Zobnik Objavljeno Junij 18, 2010 Opozori Objavljeno Junij 18, 2010 Če te pa vse skupaj moti, pa si kupi 4t motor, ga dobiš za ceno svojega, lep zxr400 se je prodajal, gre isto ali več, pokuri 2X manj, ne rabiš generalnih delat, olja, stalno na črpalki bit... Ali pa gpz500, cb500, sv650 in podobno.. Pa še vžigat ti nebo treba na "kurbl".
Original-One Objavljeno Junij 18, 2010 Opozori Objavljeno Junij 18, 2010 Pa še vžigat ti nebo treba na "kurbl". Tako je. Bo pa imel v primerjavi z motorjem, ki si ga lasti sedaj, neobladljivo kanto. Urban K., Sharko, iom in 2 others 5
smukec88 Objavljeno Junij 19, 2010 Opozori Objavljeno Junij 19, 2010 iz rs-a zaenkrat ne grem! sicer pa je tak da prej nisem mesece studiral kako je motor sestavljen preden sem ga kupil! zato sem tudi vprasal! hvala za odg. Sharko in iom 2
tiljo Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Motor seveda ima oljno pumpo! Ni je priporočljivo odstranit saj olje šprica direkno na ležaje gredi in pod izpušni kanal in je tako boljše podmazano tam kjer najbolj rabi. Pa tudi pumpa dela glede na št. obratov in količino gasa tako da varira količina olja med 1.2 do 2 % prebližno. Res da ostaja možnost da ti pumpa crkne... zelo redek pojav na teh motorjih. revival in aero 1 1
RHonda Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Vodno pumpo že, oljno pa ne. 2T motor maže olje iz mešanice gorivo/olje. Menjalnik pa maže drugo olje, ki nima veze s tem. Ne vem kaj se o tem sploh debatira. LRR, aero, tiljo in 4 others 1 6
tiljo Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) haha http://www.solo2tempi.it/manutenzione/stradali/manutenzione%20rs250/allineamento%20carburatori/pompa%20olio.jpg to je pumpa olja na Aprili RS250 malo se pozanimaj o 2T motorjih pa boš ugotovil da je pumpa za olje neki povsem običajnega... Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil tiljo aero, iom, LRR in 2 others 5
RHonda Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 (popravljeno) Ja zgleda da res :closedeyes: Nisem si mislil, pa tud mehanik nisem. Samo katero olje ta črpalka poganja- menjalniško (transoil) ?? Sej drugega ni. Motor mora mazati olje, ki je dodano bencinu, že iz samega 2t principa. Ker tolk pa že vem, ko sem pri rs125 razkopal mašino, tud menjal olje, vendar tisto maže menjalnik posebej. Nevem zakaj bi tu rabila 'pumpa'. Popravljeno Junij 25, 2010. Popravil RHonda P182 in LRR 2
simonsi Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 večina 2t motorjev ima ločen rezervar za olje za mešanico. Potem pa posebna oljna pumpo to olje dozira običajno v sesalni kanal, kjer se pomeša z bencinom in maže motor. Nekateri naprednejši sistemi (snežne sani, izvenkrmni motorji) imajo pa speljano mazanje direktno do ležajev glavne gredi, ojnice in cilindrov, skoraj kot 4 taktni motorji.
norc 16 Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Tako je. Bo pa imel v primerjavi z motorjem, ki si ga lasti sedaj, neobladljivo kanto. huh tudi zxr400 je preklemanko lahko obvadljiv motor. V primerjavi z marsikatero 600ko. Zvok ima dober,pospeške,gre bolj ko rs250, pokuri 5-7,5(da pokuri 7,5 more bit skozi na 12+). Slabost ki je pa je oblika.
