MiNa Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 VIN dekoder. Uporabno pri ugotavljanju datuma izdelave BMW vozil.
CAPI Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Ne vem, kam bi prilimal, pa sem našel to temo BMW-jeva mašina na motornem zmaju(dvosedu), lastnik mi je rekel, da je od BMW "čoperja" R1200 C , prilagam dve slikce. Nahaja pa se v letalskem hangarju na vzletišču Kaplja vas - Prebold @bmwslo bo vedel kje je to
MariborBMW Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Kratko vprašanje. Na stranksem kovčku se mi je odlepila in odpadla termo zaščita (ščiti kovček pred vročino, ki jo oddaja izpušna cev). Ali morda kdo ve, kje to termo zaščito lahko kupim ? LP / Bojan
bmwslo Objavljeno September 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2009 Kratko vprašanje. Na stranksem kovčku se mi je odlepila in odpadla termo zaščita (ščiti kovček pred vročino, ki jo oddaja izpušna cev). Ali morda kdo ve, kje to termo zaščito lahko kupim ? LP / Bojan Selmar Celje , cena pa cca 17 EUR
bmwslo Objavljeno September 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2009 Ne vem, kam bi prilimal, pa sem našel to temo BMW-jeva mašina na motornem zmaju(dvosedu), lastnik mi je rekel, da je od BMW "čoperja" R1200 C , prilagam dve slikce. Nahaja pa se v letalskem hangarju na vzletišču Kaplja vas - Prebold @bmwslo bo vedel kje je to Kje je Kaplja vas vem, ne vem pa, da majo tam hangar. Zanimivo
jul Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Zdravo bmwjaši Sem lastnik 1150rt pa me zanima če je kdo od vas mel težave z absom. Zanima me če se še kje drogje da dobit dele kot na servisu. l.p.
bmwslo Objavljeno September 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2009 Jebemti i tole sranje, ki ne pusti urejenja !! (tole leti na forum) Kaj je pa narobe z ABS-om ?? A imaš diagnosticirano napako ?? Deli se sicer dobijo tudi na ebay-u
alkatraz Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 VIN dekoder. Uporabno pri ugotavljanju datuma izdelave BMW vozil. meni ne dela
bmwslo Objavljeno September 21, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2009 meni ne dela BMW ali WIN dekoder
jul Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Na sevisu so mi dejali da abs pumpa da premalo pritiska v zadnje kolo zato mi ob močnejšem zaviranju posveti napaka in abs uttripa
MiNa Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 HM!!! Kaj pa za sprednje kolo? Zavore primejo "normalno"? Predem kar koli kupuješ se prepričaj, da je akumulator sigurno dober. Prenizka napetost lahko povzroča kopico problemov.
jul Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 ja zavore primejo normalno abs dela samo dadar močneja zaviraš zasveti lučka za napako in abs lučka utripa ko motor ugasneš počakaš par sekund startaš in lučke ugasnejo in se pelješ
TBoxer Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Kot so ti že prej svetovali, jaz bi najprej na mestu (v mirovanju) izmeril napetost sistema, ko pritisneš zavoro(e) in začne utripat lučka za ABS. lp
CAPI Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 Kje je Kaplja vas vem, ne vem pa, da majo tam hangar. Zanimivo Evo zemljevid, od daleč pa se vidi že vetrna "klobasa". Ponavadi je ob sobotah ali nedeljah popoldan sigurno kdo tam.
Gorazd11 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 ja zavore primejo normalno abs dela samo dadar močneja zaviraš zasveti lučka za napako in abs lučka utripa ko motor ugasneš počakaš par sekund startaš in lučke ugasnejo in se pelješ Ne vem koliko rezervoarčkov z zavorno tekočino imaš, ampak pri meni jih je kar nekaj in slišal sem že, da so imeli podobno težavo zaradi nizkega nivoja zavorne tekočine z zadnjem rezervoarčku. Bilo naj bi blizu minimuma in ko se je vse skupaj ustavljalo je dobil signal za nizek nivo tekočine. Če se prav spomnim, je pri nizki napetosti svetila samo lučka za ABS, ker na primarni zavorni sistem napetost nima vpliva. LP, Gorazd
jul Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Zdravo Rezervarčki so polni do maxi sempa zmeru napetos in kaže 11,43 V ko motor lavfa
Leteči Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Zdravo Rezervarčki so polni do maxi sempa zmeru napetos in kaže 11,43 V ko motor lavfa Tole bo še kaj drugega kot samo akumulator, zgleda da je tudi polnjenje bolj švoh (alternator, regler.....).
