Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sam 1 liter olja ti žere na 1000km???

js z nsrko 125ccm nareim okrog 800-900km pa vrjetno gre mal majn olja kot pri tebi

to mal nabija .)

Objavljeno

zakaj že :?

zato ker 125 rab liter olja za 600km...pa ma 1cilindr 125 kubov...se prav če gledaš da ma rs250 2 125 kubična cilindra bi rabu več olja ;) in zato oljna pumpa požene več olja v cilindre...drgač pa če sam dela je pa pol prerevna mešanca ;) in pomen da bo tud bat manj cajta zdrži...recimo da je res...sam pol to pomen da ne vzdržuje dobr ;)

Objavljeno

Čist možno, če jo je šparu je mel porabo brez problema 8l na 100km, je pa odvisno kok procentno mešanco je pumpa delala, če je delala pod 1,5% je možno da je bla poraba taka.

Jst sm na svoji čist spraznu rezervoar za olje in nafilu liter olja in sm naredu že 400km brez da bi se lučka pržgala pa mam porabo ene 9-10l benza na 100km, je pa not še za ene 150km po moje. Tko da 600km ni problem narest z litrom olja.

Objavljeno

Čist možno, če jo je šparu je mel porabo brez problema 8l na 100km, je pa odvisno kok procentno mešanco je pumpa delala, če je delala pod 1,5% je možno da je bla poraba taka.

Jst sm na svoji čist spraznu rezervoar za olje in nafilu liter olja in sm naredu že 400km brez da bi se lučka pržgala pa mam porabo ene 9-10l benza na 100km, je pa not še za ene 150km po moje. Tko da 600km ni problem narest z litrom olja.

Točno tako kot je reku mopedist. Če se z motorjem lepo dela manj pije in najbrž tud bolj dolgo gre. :OK: Če ti rečem da mi pije 7 litrov na 100km potem je to tako. Če sem lepo fural (se pravi 4, 5, 6 brzina brez nepotrebnega navijanja razen ob prehitevanjih sem prišel tud pod 7 litrov na 100km). Sploh pa sem se večino časa fural skupaj s kolegom ki ima RSV Mille in sam ni mogel verjet da mi pije toliko kot njemu. :grrr

Kar pa se olja tiče. Ko sem kupoval motor so mi vsi govorili, da je ful strošek in da pije od 12 do 14km na 100 km in da požre 1liter olja na tank. :headbang: Sam sem se kar malo bal ko sem kupoval ta motor, vendar vem da mi nikoli ne bo žal da sem ga kupil. Moja izkušnja je čisto druga, saj popije motor zelo malo olja. Pa ne mi govort da oljna pumpa ne dela dobr, kr potem bi mi motor že davno zaribal. Pa tud sam ne delam mešance, če to misliš. Očitno sem kupil odlično ohranjen motor, ki se res lepo pelje.

Pred 14 dnevi sem ga imel na servisu. Mojster mi je sam rekel, da gre odlično in da se batov še dolgo časa ne bo dotikal.

Je pa res tud to, da ko sem kupoval motor sem videl kar nekaj rs 250 ki so bile zjebane kot piksna. sam sicer nisem nek mehanik in majster za motorje, sam toliko se pa spoznam da vem kaj je ohranjeno in kaj ne. :BUA:

Sratka to je moja zgodba. Verjamem da je še kdo tak ki zna tud čuvat motor in se z njem normalno peljat. :yea1:

Objavljeno

Čist možno, če jo je šparu je mel porabo brez problema 8l na 100km, je pa odvisno kok procentno mešanco je pumpa delala, če je delala pod 1,5% je možno da je bla poraba taka.

saj pri 1.5% mešanci je glih bistvo kvalitetnega olja. vli noter navadni dvotaktol pa bo takoj ribnil pri takem % olja. pomojem bi še pri 5% zaribal. zato ej bistvo tega motorja vzdrževanje in čim manj teranaj v obrate. Kar bi primeni bilo zelo težko sem bolj vroče krvi.

