MarduK Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 jest bi rajš z medeninasto dratperšno, pa namazal z bakreno mastjo, dosti bolj obstojna. Eh kaj pa vem, dratperšna zna pustit raze na ventilu kar tut ni glih najboljš. Mast bo pa itak zmetalo ven v avspuh, olje vsaj zgori.
Kawl Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 jest bi rajš z medeninasto dratperšno, pa namazal z bakreno mastjo, dosti bolj obstojna. Mast naj ne bo obstojna saj se bodo v tem primeru saje hitreje zapekle na ventile. Najbolje je tako kot je napisal marduK, na koncu pa jih namaži samo z finim oljem tako da vidiš če delujejo kot morajo. LP
simonsi Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Eh kaj pa vem, dratperšna zna pustit raze na ventilu kar tut ni glih najboljš. Mast bo pa itak zmetalo ven v avspuh, olje vsaj zgori. medeninasto se uporablja še celo za poliranje, tako da ne more pustit kakih raz. V bistvu karkoli namažeš na ventil bo zgorelo, itak ga pa maže olje od mešanice.
quadrifoglio Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 A ima mogoče kdo tukaj kakšen komplet rabljenih izpušnih ventilov? Pri enem izmed ventilov na zgornjem valju je rob, ki nasede na glavo (tam kjer so vijaki) polomljen :o in ventil drži na svojem mestu le še majhen košček tega roba , ki se (na mojo srečo) še ni odlomil. To sem opazil, ko sem se lotil čiščenja ventilov. Ventile sem sicer očistil in zmontiral vse nazaj, vendar se niti slučajno ne mislim voziti z ventilom v takšnem stanju, ker če se rob odlomi do konca lahko pade ventil v valj in se posledično udari z batom :headbang: , to pa si najmanj želim. Motor sem vžgal le za nekaj trenutkov in glej ga zlomka, deluje občutno bolje :angry: , vendar pa dokler ne dobim drugega ventila ne bo z vožnjo nič. Če ima kdo kakšen ventil ali pa če ve za kakšnega naj pove, bom zelo hvaležen.
Kawl Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Eno opcijo imaš tu http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...p?idCategory=53 druga opcija je ebay - vendar kot sem malo na hitro pogledal, trenutno ni nobenih naprodaj. tretja opcija je pokliči na avtotriglav in vprašaj za ceno. Good luck! LP Rok
MarduK Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Cena 219€ za komad. Kolk??? Jaz sem dobil komplet za 1 cilinder za 35000 bivših SIT takrat. Je pa res, da je bilo to ene 5 let nazaj. Qrc, inflacija pa to :)
quadrifoglio Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Cena 219€ za komad. AAAAAAAAA! Pa to stane celo premoženje! Točno toliko stane komplet polini kit 70 ccm za rs 50. Bom pa vseeno šel pogledat v italijo, če je mogoče tam kaj cenejše. Je pa res, da je to neprimerno manjši strošek kot pa da se ventil do konca odlomi in pade v valj.
Mopedist Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Lej tle maš enga iz nemčije k je mal cenej, sam mislm da je brez davka. http://www.fischer-kfz.com/250er/auslassschieber_en.php In še eno iz italije http://www.solo2tempi.it/eshop/Parti%20mot...ole/valvole.htm Jst sm bil še nov takrat glede delov pa sm kr pr avtotriglavu vzel. Glede na cene v tujini nikoli več.
Kawl Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Sam sem dele za rsv mille kupoval v italiji. Cene so bile na cent iste, tako da v aC-ju nimajo navitih cen. Je pa res da je bila dobava v italiji 2 tedna hitrejša.
Mopedist Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 Za mille ne vem, sam kokr gledam za 250-ko je pr ns dražje.
quadrifoglio Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 No, včeraj sem bolj za hec kot zares vprašal še na avtotriglav in dobim danes mail. Cena pa je 350,00€ + DDV :blink: , rok dobave pa je 14 dni. Verjetno se bom odločil kar za italjansko ali pa nemško opcijo, ker se ne izplača niti pomisliti, da bi ga tu naročil. Zraven pa lahko še vzmem nove vijake in tesnila.
Mopedist Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA na kubik. To niso normalni, to lahko pa kjerkol na svetu dobiš ceneje s poštnino vred in to čez teden dni.
Urban K. Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 Živjo! Prejle sem se lotil čiščenja izpušnih ventilov in že pri prvem (spodnjem) cilindru je prišlo do težave. Ko sem odstranil spodnjo plošččico sem med mastjo, ki je kakpljal ven, odkril en feder in košček želelza (na sliki). Če kdo ve od kje je ta feder naj mi prosim pomaga in kje sploh je ta izpušni ventil, ali je tukaj ali v luknji med izpuhom in cilindrom? LP!
