trojan Objavljeno April 15, 2008 Opozori Objavljeno April 15, 2008 Ja Purol je res dokaj groba zadeva. Jst za bolj ohranjen aluminij uporabljam pasto na spodnji sliki (od Sonaxa). Drugače pa pazi ker so alu gešteli velikokrat prevlečeni z neko zadevo podobno laku, ki preprečuje oksidacijo aluminija.
RHonda Objavljeno April 15, 2008 Opozori Objavljeno April 15, 2008 S purolom sem jaz npr. poliral okvir pri rs-125 in je res malo grob. Zato sem pa tudi vprašal za druga sredstva .)
axilon Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 poglej filmčke na povezavi ki jo je dal gvucko...piše prow kako se lotit aluminija...če je lakiran z navadno poliš pasto, če ni lakiran z bolj grobo pasto za kovine... kako ugotovit al je lakiran al ne...navadno poliš pasto dej na okvir pa drsi...če se cunja ne obarva črno, je lakiran, drugače ni...sicer pa poglej v link...mislim da 3ji filmčk :)
FazerMan Objavljeno April 16, 2008 Opozori Objavljeno April 16, 2008 Mene zanima kje se da v bližini celja kupit izdelke znamke Motul ( mislim za pranje nek sprej al kaj se da dobit).Mam pa tud en problem z majhnimi risi na tanku ob straneh verejtno zaradi dotikanja z kombinezonom in me zanima če pomaga kakšna polir pasta?
bmwslo Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Mene zanima kje se da v bližini celja kupit izdelke znamke Motul ( mislim za pranje nek sprej al kaj se da dobit).Mam pa tud en problem z majhnimi risi na tanku ob straneh verejtno zaradi dotikanja z kombinezonom in me zanima če pomaga kakšna polir pasta? Motul in čistila znamke S100 prodajajo v Drešinji vasi . A je dovolj blizu Celja ? :evilgrin:
FazerMan Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Motul in čistila znamke S100 prodajajo v Drešinji vasi . A je dovolj blizu Celja ? :evilgrin: Ja motul olja prodaja pilko ja sam nima pa čistila motul ma samo s100.
Ice Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 danes je dezevalo. motor cist, jaz ne. :whistle:
pavelr Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Zanima me scim se da ocistit krivine izpusne cevi (od vrocine postale rjave), ce se jih sploh da. LP
miran10 Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Zanima me scim se da ocistit krivine izpusne cevi (od vrocine postale rjave), ce se jih sploh da. LP Poglej na strani Lojza pod imenom Optiglanz. Zanesljivo deluje in se zelo lepo očisti oziroma cevi dobijo prvotni lesk. Paziti moraš samo, da po max 5 minutah temeljito splahneš z tekočo vodo vse poškropljene dele.
pavelr Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Za čiščenje inox krivin sem zasledil, da se uporablja čistilo Optiglanz (OptiGlanz Edelstahlreiniger), ki se dobi v Louisu za 11,95 €. http://www.louis.de/promotion/a1_2k_politur.asp primer uporabe optiglanza in poliranja Glede na komentarje po forumih naj bi bila zadeva precej učinkovita. (sam še nisem poizkusil vendar ne dvomim v to, ker je verjetno zadeva podobna pasti za čiščenje inox zvarov, ki pa dela čudeže) Sploh ni isti motor :lol1: .
XTR Objavljeno April 17, 2008 Opozori Objavljeno April 17, 2008 Sploh ni isti motor :lol1: . Po čem sklepaš? (obstaja več slik tega motorja) Je možno očistit in spolirat do takega sijaja, samo vprašanje če se splača trudit. (sem probal, pa ne bom več :) )
pavelr Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Po čem sklepaš? (obstaja več slik tega motorja)Je možno očistit in spolirat do takega sijaja, samo vprašanje če se splača trudit. (sem probal, pa ne bom več :) ) Motor ma druge cevke za zavorno tekocino spredaj in druge gume. A pravis da res deluje ta stvar, ker jaz bi potreboval nekaj takega? LP
DESIM Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 ...purol pasta ---pa dobra volja in se spucajo cevi ni da ni!! :winkiss:
XTR Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Motor ma druge cevke za zavorno tekocino spredaj in druge gume. A pravis da res deluje ta stvar, ker jaz bi potreboval nekaj takega? LP Lahko da je prva slika stara.
cheng Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Za čiščenje aluminija (pa tudi ostalih delov) je dobro čistilo Wipe it. (http://www.wipe-it.si) Baje je razvito prav za aluminij in ga ne poškoduje. Tudi Wipe it gobice so fantastične za čiščenje (brez čistil, z vodo in suho krpo, da ni kamna), ampak nebi jih priporočal za doma lakirane površine. Sicer pa dvakrat na leto spucam motor z Nano multi peno, predvsem vetrobran, ker odbija umazanijo in se mušice hitro odstranijo le z vlažno krpo.
