Skoči na vsebino

Aprilia RS 250


Unknown

Priporočene objave

samo pri delanju mesanice na roko je treba oljno pumpo odklopit,drugace zariba :P

to je res ja...sam usen pa rajš vidm da mi pumpa zariba k pa motor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja če ti crkne pumpa za olje(90% se na pumpo zanaša)...in če ti gre v pizdo pol pomen da ne bo olja...ni mešance--->>novi bat+cilindr+še dost stvari :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja če ti crkne pumpa za olje(90% se na pumpo zanaša)...in če ti gre v pizdo pol pomen da ne bo olja...ni mešance--->>novi bat+cilindr+še dost stvari :D

a nisi reku da bos sam delu mesanco

drugac ms pa prov ja

Popravljeno . Popravil Stafuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Sm nov na tem forumu in imam

Eno par vprašanj.

Prejšnji vikend sm kupu ta motor. Mel sm ga že pred leti in bil izredno zadovljen z njim. Ker je moje finančno stanje malce boljše kot takrat, sem se odločil, da ga bom sedaj malce napilil. Ker mi je teža in handling všeč, bi rad iz njega iztisnil okoli 80 konjev.

Imam verzijo s katalizatorji, torej če zamenjam izpuh je potem ta problem rešen, ali moram še menjati kaj drugega ? ? Kokr sm bral je izpuh najboljši Jolly moto. Zanima me, če kdo ve, kje bi se ga dalo kupiti novega in čim bolj ugodno.

Torej če zamenjam izpuh imam cca 65 konjev. Kaj bi še moral zamenjati, da bi še pridobil cca 10 konjev. Oziroma bom prašal raje tako, kje bi kupil tunning dele za ta motor (večji fergazer, dize, ...), ki bi povečali moč.

Najlepša hvala za odgovore, najraje pa bi videl, da bi mi odgovoril kdo, ki se je lotil česa podobnega na tem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

Sm nov na tem forumu in imam

Eno par vprašanj.

Prejšnji vikend sm kupu ta motor. Mel sm ga že pred leti in bil izredno zadovljen z njim. Ker je moje finančno stanje malce boljše kot takrat, sem se odločil, da ga bom sedaj malce napilil. Ker mi je teža in handling všeč, bi rad iz njega iztisnil okoli 80 konjev.

Imam verzijo s katalizatorji, torej če zamenjam izpuh je potem ta problem rešen, ali moram še menjati kaj drugega ? ? Kokr sm bral je izpuh najboljši Jolly moto. Zanima me, če kdo ve, kje bi se ga dalo kupiti novega in čim bolj ugodno.

Torej če zamenjam izpuh imam cca 65 konjev. Kaj bi še moral zamenjati, da bi še pridobil cca 10 konjev. Oziroma bom prašal raje tako, kje bi kupil tunning dele za ta motor (večji fergazer, dize, ...), ki bi povečali moč.

Najlepša hvala za odgovore, najraje pa bi videl, da bi mi odgovoril kdo, ki se je lotil česa podobnega na tem motorju.

no, na to vprašanje ti težko odgovorim, ker še nimam tega motorja me pa nekaj druga zanima...

- rekel si da si prejšnji vikend kupil ta motor, zdaj pa me zanima, kolko si dal za njega ( če ni skrivnost), kolko je bil star in kolko prevoženih... v bistvu me malo zanima na kaj si bil pozoren ko si kupoval pri tem motorju, ker namreč tudi jaz ga nameravam kupiti čez par mescev in me zanima na kaj je treba biti pozoren, pri nakupu in kakšnega ne bi bilo pametno kupit... to me zanima predvsem zato ker je dvotakten in vem da se kvarijo, vem da takšnega z preveč prevoženimi in ki še ni mel batov menjanih ni pametno kupovat.... no skratka je pa dobrodošla vsakršna informacija glede nakupa :D

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zamenjej rore pa bo. ce pa hocs se tisto piko na i pa kupi se filtre pa, mislim da clo obstaja dynojet...ampak ne me prjet za besedo....sploh pa tunning za 2t je stran vrzen denar :> ker se stvar vrti se bolj v visave, in hitreje ribne...ce pa ne ribne so pa generalke bolj pogoste, pa cena ene je dobrih 200tisocakov...bivsih...ampak to se ti sam odloc

aja WELCOME :>

iz kje pa si ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot si že sam ugotovil, najlažje je kaj naredit na dihalnih organih (sesalna+izpušna veja+dize).

Če vprašaš Furija, on je tako predelanega postavil na Dynota, če se ne motim, je blo nekaj čez 60 pesov na zadnji koli :naughty: , (Furi, popravi me če se motim). Ob upoštevanju izgube cca. 10KM na prenosu je to že kr lepa številka.

