MariborBMW Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Pri BMW-ejih imaš ponavadi celo dve možnosti za pripet sepravi dve čeladi(2X hakeljček) pod sedežem.In sicer snameš sedež in pod sedežem ali kje v orodju so še dve zajlici,ki jih zahkljaš pod sedežem(vsako na en hakeljček)en konec zahakljaš spelješ zajlico skozi čelado in še drugi konec zajlice prihakljaš na hakeljček pod sedežem, nato namontiraš sedež nazaj se sam zaklene in tako imaš obe čeladi lepo zaklenjeni.Jaz sam setega neposlužujem imam pa v ta namen kupljeno ključavnico prav za čelado v Luisu in si jo pripnem vedno na krž v sredini balance in je čelada tidi v primeru dežja lepo pokonci in zaprta! Ej, Brumer, ti si car. Hvala
MariborBMW Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Sem zdajle na Discovery - ju gledal (žal samo zadnji del) oddaje o BMW motorjih. Zelo lepo prikazano, malo proizvodnje malo vožnje Tudi jaz sem ujel zadnje trenutke.. Sem takoj letel na net, pa te oddaje za našo državico ne pokaže. Če boš ti kaj brskal po netu in ti bo slučajno uspelo se lepo priporočam, da mi javiš.
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 (popravljeno) Če kupim cigaretno dozo in jo vežem direktno na baterijo ali bi potem šlo polnjenje tudi z mojim vzdrževalcem ? V Louisu sem namreč videl tako dozo. Na motor se ponavadi montira manjšo vtičnico in ne to veliko, kajti vsi vtiči so napravljeni tako da pašejo v manjše in v večje(cigaretne vtičnice)!!! Ps:sicer pa je taka vtičnica res vsestransko uporabna in nesamo za polnenje akumulatorjanpr.:polnilec za GSM,priključek za GPS.pirikluček za kampiranje-kompresor-luč itd.priključek za rumeno luč-redar na spremljanju kolesarske dirke itd.itd. Popravljeno December 27, 2009. Popravil Brumer maco47, Coban, Cartman in 2 others 4 1
motofrik Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 ..če so pa vsi (katere pač jaz uporabljam) porabniki narejeni za priklop na standardno vtičnico -katere sliko je pripopal gor (Louisovo npr.).. Tista mala vtičnica, a nima to samo BMW? Za svojo originalno dodatno opremo. Nekako nerazumljivo mi je, zakaj dve dimenziji vtičnic. Samo sprašujem se.
xyznanixyz Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 (popravljeno) Tudi jaz sem ujel zadnje trenutke.. Sem takoj letel na net, pa te oddaje za našo državico ne pokaže. Če boš ti kaj brskal po netu in ti bo slučajno uspelo se lepo priporočam, da mi javiš. Če mislimo isto stvar, je tole ena varianta za ogled : LP Popravljeno December 28, 2009. Popravil xyznanixyz Jozeee 1
MariborBMW Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Če mislimo isto stvar, je tole ena varianta za ogled : LP To je to. Hvala LP / Bojan anja37 1
Guest Brumer Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 ..če so pa vsi (katere pač jaz uporabljam) porabniki narejeni za priklop na standardno vtičnico -katere sliko je pripopal gor (Louisovo npr.).. Tista mala vtičnica, a nima to samo BMW? Za svojo originalno dodatno opremo. Nekako nerazumljivo mi je, zakaj dve dimenziji vtičnic. Samo sprašujem se. Vtiče seda zamenjat in vedno namontiraj univerzalni vtič tako da ti paše v obe utičnici tako v malo-motorsko(BMW-ejevo) kot tudi v avtomobilsko.Samo za v manjšo vtičnico se sname rudeči obroček!!! dotem, dore, Majesty in 7 others 6 4
MiNa Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 ..če so pa vsi (katere pač jaz uporabljam) porabniki narejeni za priklop na standardno vtičnico -katere sliko je pripopal gor (Louisovo npr.).. Tista mala vtičnica, a nima to samo BMW? Za svojo originalno dodatno opremo. Nekako nerazumljivo mi je, zakaj dve dimenziji vtičnic. Samo sprašujem se. Za mojga Beemerja sem si napravil takle vmesnik na 1.sliki. Tega sem speljal do torbice, ki je pri krmilu v njej polnim mobitel, baterije za fotoaparat in še kaj se najde 4.slika. Nimam srca rezat orginal kabel 2.slika (NUVI 760T) v njem je vmesnik za Trafic Info. Drugi podaljšek 3.slika pa lahko priklopim direkt na vtičnico motorja ali pa preko podaljška. Torbici sem porezal paska za nošenje in prišil (ježke) s katerimi je pripeta na krmilo Nahaja se za GPS-om. Sem jo najprej hotel spravit v kovček, vendar je tu zelo pri roki pa še vibradij je veliko manj. Večja vtičnica je prvenstveno namenjena vžigalniku za "rakove palčke" proizvajalci so pač zgrabili priložnost in tu vzeli napajanje preko odgovarjajočega (večjega) vtiča za napajanje kopico el. napravic, ki jih danes vozimo seboj. Sem našel celo adapter za standardni USB vtikač kot na sliki 5. Nekateri mobiteli se polnijo s standardnim USB kablom.
