Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Pozdrav !

Sem nov lastnik BMW 1100 RT, letnik 1997.

Mi lahko kdo pošlje link za service manual in microfishe.

Poznate kakšnega dobrega serviserja na Obali ali blizu.

Hvala !

LP

Okoli navodil je že skoraj vse gor napisano, malo bo treba pobrskat !

Vpiši v google "BMW R 1100 navodila motosvet" pa si zmagal

Pa čestitam za pridobitev trance_07_beerchug.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je....drugače za te zadeve resni "serviserji" uporabljajo instrument TWINMAX, ki deluje na istem principu...

:OK: Twinmax je (ob pravilni uporabi) za moje pojme ravno še na meji zadovoljivosti. Kot pokaže naslednji test, je en razdelek na Twinmaxu pri do konca naviti občutljivosti ekvivalenten 25cm vodnega stolpca oz. dobrih 30 cm stolpca olja (jaz uporabljam ATF olje):

Test Twinmax

Po mojih izkušnjah je že nesinhronost v višini 10cm stolpca kar precej občutna v vožnji (ali pa imam samo jaz občutljivo rit O:-) ). To pa je le še 1/3 razdelka na twinmaxu pri polni občutljivosti...

Seveda to velja za starejše 4V boxerje s samo eno lambda sondo (1100 / 1150). 1200 z dvema lambda sondama je (vsaj predvidevam) manj občutljiv...

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Non-approved boots and gloves are causing clumsy, erratic shifts, which, in time, lead to transmission failure and clutch slippage.

:kva2::lol1: Tale je pa zmagovalna...

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav !

Naredil sem kakšnih 1000 km. Zelo,zelo zadovoljen z motorjem. Zamenjal sem olje, servis motorja bom delal preko zime.(50000 km)

BMWSLO hvala za poslane materiale !

Mogoče bom zamenjal zadnji disk, mora biti BMW original, ali kdo proizvaja diske za BMW 1100 RT ?

ps:

Tole sem našel na netu, se mi je zdelo kar fajn:

Owning an R 1100 RT will bring motorcycling to a new level of exploration. This bike has high performance capabilities that electrify the cerebellum, touring abilities that will make you look at maps of the entire continent and a perfectionist approach to quality. Your imagination is the only boundary to the possibilities aboard this motorcycle. Take my advice and ride one, as you'll only regret the chances in life you did not take.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bom zamenjal zadnji disk, mora biti BMW original, ali kdo proizvaja diske za BMW 1100 RT ?

Lucas ima v programu diske za RTja po še znosni ceni. Cene original diska nočeš vedet... :headbang:

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EBC jih ima tudi v programu. Cena 140EUR/kos za sprednji disk. Zadnji pa cca. pol ceneje se pravi 70 EUR.

Če rabiš kontakt me kontaktiraj na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Kolega je kupil R 1200R,pa bi rad dobil 12V adapter iz BMW vtičnice na standardno.Zaenkrat ne dobim drugega kot v Condardu pod kat. št. 847844-08,vendar me moti da je dolžina kabla samo 26 cm.Ker ni motorja v bližini da bi preveril me zanima če bi bilo to dovolj za normalno uporabo da bi bil priključek nekje na varnem ali pa se mogoče kje dobi ta zadeva z daljšim kablom.

Na forumu sem videl slike uporabnika MiNa na kateri je viden tak adapter ampak je kabel verjetno daljši od 26 cm. http://www.motosvet....ic=7136&st=1995

LP Joe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem videl da se je ravno na prejšnji strani nekaj pisalo o tem,pa me zanima če tisto o Baumaxu drži ali je napisano kar tako.Nimam ravno blizu pa ne bi rad hodil brez veze.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na mostiček krmila pripel z ježki torbico, ki se drugače nosi okoli pasu (trije žepki) in v njo spravim konektor standardne vtičnice. Večino časa je priključen GPS po potrebi pa v žepek dam polnilec za AA batreije (foto) ali pa polnim telefon. Torbica pa zato, da konektor ne oguli vsega okoli ključavnice. Pred tem sem vse skupaj potlačil kar v tanktorbo vendar je bil vedno problem, ko sem jo snel.