Kawl Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 Predvsem zanimiv za tiste ki kupujete http://www.apriliaforum.com/forums/showthr...highlight=valve Poglej si kos 17 in 18. Kos 17 je feder Zlomljen delček je stranski koškek 18-tke.
Kawl Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 izpušna ventila sta tukaj - vidiš jih iz tlorisa in sicer kot dva krogca. Tukaj je še stran v kateri je opisano kako nastaviti ventile. http://www.rgv250.co.uk/powervalve.htm
quadrifoglio Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Živjo!Prejle sem se lotil čiščenja izpušnih ventilov in že pri prvem (spodnjem) cilindru je prišlo do težave. Ko sem odstranil spodnjo plošččico sem med mastjo, ki je kakpljal ven, odkril en feder in košček želelza (na sliki). Če kdo ve od kje je ta feder naj mi prosim pomaga in kje sploh je ta izpušni ventil, ali je tukaj ali v luknji med izpuhom in cilindrom? LP! Če hočeš piti do ventilov, glej sliko, ki jo je pripel kawl. Najprej odvij vijak 2 in snemi "jermenico" 2 (na kateri so zajle). Potem vse skupaj snameš(skupaj z vzmetjo5 in kos 8 ). Zatem odvij vijak 7 (zato da lahko snameš ven gred 19) in majhen vijak 21 (imbus), ki se nahaja v koščku 20. Počasi potegneš ven gred 19 in snameš kos 20. Potem pa moraš odviti vijake 14 (eden je zgoraj, ki drži ploščico18 in vzmeti 17), še dva vijaka držita ventile v levem in desnem kotu (navadni križni vijaki). Ko je vse odvito primi os 16 in oba ventila počasi izvleci. Potem jih pa razstaviš kot je vidno na sliki. Ploščico 18 moraš kupiti novo ker ti ne drži več ventilov na svojem mestu (se prosto gibajo), zato trokiranje in izguba moči motorja.
quadrifoglio Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 No, danes sem bil v Trstu na Aprilia servisu Baroncelli in sem naročil nov izpušni ventil :naughty: . Cena novega je 214 euro, kar je cca 150 manj kot pri nas, dobim ga pa v četrtek. Za še boljše delovanje moje trmaste zverinice pa sem nabavil še svečke NGK BR9ECMVX z platinasto elektrodo. Upam, da bo potem nekaj časa mir z raznimi okvarami in stroški :grrr :grrr .
MihaJ Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Prav res vam zavidam tele RS 250ke. Zadnje prave GP replike so bile to. Pazite na njih!
jhribar1 Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 če primerjamo dirkalno yamaho tz 250 pa aprilio rs 250 ( tisto z 70 konji) koliko bi aprilija zaostala?
Mopedist Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Dost. Že letnik 90 Yamahe so mele okoli 80 km, iz aprilie je pa skoraj nemogoče dobiti tok (mogoče če bi imel zelooo velik budget). Aja, da aprilia nima 70 konjev, je bilo že ugotovljeno. Vse serijske RS-ke majo 55 konjev, ker je motor iz Suzukija RGV in noben ni imel več kot 55 konjev.
Mopedist Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Že za 70 konjev bi mogu vložit 300-500€ za glave, 500-900 za izpuh, 400 za elektroniko, ~500 za boljše ventile, 50-120 za lamele, obdelat blok in še ostale malenkosti + to da je treba vse ponovno nastavit, da bo delalo tako kot je treba.
Dolenc™ Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Koker je meni znano so stare imele 70, nove (bolj ovalne) pa 55.
Mopedist Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Žal imajo vse 55 na kolesu, vsaj tko so na rgv250 forumu ugotovil vsi k so kupl Chesterfield-ko. Govoril se pa je ja, da majo stare kao 70, sm tut sam hotu kupt ta star model brez katalizatorja, pa je bil malo predrag glede na to, da ni imel nobenega računa od servisov, tako da sem nabavil eno k je mela katalizator kot original seveda so bli nato dani gianelliji gor. Aja stara in nova imata vse komponente na mašini iste s cilindri in elektroniko vred, tko da je zelo malo verjetno, da bi lahko bila taka razlika v moči.
BokoNm Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 To je bla ta razlika, katalizator. Stara je dosegla 70 na gredi, nova pa 55, če si pobrsl kstslizstor vn, je blo ps tm tm :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se