Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Unknown

Aprilia 250 RS

Recommended Posts

nejc003

Pozdravljeni!

tudi sam sem v septembru ratal ponosni lastnik rs 250 :D

motor sem kupil z 10.500km in naredil 4.000 zaenkrat brez problema, motorčič je res raketa vozne lastnosti so super, filing ko priletiš mimo kšne 600ke (na ovinkasti cesti seveda) pa je fenomenaln ker marsikomu ni jasno kako ga je lahko prehitelo nekaj z dvotaktnim zvokom :D

ste mogoče lastniki rs 250 za kšn miting v začetku nove sezone?

lp,nejc

p.s. a mogoče kdo pozna dober servis za ta motor v lj ker bi počasi mogu zamenjat bate, tesnila in druge stvari, ki se menjajo pri te kilometrini (če mogoče kdo ve kaj se še splapča zamenjati kar z besedo na dan)

hvala!

Edited by nejc003

Share this post


Link to post
Share on other sites
macak333

Za servis maš AC, samo so dragi. Drgač pa je v Škofja Loki dober servis, Vomberger...tko sem slišal.

Sem tudi to temo dostikrat prebiral in sem zasledil da je dobro sčistiti izpušne ventile. Drgač ti bodo še lastniki kej več znali povedati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc003

Za servis maš AC, samo so dragi. Drgač pa je v Škofja Loki dober servis, Vomberger...tko sem slišal.

Sem tudi to temo dostikrat prebiral in sem zasledil da je dobro sčistiti izpušne ventile. Drgač ti bodo še lastniki kej več znali povedati.

hvala za odgovor!

sej drugače neki znam tud sam šraufat (doma sva s fotrom na skuterju naredila komplet generalko...) sam pri temu motorju je use tako drago da napake res dragoooooooo plačaš zato ne vem če bi se lotil sam podiranja ventilov in menjave batov...?

je tukaj kdo že to sam počel?

lp,nejc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mopedist

hvala za odgovor!

sej drugače neki znam tud sam šraufat (doma sva s fotrom na skuterju naredila komplet generalko...) sam pri temu motorju je use tako drago da napake res dragoooooooo plačaš zato ne vem če bi se lotil sam podiranja ventilov in menjave batov...?

je tukaj kdo že to sam počel?

lp,nejc

Jst osebno bi doma, na internetu imaš kompletni service manual v angleščini, za vse stvari na motorju, tko da če znaš šraufat lahko vse narediš če imaš orodje.

Zdej, če se upaš naročevati preko spleta ti to najbolj priporočam, ker pri nas so cene za originalne dele enake in dražje, v primerjavi z boljšimi, vsaj takrat je blo tko, ko sm jst pršu do menjave batov in ventilov.

Recimo s te strani Motoracingshop

Če boš rihtal, glej da boš odstranil cilinder z glavo da ti ne bo treba novga tesnila kupvat. Če bojo pa kaki problemi ratal, maš pa nas tle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc003

Jst osebno bi doma, na internetu imaš kompletni service manual v angleščini, za vse stvari na motorju, tko da če znaš šraufat lahko vse narediš če imaš orodje.

Zdej, če se upaš naročevati preko spleta ti to najbolj priporočam, ker pri nas so cene za originalne dele enake in dražje, v primerjavi z boljšimi, vsaj takrat je blo tko, ko sm jst pršu do menjave batov in ventilov.

Recimo s te strani Motoracingshop

Če boš rihtal, glej da boš odstranil cilinder z glavo da ti ne bo treba novga tesnila kupvat. Če bojo pa kaki problemi ratal, maš pa nas tle.

