quadrifoglio Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 Od danes naprej je moja Bella spet v pogonu. Dobil sem nov ventil in ga zmontiral. Zdaj spet dela tako kot mora :beer2: . Na sliki so vidne poškodbe roba ventila. Nevem pa zaradi česa pride do takšne poškodbe, ker ventila sta bila oba na svojih mestih in tesno privijačena. Tu je še slika novega ventila:
Kawl Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 Od danes naprej je moja Bella spet v pogonu. Dobil sem nov ventil in ga zmontiral. Zdaj spet dela tako kot mora :beer2: .Na sliki so vidne poškodbe roba ventila. Nevem pa zaradi česa pride do takšne poškodbe, ker ventila sta bila oba na svojih mestih in tesno privijačena. Tu je še slika novega ventila: Če ti še kej nov delal ti kr praš :) sem mel ta motor razdrt u prafaktorje... LP rok
quadrifoglio Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Če ti še kej nov delal ti kr praš :) sem mel ta motor razdrt u prafaktorje... LP rok Ja, če bo še kaj trokiralo bom vprašal. Vseeno pa upam, da ne bo preveč takšnih in drugačnih napak, le redni servisi...
Mopedist Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Lahko da nisi mel pravilno nastavljeno odpiranje ventilov zaradi česar ti je začelo natezno obremenjevat ventil na področju, kjer so bli vijaki in so se začele pojavljati razpoke, ki so se nato širle naprej ob robu.
quadrifoglio Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Lahko da nisi mel pravilno nastavljeno odpiranje ventilov zaradi česar ti je začelo natezno obremenjevat ventil na področju, kjer so bli vijaki in so se začele pojavljati razpoke, ki so se nato širle naprej ob robu. Tudi jaz sem razmišljal v tej smeri, vendar potem bi morala biti načeta oba ventila :hmm: . Po menjavi ventila in čiščenju preostalih sem jih ponovno nastavil tako, kot je opisano na strani http://www.rgv250.co.uk/powervalve.htm. Mislim, da naslednjih 2000 km ne bo kakšnih težav. Sedaj motor neprimerno bolj gladko teče in vžge vedno s prve, tudi pokanje iz izpuhov je izginilo. Sem pa opazil, da so bili kabli, ki gredo na vžigalne tuljave (tanjši kabli) slabo pričvrščeni, pri eni se je na spoju tudi iskrilo. Tudi to bi lahko bil vzrok za nedelovanje oz. pokanje iz valja zaradi slabega stika. Vglavnem vse te male napake so odpravljene in bom videl kako bo delovala vnaprej B) .
Brejker Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Živjo fantje O:-) Mene pa zanima en podatek. -Koliko vam RSke pokurjo bencina? Na koliko časa se morate ustavljati na pumpi? Da nebom dal 2K evrou za motor pol pa šeenkrat tok za bencin, potem si raje 125kupim... :? Hvala za informacije
simonsi Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 rs250 je nekje pod spodnjim delom na lestvici ekonomičnih motorjev.
Dolenc™ Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Nekje rs125 X 2 = rs 250, isto za olje :)
quadrifoglio Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Živjo fantje O:-) Mene pa zanima en podatek. -Koliko vam RSke pokurjo bencina? Na koliko časa se morate ustavljati na pumpi? Da nebom dal 2K evrou za motor pol pa šeenkrat tok za bencin, potem si raje 125kupim... :? Hvala za informacije Ja je rahlo odvisno od stila vožnje. Če voziš bolj umirjeno (kar močno dvomim, da boš z rs 250) je poraba cca. 7 - 8 litrov na 100km. Če pa zelo pogosti obiščeš 12.000 rpm, potem pa znaša tudi 11 - 12 litrov :whistle: . Moraš vzeti v zakup, da je motor dvotakten in V2.