Naslednja stopnja je menjava navadnih tesnil na glavi motorja za racing varianto (zelo tanka tesnila, cena 80€/kos :eek: , prinesejo cca 5KM), še več pridobiš z dirkalnimi tesnili in glavami (svečka postavljena pravokotno in v center glave) + dirkalnimi svečkami. V tem primeru uporabljaš vedno dva kompleta svečk, enega za vžig in segrevanje na delovno temperaturo, ko to dosežeš demontiraš svečke in vstaviš dirkalne :kva2: . Dvomim, da je kdo tak fanatik, da bo šel vedno to delat :grrr . Z dirkalnimi glavami ima agregat cca.85 KM na izhodu iz menjalnika :OK: , strošek je pa cca 900 U$D + poštnina. Zadnja, najbolj radikalna varianta friziranja je podlaganje cilindra z dodatnimi tesnili in nižanje čela bata na sesalni strani (v poštev pridejo samo kovani bati). S tem se bistveno podaljša sesalni takt (žal tudi poraba, ki že tako ni majhna :krneki: ) No in od tu dalje je samo še vprašanje časa, kdaj bo razneslo ojnico, razen če maš strica pri Apriliji in ti za božička pokloni ojnico iz titana :evilgrin:

Tako kot je napisal mitofreak, s stopnjo friziranja se eksponencialno krajša življenska doba agregata :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če menjaš izpuhe, dize, en majster ti malo zniža glavi + "obdela" kanale, malo prirediš airbox, si upam trdit, da bi moč ob vredu nastavljenih uplinjačih ter izpušnih ventilih narastla na preko 75KM.. moje mnenje :) to je za moje pojme polna kapa.

tisti "finančni višek" pa kar šparaj, ga boš slej ko prej zmetal ven za benz, olje in rezervne dele ob morebitnih okvarah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, na to vprašanje ti težko odgovorim, ker še nimam tega motorja me pa nekaj druga zanima...

- rekel si da si prejšnji vikend kupil ta motor, zdaj pa me zanima, kolko si dal za njega ( če ni skrivnost), kolko je bil star in kolko prevoženih... v bistvu me malo zanima na kaj si bil pozoren ko si kupoval pri tem motorju, ker namreč tudi jaz ga nameravam kupiti čez par mescev in me zanima na kaj je treba biti pozoren, pri nakupu in kakšnega ne bi bilo pametno kupit... to me zanima predvsem zato ker je dvotakten in vem da se kvarijo, vem da takšnega z preveč prevoženimi in ki še ni mel batov menjanih ni pametno kupovat.... no skratka je pa dobrodošla vsakršna informacija glede nakupa :D

2001

2000€

15600 km prevoženih

Motor je biu podrsan po obeh straneh, popravljen, nič resnega. Mašina laufa super, bati bli menjani 2000 km nazaj, motor gre naravnost, sm se pelu.

Jst recimo se ne oziram na kilometri, ali si bli bati menjani ali ne. U glavnem na nič. Pomembno mi je občutek, ki ga daje motor. Če lepo laufa, potegne uredu, gre naravnost, se ne sliši menjalnik, ne trokira in podobno.

Pred novim letom sem gledal eno aprilio za isto dnarja, letnik 99, 30 tisoč kilometrov. Tam je isto pisalo bati menjani. No v glavnem, motor je biu pokop, barvan ceu, po občutku zvit okvir, slišali so se zobniki v menjalniku, preteran, kuplunga zanič. U glavnem brezveze.

Ko boš gledal se ne oziraj na kilometre, samo dobro je, da se prej pelješ z enim ohranjenim, najbolje novim če imaš možnost (jih ne delajo več, tako da težko) in potem primerjaš odstopanja. In če niso prevelika se spustiš v nakup.

Sm iz Celja drgač.

Drugače pa vsem hvala za odgovore, v mislih imam poleg izpuha še kakšen športni filter, večje dize in mogoče športna dihtunga. Zaenkrat. Drugače pa se ne bom veliko vozil in takrat ko se bom, bo to verjetno na pisti na polno. To pa pomeni, da bom naredil največ 2000 na leto, tako da mi vzdržljivost in poraba spet nista toliko pomembni. Najbolj mi je pomemben handling, ki mislim, da je daleč najbolšji (140 kg suhe teže) in dokaj solidni pospeški. V prihodnje sem razmišljal tudi o lažjih platiščih, če ima kdo izkušnje oz. kakšen link, bi bil zlo vesel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja če ti crkne pumpa za olje(90% se na pumpo zanaša)...in če ti gre v pizdo pol pomen da ne bo olja...ni mešance--->>novi bat+cilindr+še dost stvari :D

:grim :BUA: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2001

2000€

15600 km prevoženih

Motor je biu podrsan po obeh straneh, popravljen, nič resnega. Mašina laufa super, bati bli menjani 2000 km nazaj, motor gre naravnost, sm se pelu.