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Baje je BMW motor z ABS-om na bremzanju boljši od avta :-) sesir in dotem 1 1
TBoxer Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Baje je BMW motor z ABS-om na bremzanju boljši od avta :-) Provociraš, ne? (Honda civic diesel) lp njofra 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2009 Opozori Objavljeno December 28, 2009 Provociraš, ne? (Honda civic diesel) Boš rekel, da je to slab avto? Bi raje za referenco golfa dizla II? dotem, sesir in anja37 1 2
ZdravkoK Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 Malo neobičajno, pa vendarle bom vprašal ; Danes bo moj "moped" odpeljal novi srečen lastnik . Odločil sem se, da vzamem R 1200 GS (pa ga še nisem našel). Zdaj pa vprašanje; ali se ga bo kdo izmed vas v bližnji prihodnosti znebil oz. kdo od vaših kolegov ? Brez zamere ker izkoriščam ta forum za EPP LP / Bojan Si kupil? Na ZS
ZdravkoK Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Sem. zanima me kje ker nekako po sliki sodeč nevem če nimaš mojega prejšnjega,,,,nebom trdil.
MariborBMW Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 zanima me kje ker nekako po sliki sodeč nevem če nimaš mojega prejšnjega,,,,nebom trdil. Ne, sem ga kupil od prvega lastnika. Ta ga je kupil v Avto Aktivu. Pred časom je eden napisal, da grem iz zavetrja (RT) proti vetru. Lahko samo rečem kapo dol GS-u. Kako se to pelje! Ko po tirih, pa še boljše... LP / Bojan
MiNa Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Ne, sem ga kupil od prvega lastnika. Ta ga je kupil v Avto Aktivu. Pred časom je eden napisal, da grem iz zavetrja (RT) proti vetru. Lahko samo rečem kapo dol GS-u. Kako se to pelje! Ko po tirih, pa še boljše... LP / Bojan To sem biu pej jest. Veliko užitkov z novim tamagotchi-jem, saj se spomnite kaj je bilo to?
Gianni Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) Vtiče seda zamenjat in vedno namontiraj univerzalni vtič tako da ti paše v obe utičnici tako v malo-motorsko(BMW-ejevo) kot tudi v avtomobilsko.Samo za v manjšo vtičnico se sname rudeči obroček!!! Hm...praviš da paše "univerzalni" v BMW-jevo vtičnico , ne vem...ampak pri meni ne paše, gre za RT-ja 2007, in tale vtič ne drži v tej vtičnici, skratka ne prime Hm..kje dobit takšnega da bi to funkcioniralo?...kot gledam po sliki, nekaj postov, naprej...izgleda, da je ta, kjer je dec na eni strani in baba na drugi...da je dec, drugačen od te dimenzije pri "tvojem univerzalnem"?..kakorkoli, ta "univerzalni" ne prime . :yawn: Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil Gianni
MiNa Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 (popravljeno) Hm...praviš da paše "univerzalni" v BMW-jevo vtičnico , ne vem...ampak pri meni ne paše, gre za RT-ja 2007, in tale vtič ne drži v tej vtičnici, skratka ne prime Hm..kje dobit takšnega da bi to funkcioniralo?...kot gledam po sliki, nekaj postov, naprej...izgleda, da je ta, kjer je dec na eni strani in baba na drugi...da je dec, drugačen od te dimenzije pri "tvojem univerzalnem"?..kakorkoli, ta "univerzalni" ne prime . :yawn: Če je vtičnica orginalna od BMW-ja bi moral pasat univerzalni, le sneti je potrebno rdeči vmesnik (kar opisuje brumer). Je pa res, da ti "orginalni" vtiči zaradi skupne dolžine precej štrlijo. Problemček je, da večina napravic (GPS, MP3, itd) za priključitev na napajanje v avtomobilih uporablja vtič, ki ne paše na vtičnico za BMW (posebneži). Zato je potrebno zadeve reševati s kakšnim vmesnikom. Že kar nekaj postov nazaj sem nalepil slikice domačih izdelkov... Naprave, ki pa so izdelek namenjen samo za uporabo na BMW motociklih (grelni kombinezon, itd) pa teh problemov nimajo. Popravljeno Februar 10, 2010. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Februar 20, 2010 Opozori Objavljeno Februar 20, 2010 Je kdo opazil tole pri svojem "konjiču"?