Evo še slike. Več pa ko se vidimo v živo.

post-7865-125303266998_thumb.jpg

post-7865-125303275109_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni ljubitelji BMW-jevih zverinic,

nekaj nasvetov bi rabil, pa vas prosim za pomoč. Kupujem R 1200 RT, letnik 2005 s 23.000 km. Gre za "italijana" s Krškega, črne barve , danes sem ga sprobal. Nazadnje sem imel bokserja 13 let nazaj, šlo je za 65RS. No, vožnja danes me je navdušila, tudi na osnovi mojega skromnega znanja se mi motor zdi ohranjen v skladu s kilometri. A kilometre radi kaj vrtijo nazaj na teh motorjih? Menda ni bil v Italiji (Bresca) rent-a-bike varianta, ma kdo ve?! Pa še vprašanja:

- je normalno, da ob vžigu ABS žmiga, pa pol med vožnjo ugasne?

- ko sem zanihal krmilo naprej in nazaj s prvo zavoro zategnjeno, je narahlo "škljocalo". Tipi pravijo, da so to prve zavorne ploščice, ki imajo malo zračnosti v ležišču, kar naj bi bilo normalno. Bo to to?

- kako naj preverim, kaj je bilo delano na servisih, naj mi ga priklopijo na računalnik, se bo kaj videlo? Servisna knjižica je seveda bolj siromaša.

Če vam pade na pamet še kakšen nasvet, kako naj motor čimbolje pregledam oz. na kaj naj bom pozoren, vam bom hvaležen.

Drugače sem z Novega mesta, že več let neuspešno skušam odmisliti bokserja iz glave, pa ne gre. Torej se ne bom mučil več, še posebej po današnji vožnji, ki me je čisto prevzela.

Hvala za odgovore, komentarje, kritike, vse je dobrodošlo.

Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ko sem zanihal krmilo naprej in nazaj s prvo zavoro zategnjeno, je narahlo "škljocalo". Tipi pravijo, da so to prve zavorne ploščice, ki imajo malo zračnosti v ležišču, kar naj bi bilo normalno. Bo to to?

Pri nekaterih motorjih se sliši malo ko na mestu stisneš bremzo in naprej pa nazaj guncaš. Najbolj pa se zračnost ležaja krmila opazi med vožnjo, ko možno zabremzaš ali pa čez kakšne luknje ko kar fajn poči, pa čuti se čez cel motor, ne moreš zgrešit. Če pa samo narahlo malo, potem so pa verjetno ploščice.

Ampak bmw ima mal komplicirano vzmetenje in lahko zvok od kje drugje izhaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lulčka za ABS ugasne šele, ko motor dobi hitrost nad 4 km/h (vsaj na 1150 je tako), tako da je to OK .

Če ti dajo garancijo (kar jo dajo) se pač takoj odpelji na kak pooblaščen servis, tam bi na računalniku najbrž morali imeti njegovo zgodovino.

Če je italjanski, sem jaz sicer vedno malo skeptičen , ni pa nujno, da je kaj narobe. Glede garancije pa vem , da so kar solidni in uredijo morebitne napake. Seveda je vprašanje kako hitro, ker servis seveda ni njihov.

Zadnjič je nekdo jamral za GS-a od istega prodajalca, ki je že več dni na servisu headbang.gif

Za "škljocanje" pa nebi vedel kar iz glave. Najbolje da kak stručko pogleda. Kot je zapisal Simonsi lahko vse OK lahko pa ...

Pa srečno vožnjo če se boš odločil BMW je le BMW trance_07_beerchug.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje, sicer pa sem mnogo zvedel iz vaših forumskih pogovorov skozi minula leta. Izkušnje so izkušnje, ni kaj, jaz jih imam vsekakor namen vpijati kot kaka suha goba.

Še vprašanje, če se da komu odgovorit: ko stisnem prvo zavoro pod štant gasom, se obrati kar opazno znižajo, pa slišat je hidravliko kar precej - verjetno zaradi dveh zavornih batov spredaj?!

Bom se še zapeljal v ponedeljek z letnikom 2006, ki ga imajo, toliko da primerjam malo. Tistih 23k km in letnik 2005 pa me res malo nervira, samo ne vem, na katerih vitalnih delih motorja bi najbolje presodil, ali so realni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni ljubitelji BMW-jevih zverinic,

Če vam pade na pamet še kakšen nasvet, kako naj motor čimbolje pregledam oz. na kaj naj bom pozoren, vam bom hvaležen.

