MiNa Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Malo pomote moj K-1200-R ima 4 (štiri)rezervarlčke z zavorno tekočino, če upoštevam še hidravlično sklopko.Tako kot sem že prej napisal 3 (trije) so prozorni in so vidni odzunaj 1 (eden) pa se nahaja pod benzinskim tankom in je potrebno tank DEMONTIRAT,da se dolije zavorna tekočina.Mislim,da sem bil zdaj dovolj jasen. In kaj sem napisal jaz!? Četrti nivo se kontrolira elektronsko (utripajoče lučke).......
MiNa Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Ostalo odolivanju in demontaži tanka pa seveda drži in imaš prav.
jul Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 E pa smo štrom je ok 13,84 izmerjeno na aku ko motor deluje ole ok abs isto :headbang:
bmwslo Objavljeno September 24, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2009 E pa smo štrom je ok 13,84 izmerjeno na aku ko motor deluje ole ok abs isto Malo filozofiram, ampak mogoče bi lahko bila kriva napačno nastavljena distanca med senzorjem in ABS vencem ali pa zvit venc
MiNa Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Malo filozofiram, ampak mogoče bi lahko bila kriva napačno nastavljena distanca med senzorjem in ABS vencem ali pa zvit venc Mislim, da je nekdo ravno tule opisal ta problem na svojem motorju. Po zamenjavi venca napake ni bilo več. jul, če še nimaš si nabavi service manual pride prav če imaš BMW-ja :grim.
bmwslo Objavljeno September 24, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2009 win vin = [url=http://images.google.si/imgres?imgurl=http://profile.ak.facebook.com/object3/1917/83/q25871389359_5607.jpg&imgrefurl=http://www.facebook.com/pages/Vino/25871389359%3Fv%3Dfeed%26story_fbid%3D61432548115%26ref%3Dmf&usg=__ZvciMS6FlmldQedBJLxmTNUDM_Q=&h=50&w=50&sz=3&hl=sl&start=7&tbnid=oQoE_yVWt-o2SM:&tbnh=50&tbnw=50&prev=/images%3Fq%3Dvino%26imgsz%3Di%26gbv%3D2%26hl%3Dsl] BMW = Mislim, da je nekdo ravno tule opisal ta problem na svojem motorju. Po zamenjavi venca napake ni bilo več. jul, če še nimaš si nabavi service manual pride prav če imaš BMW-ja . .... in če ga rabiš, se javi na PM
jul Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 Mislim, da je nekdo ravno tule opisal ta problem na svojem motorju. Po zamenjavi venca napake ni bilo več. jul, če še nimaš si nabavi service manual pride prav če imaš BMW-ja :grim. mam jest knige od bmw pa še u luizu sem jo nabavu maš ti kej u slovenščin:eek: men se že pamet pregreva
bmw Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 (popravljeno) @jul.....prvo kar bi ti svetoval je da zamenjaš kompletno zavorno tekočino v sistemu, saj je bila lahko zamenjana na nepravilen način in imaš zrak v zadnji lajtngi.... Popravljeno September 24, 2009. Popravil bmw
tommb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 V 1150RTja bi rad vgradil radio in zvočnike. A morda kdo ve kakšni zvčniki so najprimernejši?
simonsi Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 kakšni navtični, vodoodporni?
Guest Brumer Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Jutri za vse BMW-jaše! ! ! scan.pdf maco47, rumenicestak, tomkruz in 2 others 3 2
dukemb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Jutri za vse BMW-jaše! ! ! Če greš mi pozdravi Kavko in Božiča. Je res pravi ded. Nagaya 1
dukemb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Sem misli napisat - Sta prava deda. Zakaj pei vragu ne moreš popravljat več objave? Nagaya 1
Guest Brumer Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Sem misli napisat - Sta prava deda. Zakaj pei vragu ne moreš popravljat več objave? Lahko objavo popraviš - samo takoj jo moraš po določenem času je prepozno!!!! Ps.Če deda srečam ju pozdravim - sicer pa nevem od koga ju bom kar v mojem imenu! GRUNF, Nagaya, rumenicestak in 6 others 5 4
dukemb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Lahko objavo popraviš - samo takoj jo moraš po določenem času je prepozno!!!! Ps.Če deda srečam ju pozdravim - sicer pa nevem od koga ju bom kar v mojem imenu! Bivši sodelavec iz BMW-ja MB. Nagaya 1
dukemb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Kateri pametnjakovič pa tala tu minuse za objave? Sigurno mašina.
