_Fingi_ Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 kolk jaz vem, naj bi imele 150 orginal, te od letnika 2000 naprej, za ostale pa nevem, možno da so mele 160...ej kolk pa kaj največ leti tale rs 250, če si že sprobal mogoče??? stara česterfildka ko je mel 70 konjev (brez katalizatorja), je baje šla tudi do 220 in še malo preko, me zanima kolk pa tale s 55 konji leti... :D sej vidiš da ma auspuhe menjane, tko da je vrjetno tud ta brez katalizatorja :whistle: :whistle:
Schmid87 Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 dons sm vidu eno 250 v kranu :) srebrna (starejši model) res lepaaa :D
Urban K. Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 kolk jaz vem, naj bi imele 150 orginal, te od letnika 2000 naprej, za ostale pa nevem, možno da so mele 160...ej kolk pa kaj največ leti tale rs 250, če si že sprobal mogoče??? stara česterfildka ko je mel 70 konjev (brez katalizatorja), je baje šla tudi do 220 in še malo preko, me zanima kolk pa tale s 55 konji leti... :D Nism še nč probu končne, ker se nism sploh kam deleč vozu dons. Moja nej bi mela čez 60 kojnev ker ma gianellija.
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 sej vidiš da ma auspuhe menjane, tko da je vrjetno tud ta brez katalizatorja :whistle: :whistle: pa res ja hehe :slap: ....kaj to ma đianelije gor ne???
P182 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 @kermi1, čestitam za nakup odličnega motorja :OK:
Furioso Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 (popravljeno) kolk jaz vem, naj bi imele 150 orginal, te od letnika 2000 naprej, za ostale pa nevem, možno da so mele 160...ej kolk pa kaj največ leti tale rs 250, če si že sprobal mogoče??? stara česterfildka ko je mel 70 konjev (brez katalizatorja), je baje šla tudi do 220 in še malo preko, me zanima kolk pa tale s 55 konji leti... :D ..tudi 220 (po števcu), 52.3 KM na zadnjem kolesu (v LJ pri Koviču) - ko je imela še original izpuh Popravljeno Oktober 4, 2007. Popravil Furioso
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 ..tudi 220 (po števcu), 52.3 KM na zadnjem kolesu (v LJ pri Koviču) - ko je imela še original izpuh lepo, lepo.... :OK:....prava dvotaktna bomba je
P182 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 ..tudi 220 (po števcu), 52.3 KM na zadnjem kolesu (v LJ pri Koviču) - ko je imela še original izpuh meni je šla z gianeliji po števcu 234 :naughty:
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 meni je šla z gianeliji po števcu 234 :naughty: :eek: ...pa ni to malo prelahek bajk za take hitrosti, ki se močno približujejo oz. so morda celo višje ko od kakih 600 nakedov (fazer, hornet)
Urban K. Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 @kermi1, čestitam za nakup odličnega motorja :OK: Hvala! Mi lahko prosim poveš na koliko km je treba motor servisirat, ker moj jih ima trenutno 20000 (nazadnje je bil servisiran pri 16000 - bati, tesnila...) in če se jih na 4000 servisira, kaj mi sploh bojo, če ga dam zdaj servisirat, naredili?
P182 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Hvala!Mi lahko prosim poveš na koliko km je treba motor servisirat, ker moj jih ima trenutno 20000 (nazadnje je bil servisiran pri 16000 - bati, tesnila...) in če se jih na 4000 servisira, kaj mi sploh bojo, če ga dam zdaj servisirat, naredili? preventivna kontrola motorja in menjava olja v menjalniku
Čamac Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 :eek: ...pa ni to malo prelahek bajk za take hitrosti, ki se močno približujejo oz. so morda celo višje ko od kakih 600 nakedov (fazer, hornet) gp motorji majo tut tolko kil pa vsaj 150 konjev več
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 gp motorji majo tut tolko kil pa vsaj 150 konjev več ja samo majo čist drugo ciklistiko, kaj dosti serijskega ni tam gor...
