Schmid87 Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 pač je žejna tale dečva :) na to bi mogu že vnaprej računat
Čamac Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Če te skrbi poraba, potem brezveze da kupuješ kakršenkoli motor, kaj šele tole petardo, ki res rada pije tako bencin kot olje. Ne vem, kakšen je potem luksuz tale motociklizem, če gledaš na denar že pri bencinu haha
RHonda Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Sej jest bi tud kupu neki taga... K so poceni, pol bencin pa olje že ni problem. Sam mene je odvrnil vse to že z rs-125 k je bla več al manj skoz pokvarjena pa nism mel nič od nje. Vozne lastnosti tudi za tako lahek motor ne vem...Zx-6r gre tud čez najkrajše ovinke precej bolje, tak da temu ne nasedam. Če dodamo še 2 cilindra- problemi X2. Sicer sem ljubitelj dvotaktnikov, zato nameravam v par letih tudi eno kupiti za poleg, pa neglede na vse hibe :worship:
Schmid87 Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Sej jest bi tud kupu neki taga... K so poceni, pol bencin pa olje že ni problem. Sam mene je odvrnil vse to že z rs-125 k je bla več al manj skoz pokvarjena pa nism mel nič od nje. Vozne lastnosti tudi za tako lahek motor ne vem...Zx-6r gre tud čez najkrajše ovinke precej bolje, tak da temu ne nasedam. Če dodamo še 2 cilindra- problemi X2. Sicer sem ljubitelj dvotaktnikov, zato nameravam v par letih tudi eno kupiti za poleg, pa neglede na vse hibe :worship: kr težko vrjamem :) ampak, je pa možno. odvisn kuko narajmaš. reesko je meu pa mitota k mu je skos jebou :)
RHonda Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 To je posledica 24kw, z 15kw kolkr jest vem so dosti bolj zanesljive, saj odpadejo zajebancije z rave-om, ki me je tudi največ zajebaval.
Čamac Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Tukaj vem, da ste neki lastniki RS 250 spraševali za športne izpuhe... Na bolhi se prodajata Giannellija :)
RHonda Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Zanima me, kako je z blokadami pri 55hp verziji. Vem da ima katalizatorje, samo kje se ti nahajajo-v resonančnih trebuhih ? Sej to bi jest recimo zlahka stran vzel, ker sem kar expert v odrezavanju in pole v varjenju :worship: So blokade še kakšne druge in kje so?
JMatic Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 sm skor 100% da je samo katalizator
Sam dePihlja Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Tukaj vem, da ste neki lastniki RS 250 spraševali za športne izpuhe... Na bolhi se prodajata Giannellija :) 350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin: prifopaj kako sliko od trenutnega stanja. ker me zanima v kakem stanju je zdaj Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin:
Čamac Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin: Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin: za 300 € jih drugače proda...
Sam dePihlja Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) Zanima me, kako je z blokadami pri 55hp verziji. Vem da ima katalizatorje, samo kje se ti nahajajo-v resonančnih trebuhih ? Sej to bi jest recimo zlahka stran vzel, ker sem kar expert v odrezavanju in pole v varjenju :worship: So blokade še kakšne druge in kje so? Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty: Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil Sam dePihlja
MarduK Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) 350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin: Preveč...meni so na avto triglavu pred leti ponujali nove, zapakirane Gianellije za takratnih 100k in še kakšno pivo zraven... Na italijanskem eBayu so se včasih rabljeni prodajali na veliko...se splača pogledat. P.S. Mogoče bi se splačalo poklicat v avto-triglav in se javit za odrešitelja te stare krame, ki je nihče ne rabi ;) za nizko ceno seveda...mogoče jim še kje ležijo? Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil MarduK
Čamac Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty: v resonančnih trebuhih koliko sem jaz slišal Preveč...meni so na avto triglavu pred leti ponujali nove, zapakirane Gianellije za takratnih 100k in še kakšno pivo zraven... Na italijanskem eBayu so se včasih rabljeni prodajali na veliko...se splača pogledat. P.S. Mogoče bi se splačalo poklicat v avto-triglav in se javit za odrešitelja te stare krame, ki je nihče ne rabi ;) ...mogoče jim še kje leži? ni ravno izbire niti na italijanskem, niti nemškem ebayu... kakšni novi športni izpuhi (jolly moto, arrow, giannelli) za 450+€ ali pa kakšni samo lonci ali kakšne krivine brez loncev ali pa kaj v tako slabem stanju, da nima smisla je pa nekako nujno imet gor druge izpuhe, ker je baje vožnja veliko lepša, veliko več moči pa veliko lažji so --> BAJE Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil Čamac
MarduK Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 je pa nekako nujno imet gor druge izpuhe, ker je baje vožnja veliko lepša, veliko več moči pa veliko lažji so --> BAJE vem, sem jo mel...so bli v planu tut gianelliji pa je prasica vsakič takoj k sm nabraw dnar za njih ribnla...tko ene 5x :whistle:
Čamac Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Nič kaj spodbudne besede za človeka, ki kupuje rs 250 (to bi bil jaz) :trance_33_sleep:
RHonda Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Če ti uspe zvedet, kje so katalizatorji, lahko dobiš najprej moje auspuhe, da malo potreniraš :naughty: Kein problem mann, sam da je le pločevina dost debela. Včas smo na velko švasali mf-power pa je en cajt držalo, pol so se pa hitr spet lukne nardile.
