Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

tut ce hocs gor kufre montirat si si kupu napacn motor :D

Objavljeno

:grim

Pa tudi, če bi rad potoval z njim je to napačen motor :D Drugače pa bi mogla gor it vsaka tank torba, če je tank kovinski magnetna, čene pa una na trakove :)

Objavljeno

Pa fantje ne se hecat. To je električni-potovalnik :kva1: :yea1: :yea1:

Objavljeno
Lep pozdrav vsem

Pravkar sm kupu Aprilijo rs 250 pa me zanima, če se da montirat zaganjač, če je morda kaj puščeno za montirat. In če je, kje se da kupit zaganjač.

A se da tud montirat tudi kakšno potovalno torbo, kovček, npr na rezervoar?

lp

Ojejej to pa res ni motor za ture delat, dajat gor torbe in el. štarter... Daj pokaži fotke, da vidimo, katero si kupil :) drugače pa srečno vožnjo in veliko zabavnih kilometrov!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A je kaksna 250ka, ki se na netu prodaja slucajno solidno spedenana? :whistle: Kolk sploh cenovno pride generalna, if anyone knows maybe.....ker, glede na prebrano temo v vsem tem casu, je treba najprej generalno narest....pol pa upat na najbolse :naughty: Hvala.

LP!

Objavljeno

Škoda denarja, zelo drago vzdrževanje pa premalo gre glede na stroške.

Objavljeno
Ojejej to pa res ni motor za ture delat, dajat gor torbe in el. štarter... Daj pokaži fotke, da vidimo, katero si kupil :) drugače pa srečno vožnjo in veliko zabavnih kilometrov!

Kaj a nimajo te aprilie štarterja? Kurbl al kaj :o :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
A je kaksna 250ka, ki se na netu prodaja slucajno solidno spedenana? :whistle: Kolk sploh cenovno pride generalna, if anyone knows maybe.....ker, glede na prebrano temo v vsem tem casu, je treba najprej generalno narest....pol pa upat na najbolse :naughty: Hvala.

LP!

kolega prodaja rs 250 harada replica, letnik 2004, zadnja prodana rs 250 v sloveniiji, kot nova, prevoženih le 6000 km...drugače ma nick na motosvetu Čamac pa ga lahko kontaktiraš, samo trenutno je na morju, naslednji tedn bo doma pa se zmenita...

Kaj a nimajo te aprilie štarterja? Kurbl al kaj :o :unsure:

tako je, ko kaki kroser hehe

Popravljeno . Popravil chunga
Objavljeno

Tank je plastičen, tako da so potrebi trakovi za tank torbo. glede fure je pa fajn ker ma 2 cilindra in se lahko vendo z enim dam prpreleš :P :P :P

:grim

Pa tudi, če bi rad potoval z njim je to napačen motor :D Drugače pa bi mogla gor it vsaka tank torba, če je tank kovinski magnetna, čene pa una na trakove :)

Objavljeno
A je kaksna 250ka, ki se na netu prodaja slucajno solidno spedenana? :whistle: Kolk sploh cenovno pride generalna, if anyone knows maybe.....ker, glede na prebrano temo v vsem tem casu, je treba najprej generalno narest....pol pa upat na najbolse :naughty: Hvala.

LP!

Ti jaz mojo prodam, super ohranjena, gianelli izpuh, 70 konjev!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem!

Sem nov na forumu in novopečeni lastnik Aprilie rs 250. Z motorjem sem zelo zadovoljen (pospeški, handling), nasplošno je to eden mojih najljubših modelov. Včeraj pa je prišlo do manjšega problema. Motor normalno vžgem in ogrejem do približno 55°C (na mestu) ter grem na vožnjo. Po nekaj minutah mi začne ob dodajanju plina (predvsem v nižjih obratih) pokati iz izpuha ter slabo vleči :headbang: . Tudi v prostem teku komajda teče (kljub do konca nastavljenem minimumu) in na ravnini spelje z veliko muke (le ob polnem plinu). Ko dodam plin ga najprej malo zaduši, potem pa poči iz izpuha. Nad 8000 vrtljajev pa enako potegne kot prej. Skrbi me,ali je to lahko velika okvara ali so morda krive le vžigalne svečke. A je imel kdo od lastnikov že kdaj podobne probleme in kaj je bil vzrok? Prosim za kakšen pameten nasvet in upam da ni kaj hujšega :( .

Objavljeno

Jaz imam podoben primer. Ko se peljem nekaj časa z obrati tam do 4000 rpm, mi motor pri pospeševanju trokira in če ga hočem spravit čez tiste obrate kjer trokira (od 4000 - 7000 rpm) moram prestavit v drugo prestavo. Potem še malo potorkira in pokadi, potem pa trga... Jaz ne vem a je to z mojo kaj narobe ali je to samo zato, ker je pač dvo-takten in se tako odvečni plini naberejo v krivini, zaradi katerih se motor zaduši. Drugače je pa odličen motor s super voznimi lastnostmi in žal preveliko porabo bencina!

Objavljeno
Jaz imam podoben primer. Ko se peljem nekaj časa z obrati tam do 4000 rpm, mi motor pri pospeševanju trokira in če ga hočem spravit čez tiste obrate kjer trokira (od 4000 - 7000 rpm) moram prestavit v drugo prestavo. Potem še malo potorkira in pokadi, potem pa trga... Jaz ne vem a je to z mojo kaj narobe ali je to samo zato, ker je pač dvo-takten in se tako odvečni plini naberejo v krivini, zaradi katerih se motor zaduši. Drugače je pa odličen motor s super voznimi lastnostmi in žal preveliko porabo bencina!

