Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Ja, alternator je trifazni, izmenična struja 42V.

 

Sicer pa ima vse v navodilih.

 

screenshot1558.jpg

 

Za regler/rectifier pa je tudi navodilo, katerega je dal skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim, da so letos ERiki začel mal svirat :glare:

 

lani sem zamenjala aku, ker po 6ih letih je že red da se ga... ok... kmalu zatem v začetku avgusta sta šli 2 žarnici. je res, da sem sezono končala že kmalu po 20. sept, znova zalaufala enkrat aprila če se ne motim. Miran naredi najnujnejše in gremo. glej ga zlomka, zadnjič se peljem proti morju, v logatcu semafor. ustavim, pogledam na števec, kr vse zgine, leer utripa na fertik. dam v prvo, komaj potegne s ceste. pridem do Mirana, pravi da je aku kriv (je res, da pred sezono ni bil polnjen). ok, podpišem. ampak mu ni dalo miru, je šou naprej, pride z novo idejo da je lahko regler. ker se ni mudilo in pri njem je motor že biu na varnem, sm rekla da bo že v pondelk naprej. v torek me kliče... navitje mi je skurilo 3 celice. ful dobr... čez par dni se nina spet pelje proti logatcu, po tisti vibratorski cesti, ene 110 v riti, nabašem na ježa. lih ene 30 cm pred sabo sm ga opazila. ni blo možno nič več spesnit. spet težim folku okoli, da je katastrofa na vidiku. fantje me pomirijo, da ni še konec sveta, naj se kar vozim. čez vikend je bila planirana vožnja domoudomou, in mi ni dalo miru, spet k Miranu, da preveri gumo (ker če jo grem js, to bo več prazna kot polna). gor dol, opazi žebelj, pošprica z vodo, sam ššššššš naredi. nov komplet je že, sam še niso na vrsto pršle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaka šola nekaj stane... je pa res, da mu ni nič falilo... tank poln in vsake tolk sem mu malo vrata odprla, da je le malo "sonca" videl ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne počenjaj neumnosti ! !

Najprej izmeri izmenično napetost  na BK-1- 2 in 3(ponavadi bela) med vsemi tremi mora biti enaka pri ca 2K o/min. tam nekje do 70V,če imaš to izmenično napetost potem zamenjaj regler(usmernik) pri Kawasakijih je to zelo pogosta napaka,ko boš zamenjal regler predhodno napolni z polnilcem akumulator in ko boš zmontiral regler in priključil (nazadnje minus klemo) vžgi motor in izmeri na klemah enosmerno napetost, ki mora biti med 13,8V do max. 14,8V.

Lp avtoelektrikar !

Spoštovani elektrikar!

Naredil sem točno to kar si napisal. Meril izmenično napetost na žicah, ki gredo iz alternatorja (statorja). Napetost med vsemi 3 je bila 2.6-5.3 volta. Morala bi pa bit minimalno 42 in max okoli 70.

Tako da ne razumem tukaj od kje ideja da je fuč regler?

Regler sem testiral upornost diod, v eno smer mora biti v drugo je ne sme bit in točno to je pri meni bilo, kar pomeni da je OK.

Torej, če bom zamenjal regler kot praviš, bom popolnoma na istem kot sem sedaj - če alternator ne da, pač ne da in do reglerja namest 70V pride 5V...

 

Ali se motim?

 

@snecer:

Hvala, testiral sem popolnoma vse, od alternatorja do reglerja in iskerno mislim, da je šel stator. Nekateri omenjajo da zaradi vročine mine izolacijska plastika, pol pa vsi vemo kam to pelje...

 

LP,

Grega

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani elektrikar!

Naredil sem točno to kar si napisal. Meril izmenično napetost na žicah, ki gredo iz alternatorja (statorja). Napetost med vsemi 3 je bila 2.6-5.3 volta. Morala bi pa bit minimalno 42 in max okoli 70.

Tako da ne razumem tukaj od kje ideja da je fuč regler?

Regler sem testiral upornost diod, v eno smer mora biti v drugo je ne sme bit in točno to je pri meni bilo, kar pomeni da je OK.

Torej, če bom zamenjal regler kot praviš, bom popolnoma na istem kot sem sedaj - če alternator ne da, pač ne da in do reglerja namest 70V pride 5V...

 

Ali se motim?

 

@snecer:

Hvala, testiral sem popolnoma vse, od alternatorja do reglerja in iskerno mislim, da je šel stator. Nekateri omenjajo da zaradi vročine mine izolacijska plastika, pol pa vsi vemo kam to pelje...

 

LP,

Grega

Jaz sem bil prepričan, da si meril ENOSMERNO napetost zato drugič vsaj pravilno napiši za pravilen odgovor.Je pa res,da sem ti napačno napisal, če je iz statorja ven izmenična napetost prenizka moraš najprej zamenjat navitje in nato izmerit polnenje kajti,šele če bi po zamenjavi statorskega navitja premalo ali preveč polnilo boš moral zamenjati še regler lahko pa računaš da ga je poškodovalo še sploh,če so ti crkovale žarnice je to znak,da ti je preveč polnilo in zato se ti je poškodoval-zgorel stator.Ta stator je možno tudi previti samo to zelo neradi počno mogoče bi ti ga previl Kogovšek Lj.Šiška ali Priselac v Nm ali Mirtič v Črnomlju,če ti ga previje in polakira ga je potrebno še izolirat z Aralditom in ga boš imel za vedno seveda,če se regler nepoškoduje in polne preveč takrat crkne -zgori stator ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, hvala za odgovor!