še enkrat hvala za odgovor in tale link, ki mi bo prou pršu...majo res use kar rabš gor..

a im a kdo kšn link od kšnga service manuala v angleščini (sej sm ga že kle nekje zasledil sam ga ne najdm več..). razmišljam pa še o menjavi izpuhov sam ne vem kaj se bolj splača kupt jolly moto, tayga performance al jim lomas??

imel bi pa side by side izpuh, ma kdo kakšne izkušnje s katerim izmed teh proizvajalcev in kako je pri side by side je tačka še vedno lahko gor? ob menjavi izpuhov sem razmišljal tudi o menjavi diz..usako za 10 več o sedanjih??pa še za te izpuhe se mogoče katerumu sanja pri katerem dobiš največ moči in navora?za tajgo sem bral da nej bi okoli 7ps dodala pri jolly nej bi ta hud dal 8ps za lomas pa nisem nikjer našel.. razmišljam pa konkretno o teh: http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_142_170&products_id=83 :)

tesnila bom tako ali tako zamenjal ker se mi ne zdi pri takšnih stroških kot so bati smiselno šparat na tesnilih...če je motor enkrat že odprt je najboljše takrat use naenkrat zamenjat kar se da...

aja pa a mogoče kdo ve za kšne bremz ploščice oz. ima konkretne izkušnje katere se splača imeti?

še enkrat hvala za use odgovore!(pozitivno presenečen):D

lp,nejc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mopedist

še enkrat hvala za odgovor in tale link, ki mi bo prou pršu...majo res use kar rabš gor..

a im a kdo kšn link od kšnga service manuala v angleščini (sej sm ga že kle nekje zasledil sam ga ne najdm več..). razmišljam pa še o menjavi izpuhov sam ne vem kaj se bolj splača kupt jolly moto, tayga performance al jim lomas??

imel bi pa side by side izpuh, ma kdo kakšne izkušnje s katerim izmed teh proizvajalcev in kako je pri side by side je tačka še vedno lahko gor? ob menjavi izpuhov sem razmišljal tudi o menjavi diz..usako za 10 več o sedanjih??pa še za te izpuhe se mogoče katerumu sanja pri katerem dobiš največ moči in navora?za tajgo sem bral da nej bi okoli 7ps dodala pri jolly nej bi ta hud dal 8ps za lomas pa nisem nikjer našel.. razmišljam pa konkretno o teh: http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_142_170&products_id=83 :)

tesnila bom tako ali tako zamenjal ker se mi ne zdi pri takšnih stroških kot so bati smiselno šparat na tesnilih...če je motor enkrat že odprt je najboljše takrat use naenkrat zamenjat kar se da...

aja pa a mogoče kdo ve za kšne bremz ploščice oz. ima konkretne izkušnje katere se splača imeti?

še enkrat hvala za use odgovore!(pozitivno presenečen):D

lp,nejc

Eni pač živimo za vonj po mešanci :D.

Evo ti ga Aprilia Rs 250 manual. Mislm dat 40€ za tesnila za glavo se mi zdi škoda, če jih lahko obdržiš cela, ker ti res ni potrebe glave stikat. Raje za kaj drugega porabi ta denar.

Najbolš kar lahko kupiš je Jolly Moto po možnosti še corsa, Jim Lomas se najbolj približa kit izpuhom za to mašino, tyga je pa tut dobra, jst bi recimo vzel tega Jim Lomas syde by syde. Vsi so približno enaki, ko se motor nastavi, so pa sigurno boljši od giannelli in arrow izpuha. S tačko pa naj nebi blo problemov. Z dizami boš mogu pa probavat, pa filter zamenjaj tudi z Pipercross filtrom, oziroma SP filtrom za aprilio 250. Aja, pa če boš kupu druge izpuhe ti priporočam da kupiš kontroler za odpiranje izuhov od Zeeltronic-a. Edino kar te lahko skrbi je volja policajev, če te vidjo s takimi izpuhi :).

Jst mam od Goldfrena poltekmovalne ploščice k prjatu nabavla, lohk pa od EBC vzameš tut. Glede na to da se boš po cesti vozu nima smisla jemat dirkalnih.