norc 16 Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 camac http://www.avto .net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1871634
Aless Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 350€ :wacko: , pomoje bom samo dušilce menjal za kake lažje, pa katalizatorje vun :evilgrin: Tu je nekaj slikic, kako je potekala generalka :naughty: ,na zadnji sliki pa krstno paljenje s sposojenimi auspuhi :evilgrin: lepo....se drzi za test drive?(ex justaboy)
Sam dePihlja Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 :slap: poanta te čebelce sploh ni v tem kolk leti :grrr ampak kak leti :kva2: Tisti ki zna, lahko tui pri 140km/h zanesljivo doživi orgazem, ostali pa itak nabijajo v tri krasne...po ravnem postane kmalu tudi 300+km/h brezveze :doze: (čeprav v gostilni se pa fajn čuje :krneki: )
k0ci Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 danes sem dobil mail od geiwiz.de, ojnica za aprilio rs250 pride 101,67 €, naj bi bila enake kvalitete kot original, kar poceni :D
Čamac Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 (popravljeno) LP! Postavil bi vprašanje... Gre se o RS 250, ki jo nameravam iti gledati in najbrž kupiti... Sedaj pa je nastal en problem... Motor je čez zimo stal, lastnik ga je zdaj zakurblal in se malo zapeljal in obrati ne padejo pod 4.000, vozi se normalno ampak ko se ustavi recimo na semaforju, mu obrati ne padejo naprimer pod 4.000... Kaj bi bilo to? Težko opišem kaj bolj natančno ker sam nisem videl, to mi je povedal po telefonu :) Pomoje je potrebno naštelati pravilno razmerje na fergazerjih ali pa morda štangas pa kolikor vem ima rs 250 levo pri tanku vijak za nastavljanje štangasa tako da je možno da je vzrok malenkosten in samo v tem? kaj bi še lahko bilo drugega? Popravljeno April 4, 2008. Popravil Čamac
Čamac Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 (popravljeno) No, nove informacije... Motor je čez zimo stal in normalno z zaugom vžge, obrati tudi padejo ko zapreš zaug ampak potem med vožnjo če se kje kaj ustaviš na semaforju al pa kaj kdaj pa kdaj (se pravi se to zgodi tu pa tam) obrati nočejo pasti... potem lepo spelješ s kuplongo in dela normalno naprej... vsake tolko se pač zgodi kaj takega prosim za pomoč Popravljeno April 4, 2008. Popravil Čamac
k0ci Objavljeno April 4, 2008 Opozori Objavljeno April 4, 2008 meni je ravno tako delalo, vzroka nisem nikoli ugotovil...ko pa je to nardilo sem dal lepo v prvo pa s sklopko malo ustavil obrate, in ko so padli niso šli več gor
RHonda Objavljeno April 5, 2008 Opozori Objavljeno April 5, 2008 No, nove informacije... Motor je čez zimo stal in normalno z zaugom vžge, obrati tudi padejo ko zapreš zaug ampak potem med vožnjo če se kje kaj ustaviš na semaforju al pa kaj kdaj pa kdaj (se pravi se to zgodi tu pa tam) obrati nočejo pasti... potem lepo spelješ s kuplongo in dela normalno naprej... vsake tolko se pač zgodi kaj takega prosim za pomoč Uplinjač uplinjač ! Men je to na zxr delalo preden sm ga uniču :whistle:
BikeRBoY Objavljeno April 5, 2008 Opozori Objavljeno April 5, 2008 razštelan uplinjač, enako mi delalo na apriliji rs 125
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se