Drugače sem z Novega mesta, že več let neuspešno skušam odmisliti bokserja iz glave, pa ne gre. Torej se ne bom mučil več, še posebej po današnji vožnji, ki me je čisto prevzela.

Hvala za odgovore, komentarje, kritike, vse je dobrodošlo.

Toni

Če si iz Nm bise lahko obrnil na MK-Nm mi imamo ca 6 BMW-ejašev v klubu dva voziva K-aje in štirje R-e in bi ti najbolje svetovali.Sicer pa si oglej malo našo spletno stran! Sicer pa bi bil pripravljen iti s teboj ta motor v Krško pogledat, samo za termin bi se morala vskladiti, moj Gsm imaš v Avtarju!

Ps:motoklub novo mesto. LP Peter!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si iz Nm bise lahko obrnil na MK-Nm mi imamo ca 6 BMW-ejašev v klubu dva voziva K-aje in štirje R-e in bi ti najbolje svetovali.Sicer pa si oglej malo našo spletno stran! Sicer pa bi bil pripravljen iti s teboj ta motor v Krško pogledat, samo za termin bi se morala vskladiti, moj Gsm imaš v Avtarju!

Ps:motoklub novo mesto. LP Peter!

Brumer, res si človek in pol, da takole ponudiš roko v pomoč. Evo, te že kličem.

Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje, sicer pa sem mnogo zvedel iz vaših forumskih pogovorov skozi minula leta. Izkušnje so izkušnje, ni kaj, jaz jih imam vsekakor namen vpijati kot kaka suha goba.

Še vprašanje, če se da komu odgovorit: ko stisnem prvo zavoro pod štant gasom, se obrati kar opazno znižajo, pa slišat je hidravliko kar precej - verjetno zaradi dveh zavornih batov spredaj?!

Bom se še zapeljal v ponedeljek z letnikom 2006, ki ga imajo, toliko da primerjam malo. Tistih 23k km in letnik 2005 pa me res malo nervira, samo ne vem, na katerih vitalnih delih motorja bi najbolje presodil, ali so realni.

Motor ima električni servo, zato se zmanjšajo obrati (obremenitev) in tisto kar slišiš je hidravlična pumpa. Ja kilometrrov ma "res malo" (italjan) če pa gre Brumer s tabo, bo mojster worship.gif že pogruntal kako in kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se toliko čudite lahko mu rečeš tudi servo čeprav ni servo ampak je črpalka-električna, ki ustvarja določem pritisk, ki pomaga pri zaviranju in je potreben zelo majhen pritisk na zavorno ročico za zaviranje.Obrati pa se takrat zmanjšajo zaradi alternatorja, ker nastane velika poraba toka in alternator začne delovati s polno močjo in to zmanjša obrate motorja.To je bil tudi vzrok, ko je pred leti padel novinar z K-jem, ker so motor drkali celo dopoldne in izpraznili akumulator toliko,da ta servo ni več deloval kot bi moral, ročica je postala bolj trda in novinar se je vstrašil in padel.Motor pa zavira tudi brez tega pomagala samo potrebno je zavoro dosti bolj pritisnit.To dobro opaziš če se npr.spustiš v dolino z nevžganim motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obraba ročk, obraba stopalk, obraba sedeža, debelina zavornih diskov ...., če imaš možnost, ga primerjaj z enakim motorjem in kilometri, za katere veš, da so realni. Jaz sem lani kupil "italjana" R1150GS imel je 31kkm (r-moto). Glede na stanje in papirje so bili sigurno pravi. Trenutno se bliža 60kkm. Edino kar je do sedaj "krepalo" črpalka za gorivo. Zato niman predsodkov glede "tujcev". Res pa je, da imajo nekateri drugačne izkušnje.

Srečno pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to.

Pri meni se stisk zavore sicer ne pozna pri obratih čeprav ima benkoservo ojačevalnik in zaviram normalno samo z kazalcem in sredincem.Preizkusil sem pa zadevo tudi brez kontakta in seveda ugasnjenimmotorjem. Prijeti je potrebno "muški" motor se zaustavi, čeprav sonekateri na forumih trdili drugače. Sicer pa na forumih je napisanihtudi veliko traparij.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!