Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Res je da imajo bmw-ji glasnejši menjalnik kot ostali motorji (honda, Yamaha...)

Sam sem bil zelo presenečen ko sem to ugotovil saj so mi vsi trdili da se bo motor s kilometri poboljšal (tako mnjalnik kot samo pitje olja)

Pa ima zver sedaj 45 000 pa ni nič boljš kvečjemu slabše!

Gre pa sedaj tudi na servis zaradi sklopke tako da je mogoče tudi to povezano z šklopotom menjalnika!

Pije pa ne več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se menjalnika tiče, lahko rečem, da ima suzuki SV 1000 enako glasnega kot moj bemfl. Sva z Dančijem kar nekaj križišč zapored vštric stala in šaltala pa na obeh enako ropoče.

OK, če bi šel ravno decibele merit je mogoče bemfl glasnejši ampak ne veliko ali skoraj nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne da dlakocepim samo sem imel vraderota (74000), in mam sedaj gsa pa je bla honda daleč spredaj (glede samih vzdrževanj in glede vztrajnosti motorja!)

Je pa glede udobne vožnje bmw daleč spredaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne da dlakocepim samo sem imel vraderota (74000), in mam sedaj gsa pa je bla honda daleč spredaj (glede samih vzdrževanj in glede vztrajnosti motorja!)

Je pa glede udobne vožnje bmw daleč spredaj

Kaj si mislil s tem "vztrajnost motorja" če si nardil z varo "samo" 74 K km . Pri BMW-ju so kilometri tam od 200 K km dalje že kilometri da se šteje, delajo pa še x krat več kot to . Glede vzdrževanja pa, če znaš sam kaj nardit (olje...) tudi BMW sploh ni zahteven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se menjalnika tiče, lahko rečem, da ima suzuki SV 1000 enako glasnega kot moj bemfl. Sva z Dančijem kar nekaj križišč zapored vštric stala in šaltala pa na obeh enako ropoče.

:slap: To si ti slišal echo od tvojega bemflna... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti odgovori na menjalnik mi bolj zvenijo kot tolažba za vse nas, vendar se ne morem sprijazniti s tem, da moram menjalnik dobesedno pretepat...če ga iz 1. v 2. ne vsekam konkretno in kratko (res z vso silo), se zna zgoditi da mi ostane v leru (takrat pa seveda zraven vsega ropotanja še mašina zatuli v prazno). :whistle: Ne vem, če me lahko kdo prepriča, da je to ok oz. da bo to zdržalo npr. 5 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti odgovori na menjalnik mi bolj zvenijo kot tolažba za vse nas, vendar se ne morem sprijazniti s tem, da moram menjalnik dobesedno pretepat...če ga iz 1. v 2. ne vsekam konkretno in kratko (res z vso silo), se zna zgoditi da mi ostane v leru (takrat pa seveda zraven vsega ropotanja še mašina zatuli v prazno). :whistle: Ne vem, če me lahko kdo prepriča, da je to ok oz. da bo to zdržalo npr. 5 let.

Morda bi bilo pametno preveriti sklopko - če je hidravlična, odzračiti (ali zamenjati in odzračiti) tekočino, če je na pletenico, pa nastaviti...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih sem BMW že vozil (eden je bil civilni R65, drugi pa kupljen od takrat še "miličnikov") pa ti iz iskušenj povem, da je tolažba to, da menjalnik sicer je glasen ampak kar se pa tiče prevoženih kilometrov pa tako kot je opisal BMWSLO kilometre začneš steti pri 200k+.

Pri glasnem klonk-anju me je bilo vedno bilo strah kako dolgo še bo. Prvi civilni je odšel od hiše pri cca 75Kkm in pri naslednjem lastniku brez problemov prevozil še okoli 120Kkm. "Policaja" sem prodal v Škofjo Loko in ne vem koliko je še kaj prevozil (lani po 11 letih sem ga našel na AVTONETU zaklanega po desni strani).

Pri sedanjem R1150GS pa vidim, da je vse več ali manj zelo podobno vendar je tu bolj po meri hitro prestavljanje kot pri kakšnem japoncu. Vsaj na mojem nisem preizkusil drugih modelov.

Na advrider.com je veliko debat o BMW-jih tudi vzdržljivosti.

ps, sprijazni se s tem, da je menjalnik pač glasen :whistle: .

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor maže ta vozi!