Gorazd11 Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 E pa smo štrom je ok 13,84 izmerjeno na aku ko motor deluje ole ok abs isto :headbang: OK. Na netu sem našel tole (www.bmwlt.com): Opis je sicer za LT letnik 2000 (brez integralnega ABS-a), ampak tele zadeve so se uporabljale na več kot enem modelu. Poglej če ti pride kaj prav, pa po lastni presoji. Če meriš z voltmetrom, ki je pravilno nastavljen (da ni na amperih, recimo) in se dejansko dotikaš samo ene žice od enkrat (se pravi brez kratkega stika med pini/žicami), ne bo nobene škode in skurjenih izhodov ipd. Odgovornosti za kako kozlarijo seveda ne prevzemam. LP, Gorazd Firstly you can do some investigation of your own fault codes. Under the front seat and clipped to the frame there is a diagnostic connector. It is cylindrical in shape and has a removable push-and-turn grey cap. Remove the cap and locate the pin 2 - connected to a brown/blue wire. Connect an analogue meter between pin 2 and earth. Turn on the ignition. The meter will initially settle at around 10V. It's what happens next that is of interest. The needle will fall to a number of lower voltages in a series of pulses. Count the number of needle drops. This number is your fault code. The following codes have appeared on other forums. I cannot guarantee their accuracy but they may point you in the right direction:- 1.Front pressure modulator. 2. Rear pressure modulator 3. Front wheel speed sensor 4. rear wheel speed sensor 5 battery voltage too low 6.ABS relay 7.ABS control unit 8. sensor gap front or rear or other outside influence. 9. Unknown ..... 16. Failed plunger test Ok. This may help you cure the actual fault which is causing the alternating (wigwag)warning lights. To carry out a reset, this is what I did. You need to get to pin 21 on the ABS controller. The connector is plugged into the abs unit which can be seen next to the battery holder towards the left hand side under the seat. I removed the battery to create some space. Now this is where it became challenging. I didn't want to remove the whole unit just to release the connector. As you look down from above you can see a protruding rectangular steel clip at the bottom of the connector. You need to push this down whilst you prise out the connector from the bottom. No easy feat but I managed. Unfortunately, the connector continues to be held in at the top of the unit. The connector itself has a plastic lip which hooks under the top of the abs unit. You will see a small screw in the top of the connector. Do not remove this - it will not help - it has nothing to do with release. Lack of space meant that I could not revolve the connector sufficiently to release the lip. After much knuckle bleeding I used half a junior hacksaw blade to saw the piece of plastic from the connector. This allowed it to come free. On final replacement I will tie wrap the connector back in place for security. I then had to dismantle the connector to reveal the wire locations. I had to roll back the rubber protector tube where the wires enter the connector. This reveals two screws. There is another screw at the top of the connector. Remove all three screws and then pull the connector block from its housing so you can see where the wires enter the terminal holes. The inner connector has its terminals numbered along the sides. Terminal 21 is vacant. I stripped a thin wire and threaded it through the hole and then bent a small amount over to hold it in place being carefull not to interfere with other terminals. I then carefully replaced the connector onto the ABS unit and replaced the battery. OK. The reset. I earthed pin 2 of the diagnostic connector and kept it earthed. I then switched on the ignition. Both ABS lights were flashing alternately. I then grounded the wire from pin 21 and made a count of 8 seconds. As soon as I grounded this wire one abs light stayed on and one went off (can't remember which one). At the count of eight I removed the pin 21 wire from earth. This results in both abs lights staying on together. I switched off the ignition and removed the diagnostic earth wire. When I switched the ignition back on, both abs lghts were flashing simultaneously. Just as they should. I'm going to leave the pin 21 wire in place so that I can reset in the future at will. Hope this proves helpfull to you all. rosse20 in tomkruz 1 1
wix Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Zdravo! Včeraj so mi na parkirišču prevrnili motorno kolo. Parkirišče kakopak ni bilo varovano z video nadzorom niti zavarovano - parkiranje na lastno odgovornost. Tako, da mi je pod težo motorja odletela tačka za sopotnika in se skrivila stopalka za zadnjo zavoro. Tisti, ki je prevrnil motor (hote ali nehote) ni pustil nobenega listka ali česarkoli, samo postavil ga je nazaj na tačko. Na srečo imam zaščito motorja, vendar je še vedno nekaj škode. Potreboval bi novo desno tačko (brez kovinskega nosilca) za sopotnika, kompletno stopalko zadnje zavore in ročico prednje zavore. Mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti za normalno ceno? Pri Hondi imaš stopalko zadnje zavore za 30€, pri BMWju pa je 74€...
