Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


bmwslo

Priporočene objave

Jaz takoj pomislim na R100RT... Stara, dobra klasika. Nostalgik, pač. Pa saj muzika mi tudi stari rock gre bolj v uho. Mogoče so to leta, nekaj že mora biti. :hmm:

... torej tole :worship:

post-5391-1187246444_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CS je menda kuril, da so se črpalkarji kar smejali... So v testu Avtomagazina, leta 1980 zapisali testniki. Ne vem, a je bil to Gustinčič ali Prinčič Vojko. Je pa bil na testu črn. Ta, na sliki, ima zadnjo kolo model '86. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni začetnik,namreč do sedaj ca 15 let je vedno vozil boxerja,motorje menja na vsake dve leti-mož z izkušnjami. :worship:

aha.

vsaki dve leti menja motor. in ima izkusnje.

pri menjavi motorjev ? ali jih tudi vozi ?

samo vprasam (predno se ti spet dvigne greben in pritisk in ne vem kaj se vse).....

ICE s teboj nimam kaj razpravljat ni v mojem interesu,če te pa že zanima na kaj kurim z Slovensko FOVŠIJO še posebno s tvojo gori kot 100 :devil: :devil: :devil:

......ker ocitno geneticno nisi sposoben sodelovati v normalni debati; vedno in takoj se pocutis ogrozenega.

saj bo bolje. ce ne prej ko te bodo v grudo zagrebli.

in prosim, ne zacenjaj spet koliko imas kje nasparanega (je malce dolgocasno, ce definiras ljudi samo po kolicini nagrmadene dnine).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna razlika pa je med tema dvema "K-1200-R" in" K-1200-R",pa še tole bi te vprašal, kateri norec ti je dal ta motor pri 25-tih za peljat,verjetno imaš bogatega očeta,pa brez zamere!!!!!!!!!!!!!

Ps.če misliš,da me stem,da bi kupil slednjega (verjetno misliš na 1200-R sport)kaj prizadeneš se motiš namreč spomladi menjam čeprav sta motorja povsem identična,razen malo razlike v veterni zaščiti,xenon luči,kontrola pritiska med vožnjo v pneumatikah in SRS-u seveda vse z doplačilom v dodatni opremi. :worship:

Legenda ocitno nisi dobro prebral mojega posta. napisal sem da ce bi izbiral med K1200R in R1200R bi definitivno vzel R-a. Pac mi boxer bol sede, moj post je bil le odgovor na debato o boxer konceptu in njegovi zastarelosti.

Da me nebos narobe razumel moje mnenje o K1200R (sport) je zelo pozitivno...

--

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....roke gor tisti, ki ste naredili več kot 100.000 km z boxerjem......

potem se lahko pogovarjamo o zastarelosti,omejenosti,itd......

ajde.....bom zmanjšal kriterij.....

tisti ki ste naredili več kot 50.000 km s bokserjem......pa da udarimo kakšno konstruktivno debato,ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajde.....bom zmanjšal kriterij.....

tisti ki ste naredili več kot 50.000 km s bokserjem......pa da udarimo kakšno konstruktivno debato,ok?

96.400.... :whistle:

ps: ne štejem novega GS...

Popravljeno . Popravil motoristek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.

vsaki dve leti menja motor. in ima izkusnje.

pri menjavi motorjev ? ali jih tudi vozi ?

samo vprasam (predno se ti spet dvigne greben in pritisk in ne vem kaj se vse).....

saj bo bolje. ce ne prej ko te bodo v grudo zagrebli.

Mirkaj,da neboš prej pod rušo-kdor drugemu jamo koplje sam vanjo pade- nebozabi ta pregovor!!!!!!

Sprovociral me neboš si prešmrkav-vem kam ciljaš OK.Prosil bi te,da mi daš mir sicer pa me lahko tudi izklopiš,kdor me bo rabil ima moj GSM in me bo že poklical ali poslal meil. :OK:

Ps. Dvigne se mi niti greben niti pritisk ampak ku..c,da bi te nanjega nabil.Drugače pa jaz in vsi moji kolegi v klubu motorje samo menjamo in kažemo vam,ki se samo"vozite" (delajo verjetno starši)za vas mi pa na dve leti izgubimo ca 25-30% IN TO JE TO skoraj nov Bandit-tu te čevelj žuli ANEDA ne kilometri :lol1: :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mirkaj,da neboš prej pod rušo-kdor drugemu jamo koplje sam vanjo pade- nebozabi ta pregovor!!!!!!