Vseeno pa sem na enem tujem forumu zasledil, da tu ni najbolje pretiravat. Se nabere svijarija na mastnem in potem se zatika zajla v krožnem vodilu. Vendar bo to menda držalo za kakšne bol ekstremne (dolge) fure po makadamu v kakšnih odmaknjenih krajih. Če se ne motim je bila v forumu omenjena Aljaska.

Za naše ceste pa kakšna kapljica olja pomoje ne bo škodila. Vendar v navodilih nisem našel kakšnega posebnega navodila o mazanju slikanega dela pri loputi za dodajanje zraka "gasa".

p.s, Če slučajno rabiš mam navodila v *.pdf se lahko dogovoriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s, Če slučajno rabiš mam navodila v *.pdf se lahko dogovoriva.

Za ta navodila bi se pa tudi jaz priporočal :yes:

Hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam navodila za R 1100 mislim da vse modele, prav tako v PDF formatu (okoli 18MB), hvala vseno. Res pa, da za to nisem pogledal v navodila, če piše kaj o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si mislil s tem "vztrajnost motorja" če si nardil z varo "samo" 74 K km . Pri BMW-ju so kilometri tam od 200 K km dalje že kilometri da se šteje, delajo pa še x krat več kot to . Glede vzdrževanja pa, če znaš sam kaj nardit (olje...) tudi BMW sploh ni zahteven.

Eh ja to so stari stereotipi o BMW-jih ki žal ne veljajo več.

Tole o 200kkm brez težav verjamem za BMW-je ki so se vozili po naših cestah ko me še ni bilo na svetu oziroma sem okoli še hlačal v plenicah in se mi niti sanjalo ni da se bom tako zapisal motorizmu.

Danes je stvar drugačna, precej drugačna, BMW je čudovit motor, res krasno zamišljen, zasnova je daleč najboljša med vsemi konkurenti a vse se je končalo ko je GS1200 z ''risalne deske'' zapeljal na cesto.

Macka pač poznam smo skupaj naredili že nekaj km tudi še ko je imel Varadera. ZAto dobro poznam tudi zgodovino njegovega motorja.

Res je z Varaderom naredil le 74000km pa vendar jih je naredil z redno menjavo olja in dveh ali treh kompletov tesnil izpušne cevi. Z GS-om pa je pri 45kkm zamenjal že toliko stvari da se to za najvdržljivejši motor pod soncem res ne spodobi (kardan, menjalnik, sklopka, mislim da je imel celo neke težave okoli zavor).

Pa kolikor vem ni edini, ker se lastnikom vedno pojavljajo enake težave, pa naj bo to Šeruga, Bambi ali pa Bob iz Londona. Vedno eno in isto sranje.

Saj človek razume da na tržišču vlada huda konkurenca, da delničarji zahtevajo dobre poslovne rezultate in da je zniževanje stroškov postala redna praksa v vseh resnih podjetjih. Pa vendar ko se začne ''šparati'' na kvaliteti je meja razumnega presežena. NE vem ali pa morda pregovorno tehnološko razvitim Nemcem primanjkuje kvalitetnih inženirjev v razvoju.

Kakorkoli že BMW je slabo kvaliteto pač nadomestil oziroma prikril z dobro propagando, ki jo še dodatno podpira Touratech in zadeva očitno ''laufa'', prodaja je dobra in zakaj bi se človek potem sekiral, itak super popotniški motor večinoma kupujejo motoristi v stilu wanabe Evan mc'Gregor, ki pa žal ne vejo niti kaj je dopust na motorju kaj šele pravo potovanje.

Slava pa sloni le na starih neuničjivih BMW-jih od katerih je neuničljiv ostal edino le boxer, se pravi dva cilindra z bati, vse ostalo pa je več ali manj v riti.

Sicer veljam za zagrizenega Hondaša pa vseeno sem se še skoraj vedno kadar sem kupoval motor ozrl tudi za BMW-jem in ne izključujem možnosti da ga bom nekoč vozil a se bo morala kvaliteta precej izboljšati. Mogoče pa bi bila še najboljša pot k kvaliteti da jih kupi Honda ali pa vsaj najamejo nekaj poševnookih inženirjev da jim odpravijo napake ki sem jim vlečejo skozi leta.

