Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Evo pa sem porihtal :)

Stari stator je bil čist skurjen, prebilo je maso...

Tista izolacijska masa, ki je okoli navitja, no sploh je bi bilo nič gor... Al jo je skurilo al pa ne vem kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes še zamenjal svečke in spucal zračni filter.

Ima kdo kako priporočilo za filter kako aftermarket varianto, ali se mi splača kar original dat notri?

 

LP,

G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo :)

Mogoče bo malo neumno vprašanje ampak me zanima zakaj so tej motorji tako poceni, nov stane "samo" 6000€ ??

Hvala in lep pozdrav :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa 4 leta garancije imajo.

 

Po moje nizki stroški proizvodnje na Tajskem, deli pobrani iz vseh ostalih hišnih modelov, preprosta in učinkovita tehnika.

 

Jaz sem dal leta 2009 zanj 5700 eur za novega :)

 

p.s.

sicer pa je 6 jurjev veliko denarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha..
Ja sej sem napisau samo v navednicah. Ampak če primerjaš z cenami ostalih motorjev je še kr poceni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej me bojo sicer za ušesa s snecerjem na čelu  :P

 

razlog za nižjo ceno lahko iščeš tako v samem motorju kot v tem  da se motor prodaja v velikih serijah in je po tem takem izdelava cenejša in gotovo japonsko optimalno racionalizirana (pa še kot pravi snacer cenejša delavna sila). recimo okvir kot pravi kawasaki je jeklen (ni fancy aluminjast.. .), ni lite zadnje nihajke) vzmetenje je osnovno, ki omogoča zgolj nastavljane prednapetosti zadnje vzemeti, verejtno tudi zavore niso najdražje. potem so pa še tukaj raznorazni detajli od armaturke do elektronike, same zgradbe motorja itd. (sicer ostali japonski nakedu v 600 klasi so glede zgoraj napisanega tudi zelo podobni)

 

Japonci so naredili moped, po meri svojih uporabnikov, tukaj ni nekih "cukrčkov", je zgolj tisto kar povprečen uporabnik potrebuje.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj za ušesa, saj si prav napisala.

 

Jeklen okvir, vključno z zadnjo nihajko, vzmetenje tudi "osnovno", motor pa dolgoleten in preverjen, armaturka ima vse nujne podatke (prvi model je imel le lučko za gorivo), zavore primejo, kolo blokira kot za šalo.

Ampak jim je vseeno ratalo.

 

Glede vzmetenja pa z mojega vidika: tudi sedaj ko lahko nastavljam sprednje in deloma zadnje vzmetenje, mi kaj takega ne pade niti na misel, ker ničesar ne pogrešam (tudi v avtu nimam nastavljivega vzmetenja).

 

Japanar je naredil tak model za neko normalno vožnjo in nič ne rabiš čarat, samo tankaš in voziš.

 

A so po drugi strani uspeli določene stvari tudi zanimivo oblikovati, dodati zadnjo led luč, oblikovane diske, svojstven izpuh s krivinami, tako da zadeva izgleda zanimivo. Skratka, so kar veliko strpali za to ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu dobiš veeeeeliko motorja za ta denar. In čisto spodobno vozilo za vsakodnevno uporabo s spodobnimi performansami in komponentami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa konkurenca tudi ni toliko dražja.

 

er6n pride 6.140 eur brez abs, kakšen XJ6 pa pride 6550 eur brez abs, skratka ni neke hude razlike. Dobrih 400 eur razlike.

Al pa suzukijev Gladius 6.490 z absom, er6n za abs pa je 6.634, torej celo dražji.

 

Al pa Honda, ki je najcenejša, 5.990 eur (nc 700s).

 

Japaneri so tu nekje v tem cenovnem rangu.

 

"Ostali" svet pa ne ponuja kaj dosti v tem segmentu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ostane ti samo še monster 696 in 796, ki sta oba veliko dražja (7k in 8k€) ki sicer imata pol zdrsno sklopko pa malo bolj advanced vzmetenje, predvsem pa sta za 2k dražja ker sta ducati :P, pa še od taljanov shiverca (k je spet okrog 8k) ima pa ride by wire, pa 3 različne mape si lahko zbiraš.. 

pol pa ostanejo samo še kakšen bmw f800gt (če prav to je že bolj potovalnik, ampak je še možnost blokade a2), pa kaj majo še une 650gs, pa 800gs in f800r k je bolj nek naked k je pa spet 8k.

 

tukaj pol vidiš koliko prinesejo "cukrčki" skupaj z imenom.

 

in kot pravi smasher gladius je res od japončkov najbolj lušn (glede na število uporabnic er6 je tudi ta postal zelo babji motor :P )

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo :)

Mogoče bo malo neumno vprašanje ampak me zanima zakaj so tej motorji tako poceni, nov stane "samo" 6000€ ??

Hvala in lep pozdrav :)

 

Zato, ker so samo 3x precenjeni, za razliko od nekterih drugih, ki so tudi 8x precenjeni. :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno, da ne boš dal v avto šolo nekaj nevodljivega, težkega in predragega :)

 

Vodljiv je sigurno, sem se prepričal, ga ena zelo lepo vodi  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam danrja samo rad komentiram vse :D Od teh se mi zdi najlepši gladius (sicer eni praujo da je mal babji) :D

Do 700 ccm je vse bolj babje in za začetnike razen,če je SS ali kak super moto ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo :)

Mogoče bo malo neumno vprašanje ampak me zanima zakaj so tej motorji tako poceni, nov stane "samo" 6000€ ??

Hvala in lep pozdrav :)

 

Novo XJ6 dobiš tudi za 5950€, tako da ni ER6 nič prepoceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!