Brejker Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Ob dobljenih informacijah (za katere se zelo zahvaljujem) imam drugačno uprašanje: Koliko kilometrov z enim tankom_kok litrski je tank? In koliko olja na tank? HVALA
Dolenc™ Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Ja preberi tole temo pa boš dobil občutek kako je z vzdrževanjem tega motorja. Je med dražjimi za vzdrževat, sam je nekaj posebnega ker je eden zadnjih napaljenih 250cc 2t raket, če ga boš imel za vožnjo po pisti se splača, kot prevozno sredstvo pa po moje ne.
SuiGeneris636 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Živjo fantje O:-) Mene pa zanima en podatek. -Koliko vam RSke pokurjo bencina? Na koliko časa se morate ustavljati na pumpi? Da nebom dal 2K evrou za motor pol pa šeenkrat tok za bencin, potem si raje 125kupim... :? Hvala za informacije orginal verzija, se pravi orginal auspuhi z katalizatorjem pije okol 11litrov, spedenana verzija, s kakimi gianelliji in naštelanimi dizami pa zna ob priganjanju tud do kakih 15-16 litrov...sicer pa za podrobnejše informacije lahko kontaktiraš Čamac-a je imel obe verziji doma ti lahko pove s prve roke kolk kera pije...za moje pojme motor ni vredn takih stroškov glede na to kolk da od sebe, sicer za 250 ccm gre res konkretno, ampak ko si enkrat na 600SS navajen, ti je vožnja z rs 250 dolgočasna, sploh da se malo bolj odprti ovinki začnejo in ravnine 250 več ne more sledit 600ss, tak da ti priporočam da daš raje malo več pa kupiš 600ss in boš mel zaloge moči vsaj za eni 2 leti dovolj...
Brejker Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Ja preberi tole temo pa boš dobil občutek kako je z vzdrževanjem tega motorja. Je med dražjimi za vzdrževat, sam je nekaj posebnega ker je eden zadnjih napaljenih 250cc 2t raket, če ga boš imel za vožnjo po pisti se splača, kot prevozno sredstvo pa po moje ne. Športnik za do štacune? Nebi hvala... Razumem stil vožnje in kaj zahteva (teorija) motor od voznika :rolleyes: Pista je bila zmeram v planu :yea1: sam se bom vseeno odločil za 125 pa da jo bom imel kakšne dve sezone_bomo vidl kko bo potem_Športnik bo ziher :blush:
quadrifoglio Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 To, da RS250 ni primerna za vsakodnevno prevozno sredstvo je dejstvo. Kakorkoli gledaš zaradi porabe, dragega vzdrževanja in to da ga v mestni gneči lahko hitro pregreješ .) ...Je pa užitek za peljat, ker je lahka, ima odlične zavore in pri 8000 rpm kar konkretno rukne. Za pisto je odlična. Poraba je resda velika za takšno prostornino motorja, je pač dvotaktna in bo počasi postala redkost (saj izdelujejo zdaj že 50 ccm štiritaktne motorje) in ravno v tem je drugačna od drugih. Ni najhitrejša, nima najboljšega pospeška, jo je pa užitek voziti in ima dušo :wub: .
Dolenc™ Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Lej tko je, dejstvo je da boš imel 2t mašino samo enkrat pa nej bo to 125 ali 250, potem boš prešaltu na kaj večjega. Tko da če imaš denar za vzdrževanje si privošči 250cc, ker drugače ne boš nikol tega izkusu :) To probam dopovedat ludem, ki kopujejo 4t 125ke, če lahko nej grejo v to, ker ma 2t neke čare, ki jih pač ne poznaš če nikol nimaš motorja, pa še korist da se mal šravfat naučiš, bolš na motorju za 1000eur koker pa na takmu za 6k (recimo no :D)
Brejker Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 RS250 bom zihr kupu... Zato ker ni nobenga športnika več 250kubičnega (starejši letniki)_Še prej bom pa spomlad kupu 125! pol pa naprej na 250, pol pa na 400... in šele potem na 600SS :evilgrin: Hočm izžet use kar ponujajo na trgu :whistle: vem, da ko 1x voziš (ali lastiš) 600 kubično mašinco negreš na manjšo kubaturo :unsure: Šraufu bom pa 100% hehe. Tega Tomosa sm se naveliču :headbang: 4leta ga morm skoos neki gor pa dol_Sam, da bi mel drug motor bi bil srečen ker bi šraufu nekaj drugega :yea1: se prav 125sport (hondo NSR) pravjo, da ni preveč zahtevna za vzrževanje...ni napilna kej preveč kakor Italjani_pa tud mal je bl zadržan motor(sport turing) RS125 je pa čista sportaška...se ga bom rajš mal gonu ene 2sezone(vsaj) na NSRki pa si umes dnar šparat za 250kubou mal novejši letnik :kva1: kwa pravte?