Jst recimo se ne oziram na kilometri, ali si bli bati menjani ali ne. U glavnem na nič. Pomembno mi je občutek, ki ga daje motor. Če lepo laufa, potegne uredu, gre naravnost, se ne sliši menjalnik, ne trokira in podobno.

Pred novim letom sem gledal eno aprilio za isto dnarja, letnik 99, 30 tisoč kilometrov. Tam je isto pisalo bati menjani. No v glavnem, motor je biu pokop, barvan ceu, po občutku zvit okvir, slišali so se zobniki v menjalniku, preteran, kuplunga zanič. U glavnem brezveze.

Ko boš gledal se ne oziraj na kilometre, samo dobro je, da se prej pelješ z enim ohranjenim, najbolje novim če imaš možnost (jih ne delajo več, tako da težko) in potem primerjaš odstopanja. In če niso prevelika se spustiš v nakup.

Sm iz Celja drgač.

Drugače pa vsem hvala za odgovore, v mislih imam poleg izpuha še kakšen športni filter, večje dize in mogoče športna dihtunga. Zaenkrat. Drugače pa se ne bom veliko vozil in takrat ko se bom, bo to verjetno na pisti na polno. To pa pomeni, da bom naredil največ 2000 na leto, tako da mi vzdržljivost in poraba spet nista toliko pomembni. Najbolj mi je pomemben handling, ki mislim, da je daleč najbolšji (140 kg suhe teže) in dokaj solidni pospeški. V prihodnje sem razmišljal tudi o lažjih platiščih, če ima kdo izkušnje oz. kakšen link, bi bil zlo vesel.

uf to si pa res ugodno dobil,... no hvala za informacije, pa srečno in varno vožnjo :OK: :OK:

- aja, no drugače me pa res to malo skrbi, ko si reko da bi blo vrei prej malo sprobat ta motor, ker tu v mariboru mislim da nobeden nima tega motorja :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred novim letom sem gledal eno aprilio za isto dnarja, letnik 99, 30 tisoč kilometrov. Tam je isto pisalo bati menjani. No v glavnem, motor je biu pokop, barvan ceu, po občutku zvit okvir, slišali so se zobniki v menjalniku, preteran, kuplunga zanič. U glavnem brezveze.

No tole si pa povedal. Lastnika tega motorja tudi sam poznam in tvoje subjektivno mnenje je zelo mimo strelas nekaj na pamet kar se ti zdi. Da je bil barvan je cista resnica ampak ali lahko reces da je bil pobarvan grdo? Pac je bil popraskan in ga je lastnik pobarval in kupil original nalepke!! Barva je bila 100% ista kot je bila originalna ker jo je dobil prek aprilie! Pa se nekaj bi te vprasal kolega po cem sklepas da je kuplunga zanic??? Iz tvojga posta je lepo razvidno da o motorjih res nimas veliko pojma. In se za zakljucek motor se je prodal za tako ceno kot je bila navedena v oglasu in sedanji lastnik se veselo vozi naokrog brez kakrsnih koli tezav. In se to upam da bos lepo utemeljil tvoje mnenje o pokopu! Sicer pa 30k km pa so vsaj realni. Prosim da zgoraj napisano argumentiras!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tole si pa povedal. Lastnika tega motorja tudi sam poznam in tvoje subjektivno mnenje je zelo mimo strelas nekaj na pamet kar se ti zdi. Da je bil barvan je cista resnica ampak ali lahko reces da je bil pobarvan grdo? Pac je bil popraskan in ga je lastnik pobarval in kupil original nalepke!! Barva je bila 100% ista kot je bila originalna ker jo je dobil prek aprilie! Pa se nekaj bi te vprasal kolega po cem sklepas da je kuplunga zanic??? Iz tvojga posta je lepo razvidno da o motorjih res nimas veliko pojma. In se za zakljucek motor se je prodal za tako ceno kot je bila navedena v oglasu in sedanji lastnik se veselo vozi naokrog brez kakrsnih koli tezav. In se to upam da bos lepo utemeljil tvoje mnenje o pokopu! Sicer pa 30k km pa so vsaj realni. Prosim da zgoraj napisano argumentiras!

LP

Ja tudi mene bi to zelo zanimalo, jz sm ta lastnik tega motorja in da tukaj take laži stresaš, ne vem, men se to ne zdi fer. Sicer motorja več jaz nimam že nekaj časa in novi lastnik se pelje brez problema, brez kakeršnega koli servisa.

Barvan je res bil, ampak od prask, sem tudi tukaj na tem forumu spraševal za mnenja o barvi in sm potem dobil iz aprilie odgovor, kje lahko dobim original barvo. Tud ti praviš da imaš sedaj popraskanga, in sedaj če bi hotel ga popravit, bi pol ti reku vse je zanič, ker je blo barvano?