Kok mislš sploh vložit v njo na predelave? Če mislš potem kasneje prešaltat na težji motor, nima smisla da neki predeluješ, ker je to motor jama brez dna (v mojo sm vložu več kot je vredna, pa še nism pršu na izpuhe in vžig). Bolš da potem samo vzdržuješ lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc003

Mogoče bi res za začetek samo bate in tesnila zamenjal in spucal ventile. Potem pa še mal našparat za drug izpuh in kontroler ventilov..gledal sem tudi druge glave, ki so malo nižje samo to potem pomeni večjo kompresijo kar posledično vpliva na ležaje na gredi,sorniku in ojnico, kar zna spet pomeniti da bo treba use to menjati še prej kot bi blo potrebno s standard glavami...tko da zdej res ne vem kaj se splača in kaj ne. Sam pomojm da če bi kasnej sam izpuh zamenjal in dize da to ne bi melo velikega upliva na vzdržljivost proti originalnim komponentam (pod pogojem da ne bom motorja vrtel v previsoke obrate kar pa omogoča izpuh..) :D

kakšna je pa razlika v kovanih in navadnih batih? pa gor bi dal bate z dvema obročkoma, nekje sem prebral da grejo te z enim dosti prej rakom žvižgat, je to res?

lp,nejc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mopedist

Glavo bolš da daš predelat temu k sm dal jstVinceracing, če maš to kej v planu menjat, te pride ceneje za več kot 200€, al pa če maš srečo kupiš rabljene. Na original motorju je squish prevelik(1,3-1,4mm je original, s temi k jih mam zdej je 1mm, kar je še vedno preveč ampak dosti boljše), da bi to funkcioniralo tako kot je treba tko da samo korist narediš če jih menjaš, pa še potem imaš velik manj problemov ,ker so O-ringi dost cenejši kot tesnila. Če bo nastavljeno prav, bo isto zdržalo kot original.

Kovani dlje cajta zdržijo, so trši, pa še lažji so tko da ojnice tut manj trpijo. Bate z enim obročkom uporabljajo pa samo za dirke, ker je potrebno po 1000km ali manj menjat obročke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klemn

Živjo,

jaz pa svojo prodajam oz. menjam za večje motorno kolo tako da, če kdo ve za koga ki bi ga zanimalo....Je zelo ohranjena, pripravljena na sezono, vožena rekreacijsko več info na PM.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
smukec88

živijo!

imam problem na aprili rs 250! vglavnem motor se segreje do 98 stopinj! kar mislim da je krepko prevec!do sedaj sem ze 2x odzracil sistem kot je zapisano mislim da na 62 strani pa se vedno nic! pogledal sem tudi termostat ki pa seveda ce ga das v vroco vodo odpre normalno! vendar se bojim da odpre prepozno in za to posledicno drzi temperaturo od 95-98stopinj! ali je imel ze gdo enak problem? zanima me tudi ali je lahko fuc vodna crpalka in ce je za menjavo te potrebno snemat motor in razdirat celega? zelo bi bil hvalezen pravega odgovora saj se topli dnevi nevarno pribliuzujejo! =) lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

živijo!

imam problem na aprili rs 250! vglavnem motor se segreje do 98 stopinj! kar mislim da je krepko prevec!do sedaj sem ze 2x odzracil sistem kot je zapisano mislim da na 62 strani pa se vedno nic! pogledal sem tudi termostat ki pa seveda ce ga das v vroco vodo odpre normalno! vendar se bojim da odpre prepozno in za to posledicno drzi temperaturo od 95-98stopinj! ali je imel ze gdo enak problem? zanima me tudi ali je lahko fuc vodna crpalka in ce je za menjavo te potrebno snemat motor in razdirat celega? zelo bi bil hvalezen pravega odgovora saj se topli dnevi nevarno pribliuzujejo! =) lp.

Prižgi motor brez termostata, da bo voda že od zaćetka krožila po mašini pa boš videl kaj točno je krivo.

