bmwslo Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Kaj pa za čiščenje aluminija? Za čiščenje maš napisano par postov više - Meglio i.p.d. za poliranje .... pa ne uporabljam nič. Je ža fajn če je vsaj očiščeno :evilgrin:
LooLekSLO Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 pozabu sm link nalimat ... hehe ... ketnmax Torej s tem le sčistiš ketno?
MiCE Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Torej s tem le sčistiš ketno? jup, in to precej dobro :trance_33_sleep:
LooLekSLO Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 jup, in to precej dobro :trance_33_sleep: Kako pa to deluje? Pa ne moreš s tem tudi namazati ketne?
MiCE Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Kako pa to deluje? Pa ne moreš s tem tudi namazati ketne?
stuhec Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 če ti fejst dol leti, probi menjati ketten sprej in pa šparat ga
m4dj Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) Kaj pa za čiščenje aluminija? Za čiščenje aluminija, nerjavečega jekla, kromiranih površin pa tudi za odstranitev sloja ki izgubi sjaj na smernikih pri avtu naprimer alpa parabolah iz platik.... uporabiš lahko sredstvo ki po mojem mnenju boljšega na tržišču ne dobiš. Skratka ne moreš verjet akko je učinkovito dokler ne poskusiš. Na hondi hornet sem uporabil po 5 letih to sredstvo prvič insicer na ceveh avzpuha . Ko je motor nov so seveda bleščijo čez čas pa postanejo sive zaradi temperature in drugiv plivov. No v 2 urcah sem s pomočjo te paste, fine jeklene volne ter z čisto krpo...naredil te cevi kot nove ... skoraj take kot bi iz trgovine ravnokar prišle. Pasto sem kupil preko ebaya in dal cc 6 eur s poštnino. Uporabiuls em jo tud na avtu pri plastičnih žmigavcih ki se sedaj ponovno svetijo. Tudi doma za kafetiero recimo in druge železne, metalne movršine ki so zgubile sjaj ali pa rjavijo. Stvar počisti rjo dol z lahkoto in zaščiti površino. Pasta se imenuje AUTOSOL METALPOLISH Slika učinka... ni moja ampak pride točno tako ven (primerjava desno stran z levo !) http://img.photobucket.com/albums/v38/robn...09_03210002.jpg če ne odpre slike kliknite gor ker IE8 neki zafrkava ali pa odprite v firefoxu Še ena slika po uporabi paste: http://img.photobucket.com/albums/v386/Mik...shedHeaders.jpg pREZENTACIJE: Če koga zanima kaj več naj me na mail kontaktira. Za plastike da se povrne sjaj pa sem uporabil na scooterju in na avto odbijačih črne barve naslednji produkt: http://www.mimovrste.com/artikel/342014422...-bikelux-250-ml Učinek je tak da nemoreš verjet.... zbledelim plastikam povrne sjaj u trenutku. Prezentacije: Za čiščenje motorja, bloka motorja, plastik, rezervoarja in odstranjevanje mastnega pa uporabljam MOTUL CHAIN CLEAN,neagresiven produkt ki z lahkoto odstranjuje vso umazanijo , ne poškoduje plastik in ostalih delov motorja, tako da lahko cel blok motorja spucate stem . Lp, Goran Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil m4dj
Bortu81 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Pozdravljeni! Moje čiščenje pogonske verige pa je v sledečem zaporedju: - Najprej celo verigo fino z nafto oziroma kurilnim oljem operem (Čopič) (za verigo obvezno postavit kako deščico ali še bolje aluminijast pleh ali kaj takega, kr drugače je cel (zadnji obroč) zelo posvinjan) - Počakam cca 15 min - Fino obrišem z bombažno krpo - Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan) - Ceelo verigo pošricam z WD40 - Počakam cca 15 min - Fino obrišem z bombažno krpo -Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan) - Verigo Pošpricam z čistilom za verige od Motul-a oziroma DID-a - - Počakam cca 15 min - Fino obrišem z bombažno krpo -Celotno verigo izpiham z kompresorjem (za verigo obvezno postavit kak krton ali kaj takega, kr drugače je cel motor (zadnji obroč) zelo posvinjan) - Grem na eno vožnjo da se veriga segreje ... cca 5 minut - Namažem z mazivom od DID-a (po mojih izkušnjah daleč najboljše mazivo) Ven da malo preveč kompliciram z čiščenjem verige, samo "Zihr je zihr"... Kar se čiščenje zadnjega obroče tiče, pa ga čištim kar z čistilom za pogonsko verigo ozimoma z nitrotam ali WDjem....