PA upam da ne bo to spet postala tema BMW against Japan, samo sem se moral izkašljati :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da so večino napak, ki so opisane zgoraj odpravili oz. popravili pri novem modelu GS-a. Vsaj naj bi jih. Bomo pa videli kaj bo prinesel čas. Zavore so bile problematične pri modelih, ki so imeli servo ojačane zavore. Zelo čuden občetek pri zaviranju in če je odpovedala elektronika, si ostal brez njih. Ta nov model nima več servo ojačanih. Ko pa bodo naredili motor, ki se ne bo kvaril pa bom prodal svojo staro kravco in ga kupil :evilgrin:

LP,Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri novem GS-u je bilo res kar nekaj težav posebej s kardani a gre za enega od mnogo modelov, ki je bil izdelan v zelo veliko primerkih. Ne vem sicer, koliko Varaderotov je nardila honda v primerjavi z GS-i v istem obdobju, a glede na to, v kolikem številu lahko vidiš GS-e na recimo dolomitskih prelazih in koliko var, bi upal trditi, da je BMW jev kar nekaj(krat) več . In če se torej pri enem modelu , ki je mimogrede eden od najpogosteje uporabljenih motociklov za dolga in zahtevna potovanja zgodi tak primer, po moje ne moremo ravno govoriti o takem drastičnem padcu kvalitete.

Vsekakor pa se kvaliteta BMW-ja izdelanega v 60 ali 70 letih težko primerja s kvaliteto današnjega a kateri proizvod je danes tako kvalitetnejši od tistega iz preteklih let.

Vse proizvajalce danes preganjajo roki v katerih mora nov proizvod na trg da ne zaostanejo za drugimi in pri vseh proizvajalcih avtomobilov in motociklov se občasno dogajajo take ali podobne težave.

Pri BMW-ju je pač sranje v tem, da je zelo pogost motor in je zato in zaradi svoje priljubljenosti med popotniki tudi bolj na udaru.

Pa naj tudi moje pisanje ne izpade kot borba med BMW-jem in japonci . :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri novem GS-u je bilo res kar nekaj težav posebej s kardani a gre za enega od mnogo modelov, ki je bil izdelan v zelo veliko primerkih. Ne vem sicer, koliko Varaderotov je nardila honda v primerjavi z GS-i v istem obdobju, a glede na to, v kolikem številu lahko vidiš GS-e na recimo dolomitskih prelazih in koliko var, bi upal trditi, da je BMW jev kar nekaj(krat) več . In če se torej pri enem modelu , ki je mimogrede eden od najpogosteje uporabljenih motociklov za dolga in zahtevna potovanja zgodi tak primer, po moje ne moremo ravno govoriti o takem drastičnem padcu kvalitete.

Vsekakor pa se kvaliteta BMW-ja izdelanega v 60 ali 70 letih težko primerja s kvaliteto današnjega a kateri proizvod je danes tako kvalitetnejši od tistega iz preteklih let.

Kakšna borda, mesarsko klanje :naughty:

Šalo na stran - ravno omenjena dejstva, ki si jih opisal bi morala biti dejavnik za popolnejši in vzdržljivejši motor, kot je GS 1200 od začetka bil (če so res sedaj vse težave odpravili potem OK) - ker tu ne govorimo o ultimativnih strojih za na pisto, kjer se vsako leto pričakujejo novi konji, manj kilogramov, boljše nihajke, povsem novi materiali, zavore iz nevemčesa.....in ne vem kaj vse še. Tu je govor predvsem in vedno bo o VZDRŽLJIVOSTI stroja, o trpežnosti, da ga naložiš na polno in še vedno melje, da tankaš 80 oktanskega in še vedno vleče, da se voziš po Albaniji in 1m luknjah in nič ne odpade, se nič ne odlomi.......in ravno zato si ljudje kupujejo BMW-je, ker bi naj tudi bili vzržljivi (dobro nekateri si ji tudi zato, ker mislijo da je motocikel BMW prestižnost - pač ni, žal, no pa teh ljudi sedaj nimamo v igri). Ta pravim je vseeno, če prestave klonkajo, da mislijo da bo vse razpadlo, ko bo treba dati v drugo, vseeno jim je, če pije boxer 3dl/1000km, vseeno jim je za tistih precej nekaj 10kg, ki jih imajo BMWji preveč, vseeno za nekaj 1000€ preveliko ceno, za predrage servise.....važno jim je, da se bodo lahko poknili na BMW-ja in brez pomislekov o kakršnikoli okvari peljali do konca sveta. :naughty: In včasih je tako tudi bilo, danes žal ne - seveda pa kupci ostajajo in tudi še bodo, pač k sreči je ugled narejen!!

