Stric Burek Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Sicer govorim na pamet, samo raje daj ven. Preveč je lahko včasih tudi slabše od premalo...
Mopedist Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 No zdej veš kako naslednjič, ko boš rihtu Jst mam še ta star tip tko da nimam posode ob strani z min max, enostavno natočm do vrha, kar je odveč vrže vn. Jst bi dal tekočine mal vn da bi blo prav, ni za brezveze max linija.
rex84 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 A ima kdo repair manual za aprilio rs 250?
Urban K. Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Ai bi bilo slabše, če bi dal zadaj gumo širine 160 namesto 150??? Kje se razlika najbolj opazi?
klemn Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 Rex84 ali si mogoče našel manual? Jaz jo tudi potrebujem in sicer v SLO ali ANG, linke katere sem našel v temi mislim, da ne delujejo več. Približno koliko KM se naredi z rezervo? Kateri športni izpuh naj bi bil najboljši za rs-ko? Ve kdo za kakega? Hvala lp
klemn Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 Pardon, manual je tukaj: http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i....asp?l=RS%20250 Rex84 ali si mogoče našel manual? Jaz jo tudi potrebujem in sicer v SLO ali ANG, linke katere sem našel v temi mislim, da ne delujejo več. Približno koliko KM se naredi z rezervo? Kateri športni izpuh naj bi bil najboljši za rs-ko? Ve kdo za kakega? Hvala lp
Mopedist Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Najbolš je vzet Jim Lomas(okol 700€) al pa Tyga performance(okoli 500€), če bi res rad občutu razliko v moči. Pri nas teh dveh ni za dobit niti jollymoto k je najboljši za ta motor, vse je treba naročiti iz tujine(thetuningworks.com, tygaperformance.com). Giannellije je pomoje brezveze nove kupit, jst osebno nad svojimi nisem navdušen (ne omogočajo polnega nagiba v ovinku). Z rezervo se nardi približno 30-50km, vsaj v mojem primeru.
Urban K. Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Najbolš je vzet Jim Lomas(okol 700€) al pa Tyga performance(okoli 500€), če bi res rad občutu razliko v moči. Pri nas teh dveh ni za dobit niti jollymoto k je najboljši za ta motor, vse je treba naročiti iz tujine(thetuningworks.com, tygaperformance.com). Giannellije je pomoje brezveze nove kupit, jst osebno nad svojimi nisem navdušen (ne omogočajo polnega nagiba v ovinku). Z rezervo se nardi približno 30-50km, vsaj v mojem primeru. Tele Giannelliji so res bolj slabi, sej motor dobr leti, sam jst mam krivino na desni strani čist zrajsano, pa tud un lak na krivinah je bolj slab, namest da bi ble lepo kovinske barve, so kr rjave. A je to samo pri meni, da auspuhi pušajo takoj pri cilindru, tako da mi vsa mast teče po krivinah, kjer se pol use skupaj zažge in zgleda zelo grdo?
Mopedist Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 No pr men je tut levi izpuh spodej čisto porajsan. Meni isto pušča in mi gre že na živce da je potem cel motor črn, mislm pa da se z silikonskim tesnilom zatesni, samo to ni to.
klemn Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Malo sem gledal tele tyga performance in majo kar ugodne cene. Se pravi, da načeloma s tem izpuhom dobim iz sedanjih 55KM nekaj čez 70KM? Ali se moč tudi pri nižjih obratih dvigne ali se pozna samo pri tistem "šusu" nad 8k? lp
Mopedist Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 70 konjev na tej mašini je zelo težko doseč, realno boš prišel na okoli 60-62konjev iz 55 kot vidiš na strani od tyge. Poznalo naj bi se skozi vse obrate. Za kej več boš mogu menjat tut ostale stvari na motorju.
klemn Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Kako pa da imajo "tastare" rs250,nekaj čez 70 HP po uradnih podatkih? Ni edina razlika ta, da so brez katalizatorja? lp
Mopedist Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Od kje 70 konjev ta starim, iz marketing oddelka aprilie :lol: . Mašina je popolnoma ista kot pri odprtem suzukiju rgv250, ta pa nikoli ni razvil 70konjev v serijski izvedbi.
Urban K. Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Kako bi najbolje zatesnil izpuh pri cilindru, da mi nebi tekle saje po celotnih krivinah? A pri Giannelijih pride kakšno tesnilo med cilindrom in konusom, ki pride na krivino?
HyperJack Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 300stopinjski silikon, namenjen v te namene, lepo estetsko namažeš in bo delovalo več kot super. Drugega ti bolj težko preostane, saj izpuh naj bi bil narejen tako, da se tesno prilega cilindru, in tudi če je že nekaj 2lufta" med krivino in cilindrom, je ta mikroskopsko majhna, katero boš še najlažje zaprl, z silikonom. lp
k0ci Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 nikar ne tesnit luknje pri 2T motorju, bolj da ven teče in vsake tok časa spucaš kot da ti izpuh zabije
Dolenc™ Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Jaz sem tud pri bivši tako naredil, sicer sem dal še tesnilo pa potem še s pasto namažeš, pa nisem imel problemov. Je pa potrebno 2 dni počakat da se vse primerno strdi. Tud ko sem mašino podiral je bilo vse tam kjer sem pustil . Kupi se pa prav posebna tesnilna masa v ta namen.
