Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

CDI enota?

mislm da bo... kr draga enota žal....

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno (popravljeno)

nažalost voziš aprilio, kater ma veliko pomanjkljivosti ... sploh tele 2T petarde. Spare parts so pa zmer tako dragi da se najprej kr na rit usedeš :headbang:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

Drugače pa dobiš v Trstu (trgovina Baroncelli) nove originalne dele precej ceneje kot pri nas. Mene je prišel nov izpušni

ventil za rs 250 cca 150 eur ceneje kot pri nas.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno
gre za 250ko. 25 kW pise pri 125ki.

ja a pa se da furat ta moped z izpitom za 350ccm??? ker se odločam za nakup tega motorja... lp :trance_33_sleep:

Objavljeno
ja a pa se da furat ta moped z izpitom za 350ccm??? ker se odločam za nakup tega motorja... lp :trance_33_sleep:

Kolikor jaz vem se ga lahko vozi le z neomejeno, ker kljub 25 kW še vedno presega mejo 0,16kW/kg :krneki:

Objavljeno
Kolikor jaz vem se ga lahko vozi le z neomejeno, ker kljub 25 kW še vedno presega mejo 0,16kW/kg :krneki:

hwala za podatke... bom mogu dat pač blokado notr,,, ampak sam na papirjih,haha... :whistle: :evilgrin:

Objavljeno

Lep pozdrav

Zanima me če gdo ve koliko so originalne dize v apriliji rs 250. Nekaj dni nazaj sem sčistil zračni filter, ki je bil res zelo zabit, zdaj pa motor ne gre nikamor, pol sem pa pregledal vplinjače, noter so pa dize 82 in ne vem ali je to original, ali je gdo gdaj dal majnše, to se mi zdi ful mal, saj ma vsak mal predelan 50 ccm skuter tolk dizo. Vplinjači pa so mikuni 34.

Če gdo ve, prosim za odgovor, hvala.

Objavljeno
Lep pozdrav

Zanima me če gdo ve koliko so originalne dize v apriliji rs 250. Nekaj dni nazaj sem sčistil zračni filter, ki je bil res zelo zabit, zdaj pa motor ne gre nikamor, pol sem pa pregledal vplinjače, noter so pa dize 82 in ne vem ali je to original, ali je gdo gdaj dal majnše, to se mi zdi ful mal, saj ma vsak mal predelan 50 ccm skuter tolk dizo. Vplinjači pa so mikuni 34.

Če gdo ve, prosim za odgovor, hvala.

A je motor tudi prej slabše vlekel, ali se je to pojavilo po čiščenju filtra? Pri tem motorju je potrebno čistiti tudi izpušne ventile, ker se sčasom na njih nabere zelo dosti trdih

saj in zaradi tega ne stekajo več pravilno. Se je že dogajalo da so se zaradi tega nekateri motorji pregrevali ali celo zaribali.

Kar se pa tiče uplinjača je na tej strani vse (nastavitve, čiščenje...)

Uplinjač

Objavljeno (popravljeno)

Zdej morem pa tud jst te ventile nujno spucat, že dlje časa mi jih zelo težko odpira, ampak zadnjič pa sem se mi je na zgornjem cilindru zaprl in sem se domov pripeljal sam po enem cilindru.

Popravljeno . Popravil Kermi1
Objavljeno (popravljeno)
Zdej morem pa tud jst te ventile nujno spucat, že dlje časa mi jih zelo težko odpira, ampak zadnjič pa sem se mi je na zgornjem cilindru zaprl in sem se domov pripeljal sam po enem cilindru.

Ma to moraš zelo paziti pri ventilih. Pri mojem je bil na spodnjem cilindru polomljen rob ventila in je malo manjkalo, da bi se odlomil in padel v cilinder.

Sicer pa naj bi se ventile čistilo na vsakih 2000 km, ker se na njih naberejo res trde saje ki zelo ovirajo premikanje ventila. Drugi motorji (RS 125) ima precej enostavnejšo

izvedbo ventila, v bistvu ima le eno ploščico, ki odpira in zapira izpušni kanal in tam tudi ni nevarnosti da bi ventil padel v cilinder. Se pa precej pozna tudi v delovanju motorja, ko očistiš ventile. Prehod med 7000 in 8500 obr. je precej bolj gladek :worship: . Moja je precej trokirala in celo pokala iz izpuha dokler nisem očistil ventilov.

Drugače imaš na tej strani prikazano vse okoli RS 250 vzdrževanje, poškodbe...

solo2tempi

Popravljeno . Popravil quadrifoglio
Objavljeno

Sej zdej se sploh ne bom nič vozu, dokler ne bo use poštimano. Aja, pa zadnjič, ko sem se prvič letos peljal, mi obratomer sploh ni delal, razen ko sem stisnil prvo bremzo je šou obratomer do konca. Zdej ne vem kaj bi to blo, sam pomojem je zajebaval, ker je bil akumolator čist prazen.

Objavljeno

Pri akomulatorju ki nekaj časa stoji se lahko zgodi da ti prebije celico. Meni se je to zgodilo na 4 mesece starem akomulatorju :headbang: . Ko sem zagnal motor je obratomer poskakoval, števec pa sploh ni delal. Potem sem snel sedež in so bile žice za akomulator vroče :angry: . Ko sem ga nesel električarju je ugotovil da je prebit (v stiku). Ker je bil še v garanciji sem dobil novega, motor pa spet deluje brez problema :beer2: .

