nejc003 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 To pa že ... prva registracija recimo 04, modelno leto pa recimo 02.? Sam jst bi jo tut meu veš sm sam mau fouš hehe :evilgrin: evo sm se mal pozanimu... motor je dejansko narejen leta 2002, iz tovarne pa je bil poslan 2004, tako da v prometni je pod letnik 2004 vse skupaj registrirano!sej kšne hude razlike tako ni od leta 98... samo v barvnih gombinacijah, meni osebno je ta iz leta 2002 še najlepša lp,nejc bajkr88 1
_Fingi_ Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 a lahko gdo zrihta kaksne dele glede tega motorja? ali pa ce ve kje v okolici maribora ptuja ali slo.bistrice je najbolje nabavljat zadeve? MIslim da se ti splača pred nakupom pogledati še po tujih straneh, recimo geiwiz.de; z njimi imam jaz kar dobre izkušnje, pa cene se mi zdijo kar uredu... mislim, če potrebuješ kakšne posebne dele, ploščice, ketno itd je vseeno verjetno bolje kar tukaj kupiti...
smukec88 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 MIslim da se ti splača pred nakupom pogledati še po tujih straneh, recimo geiwiz.de; z njimi imam jaz kar dobre izkušnje, pa cene se mi zdijo kar uredu... mislim, če potrebuješ kakšne posebne dele, ploščice, ketno itd je vseeno verjetno bolje kar tukaj kupiti... kako pa si kupoval preko poste in kako se placuje? ali si sel kar direkt gor,ker koliko gledam je ena poslovalnica tudi v Wies-u
smukec88 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 spet mam en rahel problem...ker je bil motor v veliki vecini podrt..ciscenje ventilov..sem danes zadevo naredil skupaj in je nekje 20 minut laufala na mestu! problem je v tem da so hladilnik ter cevi tople..cilindri so tudi dokaj vroci da se vbistvu ne da drzat roke na njih na displeju a vedno utripa cold! termostat imam odstranjen saj cakam na novega! je imel gdo gdaj podoben primer ali je kje kaj na instalaciji..? pri kolikih stopinjah sploh zacne kazat temperaturo da vec ne utripa cold? ali je morda krivo vreme in laufanje na mestu?
Urban K. Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 spet mam en rahel problem...ker je bil motor v veliki vecini podrt..ciscenje ventilov..sem danes zadevo naredil skupaj in je nekje 20 minut laufala na mestu! problem je v tem da so hladilnik ter cevi tople..cilindri so tudi dokaj vroci da se vbistvu ne da drzat roke na njih na displeju a vedno utripa cold! termostat imam odstranjen saj cakam na novega! je imel gdo gdaj podoben primer ali je kje kaj na instalaciji..? pri kolikih stopinjah sploh zacne kazat temperaturo da vec ne utripa cold? ali je morda krivo vreme in laufanje na mestu? Ali si dobro prezračil hladilni sistem?
smukec88 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 sem ja na obeh cilindrih na vodni pumpi in na hladilniku..pa ce bi bil zrak bi bila pomojem prevelika temperatura..newem nic mi ni najbol jasno...pa se cesta je taka da ne mores sprobat..
nejc003 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 sem ja na obeh cilindrih na vodni pumpi in na hladilniku..pa ce bi bil zrak bi bila pomojem prevelika temperatura..newem nic mi ni najbol jasno...pa se cesta je taka da ne mores sprobat.. Mogoce si kaksno cev narobe speljal tako da voda ne krożi skozi hladilnik...kolikor je meni znano je tipalo za temp. Na hladilniku. Cold neha utripati ko se voda segreje na vsaj 35 stopinj. Glede tega ce stoji na meru ali se pa pelje nima veze s temperaturu ki jo displej kaze..kaze toliko kokr ima voda stopinj v hladilniku... Upam da sem ti odgovoril na kaksno uprasanje. Lp,nejc
_Fingi_ Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 kako pa si kupoval preko poste in kako se placuje? ali si sel kar direkt gor,ker koliko gledam je ena poslovalnica tudi v Wies-u Hm, jest sem sicer naročil, nakazal €€ in dobil v roku enega tedna se mi zdi, kar hitro no. Mislim pa, da je, če bi že šel v Wies, potrebno prej naročiti del, ker ne verjamem da imajo na zalogi vse dele, najbolj je napisat mejl pa vprašat... Glede temperature, pa imaš tisto tipalo pritrjeno, na novejših apriliah vem da se je rado staknilo, samo tam je bilo na glavi celindra se mi zdi. Ne vem zakaj bi bilo drugače vse toplo, mašina, hladilnik cevi, če voda ne bi krožila...