Urban K. Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Jaz sem tud pri bivši tako naredil, sicer sem dal še tesnilo pa potem še s pasto namažeš, pa nisem imel problemov. Je pa potrebno 2 dni počakat da se vse primerno strdi. Tud ko sem mašino podiral je bilo vse tam kjer sem pustil . Kupi se pa prav posebna tesnilna masa v ta namen. In kje bi dobil takšen silikon, kaj je to prav za izpuhe ali je to vsak navaden visoko-temperaturno odporen silikon? Ker probal sem že z nekim silikonom, ki je za kamine, pa se ni prav nič poznalo!
Dolenc™ Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 (popravljeno) Dobiš v trgovini za avtodeli tipa motoroil, euroton, turboshop itd... Rečeš da rabeš tesnilno za avspuh pa ti bodo znal svetovat. Jst mam neko od Permatexa, ki naj bi bila kar dobra zadeva, če ti pomaga ti povem kje jo dobiš v Novem mestu Jo je pa potrebno ob montaži namazat, če greš samo po vrhu da zatesniš lukne jo bo vn spihalo. Popravljeno Januar 18, 2010. Popravil Dolenc™
RHonda Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Od kje 70 konjev ta starim, iz marketing oddelka aprilie :lol: . Mašina je popolnoma ista kot pri odprtem suzukiju rgv250, ta pa nikoli ni razvil 70konjev v serijski izvedbi. Imele so jih. Masina sicer je iz rgv, vendar dodelana. In novejsa rs jih ima 55 zaradi katalizatorja, ki zelo unici efekt izpuha. Sport production SP za dirkanje pa so jih imele 85, z drugim izpuhom in povisano kompresijo.
Urban K. Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Baje se da RS 250 tudi na 90 KM spravit, samo je treba kupit športne bate, druge glave cilindra, druge vplinjače, spremenit elektroniko, ... Drugače pa obstaja dvo cilindrska RS500. P182 1
RHonda Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Vcasih je menda celo obstajal polini kit za ta motor. 85 konj se da dobiti z drugim izpuhom in nizanjem glav. Te predelave so bili dovoljene v razredu SP, kjer je bilo 85 konj tudi najvisja omejitev. Ce dodamo se druge bate se zna, da bo imela 90 konj brez drugih uplinjacev.
P182 Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Drugače pa obstaja dvo cilindrska RS500. OMG če si res kakšen motor res NORO želim je to tale aprilia, 2T 500cc
sesir Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 OMG če si res kakšen motor res NORO želim je to tale aprilia, 2T 500cc Ne bi še raje kaj takšnega? :evilgrin: :naughty: klik1 klik2 Klik3
Mopedist Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Imele so jih. Masina sicer je iz rgv, vendar dodelana. In novejsa rs jih ima 55 zaradi katalizatorja, ki zelo unici efekt izpuha. Sport production SP za dirkanje pa so jih imele 85, z drugim izpuhom in povisano kompresijo. Ne vem če je bla spet tok dodelana, predno sm svojo kupu sm na vseh možnih straneh pregledal kaj je blo spremenjeno na apriliah. Ugotovu sm da je bla spremenjena samo elektronika in še to je blo dodelano tako, da je bil motor bolj vozen v primerjavi z rgvjem, blok, cilindri ter vplinjači so ostali pa popolnoma enaki. Sem gledal tudi razliko med odprto in to s katalizatorjem, kjer je bla razlika samo v komponentah vplinjača (na srečo imam v svoji komponente odprte variante). V tujih prvenstvih kjer vozijo s temi motorji uporabljajo eni kompleten suzukijev dirkalni F3 kit z mešanico 50/50 Avio bencina pa mogoče dosegajo 80 konjev na kolesu. Naslednjik rgvja vj22, rgv vj23, je pa v odprti različici razvil 70 konjev vendar je bil popolnoma drugačne zasnove kar se agregata tiče. Jst sm tut včasih mislu, da zamenjaš glave, izpuhe, lamele, izpušne ventile, elektroniko, bate pa bodo konji kar magično vedno večji bli pa sm opazil po vseh teh zamenjanih stvareh da to ne gre tko. Vsaj na visokih obratih ni opazit da bi zdej imel motor 80 konjev, res pa je da je bolj divji zdej v primerjavi z originalnim stanjem. Mogoče če bi vzel od tz250 cilindre, izpuhe in vplinjače potem bi mogoče lahko dosegel 80 konjev ali več. carmagedon 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se