Tale bi znala bit zanimiva, če kdo kupuje:

http://www.avto.net/....asp?ID=3537868

Nevem pa zakaj se tale prodaja že zelo dolgo, saj deluje konkretno vredu motor. ( S tem, da vidim da ima na novo tudi v poliester odrezano lukno za zadnji sedež, česar kšn mesec nazai ni blo! )

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3551727

Edited by budacki

Share this post


Link to post
Share on other sites
smukec88

bom probal ju3 ko bo vec casa pa porocam! zanima me tudi ali je v ta motor pametno delat sam mesanico in koliko % ter kako se odklopi oljna pumpa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
norc 16

Prižgi motor brez termostata, da bo voda že od zaćetka krožila po mašini pa boš videl kaj točno je krivo.

Tale bi znala bit zanimiva, če kdo kupuje:

http://www.avto.net/....asp?ID=3537868

Nevem pa zakaj se tale prodaja že zelo dolgo, saj deluje konkretno vredu motor. ( S tem, da vidim da ima na novo tudi v poliester odrezano lukno za zadnji sedež, česar kšn mesec nazai ni blo! )

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3551727

Em kaj se drugega linka tiče, motor je od a do b komplet obnovljen. Plastike so orginal, vendar 250ke imajo sedež ki se da čez plastiko zadnjo in res deluje, ko je brez sedeža kotm da je poliester gori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
macak333

Od drugega imate kompleten video na youtube... :worship:

smukec, za moje pojme je itak najbolj pametno celotno posodico za olje in oljno pumpo dati dol in sam delati mešanico...samo komu se to da, to bi prišlo v poštev če bi ga imel za na pisto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smukec88

kot zgleda je nagajal termostat! sedaj ko sem ga odstranil miskoraj vedno pise coold razen ce ga zlo spanam ali pa ce laufa na mesto pa se takrat ne pride cez 45stopinj! koliko se ponavadi segrevajo ti motorji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
klemn

Živjo, ta drugi(zeleno-črn) je moj. Prodajam ga z razlogom, ker bi si rad kupil večji motor. Nekako pa ni zanimanja, čeprav je bil s strani prejšnega lastnika(cca. 1800km nazaj) opravljen generalni servis(na youtubu sta 2 filmčka kot dokaz). Mogoče ljudi moti, da ni v originalnih barvah, ne vem....Je pa pripravljen na sezono, laufa brez kakršnega koli problema itd.

Luknje za zadnji sedež se na prejšnih slikah ni oz. se jo je slabše vidlo, je pa tam že od nekdaj ;)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mopedist

kot zgleda je nagajal termostat! sedaj ko sem ga odstranil miskoraj vedno pise coold razen ce ga zlo spanam ali pa ce laufa na mesto pa se takrat ne pride cez 45stopinj! koliko se ponavadi segrevajo ti motorji?

Od 50 do max 70 ko je vroče, če doseže več med normalno vožnjo je že kej narobe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klemn

kot zgleda je nagajal termostat! sedaj ko sem ga odstranil miskoraj vedno pise coold razen ce ga zlo spanam ali pa ce laufa na mesto pa se takrat ne pride cez 45stopinj! koliko se ponavadi segrevajo ti motorji?

Pri trenutnem vremenu mal čez 50, preverjeno pred kako urco :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smukec88

super pol bo vrjetno to to! no sedaj pa se nekaj...ker mi je iz gianellijev precej spricalo olje sem se odlocil da ju vzamem dol zadevo operem in zatesnim z silikonom...ker je motor tako dalec razdrt sem se odlocil da ocistim tudi ventile! ker se tega nisem delal saj sem lastnik motorja kak mesec me zanima kako se to nardi? a snames samo tist pokrovcek ki je privit z 4- vijaki ali moram sneti tudi vzvodovje? mogoce gdo ki je to ze pocel in lahko malce opise postopek? lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urban K.

Živjo!

