Skoči na vsebino

Čistilna sredstva, čiščenje, pranje


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj pa za čiščenje aluminija?

Za čiščenje maš napisano par postov više - Meglio i.p.d. za poliranje .... pa ne uporabljam nič. Je ža fajn če je vsaj očiščeno :evilgrin:

Objavljeno
pozabu sm link nalimat ... hehe ... ketnmax

Torej s tem le sčistiš ketno?

Objavljeno
Torej s tem le sčistiš ketno?

jup, in to precej dobro :trance_33_sleep:

Objavljeno
jup, in to precej dobro :trance_33_sleep:

Kako pa to deluje? Pa ne moreš s tem tudi namazati ketne?

Objavljeno
Kako pa to deluje? Pa ne moreš s tem tudi namazati ketne?

:whistle:
Objavljeno

če ti fejst dol leti, probi menjati ketten sprej

in pa šparat ga

Objavljeno (popravljeno)
Kaj pa za čiščenje aluminija?

Za čiščenje aluminija, nerjavečega jekla, kromiranih površin pa tudi za odstranitev sloja ki izgubi sjaj na smernikih pri avtu naprimer alpa parabolah iz platik.... uporabiš lahko sredstvo ki po mojem mnenju boljšega na tržišču ne dobiš. Skratka ne moreš verjet akko je učinkovito dokler ne poskusiš. Na hondi hornet sem uporabil po 5 letih to sredstvo prvič insicer na ceveh avzpuha . Ko je motor nov so seveda bleščijo čez čas pa postanejo sive zaradi temperature in drugiv plivov. No v 2 urcah sem s pomočjo te paste, fine jeklene volne ter z čisto krpo...naredil te cevi kot nove ... skoraj take kot bi iz trgovine ravnokar prišle. Pasto sem kupil preko ebaya in dal cc 6 eur s poštnino. Uporabiuls em jo tud na avtu pri plastičnih žmigavcih ki se sedaj ponovno svetijo. Tudi doma za kafetiero recimo in druge železne, metalne movršine ki so zgubile sjaj ali pa rjavijo. Stvar počisti rjo dol z lahkoto in zaščiti površino.

Pasta se imenuje AUTOSOL METALPOLISH

Slika učinka... ni moja ampak pride točno tako ven (primerjava desno stran z levo !)

http://img.photobucket.com/albums/v38/robn...09_03210002.jpg

če ne odpre slike kliknite gor ker IE8 neki zafrkava ali pa odprite v firefoxu ;)

Še ena slika po uporabi paste: http://img.photobucket.com/albums/v386/Mik...shedHeaders.jpg

pREZENTACIJE:

Če koga zanima kaj več naj me na mail kontaktira.

Za plastike da se povrne sjaj pa sem uporabil na scooterju in na avto odbijačih črne barve naslednji produkt:

http://www.mimovrste.com/artikel/342014422...-bikelux-250-ml

Učinek je tak da nemoreš verjet.... zbledelim plastikam povrne sjaj u trenutku.

Prezentacije:

Za čiščenje motorja, bloka motorja, plastik, rezervoarja in odstranjevanje mastnega pa uporabljam MOTUL CHAIN CLEAN,neagresiven produkt ki z lahkoto odstranjuje vso umazanijo , ne poškoduje plastik in ostalih delov motorja, tako da lahko cel blok motorja spucate stem .

Lp,

Goran

Popravljeno . Popravil m4dj
Objavljeno

Pozdravljeni!

Moje čiščenje pogonske verige pa je v sledečem zaporedju:

- Najprej celo verigo fino z nafto oziroma kurilnim oljem operem (Čopič) (za verigo obvezno postavit kako deščico ali še bolje aluminijast pleh ali kaj takega, kr drugače je cel (zadnji obroč) zelo posvinjan)

- Počakam cca 15 min

- Fino obrišem z bombažno krpo

- Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan)

- Ceelo verigo pošricam z WD40

- Počakam cca 15 min

- Fino obrišem z bombažno krpo

-Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan)

- Verigo Pošpricam z čistilom za verige od Motul-a oziroma DID-a

- - Počakam cca 15 min

- Fino obrišem z bombažno krpo

-Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan)

- Grem na eno vožnjo da se veriga segreje ... cca 5 minut

- Namažem z mazivom od DID-a (po mojih izkušnjah daleč najboljše mazivo)

Ven da malo preveč kompliciram z čiščenjem verige, samo "Zihr je zihr"...