SharpNinja Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Mene zanima kje se da v bližini celja kupit izdelke znamke Motul ( mislim za pranje nek sprej al kaj se da dobit). Tole zadevščino od Motulovga spreja sm si kupila lani al še clo en let nazaj, pa ga mam še zmer, ker ni vredn svojga dnarja :angry: . Sploh ni šlo nč stran, kar bi mogl it. Velik lepš se umazanija, tud una najbl trdovratna in zagovedna (ostanki ketnspreja, katrana....), spuca z Meglio-m, ki ga praktično za drobiž dobiš pr Najbolšem sosedu in glede na to, da z njim pomivam tud piskre, ni nevarnosti, d bi odstranu še kj druzga razn svinjarije na motorju.
Ice Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 najlepse se pere z dezevnico. predvsem ce pada skoraj horizontalno s strani in v loku izpod gum nasprotivozecih v tebe. (yepajvozavetonetodajpress)
dive Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Jst cel motor spucam z pol ajmarja vode pa eno gobo.....za kettensprey po nihajki in drugih delih pa je najboljši maxi brill, če ga poznate, to je sredstvo za lesk armaturne plošče in plastičnih delov avtomobila, samo morš bit previden, NIKAR PO GUMAH S TEM!!! Meglio se mi zdi nekako preveč agresiven za občutljive dele motocikla...
sayo Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Jst cel motor spucam z pol ajmarja vode pa eno gobo.....za kettensprey po nihajki in drugih delih pa je najboljši maxi brill, če ga poznate, to je sredstvo za lesk armaturne plošče in plastičnih delov avtomobila, samo morš bit previden, NIKAR PO GUMAH S TEM!!! Meglio se mi zdi nekako preveč agresiven za občutljive dele motocikla... Meglio razredči z vodo pa bo manj AGRESIVEN, kaj bi dajal veliko denarja za neučinkovita čistila :naughty:
miran10 Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Motor ma druge cevke za zavorno tekocino spredaj in druge gume. A pravis da res deluje ta stvar, ker jaz bi potreboval nekaj takega? LP Če boš čistil s to tekočino (OptiGlanz Edelstahlreiniger) gre vsaj 85-95 % stran. Malenkost pšenične barve seveda ostane je pa bistvena razlika. Res pa je, da ni takšen oziroma se ne sveti tako izpušni sistem kot na sliki. Obvezno temeljito izplakniti z tekočo vodo. OptiGlanz je namenjen za čiščenje rostfreia.
k0ci Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Jst cel motor spucam z pol ajmarja vode pa eno gobo.....za kettensprey po nihajki in drugih delih pa je najboljši maxi brill, če ga poznate, to je sredstvo za lesk armaturne plošče in plastičnih delov avtomobila, samo morš bit previden, NIKAR PO GUMAH S TEM!!! Meglio se mi zdi nekako preveč agresiven za občutljive dele motocikla... jaz pa vso prijeto umazanijo na feltne in nihajko čistim z WD40 (malo ga nasprejam na bombažno cunjico), gre vse dol
fossil Objavljeno April 23, 2008 Opozori Objavljeno April 23, 2008 šlauh (vrtna cev po domače) in žajfasta (namiljena po domače) goba, pa suha krpa za zaključek! za kake mušice pa meglijo, ravno tako za felge,...sicer ga ne čistim kaj pogosto, potem je večje presenečenje ko ponovno odkriješ kakšne barve je :whistle:
Gem4 Objavljeno Maj 15, 2008 Opozori Objavljeno Maj 15, 2008 A lahko kdo kaj svetuje kako bi spoliral šipo na moji VFR-i. Sem si nabavil RAM-ov nosilec za kamero/foto in se da naredit prav fine posnetke. Samo pri kontra svetlobi se pa vidi ,da je šipa podrsana. Ni velikih prask ampak samo od čiščenja. Bi pa prav prišel tudi kak dober nasvet kako v bodoče počistit šipco, ker sem bil previden in sem mušje fleke močil s toplo krpo in uporabljal mehak bombaž pa mi je vseeno naredilo fine raze.
RenoRaines Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Ko sem kupu motor sem porajtu, da ga je prej nek indijanc s precej agresivnim sredstvom pral, kar ima za posledice rahlo oksidirane ALU dele - recimo ročke in vilice. Pa me zanima, če se je kdo že spravil odstranit oksidacijo z zlatih sprednjih vilic? Ali se rajš ne spuščam v to, ker bom sam barvo dol spravu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se