frk Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 RS250 bom zihr kupu... Zato ker ni nobenga športnika več 250kubičnega (starejši letniki)_Še prej bom pa spomlad kupu 125! pol pa naprej na 250, pol pa na 400... in šele potem na 600SS :evilgrin: Hočm izžet use kar ponujajo na trgu :whistle: vem, da ko 1x voziš (ali lastiš) 600 kubično mašinco negreš na manjšo kubaturo :unsure: Šraufu bom pa 100% hehe. Tega Tomosa sm se naveliču :headbang: 4leta ga morm skoos neki gor pa dol_Sam, da bi mel drug motor bi bil srečen ker bi šraufu nekaj drugega :yea1: se prav 125sport (hondo NSR) pravjo, da ni preveč zahtevna za vzrževanje...ni napilna kej preveč kakor Italjani_pa tud mal je bl zadržan motor(sport turing) RS125 je pa čista sportaška...se ga bom rajš mal gonu ene 2sezone(vsaj) na NSRki pa si umes dnar šparat za 250kubou mal novejši letnik :kva1: kwa pravte? sanja svinja kukuruz.. boš videl ko boš ti vozil 125ccm bodo tvoji prijatelji vozli 600ccm in potem lahko ti samo pozabiš, da bi šel še na 250 in 400.. ob prvi priložnosti boš kupil 600ccm zablokiral in se s tem vozil.. govorim ti iz izkušenj :D lp
JMatic Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 res je. frk ma prou...jest sm tut hotu 125, 250, 600...ni sans :D mito, pa pol r6ka :D
Brejker Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Ja fantje zdej je to tko. Jest sm še mlad fantič in se mi nikamor ne mudi :winkiss: Če ste pa vi sedlal na večje ste si sami krivi. :headbang: Sej vas čist razumem! Zdej vozim Fazer 600 v avtošoli... in veem kwa bi delu če bi imel sam tak motor. :blink: sam NEEEE neboooom. Kukr, da bi si podalšvou orgazm :blush: vm je pomoje mal težje razumet ker ste že mim te faze. Jest pa šele vstopam v SVET motorizma in se mislim izkazat v čim bojši luči. Zase in za sceno :kva1: k to mi res vlik pomen_preveč, da bi "težkača" kupu. Raj ne razočaram sebe. Kolega ma gxa, drugi kupuje duka,....jest pa na ATXu :lol1: men se od bednosti obrača v želodcu a nekje globok v men se pa smeje k vem, da mam še tok uživanja pred seboj da bi lahko z tavelko žlico ovinke žru O:-) :OK: :OK: :OK: :grim JA MAN - RASTA FAR I :wub:
Kawl Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Ja fantje zdej je to tko. Jest sm še mlad fantič in se mi nikamor ne mudi :winkiss: Če ste pa vi sedlal na večje ste si sami krivi. :headbang: Sej vas čist razumem! Zdej vozim Fazer 600 v avtošoli... in veem kwa bi delu če bi imel sam tak motor. :blink: sam NEEEE neboooom. Kukr, da bi si podalšvou orgazm :blush: vm je pomoje mal težje razumet ker ste že mim te faze. Jest pa šele vstopam v SVET motorizma in se mislim izkazat v čim bojši luči. Zase in za sceno :kva1: k to mi res vlik pomen_preveč, da bi "težkača" kupu. Raj ne razočaram sebe. Kolega ma gxa, drugi kupuje duka,....jest pa na ATXu :lol1: men se od bednosti obrača v želodcu a nekje globok v men se pa smeje k vem, da mam še tok uživanja pred seboj da bi lahko z tavelko žlico ovinke žru O:-) :OK: :OK: :OK: :grim JA MAN - RASTA FAR I :wub: Globoko ti odsvetujem RS250 :) nočem da se še kšn kamnčan naserje s tem mopedom :)