smukec88 Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Hm, jest sem sicer naročil, nakazal €€ in dobil v roku enega tedna se mi zdi, kar hitro no. Mislim pa, da je, če bi že šel v Wies, potrebno prej naročiti del, ker ne verjamem da imajo na zalogi vse dele, najbolj je napisat mejl pa vprašat... Glede temperature, pa imaš tisto tipalo pritrjeno, na novejših apriliah vem da se je rado staknilo, samo tam je bilo na glavi celindra se mi zdi. Ne vem zakaj bi bilo drugače vse toplo, mašina, hladilnik cevi, če voda ne bi krožila... cevi so speljane ok semnzor temperature je na ohisju termostata...kabel na njej je ok...tako da ne vem! mogoce je sel senzor ampak je nedolgo nazaj kazalo se vse ok..! bom probal se malce pregledat zadevo pa bom videl...upam da kaj najdem! a je morda kaksna ugodna trgovina morda tudi v grazu? saj je nesce od mojih sefof vsaj 2x na teden v grazu tako da bi mi to bilo se lazje'??
Andrejc89 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 kam se najbolj splaca iskat nove bate, ko je cas za servis? oziroma kam ste šli drugi, pa kok je cca financno breme???
Andrejc89 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Pozdravljeni! Tudi sam imam RSko 250 harada 2002 letnik, in me zanima kdaj (po kilometrih) ste delali glavni servis na tem motorju, kaj ste takrat storili,ter kam ste krenili po material, in nenazadnje kolikšno je bilo finančno breme. Za odgovore se vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav, pa srečno vožnjo.
P182 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni! Tudi sam imam RSko 250 harada 2002 letnik, in me zanima kdaj (po kilometrih) ste delali glavni servis na tem motorju, kaj ste takrat storili,ter kam ste krenili po material, in nenazadnje kolikšno je bilo finančno breme. Za odgovore se vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav, pa srečno vožnjo. glavni servis delaš na 16K km, menjaš bate in obročke ter ščistiš izpušne ventile in uplinjače strošek ne vem kakšen je, ker sem jaz to menjal že kar nekaj časa nazaj in tudi cene so šle verjetno gor, ni pa ravno poceni ampak nujno če hočeš, da ti motorček še dolgo služi pokliči v avto triglav in ti bodo točno povedali ps: imaš fantastičen motorček Popravljeno Marec 22, 2010. Popravil P182
budacki Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 glavni servis delaš na 16K km, menjaš bate in obročke ter ščistiš izpušne ventile in uplinjače strošek ne vem kakšen je, ker sem jaz to menjal že kar nekaj časa nazaj in tudi cene so šle verjetno gor, ni pa ravno poceni ampak nujno če hočeš, da ti motorček še dolgo služi pokliči v avto triglav in ti bodo točno povedali ps: imaš fantastičen motorček Bata sta vsak po 130€ ( če se ne motim ) ostalo je pa itq zastonj. Tak da tam okrog 300€ bi znalo bit ( še kakšno olje v menjalniku pa kakšna malenkost )
Andrejc89 Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 No hvala vam za informacije. Edino neki me še zanima kje se bolj splača kupit bate, ali tukaj ali je bolje da se zapeljem v kakšen Trst ali pa Gorico da bi dobil mogoče ceneje? Samo pomoje glih kakšne pretirane razlike ne more biti v ceni, kajne? Imam pa sedaj napravljenih 21000 km, in moram potrkati na les da do sedaj nisem imel težav z motorjem, in upam da bo tako tudi v bodoče. Kar je stroškov je samo olje TTS, tank pa imam za pribljužno 200 km, motor ima vse še original izpuh itd...leti pa ko granata , motorček je lep, urejen, negovan Miha27 1
Mopedist Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Pozdravljeni! Tudi sam imam RSko 250 harada 2002 letnik, in me zanima kdaj (po kilometrih) ste delali glavni servis na tem motorju, kaj ste takrat storili,ter kam ste krenili po material, in nenazadnje kolikšno je bilo finančno breme. Za odgovore se vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav, pa srečno vožnjo. Če ne moreš kupit preko spleta, maš na avtotriglavu vse, drugače lahko bate kupiš pri moto-nautiki, bolje dati par € več in kupiš wiseco bate. Finančno breme je odvisno od tega, če boš našel kake napake na ventilih. Drugače te bo prišlo tm blizu 300€ vse skp, če boš samo bate pa tesnila menju.
