Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sicer govorim na pamet, samo raje daj ven. Preveč je lahko včasih tudi slabše od premalo...

Objavljeno

No zdej veš kako naslednjič, ko boš rihtu :)

Jst mam še ta star tip tko da nimam posode ob strani z min max, enostavno natočm do vrha, kar je odveč vrže vn.

Jst bi dal tekočine mal vn da bi blo prav, ni za brezveze max linija.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ai bi bilo slabše, če bi dal zadaj gumo širine 160 namesto 150??? Kje se razlika najbolj opazi?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Rex84 ali si mogoče našel manual? Jaz jo tudi potrebujem in sicer v SLO ali ANG, linke katere sem našel v temi mislim, da ne delujejo več.

Približno koliko KM se naredi z rezervo?

Kateri športni izpuh naj bi bil najboljši za rs-ko? Ve kdo za kakega?

Hvala

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Najbolš je vzet Jim Lomas(okol 700€) al pa Tyga performance(okoli 500€), če bi res rad občutu razliko v moči.

Pri nas teh dveh ni za dobit niti jollymoto k je najboljši za ta motor, vse je treba naročiti iz tujine(thetuningworks.com, tygaperformance.com).

Giannellije je pomoje brezveze nove kupit, jst osebno nad svojimi nisem navdušen (ne omogočajo polnega nagiba v ovinku).

Z rezervo se nardi približno 30-50km, vsaj v mojem primeru.

Objavljeno

Najbolš je vzet Jim Lomas(okol 700€) al pa Tyga performance(okoli 500€), če bi res rad občutu razliko v moči.

Pri nas teh dveh ni za dobit niti jollymoto k je najboljši za ta motor, vse je treba naročiti iz tujine(thetuningworks.com, tygaperformance.com).

Giannellije je pomoje brezveze nove kupit, jst osebno nad svojimi nisem navdušen (ne omogočajo polnega nagiba v ovinku).

Z rezervo se nardi približno 30-50km, vsaj v mojem primeru.

Tele Giannelliji so res bolj slabi, sej motor dobr leti, sam jst mam krivino na desni strani čist zrajsano, pa tud un lak na krivinah je bolj slab, namest da bi ble lepo kovinske barve, so kr rjave.

A je to samo pri meni, da auspuhi pušajo takoj pri cilindru, tako da mi vsa mast teče po krivinah, kjer se pol use skupaj zažge in zgleda zelo grdo?

Objavljeno

No pr men je tut levi izpuh spodej čisto porajsan. Meni isto pušča in mi gre že na živce da je potem cel motor črn, mislm pa da se z silikonskim tesnilom zatesni, samo to ni to.

Objavljeno

Malo sem gledal tele tyga performance in majo kar ugodne cene. Se pravi, da načeloma s tem izpuhom dobim iz sedanjih 55KM nekaj čez 70KM? Ali se moč tudi pri nižjih obratih dvigne ali se pozna samo pri tistem "šusu" nad 8k?

lp

Objavljeno

70 konjev na tej mašini je zelo težko doseč, realno boš prišel na okoli 60-62konjev iz 55 kot vidiš na strani od tyge. Poznalo naj bi se skozi vse obrate. Za kej več boš mogu menjat tut ostale stvari na motorju.

Objavljeno

Kako pa da imajo "tastare" rs250,nekaj čez 70 HP po uradnih podatkih? Ni edina razlika ta, da so brez katalizatorja?

lp

Objavljeno

Od kje 70 konjev ta starim, iz marketing oddelka aprilie :lol: . Mašina je popolnoma ista kot pri odprtem suzukiju rgv250, ta pa nikoli ni razvil 70konjev v serijski izvedbi.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kako bi najbolje zatesnil izpuh pri cilindru, da mi nebi tekle saje po celotnih krivinah? A pri Giannelijih pride kakšno tesnilo med cilindrom in konusom, ki pride na krivino?

Objavljeno

300stopinjski silikon, namenjen v te namene, lepo estetsko namažeš in bo delovalo več kot super. Drugega ti bolj težko preostane, saj izpuh naj bi bil narejen tako, da se tesno prilega cilindru, in tudi če je že nekaj 2lufta" med krivino in cilindrom, je ta mikroskopsko majhna, katero boš še najlažje zaprl, z silikonom.

lp

Objavljeno

nikar ne tesnit luknje pri 2T motorju, bolj da ven teče in vsake tok časa spucaš kot da ti izpuh zabije

Objavljeno

Jaz sem tud pri bivši tako naredil, sicer sem dal še tesnilo pa potem še s pasto namažeš, pa nisem imel problemov. Je pa potrebno 2 dni počakat da se vse primerno strdi. Tud ko sem mašino podiral je bilo vse tam kjer sem pustil :). Kupi se pa prav posebna tesnilna masa v ta namen.