Bortu81 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Aja pa še to sm pozabil dodati.... za vse tiste ki se pritožujete zaradi music in tega sranja po vilicah maskah... skratka po vsem motorju... Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč...) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu). Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal.... Lep pozdrav
SF Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) Še enkrat povem... Verige se ne čisti, ker se s tem drastično skrajša njena življenska doba. Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil SF
SF Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) brisat Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil SF
stuhec Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Še enkrat povem... Verige se ne čisti, ker se s tem drastično skrajša njena življenska doba. tako pa spet ne škodi
Guest Brumer Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) [quote name='Bortu81' date='20 May 2009 @ 15:47' post='1615571' Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč...) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu). Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal.... Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. :headbang: 1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.) Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo. 2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil Brumer Cartman in maco47 1 1
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) Se strinjam, da se verige ne sme čistit z agresivnimi čistili, tudi WD 40 je močno odsvetovan.. Se pa ne strinjam glede Petroleja in Kirherja.. Sem že večkrat zasledil, tako na internetu na raznih moto straneh, kot neposredno v uradnih users/owners manualih večih motociklov, da se verige NE SME čistit z vodo pod pritiskom, medtem ko je v par manualih kot čistolo PRIPOROČEN ravno petrolej. Naj ne bi bil agresiven do gumi tesnil, medtem ko sta nafta in kurilc manj priporočljiva, oziroma nista, bencin naj bi bil pa sploh smrt za tiste gumice. No, samo povem kar sem že večrkrat zasledil in prebral. Sam že vsa leta uporabljam petrolej in nikoli nobenih problemov, spuca se pa odlično, je po čiščenju ketna dejansko kot bi bila nova Glede WDja se pa strinjam, bolje silikon sprej.. Pa bog ne daj, da bi kdo z WDjem kaj okoli bremz šaril.. Se tudi taki najdejo, pa ne tako redko.. Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil Jure
billy Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ne pucam ketne,sam mažem,pa v 22 letih le te nisem še na nobenem motorju fental ali menjal,še šponal bolj poredko,pa tud počas se ne vozim glih!
Barracuda Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč.. .) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu). Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal.... Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. 1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.) Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo. 2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. Verige se čistijo z PETROLEJEM tako piše na vrigah proizvalca DID, za druge pa nevem, pomoje pa velja enako. V WD-40 je nevem cca 70% petroleja, vendar ostalih 30% so pa dodatki, ki so agresivni do raznih gum. V glavnem je držalo vse kaj sem tvojega prebral, s tem se pa nemoram strinjat... Kaj se še tiče špricanja WD-ja na lak, da se prepreči limanje mušic, je pa sigurno boljši silikon špraj, še boljše je kakšno namensko čistilo z dodatkom voska
Ni3ous Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Kje v Ljubljani mi lahko operejo motor? Včasih sem hodil na OMV v Šentvid, pa sem si za 2 kave lahko sam opral motor in to v nulo s tem da sem lahko uporabil vse pripomočke. Sedaj imajo prenovljeno pralnico in to ni več možno, ker je fully automated sistem. Na petrolu na Celovški dela en pocar, ki mi je dobesedno z vapom samo za 10 sekund pošprical in že nastavil roko za denar, tko da za polovičarsko delo tut nisem, saj je bilo še ful blata gor. Sej na dolenjskem si ga lepo sam doma zrihtam,ker imam na voljo vse. Kadar sem pa v LJ, pa nimam na voljo ničesar. Kako se kaj znajdete takole? Ima kdo kako zanimivo varianto?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Moje čiščenje pogonske verige pa je v sledečem zaporedju: Super. Tvoj prodajalec verig bo zadovoljen ... Verige se čistijo z PETROLEJEM tako piše na vrigah proizvalca DID, za druge pa nevem, pomoje pa velja enako. Pa ne na vseh ... Kje v Ljubljani mi lahko operejo motor? Ima kdo kako zanimivo varianto? Za te zadeve sem pred časom odprl posebno temo in tam se je nabralo nekaj odgovorov. maco47 1
stuhec Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 verigo spucan če že res grdo izgleda, v 2.5 letih sem jo do zdaj 1x pa z original tekočino kaj je poleg pri inštrumentu za čiščenje, in šprejem za šiščenje verig na off roadu, mam tudi oringe pa sam z kirherjem pa kaj zdaj lahk vilice z VD-jem al ne ? 1x ja, potem spet ne, pa ....