 

Takole je, žarnic mi ni v 55.000 km bilo potrebno menjat niti 1x....

Sej potem je pa v bistvu čist vseen, če kupim kar novi stator, zadeve so okoli 100€....

Če ga dam previt, bo pa tudi tam nekje najverjetneje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ammm OK, vprašanje....

Kdo pozna koga kje, ki pozna nekoga ki bi imel stator za prodat?

al pa kak sklumpan motor, kjer bi ga lahko dol potegnu...

 

Original zadeva je über draga, 340€....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, baje obstajajo neki aftermarket statorji, kolega mi bo zrihtal cenike pa ne vem kaj še vse do četrtka...

Jst bom pa lepo mašino v miru razdrl in pogledal če slučajno ni kak kabel ki gre ven iz statorja kje prebit al karkoli...

 

Samo še vprašanje ki me bega:

Ali je v prostoru kjer je stator tudi motorno olje?

 

LP,

G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ammm OK, vprašanje....

Kdo pozna koga kje, ki pozna nekoga ki bi imel stator za prodat?

al pa kak sklumpan motor, kjer bi ga lahko dol potegnu...

 

Original zadeva je über draga, 340€....

 

ne, res nism razumela oznacenega dela.. sm nosilc z enga tazga nabavla, ampak zih ta isti motor ze po deafoultu nima tistga kar ti rabs.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thx, tisti PDF pa že imam :)

Jah nimaš kej, tole bo treba menjat olje sem pa lih 3000km nazaj menjal :headbang:

 

Če ne vlivaš not "zlate" sintetike, te 1,7L olja brez menjave filtra ne bo stalo veliko... :)

 

http://www.bbbikeshop.co.uk/acatalog/Kawasaki_Alternators.html

Tukaj bi jaz pobaral, ni vrag, da nima za ninjo 650r, er6, versys 650 pa še EU je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thx, tisti PDF pa že imam :)

Jah nimaš kej, tole bo treba menjat olje sem pa lih 3000km nazaj menjal :headbang:

Olje pristrezi v čisto posodo in ga lahko naliješ nazaj,seveda predno spustiš tudi čep in okli njega lepo očisti,da nebi prišla v olje kaka umazanija ! Stator probaj najti na Ebeyu ali na portalu motorradersatz-teile.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem!

Bom pogledal tole štacune, počakam pa v vsakem primeru do četrtka/petka, da vidim kaj mi lahko kolega uredi...

Imam še enega majstra tukaj okoli poleg že prej omenjenga kolega in bomo pogledali še z njim :)

 

Preden nabavljam kar koli se moram res prepričat da je stator problem, drugač bom spet neki za BZ nabavljal tako kot akumulator :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo "updejtam" moj primer...

Motor sem zapeljal k majstru, ki je ugotovil, da so tiste 3 žice, ki gredo iz statorja prekinjene in zato ni štroma.

Zadevo mi je zlotal nazaj skupaj in izoliral, zdej pa čakam al bo al ne bo tole šlo skozi :)

So pa dvomi, ali bo lot zdržal :)

 

Potiho sem se že kar odločil za zamejavo statorja samo vprašanje:

Ali novega neoriginalnega ali rabljenega originalnega?

 

LP,

G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo "updejtam" moj primer...

Motor sem zapeljal k majstru, ki je ugotovil, da so tiste 3 žice, ki gredo iz statorja prekinjene in zato ni štroma.

Zadevo mi je zlotal nazaj skupaj in izoliral, zdej pa čakam al bo al ne bo tole šlo skozi :)

So pa dvomi, ali bo lot zdržal :)

 

Potiho sem se že kar odločil za zamejavo statorja samo vprašanje:

Ali novega neoriginalnega ali rabljenega originalnega?

 

LP,

G

sam sem se zaj.... z neorginilnim pri CBF kljub temu da je izgledal kvalitetno navit itd ni dajal enakih voltaž. Zato ti bom odgovoril kot je za motosvet navada ko daš dve opciji: kupi novega original :)))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo "updejtam" moj primer...

Motor sem zapeljal k majstru, ki je ugotovil, da so tiste 3 žice, ki gredo iz statorja prekinjene in zato ni štroma.

Zadevo mi je zlotal nazaj skupaj in izoliral, zdej pa čakam al bo al ne bo tole šlo skozi :)

So pa dvomi, ali bo lot zdržal :)

 

Potiho sem se že kar odločil za zamejavo statorja samo vprašanje:

Ali novega neoriginalnega ali rabljenega originalnega?

 

LP,

G

Jaz statorsko navitje zavarim in ponovno z posebnim trdilcem fiksitam,če ti nebo to lotanje zdržalo mi pošlji to navitje po pošti in ti to popravim,kontaktiraj me po telefonu (07/3323024) med delovnim časom  Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

 

Jah zgleda, da ga je nekje notri prebilo...

Žal, smo zavarili te 3 žice nazaj in je dal 3.4V napetosti...

Novega bom vzel, najverjetneje kar original in to je to...

 

To mora bit ziher, se bom pr Hrvatih vozu okol pa skos študiral če bo zdržal :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Freta se lahko doma, ni večjih stroškov če krepne.

Tudi razne imitacije so lahko tako - tako.

Najbolj ziher je original.

Če motor krepne daleč od doma boš imel stroškov za dva komada ali več, če seveda zavarovanje tega ne krije, mislim vleke.

Problem pa ostane.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!