Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni BMWjevci

Pišem v imenu prijateja, saj ni včlanjen tukaj in mi je potožil, da njegov motor letnik 80 BMW R100RS zadnje čase zelo nagaja. Konkretno, akumolator še poleti crkne, pa sta bila zamenjana že dva čist nova. En akumolator je kupil originalen, pa se je vedno izpraznil, potem so kupli neorginalnega in se tudi spraznil.... Sprašuje se kaj bi to bilo, ker ko je kupil motor pred dvajsetimi leti :) je akumolator delal kot nor. Toži, da verjetno akumolatorji danes niso več to kot so bili hmm :hmm: ali pač je motor že dosti dal skos in bo enostavno moral v upokoj :hmm:

Torej tisti, ki o tem problemu kaj več veste, prosim za komentarje.:blush:

Lep pozdrav

Objavljeno

Pozdravljeni BMWjevci

Pišem v imenu prijateja, saj ni včlanjen tukaj in mi je potožil, da njegov motor letnik 80 BMW R100RS zadnje čase zelo nagaja. Konkretno, akumolator še poleti crkne, pa sta bila zamenjana že dva čist nova. En akumolator je kupil originalen, pa se je vedno izpraznil, potem so kupli neorginalnega in se tudi spraznil.... Sprašuje se kaj bi to bilo, ker ko je kupil motor pred dvajsetimi leti :) je akumolator delal kot nor. Toži, da verjetno akumolatorji danes niso več to kot so bili hmm :hmm: ali pač je motor že dosti dal skos in bo enostavno moral v upokoj :hmm:

Torej tisti, ki o tem problemu kaj več veste, prosim za komentarje.:blush:

Lep pozdrav

Sicer en BMW je v garaži poleg Yamahe, a tega modela, ki ga navajaš ne poznam, niti nima neke zveze; standarden preizkus. Naj vzame ampermeter z dovolj velikim razponom (10A bi moralo biti dovolj v mirovanju), odklopi akumulator na enem polu in izmeri tok, ki teče skozi v mirovanju. Se pravi meri naj porabo, ko motor počiva, brez vklopljenih porabnikov (luči itd), se pravi neprižgan motor, brez ključa v ključavnici. Vkolikor je tok v takšnem stanju višji od nekaj mA, gre verjetno za kakšen preboj nekje v elektroniki oz. kratek stik in je potrebno raziskovat dalje. Vkolikor je tok v mirovanju blizu 0, je verjetno crknjen akumulator, ali pa je tažava v alternatorju, slab stik oksidiranih kablov itd. Se pravi naj malo raziskuje in sklepa po logiki. Vkolikor nima bolj resne opreme naj toka ne meri v prižganem stanju, da ne bo kaj zakuril, lahko pa ob montiranem akumulatorju in prižganem motorju izmeri voltažo na akumulatorju. Iz tega bo ugotovil ali alternator dela ali ne, opazuje razliko v voltaži glede na vklopljen/izklopljen pcikl itd. Malo igračkanja...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za začetzek naj samo zmeri voltažo na akumulatorju pri prižagenm motorju in cca 3000 obratih,mora bit okrog 14v, idealno 14.4. Brez kakšnega ampermetra, da ne bo še kaj skuril. :P

Objavljeno

Če ima že alternator se z navadnim Ampermetrom sploh nesme meriti lahko se meri samo z induktivnim ampermetrom.Tako kot je rekel že simosi izmeri naj koliko polne, polniti mora med 13,8 in 14,5V pri ca 2,5 do 3K o/min,če polni premalo je to vzrok za prazen akumulator.Če mu normalno polne potem mu nekje na motorju neki porabnik prazni, to pa lahko proba tako, da odkluči minus klemo in pusti motor določen čas stati in bo takoj videl ali bo akumulator zadržal napetost ali je že poškodovan.Kajti, če stoji akumulator prazen sulfatizira in tak akumulator se zelo težko napolni.Namreč potrebno je polnenje paralelno z večimi akumulatorji ali z novejšimi pulznimi polnilci!!!