Ker sem imel lak na Giannellijih ves prežgan in umazan od sežganega olja, sem jih zbrusil. Sedaj pa me zanima kje bi dobil prozoren lak, ki je odporen na visoke temperature? Bil sem že v treh trgovinah, kjer prodajajo barve, pa imajo povsod le črne lake.

LP!

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

Živjo, ta drugi(zeleno-črn) je moj. Prodajam ga z razlogom, ker bi si rad kupil večji motor. Nekako pa ni zanimanja, čeprav je bil s strani prejšnega lastnika(cca. 1800km nazaj) opravljen generalni servis(na youtubu sta 2 filmčka kot dokaz). Mogoče ljudi moti, da ni v originalnih barvah, ne vem....Je pa pripravljen na sezono, laufa brez kakršnega koli problema itd.

Luknje za zadnji sedež se na prejšnih slikah ni oz. se jo je slabše vidlo, je pa tam že od nekdaj ;)

lp

Ja vsekakor motor vreden denarja. Sam kaj ko je zima pa ni nekega interesa. Sei boš videl ... zdj ko je ta nov zakon pa teh pofukanih 35kW bojo usi kupval 250. Eni Ninje eni pa RSke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smukec88

tudi moja ima 40kw izpit delam pa do 35kw...sam se bom probo nekak presvercat...pa se probo naret lep za teh 5kw

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

tudi moja ima 40kw izpit delam pa do 35kw...sam se bom probo nekak presvercat...pa se probo naret lep za teh 5kw

Blokada na 25kW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      A ti dela števec kilometrov na motorju? Koliko si jih že prevozil od doma? Srečno nadaljevanje poti!
    • DAMI34
      v zimskem času je več pasti na cesti. Samo to, torej večja pozornost in koncentracija je potrebna pri skeniranju podlage. Od mrzlega asvalta in posledično slabšega oprijema, do vlage, mastnih in umazanih delov, več je senc, sol v kombinaciji z vlago naredi tudi lepo drsečo podlago, slana, listje itd..Ni isto kot poleti, a se da. Vse ostalo je pa predhodnik povedal. Sicer pa smo zašli od naslova teme. Če malo pobrskaš po MSju je nekaj tem od nasvetov za začetnika, do nakupa motorja, do pasti na cesti itd..
    • Kugelschreiber
      Mi gre mal na qurc njegovo obnasanje, ampak zadeva se je vmes ful spremenila.  Podpisoval je bol z Ducatijem kot z Avintio. Ekipa je napredovala iz customer statusa v satelite team, dobi sodobnejse stroje ki jih bodo tudi med sezono nadgrajevali, nekaj Ducatijevih inzinirjev in dostop direkt do reparto corse. Do sedaj so Ducatiju odkartali za opremo, in snadžite se. 
    • Snečer
      če imaš pravo motoriko, očitno jo imaš, bo vožnja netežavna danes ni prenevarno, je pa neprijetno  nizke temperature pač niso prijetne, te prezebe do kosti ipd., vse živo je treba oblečt, debele rokavice za astronavte (če nimaš gretja), rosenje pod čelado... se boš pol ure oblačil in pripravljal, da se pripelješ do kafiča, tam spet malo slečeš in nazaj   mogoče ti je na začetku še zanimivo in imaš celo leto sezono, ko je suho, a kaj kmalu spoznaš, da je vreme kar odločujoč faktor pri motorizmu, ne glede na gostilniške nauke, da ni slabega vremena, samo slabo oblečen motorist tako je poleti, ko je nad 30+sonce+čelada itd. vse prej kot prijetno za vožnjo in enako ko padejo temperature in še dodatno drsi + kakšen dež motor je praviloma za hobi, razen za tistih par fanatikov in mazohistov, ki kao uživajo v slabem vremenu  
    • twom
      Delamo za dva, plačani smo za pol, davkov plačamo za štiri, zmatrani smo za pet. Kle neki ne štima.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!