reesko Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) :BUA: meni je šla z gianeliji po števcu 234 :naughty: sej veš :winkiss: rs125 ti je šla pa 190 :grim fantje ne se čudit. če ma človek 50kil gre vsak motor 200. (brez zamere) sam te cifre so relativne totalno. zigcu je sla tut original 180 po stevcu pa to ni cudn ce ma 20 kil z pojstlo vred . FlamE#7 Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil reesko
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 :BUA: sej veš :winkiss: rs125 ti je šla pa 190 :grim fantje ne se čudit. če ma človek 50kil gre vsak motor 200. (brez zamere) sam te cifre so relativne totalno. zigcu je sla tut original 180 po stevcu pa to ni cudn ce ma 20 kil z pojstlo vred . FlamE#7 no pri nizkih kubikažah se res mogoče malo pozna če maš par kil manj, ampak vseeno ne tako drastično, pri motorjih nad 100 konji pa 10- 15 kil gor al dol, isti kurc če maš poln kesl al pa skor prazn....mi amaterji te razlike ne občutimo, in dejansko morda gre samo za stotinke.... je pa res razlika naprimer pri apn-u, če se jaz peljem ko mam slabih 85 kil, al pa ko se je en moj sorodnik ko ma 100+ kil, tam pa ko je kaka strmina prišla je apenčič skoraj dušo spusto :D
_Fingi_ Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Družinski kolega...lovec, je mel APN-a, in je bil lih toliko težak, da je njega v klanec apn potegnu, če je imel pa še puško pa ne več :whistle: :whistle:
P182 Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 :BUA: sej veš :winkiss: rs125 ti je šla pa 190 :grim fantje ne se čudit. če ma človek 50kil gre vsak motor 200. (brez zamere) sam te cifre so relativne totalno. zigcu je sla tut original 180 po stevcu pa to ni cudn ce ma 20 kil z pojstlo vred . FlamE#7 ljubčkov mi res ni treba pošiljat, prišpari jih za svojo drago ;) ne vem kaj ti ni jasn, vedno sem napisal koliko mi je šla po števcu in ne realno, da pa števci lažejo verjetno sam dobr veš in zato mi jasn zakaj si zapel za te številke, pač tolk sem odčital na števcu in to je to B)
Kawl Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 kermi1 dej kšno slikco prpopej od tanovga zweitakterja :)
k0ci Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 kermi1 dej kšno slikco prpopej od tanovga zweitakterja :) KLIK
Mopedist Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Aprilie chesterfiled k imajo 70KM so mit, to so ugotovil že na enmu tujemu forumu, realno majo 55KM. Z original prenosi gre pa okrog 215, preračuno iz prenosov. Aja Kermi, jst ti priporočam še da na vsakih 4k kilometrov pogledaš v kakem stanju so izpušni ventili, se ti ne splača dat 212€ za 1 ventil (vseh skupej je 4), če se ti zlom zaradi nabranih saj.
norc 16 Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Aprilie chesterfiled k imajo 70KM so mit, to so ugotovil že na enmu tujemu forumu, realno majo 55KM. Z original prenosi gre pa okrog 215, preračuno iz prenosov. Aja Kermi, jst ti priporočam še da na vsakih 4k kilometrov pogledaš v kakem stanju so izpušni ventili, se ti ne splača dat 212€ za 1 ventil (vseh skupej je 4), če se ti zlom zaradi nabranih saj. od kdaj ima rs250 4 celindre. dva izpišna ventila ima
Kawl Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Na vsakem cilindru ma dva :naughty: Ponavad gresta obadva naenkrat :)
norc 16 Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Na vsakem cilindru ma dva :naughty: Ponavad gresta obadva naenkrat :) moja napaka
Gizmo_ Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 :BUA: sej veš :winkiss: rs125 ti je šla pa 190 :grim fantje ne se čudit. če ma človek 50kil gre vsak motor 200. (brez zamere) sam te cifre so relativne totalno. zigcu je sla tut original 180 po stevcu pa to ni cudn ce ma 20 kil z pojstlo vred . FlamE#7 <------ model zkwa ti skos neki smetiš pa sikaš...? vem sory tut js sm :topic:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se