Objavljeno

@ wamp:

glede na to da si nov, ti naj omenim samo, da so na tem forumu uporabniki, ki vejo o tem motorju več kot lahko ti sanjaš v najbolj mokrih sanjah :)

drugače pa če ti podatki držijo (samo jaz ne verjamem, da bi ti pil samo 7 l / 100 km, ali pa si vozil RES penzionersko - pri čemer pa nakup takšnega motorja itak izgubi svoj smisel....), potem ti v bistvu na 1000km porabiš 70 l benza, pa liter olja. to pomeni, da je mešanica manj kot 1,5% .) še vedno trdiš, da tvoja pumpa za olje dela oh in sploh - :huh: odlično??

saj pri 1.5% mešanci je glih bistvo kvalitetnega olja. vli noter navadni dvotaktol pa bo takoj ribnil pri takem % olja. pomojem bi še pri 5% zaribal. zato ej bistvo tega motorja vzdrževanje in čim manj teranaj v obrate. Kar bi primeni bilo zelo težko sem bolj vroče krvi.

ta motor je dirkalna replika - po tvoje pa je bistvo čim manj tiranja v obrate??? zanimivo.. drugače pa manj kot 1,5% mešanica ne more zagotavljat optimalnega mazanja pri tako naviti mašinki.... mogoče do 5.000 obratov recimo

Objavljeno

Whatever.

Se ne bom spušal v takšne debate. :BUA: Sem že sam povedal da nisem ne mehanik ne majstor za motor. Jaz ti pač to povem iz lastnih izkušenj. :)

Vse kar naredim sam na motorju je da ga tankam z bencinom in oljem ter furam. Za vse ostalo mam pa majstra, ki mi ga servisira.

seveda če ga bolj ženeš da več pije - normalno. Očitno imam pač ODLIČEN motor. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

@ wamp:

glede na to da si nov, ti naj omenim samo, da so na tem forumu uporabniki, ki vejo o tem motorju več kot lahko ti sanjaš v najbolj mokrih sanjah :)

ta motor je dirkalna replika - po tvoje pa je bistvo čim manj tiranja v obrate??? zanimivo.. drugače pa manj kot 1,5% mešanica ne more zagotavljat optimalnega mazanja pri tako naviti mašinki.... mogoče do 5.000 obratov recimo

em glej furaš nonstop na obratih kaj če imaš srečo ti drži 5000km plus poraba 12-15 litrov. Al furaš 4-5-6 in pač ko prehitevaš stisneš v obrate in je poraba normalna plus bata netrpita tako zelo oz. zdržita dlje časa.

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno

saj pri 1.5% mešanci je glih bistvo kvalitetnega olja. vli noter navadni dvotaktol pa bo takoj ribnil pri takem % olja. pomojem bi še pri 5% zaribal. zato ej bistvo tega motorja vzdrževanje in čim manj teranaj v obrate. Kar bi primeni bilo zelo težko sem bolj vroče krvi.

:) Zato gre pa not TTS al pa bolše olje. Pa kokr piše v priročniku originalni dela pumpa mešanco od 1.2 do 2% mešanco, skratka pri majhnih obratih bo recimo 1.2% pri najvišjih pa recimo 2%, tega nism čist razumel k nimam slovenske izdaje tega priročnika.

Drugače pa ni res da če voziš ta motor penzionersko da izgubi smisel, vsaj za naslednjega lastnika ne ;). Jst sm ga kupil zaradi tega ker sm pristaš 2T motorjev (če bi se dalo kupit 500-ko tak letnik, bi jo kupil) in bi rad da se lahko vozim tudi kdaj pa kdaj lepo na izi pr 5-6k obratih brez da bi v hrib izgubljalo moč s tem da ko bom privil gas da bo prišla do izraza 2 taktna tehnologija, kako se obnaša 125-ka pri teh obratih ne vem zato sm raje kupil 250.

Objavljeno (popravljeno)

:) Zato gre pa not TTS al pa bolše olje. Pa kokr piše v priročniku originalni dela pumpa mešanco od 1.2 do 2% mešanco, skratka pri majhnih obratih bo recimo 1.2% pri najvišjih pa recimo 2%, tega nism čist razumel k nimam slovenske izdaje tega priročnika.