Banditt Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Preverjeno in najboljše, vsaj kolikor imam jaz izkusenj in po izkušnjah starih motoristov, je da takoj ko operete motocilel ga pustite da se te ta fino osuši. Ko je osušen pa vse izpostaljene dele za mušice in to (sprednja maska, vilice luč.. .) našpricate na rahlo z WD 40 in ga fino razmežete po izpostavljenih delih. S tem naredite " mastni premaz" kateri povzroči da se mušiče ne sprijemajo toliko na železne in plastične dele motorja (ob pranju ni potrebno toliko drsati po plastiki oziroma železu). Upam da sem komu z mojimi nasveti pomagal.... Borut Borut ! ! Če že ti tako napačno čistiš saj drugih neuči takih oslarij. 1.) verigo z gumi obročki se sploh NESME čistiti s čistili ,ki so agresivna na gumo kot je (V-d,nafta,benzin,kurilc,petrolej itd.) Verigo čistiš lahko samo z čistili za verige, organskimi čistili ali pa najbolje kar z kirherjem z ca 60 stopinj toplo vodo. 2.) Z VD-ejem nikakor ne spricat po motorju, razen zarustan vijak-matica (uničiš semeringe vilic) in vse ostale gumi kape, lahko pa se uporabi silikonski sprej, ki bo imel enak ali celo boljši učinek proti mušicam,dobi se ga v vseh trgovinah z avtodeli. V originalnih Navodilih za uporabo Suzuki GSF600 2000 letnik mi piše, da se veriga čisti s kerosinom (keorsene - paraffin). Nafta je distilat petroleja, petrolej je distilat paraffina. Zdej pa še odgovor od predstavnika WD40: "Thank you for contacting the WD-40 Company with regards to using WD-40 on o-rings. WD-40 is a multi-purpose light lubricating oil, which will displace water and moisture from the chain. The "WD" stands for water displacement and acts as a rust preventative on any metal surface. WD-40 will not dry out the rubber o-rings. We have found no visible effects on the surface of rubber and o-rings. Certain types of rubber will swell under prolonged immersion in WD-40 (this refers to long soaking and not just a spray). WD-40 is also a cleaner, which will remove grime, dirt, tape, bumper stickers and oil. It is possible that if there is a special lubricant in the o-rings, WD-40 could act as a cleaner and remove that oil. The special lubricant would be replaced with WD-40. We are sure there are superior heavy-duty chain lubes on the market. There are several people who recommend using WD-40 on their chains. Perhaps some experimenting with WD-40, as a water remover and rust preventative followed by a heavier chain lube would fit your needs. The bottom line is WD-40 will not harm your o-rings, but it could remove a lubricant that was previously applied to the chain. Thank you again for contacting the WD-40 Company. Please let us know if we may be of further assistance."
sayo Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 WD je dober edino za šmiraste roke spucat in za špricanje brenceljnov (obadov) Samo vi špricajte po ketni in plastikah z WD, bodo vsaj trgovci več delov prodali
Prevtzer Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Vse negrobe površine sem namazal z Nano Multi Peno, sedaj gre vsa umazanije veliko lažje dol, enostavno z vlažno krpo. Če koga zanima naj napiše
BoštjanG Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Uporablja kdo MA-FRA Zaščitno loščilo Bikelux, 250 ml?Ve kdo kje v Mb imajo te izdelke? Zaenkrat našel samo preko spletnih trgovin, ampak me pride poštnina skoraj enako kot sam artikel. Hvala
Cartman Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Uporablja kdo MA-FRA Zaščitno loščilo Bikelux, 250 ml?Ve kdo kje v Mb imajo te izdelke? Zaenkrat našel samo preko spletnih trgovin, ampak me pride poštnina skoraj enako kot sam artikel. Hvala mafro prodaja trgoavto. meni je bil bol všeč Clean & Go od motula. se mi zdi, de se lepš zasveti. nebom pa reku. maco47 1
Klajba Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Namočiš bombažno krpo ter jo položiš čez sprednjo masko in luč, počakaš 5 do 10 min, in potem samo še malo pobrišeš, pa je stvar precej lepo očiščena.Če pa hočeš, da se oklep sveti pa vzameš Clean & go. Jaz sem uporabljal tudi odstranjevalec insektov, kjer pa sem moral namočiti in ravno tako počakati. Za čiščenje verige ima Motul tudi sprej, kjer pa priporočam, da zapeljete kozo, vola, kozla ali bika na travo ter za ščitite dele ob in nad verigo ( plastiko, platišče ) našpricate, počakate 5 min, postavite motor na nožice ali stojalo ter pazljivo zaženete motor ( vprite kozo s prednjim kolesom v steno ali drevo ), saj se vmazanija tako otrese z verige. Nato verigo ponovno namažite s sprejem za mazanje verige.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se