Objavljeno

Če ima že alternator se z navadnim Ampermetrom sploh nesme meriti lahko se meri samo z induktivnim ampermetrom.Tako kot je rekel že simosi izmeri naj koliko polne, polniti mora med 13,8 in 14,5V pri ca 2,5 do 3K o/min,če polni premalo je to vzrok za prazen akumulator.Če mu normalno polne potem mu nekje na motorju neki porabnik prazni, to pa lahko proba tako, da odkluči minus klemo in pusti motor določen čas stati in bo takoj videl ali bo akumulator zadržal napetost ali je že poškodovan.Kajti, če stoji akumulator prazen sulfatizira in tak akumulator se zelo težko napolni.Namreč potrebno je polnenje paralelno z večimi akumulatorji ali z novejšimi pulznimi polnilci!!!

Gre za svinčev akumulator z navadnim/gelnim polnilom, ki v primeru mirovanja, neprižganega motocikla (v tem primeru se ne polni :rolleyes:) minimalno ali se konkretneje prazni. Z navadnim ampermetrom z malo višjim razponom (npr 10A) v mirovanju motocikla ugotovi ali je vzrok kakšen nepredvideni in neželeni porabnik/kratek stik.

Z voltmetrom in delujočim motociklom s priključenimi klemami in ostalo navlako, se ugotovi kvečjemu voltažo na akkuju, ki naj bi bila v teh vrednostih, ne pa koliko polni :glare: , ker to ni tok. Koliko polni bi ugotovil kvečjemu s podanim polnilnim tokom. Polni akku ima npr. lahko 14,5V, ko bi ga priklopil na okvarjen polnilni sistem z delujočim motociklom pa bi bila lahko vrednost 13,8V in bi bil lahko to znak za napako. Prav tako bi lahko 11V akku ob priklopu takoj poskočil na 14,5V pa je zanič. Zato sem napisal naj izmeri v nedelujočem stanju in delujočem in primerja vrednosti, ter na ta način bolj natančno določi stanje. Če ni napake na polnilnem sistemu, potem je napaka na nekem nezaželjenem porabniku, to je jasno. Ti bi odklapljal kleme pri delujočem motociklu in opazoval napetost akumulatorja? Jaz tega ne priporočam. Bo pa v vsakem primeru

padla, ker polnilni sistem ni priklopljen. Polnjenje z večimi akumulatorji ali pulznimi polnilci? :rolleyes: Pulzni polnilci so bolj kot ne šok terapija, ne vem pa kako to povezuješ z večimi akumulatorji. Ti bi zvezal te "akumulatorje" vzporedno ali zaporedno? Možno da imaš več takšnih 3A 12V pa bi jih zvezal deset komadov vzporedno, da pridobiš na kapaciteti? Pa menda jih nisi vezal zaporedno? No ja...6V v 2s2p tehniki? Mimogrede; pulzno polnjenje je bilo opevano marsikje; tudi pri Nicd, Nimh celicah pa se je vedno zdelo, da so to bolj komercialni nategi kot kaj konkretnejšega. Nazadnje se je linearno še najbolje obneslo. Pa srečno.

Za konec, ker vidim da so spet naspol teoretski izpadi na pohodu; kot je pametno napisal simonsi, naj moj prvi sestavek začne z voltmetrom ne z ampermetrom.

Lahko pa vzame induktivni voltmeter, če pokaže na AC skali dovolj voltov bo ravno prav.(hec)

Sem pa precej prepričan, da je kriv Bavarc in ne akku...:topic:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bavarc sigurno ni kriv! Ta model, če je letnik `80 sigurno ima altenator. Pogost požeruh je ura kot na sliki, če jo ima. Sprazni aku v dveh treh dneh, sigurno pa v enem tednu. Ponavadi je toliko tudi med dvema vožnjama. To preizkusiš kot je opisano, pri ugasnjenem motorju tok iz ACU.

Okvara je lahko tudi na diodni plošči, (zelo pogosto) ali pa je okvarjen "regler" ni tako pogosto. Enostaven test je kot je opisal trdonja (meritev toka) od tu energija. 14,4V pri 3000RPM še ni znak, da je vse OK.