Drugače pa ni res da če voziš ta motor penzionersko da izgubi smisel, vsaj za naslednjega lastnika ne ;). Jst sm ga kupil zaradi tega ker sm pristaš 2T motorjev (če bi se dalo kupit 500-ko tak letnik, bi jo kupil) in bi rad da se lahko vozim tudi kdaj pa kdaj lepo na izi pr 5-6k obratih brez da bi v hrib izgubljalo moč s tem da ko bom privil gas da bo prišla do izraza 2 taktna tehnologija, kako se obnaša 125-ka pri teh obratih ne vem zato sm raje kupil 250.

ti si pristaš dvotaktnih navitih motorjev, hkrati pa trdiš da ne priganjaš teh mašin v obrate... kako pol lahko rečeš da so ti všeč dvotaktne mašine če jih v bistvu niti ne doživiš v vsej svoji moči.... za tvoj stil vožnje bi lahko mel kakšno cbf 250 ali ybr 250 ter podobno...tak da tukaj te res ne razumem :?... pa kaj ti motor kupuješ za sebe al za drugega lastnika, al maš mogoče kako podjetje ki se ukvarja s preprodajo motorjev, in jih zato nočeš malo bolj izžet...hehe

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

sej je lepo povedov, da bi se normalno vozu, k bo pa potrebno bo pa motorčk dav vse konje iz sebe in pošteno potegnu :OK: jest ne vidm nč slabga v tem, tud men ni lih fora ga čist skoz nad 7k obrati vozt, čeprov se šele takrt odpre :D k ga je pa treba tišat pa...do konca an :devil: :evilgrin: :kva2:

Objavljeno

In med temi uporabniki si tudi ti?

Če nisi, se lahko kar ugasneš

konkretno z 250 nimam preveč izkušenj (kar se šraufanja tiče), 2T mašine pa poznam v nulo. takšne komentarje kot je tvoj, pišejo ljudje, ki so najbolj srečni ko se delajo pametne in ko "pikajo" druge člane, NIMAJO PA POJMA.

o mazanju 2T motorja ti lahko napišem diplomsko če hočeš. sicer smo pa o tem govorili že v eni drugi temi, ne da se mi ponovno.

PS: glede na tvoj profil boš moral še kar nekaj let počakat, prej ko boš ti meni govoril naj ugasnem .)

cmok

Objavljeno

In med temi uporabniki si tudi ti?

Če nisi, se lahko kar ugasneš

tud ti se lahko ugasneš ker nimaš tud ti nobenih izkušenj :)

lej pač prodajalec je mal nerealno napisu kok popije olja/bencina...

porabe se ne izračunava na 5k rpm...ampak v vsem delovmenm območju...se prav povprečna vožnja...in povprečna vožnja za ta motor ni 5k rpm ;) napiši realno porabo(10L benza pa 1.5L olja pa bo :) )

Objavljeno

Fantje ne se kregat.kako kdo voz je njegova stvar, če je napisal do govori iz izkušenj pol že neki more bit na tem.Čeprov men je prodajalec moje bivše RS250 reku da se je vozu pa da njemu je dobr delala , no na konc sem zvedu da jo je on sam dobu od enga kolega in ma nategnu k opico.Motor je namreč zaribov že čez dva dni :blink: Ubistvu je že bil zariban sam jst kokr sem hotu met motor tok sem se pa zajebov :)

Jebi ga unmu bom enkrat noge polomu govorim že en let in to je to:)

VAMP Jst ti za tole RS250 ponudm 2000€ ,pa še to je res max ker je tastara oblika .)

Objavljeno

konkretno z 250 nimam preveč izkušenj (kar se šraufanja tiče), 2T mašine pa poznam v nulo. takšne komentarje kot je tvoj, pišejo ljudje, ki so najbolj srečni ko se delajo pametne in ko "pikajo" druge člane, NIMAJO PA POJMA.

o mazanju 2T motorja ti lahko napišem diplomsko če hočeš. sicer smo pa o tem govorili že v eni drugi temi, ne da se mi ponovno.

