Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

pač je žejna tale dečva :) na to bi mogu že vnaprej računat

Objavljeno

Če te skrbi poraba, potem brezveze da kupuješ kakršenkoli motor, kaj šele tole petardo, ki res rada pije tako bencin kot olje. Ne vem, kakšen je potem luksuz tale motociklizem, če gledaš na denar že pri bencinu haha

Objavljeno

Sej jest bi tud kupu neki taga... K so poceni, pol bencin pa olje že ni problem. Sam mene je odvrnil vse to že z rs-125 k je bla več al manj skoz pokvarjena pa nism mel nič od nje. Vozne lastnosti tudi za tako lahek motor ne vem...Zx-6r gre tud čez najkrajše ovinke precej bolje, tak da temu ne nasedam. Če dodamo še 2 cilindra- problemi X2. Sicer sem ljubitelj dvotaktnikov, zato nameravam v par letih tudi eno kupiti za poleg, pa neglede na vse hibe :worship:

Objavljeno
Sej jest bi tud kupu neki taga... K so poceni, pol bencin pa olje že ni problem. Sam mene je odvrnil vse to že z rs-125 k je bla več al manj skoz pokvarjena pa nism mel nič od nje. Vozne lastnosti tudi za tako lahek motor ne vem...Zx-6r gre tud čez najkrajše ovinke precej bolje, tak da temu ne nasedam. Če dodamo še 2 cilindra- problemi X2. Sicer sem ljubitelj dvotaktnikov, zato nameravam v par letih tudi eno kupiti za poleg, pa neglede na vse hibe :worship:

kr težko vrjamem :) ampak, je pa možno. odvisn kuko narajmaš. reesko je meu pa mitota k mu je skos jebou :)

Objavljeno

To je posledica 24kw, z 15kw kolkr jest vem so dosti bolj zanesljive, saj odpadejo zajebancije z rave-om, ki me je tudi največ zajebaval.

Objavljeno

Tukaj vem, da ste neki lastniki RS 250 spraševali za športne izpuhe... Na bolhi se prodajata Giannellija :)

Objavljeno

Zanima me, kako je z blokadami pri 55hp verziji. Vem da ima katalizatorje, samo kje se ti nahajajo-v resonančnih trebuhih ? Sej to bi jest recimo zlahka stran vzel, ker sem kar expert v odrezavanju in pole v varjenju :worship: So blokade še kakšne druge in kje so?

Objavljeno

sm skor 100% da je samo katalizator

Objavljeno
Tukaj vem, da ste neki lastniki RS 250 spraševali za športne izpuhe... Na bolhi se prodajata Giannellija :)

350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin:

prifopaj kako sliko od trenutnega stanja. ker me zanima v kakem stanju je zdaj

Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin:

post-281-1202241317_thumb.jpg

post-281-1202241367_thumb.jpg

post-281-1202241381_thumb.jpg

post-281-1202241474_thumb.jpg

post-281-1202241561.jpg

post-281-1202241588_thumb.jpg

Objavljeno
350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin:

Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin:

za 300 € jih drugače proda...

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me, kako je z blokadami pri 55hp verziji. Vem da ima katalizatorje, samo kje se ti nahajajo-v resonančnih trebuhih ? Sej to bi jest recimo zlahka stran vzel, ker sem kar expert v odrezavanju in pole v varjenju :worship: So blokade še kakšne druge in kje so?

Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty:

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Objavljeno (popravljeno)
350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin:

Preveč...meni so na avto triglavu pred leti ponujali nove, zapakirane Gianellije za takratnih 100k in še kakšno pivo zraven...

Na italijanskem eBayu so se včasih rabljeni prodajali na veliko...se splača pogledat.

P.S. Mogoče bi se splačalo poklicat v avto-triglav in se javit za odrešitelja te stare krame, ki je nihče ne rabi ;) za nizko ceno seveda...mogoče jim še kje ležijo?

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno (popravljeno)
Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty:

v resonančnih trebuhih koliko sem jaz slišal

Preveč...meni so na avto triglavu pred leti ponujali nove, zapakirane Gianellije za takratnih 100k in še kakšno pivo zraven...