Ali ti pri tem tudi kaj poka iz izpuha? Ker jaz imam na momente občutek, kot da bi tekla le na en valj.

Drugače je res super motor. Jaz ga vozim predvsem ljubiteljsko :wub: in ga ne priganjam pogosto. Ampak pospeški od 8000 vrtljajev naprej so res brutalni za takšno prostornino B) .

Objavljeno

Poka mi ne, ampak trokira zelo naglas pa da ti tak občutek kot, da se mašina vrti v prazno, pelje pa ne nikamor!

Objavljeno

zdi se kot da ga zalije, če se penzionersko vozi. Pogost simptom navitih cvajtaktarjev.

Ali pa kakšna sesalna membrana ne tesni dobro?

Objavljeno (popravljeno)

Očisti izpušne ventile, predno ti jih vrže iz kanalov, ker v tem primeru je lahko škoda ogromna. Verjetno si ne želita - (obadva) da bi ti bat zagrabil ventil in bi vse skupaj zaružilo! Problem je verjetno v tem ker se ta ventil (dva na vsakem cilindru) ne odpirata več tekoče in zaradi tega tudi trokira in ne izgoreva mešanica tako kot je treba in posledično tudi poka!

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
Očisti izpušne ventile, predno ti jih vrže iz kanalov, ker v tem primeru je lahko škoda ogromna. Verjetno si ne želita - (obadva) da bi ti bat zagrabil ventil in bi vse skupaj zaružilo! Problem je verjetno v tem ker se ta ventil (dva na vsakem cilindru) ne odpirata več tekoče in zaradi tega tudi trokira in ne izgoreva mešanica tako kot je treba in posledično tudi poka!

LP

Če se ti da se malo razpiši kako to narediš in kaj vse je treba podrt, pa še kakšne slike nalimi če maš!

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)

Poglej si produkt 12 in 13 - na te ventile se ponavadi zapečejo gor saje in ker potem nimajo več pravilne oblike lahko začne vse skupaj trokirat. Je pa potrebno očistit še kanal po katerem teče ta ventil. Očisti pa čimprej, ker te ventili stanejo celo premoženje :) To naj bi se drugače počelo na 2000km, če hočeš da motor deluje brezhibno in brezkrbno- večina 250-etic tudi ponavadi zaradi teh venitlov zariba.

table_41-63.jpg

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Se pravi, da je velika verjetnost, da so izpušni ventili zapacani. A se mogoče dobi kakšno specialno sredstvo za čiščenje tovrstnih usedlin?

Ali je potrebno ventile po čiščenju tudi kaj mazati?

Objavljeno (popravljeno)
Se pravi, da je velika verjetnost, da so izpušni ventili zapacani. A se mogoče dobi kakšno specialno sredstvo za čiščenje tovrstnih usedlin?

Ali je potrebno ventile po čiščenju tudi kaj mazati?

Mislim, da bi bili bencin in čopič dovolj dobri, drugače pa obstaja sprej Kent, ki je namenjen za čiščenje uplinjačev, in ta bi sigurno očistil vso umazanijo. A de se lotiš tega je potrebno odstranit krivine od izpuha?

LP!

Popravljeno . Popravil Kermi1
Objavljeno (popravljeno)

Tu je nekaj zanimivih posnetkov o čiščenju izpušnih ventilov.

www.youtube.com/watch?v=JBkUw24b9J0

www.youtube.com/watch?v=xFj-AUEJhAQ&feature=related

www.youtube.com/watch?v=KCd917EDVdA&feature=related

Popravljeno . Popravil quadrifoglio
Objavljeno (popravljeno)

Prvo kot prvo menjaj svečke, da vidiš če bo problem rešen. Kot drugo, obvezno poglej ventile, ker meni, ko je začelo na Mobikrogu trokirat, polomil en izpušni ventil (ni padu v cilinder, samo skoz je bil zaprt) in posledično en cilinder slabše vleku in potem svečke skurl. Aja ko jih montiraš nazaj jih nastavi, ko ne boš imel izpuhov gor.

Popravljeno . Popravil Mopedist
Objavljeno (popravljeno)
Očisti izpušne ventile, predno ti jih vrže iz kanalov, ker v tem primeru je lahko škoda ogromna. Verjetno si ne želita - (obadva) da bi ti bat zagrabil ventil in bi vse skupaj zaružilo! Problem je verjetno v tem ker se ta ventil (dva na vsakem cilindru) ne odpirata več tekoče in zaradi tega tudi trokira in ne izgoreva mešanica tako kot je treba in posledično tudi poka!

LP

Jap, bo držalo, meni je enkrat usekala zaradi tega. Pa da ne bo kdo mislil, da bo to opral s čopičem in bencinom. Razdret, vodobrusni šmirgl v roke pa goni, miško...za finiš jih lahko še spoliraš, da lepše tečejo, spereš z bencinom, namažeš s zweitakt oljem in zmontiraš nazaj.

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno (popravljeno)

jest bi rajš z medeninasto dratperšno, pa namazal z bakreno mastjo, dosti bolj obstojna.

Popravljeno . Popravil simonsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!