MiNa Objavljeno Februar 20, 2010 Opozori Objavljeno Februar 20, 2010 Je kdo opazil tole pri svojem "konjiču"? Več o zadevi pa tule.
persl Objavljeno Februar 20, 2010 Opozori Objavljeno Februar 20, 2010 Imam BMW K 1200 GT Iščem kakšen dober ispušni sistem, če kdo kaj ve, mi prosim sporoči. Zdi se mi da je originalni malo pretih.
tonikoce Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Ste že kaj izvlekli svoje konjičke na sonce? Jaz kar nisem mogel več vzdržati, pa sem se malo zapeljal. In se mi med vožnjo pojavljajo neke vibracije (bolj v slišni obliki, pod tazadnjo na sedežu ali na balanci nič ne čutim) pri 2.500 obratih - ne prej ne pozneje več ne. Gre za R 1200 RT, letnik 2005, se pa dogaja v vsaki prestavi, zvok prihaja nekje bolj s prednjega dela mašine. Ko sem probal navijati gas na mestu, pa zvoka ni bilo. Tudi ko sem ga dal na zadnje tačke, pa se potem malo "na suho" zapeljal v prvi, drugi in tretji prestavi in se je zadnje kolo vrtelo v prazno, neželjenega zvoga ni bilo. Ta se pojavlja samo med vožnjo torej, ko motor sedi na amortizerjih. Ventili so bili naštelani pred kratkih, prav tako sinhronizacija cilindrov. Tudi plastični oklep okrog rezervoarja in mašine sem snel in se nato zapeljal brez, da bi prišel z ušesom bližje izvoru tega precej močnega tresočega se zvoka, pa nisem nič pogruntal. Bi lahko bil jermen alternatorja, da je že preveč raztegnjen, pa pri 2.5000 obratih pride v rahlo resonanco? Hvala za namige, kakršne koli usmeritve, na kaj bi pri iskanju izvora teh vibracij bil lahko še pozoren.
MiNa Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Ste že kaj izvlekli svoje konjičke na sonce? Jaz kar nisem mogel več vzdržati, pa sem se malo zapeljal. In se mi med vožnjo pojavljajo neke vibracije (bolj v slišni obliki, pod tazadnjo na sedežu ali na balanci nič ne čutim) pri 2.500 obratih - ne prej ne pozneje več ne. Gre za R 1200 RT, letnik 2005, se pa dogaja v vsaki prestavi, zvok prihaja nekje bolj s prednjega dela mašine. Ko sem probal navijati gas na mestu, pa zvoka ni bilo. Tudi ko sem ga dal na zadnje tačke, pa se potem malo "na suho" zapeljal v prvi, drugi in tretji prestavi in se je zadnje kolo vrtelo v prazno, neželjenega zvoga ni bilo. Ta se pojavlja samo med vožnjo torej, ko motor sedi na amortizerjih. Ventili so bili naštelani pred kratkih, prav tako sinhronizacija cilindrov. Tudi plastični oklep okrog rezervoarja in mašine sem snel in se nato zapeljal brez, da bi prišel z ušesom bližje izvoru tega precej močnega tresočega se zvoka, pa nisem nič pogruntal. Bi lahko bil jermen alternatorja, da je že preveč raztegnjen, pa pri 2.5000 obratih pride v rahlo resonanco? Hvala za namige, kakršne koli usmeritve, na kaj bi pri iskanju izvora teh vibracij bil lahko še pozoren. Spomladanski, ups zimski saj je uradno še zima, prisluhi! ps, ko odkriješ vzrok pa le napiši, kaj je bilo. Da ne bodo tisti ki nimajo svetih krav spet škodoželjni. Kaj ste pa kupil te drage krave, da se potem samo z njimi. srečno!
dukemb Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 (popravljeno) Kaj pa se je temu zgodilo? http://images.google...%26tbs%3Disch:1 Popravljeno Februar 26, 2010. Popravil dukemb Cartman, Motorist_, Pips in 3 others 3 3
dukemb Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 V čem pa je štos ocene minus, če daš nekaj na diskusijo? Cartman, Fritz, Port Folio in 3 others 3 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se