Na italijanskem eBayu so se včasih rabljeni prodajali na veliko...se splača pogledat.

P.S. Mogoče bi se splačalo poklicat v avto-triglav in se javit za odrešitelja te stare krame, ki je nihče ne rabi ;) ...mogoče jim še kje leži?

ni ravno izbire niti na italijanskem, niti nemškem ebayu... kakšni novi športni izpuhi (jolly moto, arrow, giannelli) za 450+€ ali pa kakšni samo lonci ali kakšne krivine brez loncev ali pa kaj v tako slabem stanju, da nima smisla

je pa nekako nujno imet gor druge izpuhe, ker je baje vožnja veliko lepša, veliko več moči pa veliko lažji so --> BAJE

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
je pa nekako nujno imet gor druge izpuhe, ker je baje vožnja veliko lepša, veliko več moči pa veliko lažji so --> BAJE

vem, sem jo mel...so bli v planu tut gianelliji pa je prasica vsakič takoj k sm nabraw dnar za njih ribnla...tko ene 5x :whistle:

Objavljeno

Nič kaj spodbudne besede za človeka, ki kupuje rs 250 (to bi bil jaz) :trance_33_sleep:

Objavljeno
Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty:

Kein problem mann, sam da je le pločevina dost debela. Včas smo na velko švasali mf-power pa je en cajt držalo, pol so se pa hitr spet lukne nardile.

Objavljeno
350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin:

Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin:

lepo....se drzi za test drive?(ex justaboy)

Objavljeno

:slap: poanta te čebelce sploh ni v tem kolk leti :grrr ampak kak leti :kva2:

Tisti ki zna, lahko tui pri 140km/h zanesljivo doživi orgazem, ostali pa itak nabijajo v tri krasne...po ravnem postane kmalu tudi 300+km/h brezveze :doze: (čeprav v gostilni se pa fajn čuje :krneki: )

Objavljeno

danes sem dobil mail od geiwiz.de, ojnica za aprilio rs250 pride 101,67 €, naj bi bila enake kvalitete kot original, kar poceni :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

LP!

Postavil bi vprašanje... Gre se o RS 250, ki jo nameravam iti gledati in najbrž kupiti... Sedaj pa je nastal en problem... Motor je čez zimo stal, lastnik ga je zdaj zakurblal in se malo zapeljal in obrati ne padejo pod 4.000, vozi se normalno ampak ko se ustavi recimo na semaforju, mu obrati ne padejo naprimer pod 4.000... Kaj bi bilo to? Težko opišem kaj bolj natančno ker sam nisem videl, to mi je povedal po telefonu :) Pomoje je potrebno naštelati pravilno razmerje na fergazerjih ali pa morda štangas pa kolikor vem ima rs 250 levo pri tanku vijak za nastavljanje štangasa tako da je možno da je vzrok malenkosten in samo v tem? kaj bi še lahko bilo drugega?

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno (popravljeno)

No, nove informacije... Motor je čez zimo stal in normalno z zaugom vžge, obrati tudi padejo ko zapreš zaug ampak potem med vožnjo če se kje kaj ustaviš na semaforju al pa kaj kdaj pa kdaj (se pravi se to zgodi tu pa tam) obrati nočejo pasti... potem lepo spelješ s kuplongo in dela normalno naprej... vsake tolko se pač zgodi kaj takega

prosim za pomoč

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

meni je ravno tako delalo, vzroka nisem nikoli ugotovil...ko pa je to nardilo sem dal lepo v prvo pa s sklopko malo ustavil obrate, in ko so padli niso šli več gor

Objavljeno
No, nove informacije... Motor je čez zimo stal in normalno z zaugom vžge, obrati tudi padejo ko zapreš zaug ampak potem med vožnjo če se kje kaj ustaviš na semaforju al pa kaj kdaj pa kdaj (se pravi se to zgodi tu pa tam) obrati nočejo pasti... potem lepo spelješ s kuplongo in dela normalno naprej... vsake tolko se pač zgodi kaj takega

prosim za pomoč

Uplinjač uplinjač ! Men je to na zxr delalo preden sm ga uniču :whistle:

Objavljeno

razštelan uplinjač, enako mi delalo na apriliji rs 125

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!