Sprovociral me neboš si prešmrkav-vem kam ciljaš OK.Prosil bi te,da mi daš mir sicer pa me lahko tudi izklopiš,kdor me bo rabil ima moj GSM in me bo že poklical ali poslal meil. :OK:

Ps. Dvigne se mi niti greben niti pritisk ampak ku..c,da bi te nanjega nabil.Drugače pa jaz in vsi moji kolegi v klubu motorje samo menjamo in kažemo vam,ki se samo"vozite" (delajo verjetno starši)za vas mi pa na dve leti izgubimo ca 25-30% IN TO JE TO skoraj nov Bandit-tu te čevelj žuli ANEDA ne kilometri :lol1: :lol1:

Ma dej že enkrat mir s temi starši in nehaj smetit teme brezveze, mislim da si dovolj star, da bi lahko pisal bolj pametne stvari, že ki se tolko hvališ s svojo dozorelostjo. Ma prav sram me je brat take oslarije od enega "odraslega" človeka.

Zdej pa predlagam, da se pobriše te kozlarije in da se normalno pogovarjamo kot ljudje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mirkaj,da neboš prej pod rušo-kdor drugemu jamo koplje sam vanjo pade- nebozabi ta pregovor!!!!!!

Sprovociral me neboš si prešmrkav-vem kam ciljaš OK.Prosil bi te,da mi daš mir sicer pa me lahko tudi izklopiš,kdor me bo rabil ima moj GSM in me bo že poklical ali poslal meil. :OK:

Ps. Dvigne se mi niti greben niti pritisk ampak ku..c,da bi te nanjega nabil.Drugače pa jaz in vsi moji kolegi v klubu motorje samo menjamo in kažemo vam,ki se samo"vozite" (delajo verjetno starši)za vas mi pa na dve leti izgubimo ca 25-30% IN TO JE TO skoraj nov Bandit-tu te čevelj žuli ANEDA ne kilometri :lol1: :lol1:

:slap: :doze: :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo polepšamo temo, bom postavil eno vprašanje...

Imam BMWja R1100S, z originalnim vzmetenjem. Motor je super in sem z njim zelo zadovoljen, razen ene stvari, ki me vedno bolj moti. Namreč na nekaterih ovinkih mi po tleh drsajo cilindri. Na začetku se mi je to zdelo smešno, zdej mi ni več tolko. Ko se to zgodi, zadnje kolo zgubi oprijem in imaš občutek, kot da je motor začel drset po tleh (posledica - lahko zapelješ tudi na nasprotni pas ali pa padeš).

Zanima me, kako bi se dalo to rešit in prosim za pametne odgovore (menjava motorja ne pride v poštev). Vem, da bi lahko kupil ohlinse (2cm višji motor, če bi kaj pomagalo) ampak 2500eur je malo preveč zame. Zanima me, če se da kaj rešit z montažo nastavljive štangice paraleverja :

2254b33b100.jpg

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo polepšamo temo, bom postavil eno vprašanje...

Imam BMWja R1100S, z originalnim vzmetenjem. Motor je super in sem z njim zelo zadovoljen, razen ene stvari, ki me vedno bolj moti. Namreč na nekaterih ovinkih mi po tleh drsajo cilindri. Na začetku se mi je to zdelo smešno, zdej mi ni več tolko. Ko se to zgodi, zadnje kolo zgubi oprijem in imaš občutek, kot da je motor začel drset po tleh (posledica - lahko zapelješ tudi na nasprotni pas ali pa padeš).