Mopedist Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 (popravljeno) Ma kdo mogoče kak levi original izpuh odveč ? Popravljeno April 28, 2010. Popravil Mopedist
tiljo Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 ce te mogoce zanima prodam oba za 90€, sta pa spraznjena(brez katalizatorja)... lahko posljem kasno sliko.
nejc003 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 ce te mogoce zanima prodam oba za 90€, sta pa spraznjena(brez katalizatorja)... lahko posljem kasno sliko. živjo! mene pa zanima kakšna je kaj razlika brez katalizatorjev?pospeški?končna? in pa kako si jih dobil ven?rezanje izpuha? hvala!lp,nejc
tiljo Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 živjo! mene pa zanima kakšna je kaj razlika brez katalizatorjev?pospeški?končna? in pa kako si jih dobil ven?rezanje izpuha? hvala!lp,nejc hmm nevem pred leti ko sem kupil motor so bli ze prazni, so pa bli dani na pol in pobrano vse ven. s katilizarorjem nisem nikoli vozil tko da ne bi mogu primerjat. Useno pa je bla razlika ko sem dal kasneje gor jolly moto, tyga performance izpuhe kr občutna... si slucajno kje z obale? lp, matej
smukec88 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 ziv! mene pa zanima kako je ce se odklopi oljna pumpa! kako se to srori ter ce se to sploh lahko! saj sem opazil da preko ohisja cilindra maze z pomocjo ene cevke ki gre iz oljne pumpe bat! kako je potem z tem ce tukaj ni dodatnega mazanja? kako se vozite vi z ali brez oljne pume ter ali se je komu ze zgodilo da je zatajila in potem zaribal bat? lp
Andrejc89 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 A ma kdo arrow izpuh ali pa jolly moto al karkoli že, za kšn pametn gnar da fliknem originalne dol, pa te gor, prvič zarat pospeškov, in drugič zarad zvoka. LP
Zobnik Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Ne rabiš, nared tri luknje v lonc pa bo bolj ropotal.
RHonda Objavljeno Junij 18, 2010 Opozori Objavljeno Junij 18, 2010 ziv! mene pa zanima kako je ce se odklopi oljna pumpa! kako se to srori ter ce se to sploh lahko! saj sem opazil da preko ohisja cilindra maze z pomocjo ene cevke ki gre iz oljne pumpe bat! kako je potem z tem ce tukaj ni dodatnega mazanja? kako se vozite vi z ali brez oljne pume ter ali se je komu ze zgodilo da je zatajila in potem zaribal bat? lp Žalostno da voziš tak motor in nič ne veš. Tvoj motor nima nobene oljne pumpe, pač pa samo sistem, ki iz rezervarčka za olje avtomatsko naredi mešanico. In nič drugače kot v uplinjaču, na osnovi vakuma. Veliko motoristov je ta sistem eliminiralo, ker ni 100% zanesljiv, dela pa mešanico sam, bogato glede na vrtljaje motorja. Ali te logika ne uči, da v primeru odklopa sistema (odklopiš in zapreš cevko pri uplinjaču in to je vse) narediš mešanico 2% oz. predpisano SAM v tanku ali pač v kantici? To ti svetujem tudi sam. V tem primeru pazi, da na črpalki v prazen tank ne nalij najprej olja (lahko zapaca uplinjače), ampak najprej bencin, potem olje in spet bencin, da se dobro premeša. Če te pa vse skupaj moti, pa si kupi 4t motor, ga dobiš za ceno svojega, lep zxr400 se je prodajal, gre isto ali več, pokuri 2X manj, ne rabiš generalnih delat, olja, stalno na črpalki bit... Ali pa gpz500, cb500, sv650 in podobno.. LRR, nekdo, logarr in 6 others 4 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se