ACU pa ne izklapljaj med delovanjem motorja, če še nisi boš skoraj sigurno skuril diode na diodni plošči, še posebej, če je kaj narobe z "reglerjem".

ajd.

post-7865-125794794679_thumb.jpg

Objavljeno

Brezveze je te vaše traparije brat izmerit je potrebno polnenje in porabo, če tega neznaš in nočeš znati pelji motor k Avtoelektrikarju in boš rešil problem.Namreč če si sam toliko pameten zakaj sploh sprašuješ kako izmeriti polnenje.Namreč NOBEN NAPOLNJEN akumulator nima NIKOLI niti 13,5V in ne kot omenjaš 14,5 V, če imaš 14,5V ko motor laufa potem ti polni dovolj kar pomeni, da imaš porabnik in tak motor moraš VEDNO polniti z vzdrževalcem za akumulator ali pa odklopit akumulator in vsa nadaljna ugotavljanja so brezpredmetna!!!! :headbang::headbang:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

naprošam za pomoč. Na BMW K 1200 GT, l. 2007, moram na 30.000 km narediti servis. Ker tokrat ne nameravam peljati motorja na originalni servis, Vas naprošam, če ima kdo service manual oz. mi lahko napiše kaj vse je potrebno narediti na tem intervalu.

Najlepša hvala.

Srečno

Tonček

Objavljeno

Pozdravljeni,

naprošam za pomoč. Na BMW K 1200 GT, l. 2007, moram na 30.000 km narediti servis. Ker tokrat ne nameravam peljati motorja na originalni servis, Vas naprošam, če ima kdo service manual oz. mi lahko napiše kaj vse je potrebno narediti na tem intervalu.

Najlepša hvala.

Srečno

Tonček

Nimaš več garancije, ker drugače je fino, če je še ta zadnji štempl. :rolleyes:

Objavljeno

mogoče ti tole pride prav

lp

Pozdravljeni,

naprošam za pomoč. Na BMW K 1200 GT, l. 2007, moram na 30.000 km narediti servis. Ker tokrat ne nameravam peljati motorja na originalni servis, Vas naprošam, če ima kdo service manual oz. mi lahko napiše kaj vse je potrebno narediti na tem intervalu.

Najlepša hvala.

Srečno

Tonček

K1200GT_6K+ANNUAL.pdf

K1200GT_6K.pdf

K1200GT_12K.pdf

Objavljeno

Nimaš več garancije, ker drugače je fino, če je še ta zadnji štempl. :rolleyes:

Ja, maja je iztekla. Drugače sem vozil na servis v Videm (Udine). Sedaj pa bi zadevo opravil moj zaupanja vreden serviser, ki pa žal nima vseh podatkov za bavarce.

Srečno

Tonček

in..tole

Najlepša hvala. Se odolžim.

Srečno

Tonček

Objavljeno

Tudi tukaj se nekaj najde

Ja, maja je iztekla. Drugače sem vozil na servis v Videm (Udine). Sedaj pa bi zadevo opravil moj zaupanja vreden serviser, ki pa žal nima vseh podatkov za bavarce.

Srečno

Tonček

Najlepša hvala. Se odolžim.

Srečno

Tonček

Objavljeno

Brezveze je te vaše traparije brat izmerit je potrebno polnenje in porabo, če tega neznaš in nočeš znati pelji motor k Avtoelektrikarju in boš rešil problem.Namreč če si sam toliko pameten zakaj sploh sprašuješ kako izmeriti polnenje.Namreč NOBEN NAPOLNJEN akumulator nima NIKOLI niti 13,5V in ne kot omenjaš 14,5 V, če imaš 14,5V ko motor laufa potem ti polni dovolj kar pomeni, da imaš porabnik in tak motor moraš VEDNO polniti z vzdrževalcem za akumulator ali pa odklopit akumulator in vsa nadaljna ugotavljanja so brezpredmetna!!!! :headbang::headbang:

A kdo tola zgoraj zastop? :naughty:

Objavljeno

Pozdravljeni,

naprošam za pomoč. Na BMW K 1200 GT, l. 2007, moram na 30.000 km narediti servis. Ker tokrat ne nameravam peljati motorja na originalni servis, Vas naprošam, če ima kdo service manual oz. mi lahko napiše kaj vse je potrebno narediti na tem intervalu.