Zanima me, kako bi se dalo to rešit in prosim za pametne odgovore (menjava motorja ne pride v poštev). Vem, da bi lahko kupil ohlinse (2cm višji motor, če bi kaj pomagalo) ampak 2500eur je malo preveč zame. Zanima me, če se da kaj rešit z montažo nastavljive štangice paraleverja :

2254b33b100.jpg

Hvala za odgovore

Hmm, v enem od katalogov LOUIS ali POLO, sem videl element, ki se "podloži" pod zadnjo fedro - amortizer in dvigne motor za cca 2 cm . Mogoče bi ti to zadostovalo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Da malo polepšamo temo, bom postavil eno vprašanje...

Imam BMWja R1100S, z originalnim vzmetenjem. Motor je super in sem z njim zelo zadovoljen, razen ene stvari, ki me vedno bolj moti. Namreč na nekaterih ovinkih mi po tleh drsajo cilindri. Na začetku se mi je to zdelo smešno, zdej mi ni več tolko. Ko se to zgodi, zadnje kolo zgubi oprijem in imaš občutek, kot da je motor začel drset po tleh (posledica - lahko zapelješ tudi na nasprotni pas ali pa padeš).

Zanima me, kako bi se dalo to rešit in prosim za pametne odgovore (menjava motorja ne pride v poštev). Vem, da bi lahko kupil ohlinse (2cm višji motor, če bi kaj pomagalo) ampak 2500eur je malo preveč zame. Zanima me, če se da kaj rešit z montažo nastavljive štangice paraleverja :

2254b33b100.jpg

Hvala za odgovore

To je takoimenovani lang-strebe in lahko dvigneš zadek za 2-3 cm to pomeni sredina motorja se dvigna za ca 1-1,5 cm nebo veliko pomagalo.Če voziš,da drsaš s cilindri se bo treba odločiti počasi za vrstno mašino OK.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pospravljal sem garažo in "našel" tank torbo za R1150R BMW polnilec pa še nekaj BMW malenkosti.V bistvu mi je to ostalo po prodaji razbitine.Če vas zanima vse skupaj za 100 eur- PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo polepšamo temo, bom postavil eno vprašanje...

Imam BMWja R1100S, z originalnim vzmetenjem. Motor je super in sem z njim zelo zadovoljen, razen ene stvari, ki me vedno bolj moti. Namreč na nekaterih ovinkih mi po tleh drsajo cilindri. Na začetku se mi je to zdelo smešno, zdej mi ni več tolko. Ko se to zgodi, zadnje kolo zgubi oprijem in imaš občutek, kot da je motor začel drset po tleh (posledica - lahko zapelješ tudi na nasprotni pas ali pa padeš).

Zanima me, kako bi se dalo to rešit in prosim za pametne odgovore (menjava motorja ne pride v poštev). Vem, da bi lahko kupil ohlinse (2cm višji motor, če bi kaj pomagalo) ampak 2500eur je malo preveč zame. Zanima me, če se da kaj rešit z montažo nastavljive štangice paraleverja :

2254b33b100.jpg

Hvala za odgovore

Tole sem zdajle našel na Nemškem BMW-forumu in z temi ploščicami dvigneš zadnji del za 4 cm.Je pa za vse BMW-eje OK!

Heckh_herlegung__f_r_K_1200_R.htm

post-9445-1195321735_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv način uporabe BMWjevega bokserja :hmm:

da ne bo zdaj vsak boxer bmw, pri letalskih motorjih je, vsaj za piper vem 100%, lycoming motor, za ultralight pa rotax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo zdaj vsak boxer bmw, pri letalskih motorjih je, vsaj za piper vem 100%, lycoming motor, za ultralight pa rotax

Velika večina jih je lycoming, 4 ali 6 cilindrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo zdaj vsak boxer bmw, pri letalskih motorjih je, vsaj za piper vem 100%, lycoming motor, za ultralight pa rotax

Imata z DANom prav, vendar so to na slikah res "predelane" mašine BMWjevih motociklov in ne kakšen Rotax. Na UL letalih so takšne predelave v tujini precej pogoste. Se pa v Nemčiji razvija en dizel motor na osnovi BMW bokserja, prav tako za potrebe frčoplanov. Ne najdem linka je pa nekaj v tem stilu:

post-5959-1195481565_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!