Objavljeno
A je motor tudi prej slabše vlekel, ali se je to pojavilo po čiščenju filtra? Pri tem motorju je potrebno čistiti tudi izpušne ventile, ker se sčasom na njih nabere zelo dosti trdih

saj in zaradi tega ne stekajo več pravilno. Se je že dogajalo da so se zaradi tega nekateri motorji pregrevali ali celo zaribali.

Kar se pa tiče uplinjača je na tej strani vse (nastavitve, čiščenje.. .)

Uplinjač

Ne, prej je šel kot raketa. Dize pa imam, glede na navodila, zgleda prave.Ventile sicer nisem jemal ven, ker sem jih čistil nekje pred 500 km, pa so bli ko novi, sem pa snel zajle in poizkusil če štekajo, pa grejo vsi vredu. Kompresija je tud ok, edino kar me moti, da je bat na zgornjem celindru zgoraj še čisto čist, pa majo bati že cca 3000 km. Sem pa opazil na navodilih, ki si mi jih dal, da menda niso zvezane prav te male cevke, ki grejo na neke elektromagnetne ventile, sam ne vem če ma to takšno vlogo? Lp.

Objavljeno

Mogoče bi znal biti problem v kakšnih lamelnih ventilih ali pa je mogoče razpokan gumijasti sesalni kolektor (Guma na katero je pritrjen uplinjač)

in posledično vleče preveč zraka :hmm:

Objavljeno

Kaj pa če si ti zračni filter, ko si ga očistil, preveč ''napojil'' z oljem za zračne filtre in ti je potem to olje priteklo do vplinjačev? To se rado zgodi pri cross motorjih, če je res preveč oja na filtru in zato zelo težko vžge. Glede une gumic, ki povezuje Airbox in vplinjače, pa mislim, da nima nobene veze s tem, da dobi preveč zraka, ker jaz sem imel na moji RS 250 to gumico čist narobe gor dano, tako da je prišlo kar nekaj zraka od uzunaj vmes, pa je čist v redu delala.

Objavljeno
Kaj pa če si ti zračni filter, ko si ga očistil, preveč ''napojil'' z oljem za zračne filtre in ti je potem to olje priteklo do vplinjačev? To se rado zgodi pri cross motorjih, če je res preveč oja na filtru in zato zelo težko vžge.

A, to bi pa znal bit problem. Potem bi se tudi zelo slabo odzivala na plin (isto kot bi blia mešanica prebogata) in iz izpuhov bi se precej bolj kadilo kot je to normalno za 2T motorje :whistle: .

Objavljeno
A, to bi pa znal bit problem. Potem bi se tudi zelo slabo odzivala na plin (isto kot bi blia mešanica prebogata) in iz izpuhov bi se precej bolj kadilo kot je to normalno za 2T motorje :whistle: .

Gume za uplinjači so cele, lamele sem pogledal samo ko sem imel vplinjače dol, pa so še videti cele, filter sem pa čistil s posebnim čistilom, ga spral z vodo in nato posušil, tak da je čisto suh. Dela pa tako: ko se peljem nekje na 2500rpm in ga do konca pritisnem, ga čist zmanka in bi ugasnil, če nebi spustil gasa, potem mal spustim gas, ga nekje na 4000-5000 lahko pritisnem do konca in do 11000 za silo vleče, potem pa spet umre.

To me vrjetno nekaj druga j...., sem filter zgleda slučajno ravno tedaj čistil!! :headbang:

Lp.

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče je oviran dotok bencina do uplinjačev - previta dovodna cevka ali zamašen filter bencina (v rezervoarju). Jaz bi na tvojem mestu še enkrat preveril izpušne ventile, ker se lahko zgodi,

da se polomi pločevinasti del, ki drži male vzmeti (v ventilih za vrnitev v začetno lego). Glede na to, da ga tako zamori sta po mojem le dve možnosti, da ni dotoka bencina ali da so ventili odprti.

Popravljeno . Popravil quadrifoglio
Objavljeno

Bom še enkrat pregledal vse skupaj. Sporočim kaj je blo,če bom ugotovil napako. Še vedno pa je dobrodošel kak nasvet. Lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo danes sem končno spucal ventile in jih bom dal počasi nazaj not. Predn sem use odprl sem spustil antifriz iz kilerja in je bil moder. A je to prou kakšen poseben ali lahk dam notri navaden rdeč antifriz (za avtomobile) v 50% mešanici z vodo?

Objavljeno

A ve kdo kako se odpre oz. sprosti termostat, da mi bo lahko odtekla voda ven iz rezervoarja. Ker spodaj sem use cevke odklopil pa termostat drži vodo, da ne odteče!

LP!

Objavljeno

Antifriz lahko daš moder ali rdeč (mešanica z vodo) le mešati se ne sme različne barve antifrizov skupaj. Za spustit vso hladilno tekočino pa odpri le čep, ki se nahaja na posodi

z hladilno tekočino pod rezervoarjem (rezervoar moraš odstranit). Hkrati pa izpusti tudi preostanek hladilne tekočine iz ekspanzijske posode.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!