Kar se čiščenje zadnjega obroče tiče, pa ga čištim kar z čistilom za pogonsko verigo ozimoma z nitrotam ali WDjem....

Objavljeno

Aja pa še to sm pozabil dodati.... za vse tiste ki se pritožujete zaradi music in tega sranja po vilicah maskah... skratka po vsem motorju...

Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč...) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu).

Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal....

Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

Še enkrat povem... Verige se ne čisti, ker se s tem drastično skrajša njena življenska doba.

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno (popravljeno)

brisat

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Še enkrat povem... Verige se ne čisti, ker se s tem drastično skrajša njena življenska doba.

tako pa spet ne škodi

Objavljeno (popravljeno)

[quote name='Bortu81' date='20 May 2009 @ 15:47' post='1615571'

Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč...) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu).

Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal....

Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. :headbang: :headbang:

1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.)

Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo.

2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam, da se verige ne sme čistit z agresivnimi čistili, tudi WD 40 je močno odsvetovan..

Se pa ne strinjam glede Petroleja in Kirherja.. Sem že večkrat zasledil, tako na internetu na raznih moto straneh, kot neposredno v uradnih users/owners manualih večih motociklov, da se verige NE SME čistit z vodo pod pritiskom, medtem ko je v par manualih kot čistolo PRIPOROČEN ravno petrolej. Naj ne bi bil agresiven do gumi tesnil, medtem ko sta nafta in kurilc manj priporočljiva, oziroma nista, bencin naj bi bil pa sploh smrt za tiste gumice.

No, samo povem kar sem že večrkrat zasledil in prebral. Sam že vsa leta uporabljam petrolej in nikoli nobenih problemov, spuca se pa odlično, je po čiščenju ketna dejansko kot bi bila nova :)

Glede WDja se pa strinjam, bolje silikon sprej.. Pa bog ne daj, da bi kdo z WDjem kaj okoli bremz šaril.. Se tudi taki najdejo, pa ne tako redko..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ne pucam ketne,sam mažem,pa v 22 letih le te nisem še na nobenem motorju fental ali menjal,še šponal bolj poredko,pa tud počas se ne vozim glih!

Objavljeno
Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč.. .) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu).

Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal....

Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. :headbang::headbang:

1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.)

Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo.

2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. :whistle:

Verige se čistijo z PETROLEJEM tako piše na vrigah proizvalca DID, za druge pa nevem, pomoje pa velja enako. V WD-40 je nevem cca 70% petroleja, vendar ostalih 30% so pa dodatki, ki so agresivni do raznih gum.

V glavnem je držalo vse kaj sem tvojega prebral, s tem se pa nemoram strinjat...

Kaj se še tiče špricanja WD-ja na lak, da se prepreči limanje mušic, je pa sigurno boljši silikon špraj, še boljše je kakšno namensko čistilo z dodatkom voska

Objavljeno

Kje v Ljubljani mi lahko operejo motor?

Včasih sem hodil na OMV v Šentvid, pa sem si za 2 kave lahko sam opral motor in to v nulo s tem da sem lahko uporabil vse pripomočke. Sedaj imajo prenovljeno pralnico in to ni več možno, ker je fully automated sistem.

Na petrolu na Celovški dela en pocar, ki mi je dobesedno z vapom samo za 10 sekund pošprical in že nastavil roko za denar, tko da za polovičarsko delo tut nisem, saj je bilo še ful blata gor.

Sej na dolenjskem si ga lepo sam doma zrihtam,ker imam na voljo vse. Kadar sem pa v LJ, pa nimam na voljo ničesar.

Kako se kaj znajdete takole?

Ima kdo kako zanimivo varianto?

Objavljeno
Moje čiščenje pogonske verige pa je v sledečem zaporedju:

Super. Tvoj prodajalec verig bo zadovoljen ... ;)

Verige se čistijo z PETROLEJEM tako piše na vrigah proizvalca DID, za druge pa nevem, pomoje pa velja enako.