Kar se pa tvojih mnenj tiče o raznih napakah, ne vem kje si jih ti sicer vidu d je bil preteran, da je bla kuplunga zanič, še sam si govoril da gre ta veliko bolje od tistega tvojega prejšnega, pa tud glede zvitosti okvirja, ga je priznani mehanik, ki ga ne bom zdele omenjal, servisiral, in ni nikoli nič rekel, in tudi motor ni v nobeno stran vleklo.

No sej načeloma mi je vseen, itak nism več lastnik, samo me pa razpizdi d en po forumih laži trosi.

LP

Popravljeno . Popravil AlexS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem šel gledat od AlexS- a motor in moram rečt da je fant res pedantno delal z motorjem, tudi delovanje je bilo zelo dobro, tisto da je bilo poštrihano pa men dol vis - kera pa še ni bla štrihana ?? Zlo mal jih je! Poštrihano pa je bilo itak v nulo! Če bi takrat spustil kak € bi bil verjetno zdej v moji garaži :grim

Edino kar je je bilo to da sem ta motor primerjal s svojo prejšno RS250 ki pa je bla res podrtija :D

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da je biu barvan me je še najmanj motil. Pa za kuplungo tud nisem čist siguren, je že nekaj časa preteklo odkar sem ga gledal.

Vse ostalo pa drži. Sm picajlast vsekakor, to priznam. Ampak motor je biu ZAME pokop. NISEM SE POČUTIL VARNEGA PRI VOŽNJI. Meni je vseeno kaj vi vozite, jst pa vem, da za tist motor ne bi dal 100 tolarjev, ker ni imel pravih voznih lastnosti, poleg tega pa se nisem počutil varno pri vožnji. In to je najslabše, da se na motorju ne počutiš varno.

Hitro je res šou, to priznam (zaradi izpuhov).

Če vaju pa zanima, kako more mašina laufat in kakšne morajo biti vozne lastnosti se pa lahko oglasita k meni na test drive.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da je biu barvan me je še najmanj motil. Pa za kuplungo tud nisem čist siguren, je že nekaj časa preteklo odkar sem ga gledal.

Vse ostalo pa drži. Sm picajlast vsekakor, to priznam. Ampak motor je biu ZAME pokop. NISEM SE POČUTIL VARNEGA PRI VOŽNJI. Meni je vseeno kaj vi vozite, jst pa vem, da za tist motor ne bi dal 100 tolarjev, ker ni imel pravih voznih lastnosti, poleg tega pa se nisem počutil varno pri vožnji. In to je najslabše, da se na motorju ne počutiš varno.

Hitro je res šou, to priznam (zaradi izpuhov).

Če vaju pa zanima, kako more mašina laufat in kakšne morajo biti vozne lastnosti se pa lahko oglasita k meni na test drive.

no... če onadva ne bota hotla test drive pa bi se jaz priporočal ko si že omeno, predn bom kupoval, da vidim kak mora mašina it , ker tu pr nas v okolici ni nobenga s tem motorjem, da bi malo probal :BUA: :BUA: ...hehe :D :D...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam RS 250 letnik 99.

Odlično ohranjena, skratka brezhibna.

Možna menjava za KTM DUKE2, KAWASAKI Z750 ali KAWASAKI ER 6N.

Več info: TUKAJ

Popravljeno . Popravil vamp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da je biu barvan me je še najmanj motil. Pa za kuplungo tud nisem čist siguren, je že nekaj časa preteklo odkar sem ga gledal.

Vse ostalo pa drži. Sm picajlast vsekakor, to priznam. Ampak motor je biu ZAME pokop. NISEM SE POČUTIL VARNEGA PRI VOŽNJI. Meni je vseeno kaj vi vozite, jst pa vem, da za tist motor ne bi dal 100 tolarjev, ker ni imel pravih voznih lastnosti, poleg tega pa se nisem počutil varno pri vožnji. In to je najslabše, da se na motorju ne počutiš varno.

Hitro je res šou, to priznam (zaradi izpuhov).

Če vaju pa zanima, kako more mašina laufat in kakšne morajo biti vozne lastnosti se pa lahko oglasita k meni na test drive.

Jst se na tem motorju itak nebi nikoli več počutil varno, ker je bla moja prejšen RS-a tok u kurcu :)

Letos kupujem jurja RSV-jko :kva2: :yea1:

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat

Prodam RS 250, letnik 99, odlično ohranjeno.

Več informacij pa: TUKAJ

sam 1 liter olja ti žere na 1000km???

js z nsrko 125ccm nareim okrog 800-900km pa vrjetno gre mal majn olja kot pri tebi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!