In kot si BMWslo zapisal če se to zgodi pri enem modelu, ne moremo govoriti o drastičnem padcu kvalitete - ravno to se ne sme zgoditi in ravno ne pri najbolj prodajanem modelu, žal. Pa ni edini, ki ima težave - kaj pa od leta 05 K serija, najbrž tudi ostali, za scarverja npr. slišal težave z jermeni?

ajd (aja pa ne mislit, da imam kaj proti BMWju - mel GSa 1150 in je super stroj, sam zame enostavno ne zadosti igračka in preveč za okol sveta, da bi si ga želel še naprej imet - pa je šou od bajte. Kako je blo s kvaliteto pa težko rečem - 10000km je odločno premalo. Stroškov je blo pa itak preveč že z raznimi drobnarijami :blink: )

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu je govor predvsem in vedno bo o VZDRŽLJIVOSTI stroja, o trpežnosti, da ga naložiš na polno in še vedno melje, da tankaš 80 oktanskega in še vedno vleče, da se voziš po Albaniji in 1m luknjah in nič ne odpade, se nič ne odlomi.......in ravno zato si ljudje kupujejo BMW-je, ker bi naj tudi bili vzržljivi (dobro nekateri si ji tudi zato, ker mislijo da je motocikel BMW prestižnost - pač ni, žal, no pa teh ljudi sedaj nimamo v igri).

važno jim je, da se bodo lahko poknili na BMW-ja in brez pomislekov o kakršnikoli okvari peljali do konca sveta. :naughty: In včasih je tako tudi bilo, danes žal ne - seveda pa kupci ostajajo in tudi še bodo, pač k sreči je ugled narejen!!

Naj rečem, da imam srečo, ker vozim bemflna iz prejšnjega tisočletja, »upam da še iz vzdržljivejšega«, vsaj tako zaenkrat kaže. Vsak motor se kvari in ima določene hibe, jebat ga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če ve kdo kako se menja zavorna tekočina pri r1200gs-u 2004. Nekaj sem že poskušal pri sklopljenem kontaktu klasično kot pri avtu pa ni skoraj nič priteklo iz ventilčka za prezračevanje, potem sem dal kontakt in poskušal še enkrat pa mi je abs spumpal zavorno tekočino iz abs-a tako, da mi je začelo pihati že zrak. Samo ne razumem, kako da se tekočina ni nič zmanjšala v posodi.Če kdo kaj ve bi prosil za pomoč.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če ve kdo kako se menja zavorna tekočina pri r1200gs-u 2004. Nekaj sem že poskušal pri sklopljenem kontaktu klasično kot pri avtu pa ni skoraj nič priteklo iz ventilčka za prezračevanje, potem sem dal kontakt in poskušal še enkrat pa mi je abs spumpal zavorno tekočino iz abs-a tako, da mi je začelo pihati že zrak. Samo ne razumem, kako da se tekočina ni nič zmanjšala v posodi.Če kdo kaj ve bi prosil za pomoč.

Lep pozdrav.

Idealno si zeznu komplet zavore.....naloži na prikolico pa hajd na servis......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če ve kdo kako se menja zavorna tekočina pri r1200gs-u 2004. Nekaj sem že poskušal pri sklopljenem kontaktu klasično kot pri avtu pa ni skoraj nič priteklo iz ventilčka za prezračevanje, potem sem dal kontakt in poskušal še enkrat pa mi je abs spumpal zavorno tekočino iz abs-a tako, da mi je začelo pihati že zrak. Samo ne razumem, kako da se tekočina ni nič zmanjšala v posodi.Če kdo kaj ve bi prosil za pomoč.

Lep pozdrav.

Na PM sem ti poslal sporočilo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel zadevo na advrider ko najdem ponovno ti zalimam link.

Kako puščati "kri" pri BMW z servo ABS-om v sliki in besedi:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345820

Če se malo potrudiš na tem forumu najdeš veliko uporabnega.

Med drugim tudi to izogibaj se motorja z veliko elektronike :whistle: .

Ko sem kupil moje živinče me je kar skrbelo, ko sem prebiral omenjene strani pa zaenkrat (15Kkm) dela BP nok nok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!