barvo in memoriraš brzine.Moti me samo to, ko motor povsem stoji kaže 0 neglede v kateri prestavi je sicer v vožnji dela vse OK predvsem prida prav na AC neišče-š več 7-prestavo pred semaforjem ali takrat, ko vstavljaš pa tako ali tako daš v 1-vo predno se motor ustavi tako da tudi ta O nemoti preveč saj takoj, ko spelješ pokaže spet 1-prestavo in potem vsako naslednjo !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj er-6n nima sedme prestave :)

Uporabnik MI5Ek je v temi o takšnih prikazovalnikih dal link do proizvajalca HealTech, ki tudi izdeluje te prikazovalnike.

Naprava je popolnoma avtomatska (nobenih gumbov), prav tako pa je priklop preprost, v že obstoječ konektor pod sedežem ter iz teh podatkov prebere prestavo (skratka nobenega programiranja).

Sem tudi naročil en kos pa bomo videli. Sicer pa lahko o tem več pove uporabnik, jaz bom kasneje, ko dobim.

http://www.healtech-electronics.com/

Bi pa istočasno vprašal, čemu služi še tisti konektor pod sedežem, za priklop na "računalnik"?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj er-6n nima sedme prestave :)

Uporabnik MI5Ek je v temi o takšnih prikazovalnikih dal link do proizvajalca HealTech, ki tudi izdeluje te prikazovalnike.

Naprava je popolnoma avtomatska (nobenih gumbov), prav tako pa je priklop preprost, v že obstoječ konektor pod sedežem ter iz teh podatkov prebere prestavo (skratka nobenega programiranja).

Sem tudi naročil en kos pa bomo videli. Sicer pa lahko o tem več pove uporabnik, jaz bom kasneje, ko dobim.

Bi pa istočasno vprašal, čemu služi še tisti konektor pod sedežem, za priklop na "računalnik"?

Služi delavnici-servisu,da priključijo svoj delavniški računalnik, kadar se išče kaka napaka na sistemu ali ko ti nalagajo nov softver meni so ga na BMW-eju že 2X posodobili. :whistle:

Kar pa se tiče priklopitve tega prikazovalnika je dosti bolje in enostavneje priklopit direkt na konektor armature kot kompletno žico vleč nekje pod tankom do armature!!!Programiraš pa po navodilih brez problema z belo žico daš v prestavo npr.1-vo lučka začne vtripati daš z žico belo maso lučka neha vtripat in naprej v 2-go lučka utripa daš spet belo na msoso in naprej do šeste in to vedno z prostim teko samo zadnje kolo mora biti dvignjeno. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Služi delavnici-servisu,da priključijo svoj delavniški računalnik, kadar se išče kaka napaka na sistemu ali ko ti nalagajo nov softver meni so ga na BMW-eju že 2X posodobili. whistle.gif

Kar pa se tiče priklopitve tega prikazovalnika je dosti bolje in enostavneje priklopit direkt na konektor armature kot kompletno žico vleč nekje pod tankom do armature!!!Programiraš pa po navodilih brez problema z belo žico daš v prestavo npr.1-vo lučka začne vtripati daš z žico belo maso lučka neha vtripat in naprej v 2-go lučka utripa daš spet belo na msoso in naprej do šeste in to vedno z prostim teko samo zadnje kolo mora biti dvignjeno. whistle.gif

Žico je simpl potegnit, že imam eno za navigacijo na "baterijo" in gre vse samo s prsti ob tanku kjer so že žice. Minuta nezahtevnega dela.

Kot pa vidim, je pri tvoji nastavitvi postopek siten in še potem ne kaže točno ko se ustaviš :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!