Pa ne na vseh ...

Kje v Ljubljani mi lahko operejo motor?

Ima kdo kako zanimivo varianto?

Za te zadeve sem pred časom odprl posebno temo in tam se je nabralo nekaj odgovorov.

Objavljeno

verigo spucan če že res grdo izgleda, v 2.5 letih sem jo do zdaj 1x

pa z original tekočino kaj je poleg pri inštrumentu za čiščenje, in šprejem za šiščenje verig

na off roadu, mam tudi oringe pa sam z kirherjem

pa kaj zdaj lahk vilice z VD-jem al ne ?

1x ja, potem spet ne, pa ....

Objavljeno
Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč.. .) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu).

Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal....

Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. :headbang::headbang:

1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.)

Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo.

2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. :whistle:

V originalnih Navodilih za uporabo Suzuki GSF600 2000 letnik mi piše, da se veriga čisti s kerosinom (keorsene - paraffin). Nafta je distilat petroleja, petrolej je distilat paraffina. Zdej pa še odgovor od predstavnika WD40:

"Thank you for contacting the WD-40 Company with regards to using WD-40 on o-rings. WD-40 is a multi-purpose light lubricating oil, which will displace water and moisture from the chain. The "WD" stands for water displacement and acts as a rust preventative on any metal surface. WD-40 will not dry out the rubber o-rings. We have found no visible effects on the surface of rubber and o-rings. Certain types of rubber will swell under prolonged immersion in WD-40 (this refers to long soaking and not just a spray).

WD-40 is also a cleaner, which will remove grime, dirt, tape, bumper stickers and oil. It is possible that if there is a special lubricant in the o-rings, WD-40 could act as a cleaner and remove that oil. The special

lubricant would be replaced with WD-40.

We are sure there are superior heavy-duty chain lubes on the market. There are several people who recommend using WD-40 on their chains. Perhaps some experimenting with WD-40, as a water remover and rust preventative followed by a heavier chain lube would fit your needs. The bottom line is WD-40 will not harm your o-rings, but it could remove a lubricant that was previously applied to the chain.

Thank you again for contacting the WD-40 Company. Please let us know if we may be of further assistance."

Objavljeno

WD je dober edino za šmiraste roke spucat in za špricanje brenceljnov (obadov) :worship:

Samo vi špricajte po ketni in plastikah z WD, bodo vsaj trgovci več delov prodali :headbang:

Objavljeno

Vse negrobe površine sem namazal z Nano Multi Peno, sedaj gre vsa umazanije veliko lažje dol, enostavno z vlažno krpo.

Če koga zanima naj napiše

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Uporablja kdo MA-FRA Zaščitno loščilo Bikelux, 250 ml?Ve kdo kje v Mb imajo te izdelke? Zaenkrat našel samo preko spletnih trgovin, ampak me pride poštnina skoraj enako kot sam artikel.

Hvala

Objavljeno

Uporablja kdo MA-FRA Zaščitno loščilo Bikelux, 250 ml?Ve kdo kje v Mb imajo te izdelke? Zaenkrat našel samo preko spletnih trgovin, ampak me pride poštnina skoraj enako kot sam artikel.

Hvala

mafro prodaja trgoavto. meni je bil bol všeč Clean & Go od motula. se mi zdi, de se lepš zasveti. nebom pa reku.

Objavljeno

Namočiš bombažno krpo ter jo položiš čez sprednjo masko in luč, počakaš 5 do 10 min, in potem samo še malo pobrišeš, pa je stvar precej lepo očiščena.Če pa hočeš, da se oklep sveti pa vzameš Clean & go. Jaz sem uporabljal tudi odstranjevalec insektov, kjer pa sem moral namočiti in ravno tako počakati.

Za čiščenje verige ima Motul tudi sprej, kjer pa priporočam, da zapeljete kozo, vola, kozla ali bika na travo ter za ščitite dele ob in nad verigo ( plastiko, platišče ) našpricate, počakate 5 min, postavite motor na nožice ali stojalo ter pazljivo zaženete motor ( vprite kozo s prednjim kolesom v steno ali drevo ), saj se vmazanija tako otrese z verige. Nato verigo ponovno namažite s sprejem za mazanje verige.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!