Najlepša hvala.

Srečno

Tonček

Nevem zakaj se sploh stem obremenjuješ. Spomladi lepo zapelji motor k Valentinčiču plačaj in stvar bo urejena.Namreč 30K servis je prvi najbolj pomemben servis.Namreč potrebna je menjava svečk,hladilne tek.,zračnega filtra,zavorne obloge(po vsej verjetnosti)dif.olja, nastavitev ventilov, ki je doma sploh ni možno opraviti.Za nastavitev ventilov je potrebno vse demontirat tudi hladilnik je pa poseben postopek prezračevanja sistema kajti mora se dati hladilni sistem pod pritisk in potem vse prezračit sicer pride do okvare motorja(prebral na Nemškem forumu).Poleg tega bo potrebno zamenjati zavorno tekočino in prezračit, "poseben postopek" samo zavorno tekočino se polni na 4-štirih mestih-posodah.Nebom ti vsega pisal in opisoval povem ti samo eno sam sem mehanik servis pa delam pri Valentinčiču!!! :whistle:

Ps:še tole za zadnji servis 20K sem plačal za delo SAMO 67 € :OK:

Objavljeno

Nevem zakaj se sploh stem obremenjuješ. Spomladi lepo zapelji motor k Valentinčiču plačaj in stvar bo urejena.

Hvala za nasvet. Sem mislil, da je ta servis na 40.000 km in ne na 30.000 km. Gotovo bom "velik" servis naredil na pooblaščenem servisu. Drugače pa je prijatelj serviser, pooblaščen za servisiranje japonskih motorjev. Brumer, glede vibracij, ki sem ti jih omenil je šla k vragu košara sklopke. (nekako standardna napaka K motorjev- vsaj tako so rekli).

Srečno

Tonček

Objavljeno

Tudi jaz sem bil presenečen nad ceno servisa pri Valentinčiču. Servis za F800s z vsem materialom ki je potreben za menjavo. Standard servis(filter, olje pa še ena malenkost + delo) je bil manj kot 100€.

Objavljeno

Vprašanje za zimske dni, da poleti ne bo bolelo

Ali je kdo izmed vas koristil kit za popravilo pnevmatike, ki je na fotografiji.

Kakršnegakoli nasveta bom vesel

LP / Bojan

P.S.: Tudi v Louis-u sem videl zelo podoben izdelek.

Objavljeno

Tule smo nekaj napisal o "krpanju" gume na poti. Na strani 6 moja izkušnja iz Bosne zapis #76.

lp in srečno!

Objavljeno

...glede vibracij, ki sem ti jih omenil je šla k vragu košara sklopke. (nekako standardna napaka K motorjev- vsaj tako so rekli).

u pm, pr BMW-ju pred 30K km? nemogoče... :whistle:

ok, ja... :topic:

Objavljeno

Glede flikanja gume z BMW setom; sem včeraj klical tehnika v Louis-u. Ker imajo zelo podoben kit za popravilo, mi je lepo obrazložil. Torej, teorija je znana, upam, da prakse ne bom nikoli probal...

P.S. : Ali kdo ve zakaj ne morem poslati priponke (npr. slike). Mi javlja napako 403 ??!

LP / Bojan

Objavljeno

Glede flikanja gume z BMW setom; sem včeraj klical tehnika v Louis-u. Ker imajo zelo podoben kit za popravilo, mi je lepo obrazložil. Torej, teorija je znana, upam, da prakse ne bom nikoli probal...

P.S. : Ali kdo ve zakaj ne morem poslati priponke (npr. slike). Mi javlja napako 403 ??!

LP / Bojan

Po moje imaš vklopljeno napredno nalaganje slik (glej spodaj pod prilepi sliko). To pomeni, da bi naj bilo možno nalaganje več slik hkrati. Pri meni to ne dela. Daš na standardno nastavitev in deluje , seveda ena po ena headbang.gif

Objavljeno

Očitno deluje!

Človek se celo življenje uči in butelj umre...

LP / Bojan

post-21816-126157406482_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!