jul Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Tole bo še kaj drugega kot samo akumulator, zgleda da je tudi polnjenje bolj švoh (alternator, regler.....). vse tko kaže no se če je to bom kar zadovoljen ker pumpa za abs je mal podoben draga
Guest Brumer Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 vse tko kaže no se če je to bom kar zadovoljen ker pumpa za abs je mal podoben draga Nevem če ti bo kaj pomagalo npr.moj ima 3 rezervarčke za zavorno tekočino 1.) na ročki 2.)pri zadnji zavori 3.) na samem razdelilcu (pod benzinskim) tankom na ABE-su. Coban, maco47, rumenicestak in 1 other 3 1
MiNa Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Zdravo Rezervarčki so polni do maxi sempa zmeru napetos in kaže 11,43 V ko motor lavfa Pri napetosti 11,43V boš moral detaljno preverit delovanje atenatorja, regulatorja (regler), diodne plošče, in kontakte na altenatorju in akumulatorju. Za vsak slučaj preveri pa tudi napetost jermena. PS. nivo tekočine v rezervoarčkih se pri mojem R1150GS ne kontrolira na nobenega od opisanih (elektronskih) načinov ampak samo vizualno. Imajo pa tri rezervoarčke vsi motorji s hidravlično sklopko. Elektronsko je kontroliran nivo tekočine samo v servo napravi. Prenizek nivo pa je javljen z utripanjem obeh kontrolnih lučk v ritmu 1Hz (1x/s). (zadnja slika) kontrola nivoja zavorne (hidravlične) tekočine.
jul Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Pri napetosti 11,43V boš moral detaljno preverit delovanje atenatorja, regulatorja (regler), diodne plošče, in kontakte na altenatorju in akumulatorju. Za vsak slučaj preveri pa tudi napetost jermena. PS. nivo tekočine v rezervoarčkih se pri mojem R1150GS ne kontrolira na nobenega od opisanih (elektronskih) načinov ampak samo vizualno. Imajo pa tri rezervoarčke vsi motorji s hidravlično sklopko. Elektronsko je kontroliran nivo tekočine samo v servo napravi. Prenizek nivo pa je javljen z utripanjem obeh kontrolnih lučk v ritmu 1Hz (1x/s). (zadnja slika) kontrola nivoja zavorne (hidravlične) tekočine. Kar se tiče olja je vse ok so na servisu pregledal Ni mi jasen kako da na servisu ni ugotovil da premalo fila ko ga je prklopu na tester Glede na to da me vsak najprej opozori na to če je dovol napetosti na servisu pa o tem ni nič spomnil tko da bom najprej poskrbu da bo dost štroma pol bomo pa videl upam da bo dober ker pumpe drgač kot nove ni kje za dobit nova je pa u...............€
Guest Brumer Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Kar se tiče olja je vse ok so na servisu pregledal Ni mi jasen kako da na servisu ni ugotovil da premalo fila ko ga je prklopu na tester Glede na to da me vsak najprej opozori na to če je dovol napetosti na servisu pa o tem ni nič spomnil tko da bom najprej poskrbu da bo dost štroma pol bomo pa videl upam da bo dober ker pumpe drgač kot nove ni kje za dobit nova je pa u...............€ Najprej izmeri napetost na akumulatorju in če je normalna se pravi nekje med 13,5V in 14,5V je z alternatorjem vse v redu če pa imaš samo na črpalki padec napetosti potem črpalka potegne preveč toka, se pravi se težko vrti črpalka(defektna) ali pa se elektro motorček težko vrti drsa ob stator(ležaji-puše) ali pa je rotor v mednavojnem stiku. maco47, Coban, rumenicestak in 1 other 3 1
Guest Brumer Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Pri napetosti 11,43V boš moral detaljno preverit delovanje atenatorja, regulatorja (regler), diodne plošče, in kontakte na altenatorju in akumulatorju. Za vsak slučaj preveri pa tudi napetost jermena. PS. nivo tekočine v rezervoarčkih se pri mojem R1150GS ne kontrolira na nobenega od opisanih (elektronskih) načinov ampak samo vizualno. Imajo pa tri rezervoarčke vsi motorji s hidravlično sklopko. Elektronsko je kontroliran nivo tekočine samo v servo napravi. Prenizek nivo pa je javljen z utripanjem obeh kontrolnih lučk v ritmu 1Hz (1x/s). (zadnja slika) kontrola nivoja zavorne (hidravlične) tekočine. Malo pomote moj K-1200-R ima 4 (štiri)rezervarlčke z zavorno tekočino, če upoštevam še hidravlično sklopko.Tako kot sem že prej napisal 3 (trije) so prozorni in so vidni odzunaj 1 (eden) pa se nahaja pod benzinskim tankom in je potrebno tank DEMONTIRAT,da se dolije zavorna tekočina.Mislim,da sem bil zdaj dovolj jasen. tomkruz, Coban, rumenicestak in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se