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Zdravo! Včeraj so mi na parkirišču prevrnili motorno kolo. Parkirišče kakopak ni bilo varovano z video nadzorom niti zavarovano - parkiranje na lastno odgovornost. Tako, da mi je pod težo motorja odletela tačka za sopotnika in se skrivila stopalka za zadnjo zavoro. Tisti, ki je prevrnil motor (hote ali nehote) ni pustil nobenega listka ali česarkoli, samo postavil ga je nazaj na tačko. Na srečo imam zaščito motorja, vendar je še vedno nekaj škode. Potreboval bi novo desno tačko (brez kovinskega nosilca) za sopotnika, kompletno stopalko zadnje zavore in ročico prednje zavore. Mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti za normalno ceno? Pri Hondi imaš stopalko zadnje zavore za 30€, pri BMWju pa je 74€... Jaz bi jo probal zravnat, če se je zvila in se ni zlomila se bo dala tudi zravnat.Če pa se zlomi novo še vedno lahko kupiš!!! maco47, rumenicestak, GRUNF in 2 others 3 2
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Kateri pametnjakovič pa tala tu minuse za objave? Sigurno mašina. Ne se sekirat jih je veliko ni samo eden!!! rdeci_vragec, TBoxer, Coban in 4 others 4 3
wix Objavljeno September 27, 2009 Opozori Objavljeno September 27, 2009 Meni so rekli, da moram v primeru, če se je karkoli zvilo vse zamenjati, ker je kovina deformirana in se pod silo zlomi. Bi bilo sila neugodno, če bi mi ob zaviranju v sili ročica ostala v rokah. Ima še kdo take podatke?
Guest Brumer Objavljeno September 27, 2009 Opozori Objavljeno September 27, 2009 Meni so rekli, da moram v primeru, če se je karkoli zvilo vse zamenjati, ker je kovina deformirana in se pod silo zlomi. Bi bilo sila neugodno, če bi mi ob zaviranju v sili ročica ostala v rokah. Ima še kdo take podatke? Vedno je pametnaje in bolje, če si vse deformirane dele kupiš nove, ampak zakaj pol jamraš za gnar.Sicer pa če boš poravnal na preši z patimi tonami pritiska in se ročica lepo zravna (sem jih že nešteto) se tudi potem pot pritiskom tvojih par prstov sigurno nebo zlomila,če pa slučajno kje malo napoči pri ravnanju, potem je logično da ročico zamenjaš. Ps. upam da si razumel kaj ti hočem povedat!!! maco47, Coban, tomkruz in 2 others 3 2
PAJO Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Vedno je pametnaje in bolje, če si vse deformirane dele kupiš nove, ampak zakaj pol jamraš za gnar.Sicer pa če boš poravnal na preši z patimi tonami pritiska in se ročica lepo zravna (sem jih že nešteto) se tudi potem pot pritiskom tvojih par prstov sigurno nebo zlomila,če pa slučajno kje malo napoči pri ravnanju, potem je logično da ročico zamenjaš. Ps. upam da si razumel kaj ti hočem povedat!!! Jaz sem novi bmwjoc pa imam eno vprašanje??? na bmwja k1200s bi rad montiral zadnji kovček givi 52 ali je gdo že rešil problem prtljažnika ,original ne obstoja ,za rešitve se priporočam!!! l.p.
bass Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Jaz sem novi bmwjoc pa imam eno vprašanje??? na bmwja k1200s bi rad montiral zadnji kovček givi 52 ali je gdo že rešil problem prtljažnika ,original ne obstoja ,za rešitve se priporočam!!! l.p. Tu je nekaj koristnih podatkov: http://www.bmwsuperbikes.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=10548
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se