PS: glede na tvoj profil boš moral še kar nekaj let počakat, prej ko boš ti meni govoril naj ugasnem .)

cmok

potem nisi med temi uporabniki

ugasneš..čakam...ugasnil?

hvala

lupčka

Objavljeno

VAMP Jst ti za tole RS250 ponudm 2000€ ,pa še to je res max ker je tastara oblika .)

Ne bo kaj za 2 jurja €. Za ta denar jo rajši še sam furam eno leto in jo pol za 2k € prodam.

Objavljeno

potem nisi med temi uporabniki

ugasneš..čakam...ugasnil?

hvala

lupčka

tvoji posti pa ful pripomorejo debati v tej temi .) sem ti že povedalm kakšni uporabniki pišejo takšne poste, in svinjajo teme .)

ugasnem, tako da se sedaj lahko hvališ, lažje spiš in se počutiš carja. frajer :trance_33_sleep:

še vedno vem o mazanju 2t mašin vse od a do ž. ( in ta princip ni pri aprilii 250 nič drugačen kot pri ostalih)

mwamwa. :grim

Objavljeno

Ne bo kaj za 2 jurja €. Za ta denar jo rajši še sam furam eno leto in jo pol za 2k € prodam.

mhm .... me zanima kir bumbar ti bo zej dal tolk, in kir bumbar ti bo dal cez eno leto 2k €. No sicer pa odločitev je tvoja..... ce realno pogledas .... kolk vec bencina bos v eni sezoni porabu , kok vec olja, kok vec servisov itd ..... se ti vseen zej splaca prodat

Kar se tice pa glede tvoje cene res vec kokr 2000evrov ni vredno kr se dobi novejse letnike (tanova oblika) k so res odlicno ohranjeni in z manj kilometri, za isto ceno ....

sam powem tko za info :)

Objavljeno

mhm .... me zanima kir bumbar ti bo zej dal tolk, in kir bumbar ti bo dal cez eno leto 2k €. No sicer pa odločitev je tvoja..... ce realno pogledas .... kolk vec bencina bos v eni sezoni porabu , kok vec olja, kok vec servisov itd ..... se ti vseen zej splaca prodat

Kar se tice pa glede tvoje cene res vec kokr 2000evrov ni vredno kr se dobi novejse letnike (tanova oblika) k so res odlicno ohranjeni in z manj kilometri, za isto ceno ....

sam powem tko za info :)

se strinjam :OK:

Objavljeno

Kupim RS250 od najboljšega ponudnika.Po možnosti naj bo nova oblika.

LP Rok

Objavljeno

Kupim RS250 od najboljšega ponudnika.Po možnosti naj bo nova oblika.

LP Rok

pa nisi bil ti tisti ki je najbolj proti rs 250 bil :? :D

Objavljeno

Hehe .

Priporočam jo nikomur motor mi je pa vseen še vedno ušeč ;)

Če bom seveda dobil kakšno lepo jo bom vzel drugače pa pač ne :)

LP Rok

Objavljeno

Hehe .

Priporočam jo nikomur motor mi je pa vseen še vedno ušeč ;)

Če bom seveda dobil kakšno lepo jo bom vzel drugače pa pač ne :)

LP Rok

ma ja sej, vsaki mesec pride ena ali dve novi na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), tak da pomoje ni panike, malo je treba bit vztrajn pa bo :D :D ... no vso srečo pri nakupu drugač :OK:

Objavljeno

Evo, moj zimski projekt je že toliko napredoval, da sem včeraj prvič zagnal mašino :grim .

Dela samo en cilinder (spodnji) zgornji nima iskre :cry: . Vžigalne tuljave so OK, glede ostalega na elektriki pa priznam - :blush: nimam pojma.

Prdno se zopet za cel popoldan zakopljem v literaturo bi rad slišal še kakšno mnenje o možnem vzroku napake.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!