SuiGeneris636 Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 (popravljeno) sanja svinja kukuruz.. boš videl ko boš ti vozil 125ccm bodo tvoji prijatelji vozli 600ccm in potem lahko ti samo pozabiš, da bi šel še na 250 in 400.. ob prvi priložnosti boš kupil 600ccm zablokiral in se s tem vozil.. govorim ti iz izkušenj :D lp ...in medtem ko boš zablokiran na 25 kw bojo se tvoji kolegi vozli z odprto 600ss mašino in 3 krat bolj uživali, če boš res zelo zelo vztrajen boš morda zdržal celo sezono na 25 kw...ti tud to lahko frk pove iz lastnih izkušenj haha Ja fantje zdej je to tko. Jest sm še mlad fantič in se mi nikamor ne mudi :winkiss: Če ste pa vi sedlal na večje ste si sami krivi. :headbang: Sej vas čist razumem! Zdej vozim Fazer 600 v avtošoli... in veem kwa bi delu če bi imel sam tak motor. :blink: sam NEEEE neboooom. Kukr, da bi si podalšvou orgazm :blush: vm je pomoje mal težje razumet ker ste že mim te faze. Jest pa šele vstopam v SVET motorizma in se mislim izkazat v čim bojši luči. Zase in za sceno :kva1: k to mi res vlik pomen_preveč, da bi "težkača" kupu. Raj ne razočaram sebe. Kolega ma gxa, drugi kupuje duka,....jest pa na ATXu :lol1: men se od bednosti obrača v želodcu a nekje globok v men se pa smeje k vem, da mam še tok uživanja pred seboj da bi lahko z tavelko žlico ovinke žru O:-) :OK: :OK: :OK: :grim JA MAN - RASTA FAR I :wub: mah to je brezveze, more bit najjače in to takoj, jaz sem šou iz 125 4T jajce ki je šla največ 100kmh na odprto ninjo 636, o kaki blokadi itak ni blo nikol govora, pa ni blo nobenih problemov, v eni sezoni in pol sn nardil tisoče in tisoče adrenalinskih kilometrov in ni blo nobene panike...tak da brezveze tak dolgo čakaš, kaj te veš kdaj pridke tetka s koso po tebe, treba čimprej čimveč izkoristit.... Popravljeno Oktober 29, 2008. Popravil SuiGeneris636
Brejker Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Globoko ti odsvetujem RS250 :) nočem da se še kšn kamnčan naserje s tem mopedom :) Hehe :photo: Naserje, da ga kupi al da se skanta nekam u Bistrco? :slap: Ja 250 kaj pa druzga? sej nimam druge možnosti_ali pač? Sam 125 bo za začetk čist dost. Pa sej sm povedu: Bi 600 bi,... ITQ sam ne takoj (nism softič,mam kr extremne športe) tko, da ni treba svetvt naj si več kupt k je škoda časa :zzz:
tiljo Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 brejker: če sam rad kej doma pošraufaš in ti ne bo težko si vzet čas za redno vzdrževanje?, pol ti aprilio RS250 priporočam!! poraba ob normalni uporabi okoli 7,8 litrov...
norc 16 Objavljeno November 26, 2008 Opozori Objavljeno November 26, 2008 res je. frk ma prou...jest sm tut hotu 125, 250, 600...ni sans :D mito, pa pol r6ka :D recimo meni je uspelo 50/125/400/600 samo pri 600ki pa ni bilo več sreče, na grenki način sem se od nje poslovil :(
kristof Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 lep pozdrav. imam težavo. danes se mi je iz nekega dela na aprili rs 250 močno pokadilo. del sem slikal in vas sprašujem, če kdo ve kaj je. na njem piše kokusan denki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se