Objavljeno

Jaz sem tud pri bivši tako naredil, sicer sem dal še tesnilo pa potem še s pasto namažeš, pa nisem imel problemov. Je pa potrebno 2 dni počakat da se vse primerno strdi. Tud ko sem mašino podiral je bilo vse tam kjer sem pustil :). Kupi se pa prav posebna tesnilna masa v ta namen.

In kje bi dobil takšen silikon, kaj je to prav za izpuhe ali je to vsak navaden visoko-temperaturno odporen silikon? Ker probal sem že z nekim silikonom, ki je za kamine, pa se ni prav nič poznalo! :)

Objavljeno (popravljeno)

Dobiš v trgovini za avtodeli tipa motoroil, euroton, turboshop itd... Rečeš da rabeš tesnilno za avspuh pa ti bodo znal svetovat.

Jst mam neko od Permatexa, ki naj bi bila kar dobra zadeva, če ti pomaga ti povem kje jo dobiš v Novem mestu :)

Jo je pa potrebno ob montaži namazat, če greš samo po vrhu da zatesniš lukne jo bo vn spihalo.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Od kje 70 konjev ta starim, iz marketing oddelka aprilie :lol: . Mašina je popolnoma ista kot pri odprtem suzukiju rgv250, ta pa nikoli ni razvil 70konjev v serijski izvedbi.

Imele so jih. Masina sicer je iz rgv, vendar dodelana. In novejsa rs jih ima 55 zaradi katalizatorja, ki zelo unici efekt izpuha.

Sport production SP za dirkanje pa so jih imele 85, z drugim izpuhom in povisano kompresijo.

Objavljeno

Baje se da RS 250 tudi na 90 KM spravit, samo je treba kupit športne bate, druge glave cilindra, druge vplinjače, spremenit elektroniko, ...

Drugače pa obstaja dvo cilindrska RS500.

post-10859-126392734921_thumb.jpg

Objavljeno

Vcasih je menda celo obstajal polini kit za ta motor.

85 konj se da dobiti z drugim izpuhom in nizanjem glav. Te predelave so bili dovoljene v razredu SP, kjer je bilo 85 konj

tudi najvisja omejitev.

Ce dodamo se druge bate se zna, da bo imela 90 konj brez drugih uplinjacev.

Objavljeno

Drugače pa obstaja dvo cilindrska RS500.

OMG :wub:

če si res kakšen motor res NORO želim je to tale aprilia, 2T 500cc :worship:

Objavljeno

OMG :wub:

če si res kakšen motor res NORO želim je to tale aprilia, 2T 500cc :worship:

Ne bi še raje kaj takšnega? :evilgrin: :naughty: klik1 klik2 Klik3

Objavljeno

Imele so jih. Masina sicer je iz rgv, vendar dodelana. In novejsa rs jih ima 55 zaradi katalizatorja, ki zelo unici efekt izpuha.

Sport production SP za dirkanje pa so jih imele 85, z drugim izpuhom in povisano kompresijo.

Ne vem če je bla spet tok dodelana, predno sm svojo kupu sm na vseh možnih straneh pregledal kaj je blo spremenjeno na apriliah. Ugotovu sm da je bla spremenjena samo elektronika in še to je blo dodelano tako, da je bil motor bolj vozen v primerjavi z rgvjem, blok, cilindri ter vplinjači so ostali pa popolnoma enaki. Sem gledal tudi razliko med odprto in to s katalizatorjem, kjer je bla razlika samo v komponentah vplinjača (na srečo imam v svoji komponente odprte variante).

V tujih prvenstvih kjer vozijo s temi motorji uporabljajo eni kompleten suzukijev dirkalni F3 kit z mešanico 50/50 Avio bencina pa mogoče dosegajo 80 konjev na kolesu. Naslednjik rgvja vj22, rgv vj23, je pa v odprti različici razvil 70 konjev vendar je bil popolnoma drugačne zasnove kar se agregata tiče.

Jst sm tut včasih mislu, da zamenjaš glave, izpuhe, lamele, izpušne ventile, elektroniko, bate pa bodo konji kar magično vedno večji bli pa sm opazil po vseh teh zamenjanih stvareh da to ne gre tko. Vsaj na visokih obratih ni opazit da bi zdej imel motor 80 konjev, res pa je da je bolj divji zdej v primerjavi z originalnim stanjem. Mogoče če bi vzel od tz250 cilindre, izpuhe in vplinjače potem bi mogoče lahko dosegel 80 konjev ali več.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!