nejc003 Objavljeno September 13, 2010 Opozori Objavljeno September 13, 2010 živjo! ima mogoče kdo kakšn izpuh za prodat?lahko je tudi original.. lp,Nejc
Dejan99x Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Pozdravljeni, Razmišljam o nakupu rs250, letnik okol 2000, do 1500€. Kaj lahko pričakujem, čisto podrtijo al vredu motor? Jst bi ga mel bolj za dušo, pa da ga malo šraufam, bolj za hobi. Pa da bi ga počasi malo obnovil, če bi bilo potrebno. Kakšne so kaj težave pri teh motorjih? NoLimit46 1
Popularna objava Urban K. Objavljeno Februar 28, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Kolikor jaz spremljam avto net, se da za tak denar dobiti kar lepo RS 250. Če si ljubitelj dvotaktnih motorjev, ti jo vsekakor priporočam, saj za relativno malo denarja dobiš zelo dober motor (če je tak kot treba). Sam imam prav tako RS 250 letnik 2000 in jo imam lepo ljubiteljsko spravljeno. Sedaj, ko imam R1 se z njo peljem 2x letno, vendar mi takrat dogaja na polno! Skratka meni je to zakon motor, katerega ne bom nikoli prodal... Dejan99x, Sharko, Roky994 in 10 others 13
Dejan99x Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) Uf, tale tvoja je ohranjena v nulo, se mi kr sline cedijo . Ja, taki motorji so že sedaj velika redkost, kaj bo šele čez 5-10 let, zdej so samo 4 na avto net. Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil Dejan99x
MoTo G_P Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Uf, tale tvoja je ohranjena v nulo, se mi kr sline cedijo . Ja, taki motorji so že sedaj velika redkost, kaj bo šele čez 5-10 let, zdej so samo 4 na avto net. V italiji jih je malo morje.. Sharko in ninjafan 1 1
NoLimit46 Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Pozdravljeni, Razmišljam o nakupu rs250, letnik okol 2000, do 1500€. Kaj lahko pričakujem, čisto podrtijo al vredu motor? Jst bi ga mel bolj za dušo, pa da ga malo šraufam, bolj za hobi. Pa da bi ga počasi malo obnovil, če bi bilo potrebno. Kakšne so kaj težave pri teh motorjih? živjo! sem lastnik rs 250, in ko sem se prvič peljaj z tem motorjem sem si rekel da je ne bom nikoli prodal, ker me je res navdušil, vožnja z njo je čisti užitek . res je da je kar velik strošek, predvsem glede porabe, ampak če ga nameravaš imeti bolj za hobi, kot ga imam tudi sam pa je idealen. glede težav ti nemorem rečt nič dosti, ker jih zaenkrat nisem imel , pomoje če lepo delaš z njim in je vse kot mora bit, nebo delal problemov (vsaj take so moje izkušnje). nažalost sem zaradi osebnih razlogov prisiljen prodat motor , res ohranjen in negovan, tako da če se zanimaš za nakup, za več inf. PM. Urban K. 1
Mopedist Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Rab kdo giannellije brez dušilcev ?
Urban K. Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Živjo! Mi zna kdo povedati, katero zaporedje tipk je potrebno pritisniti, da odstraniš napis SERVICE? Slučajno kdo ve na pamet, kje se nahaja ta matica, ker mi je padla ven iz motorja in se mi ga ne ljubi razkopavati... LP!
Spider™ Objavljeno April 27, 2011 Opozori Objavljeno April 27, 2011 Živjo! Mi zna kdo povedati, katero zaporedje tipk je potrebno pritisniti, da odstraniš napis SERVICE? Slučajno kdo ve na pamet, kje se nahaja ta matica, ker mi je padla ven iz motorja in se mi ga ne ljubi razkopavati... LP! Se mi zdi da maš isti števc ko na mille, pr men je tko Resetting the service light Key on Press Lap and R for 5 seconds
Urban K. Objavljeno April 27, 2011 Opozori Objavljeno April 27, 2011 Se mi zdi da maš isti števc ko na mille, pr men je tko Resetting the service light Key on Press Lap and R for 5 seconds Najlepša hvala, sem izbrisal. LP!
Mopedist Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 (popravljeno) poglej če manjka kaka matica pri nosilcih hladilnika. Popravljeno Maj 1, 2011. Popravil Mopedist bajkr88 1
cesko Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Mene pa zanima par stvari o teh apriliah, verjetno je že bilo napisano ampak se mi ne da iskat po celi temi. Ker mi pač doma starši ne pustijo v nakup 600 ccm cestnega motorja sem se odločil da pa bi si mogoče nabavil nekaj bolj našpičenega z manj kubiki. Začel sem razmišljati o aprilii rs 250. Zdaj me pač zanima nekaj malenkosti. Recimo kakšen je približno pospešek do 100 in kakšna približno je končna hitrost takega motorja? Koliko približno pije taka 2 taktna mašinca? Motor bi se pa uporabljal bolj kot ne samo za vikende tako da tudi stroški ne bi smeli biti preveliki.
Urban K. Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Mene pa zanima par stvari o teh apriliah, verjetno je že bilo napisano ampak se mi ne da iskat po celi temi. Ker mi pač doma starši ne pustijo v nakup 600 ccm cestnega motorja sem se odločil da pa bi si mogoče nabavil nekaj bolj našpičenega z manj kubiki. Začel sem razmišljati o aprilii rs 250. Zdaj me pač zanima nekaj malenkosti. Recimo kakšen je približno pospešek do 100 in kakšna približno je končna hitrost takega motorja? Koliko približno pije taka 2 taktna mašinca? Motor bi se pa uporabljal bolj kot ne samo za vikende tako da tudi stroški ne bi smeli biti preveliki. Živjo! Pospešek do 100 km/h je tam okoli 4 s (pri odprtih verzijah - športni izpuhi), končna hitrost je okoli 230 km/h, poraba je tudi do 14 L/100km - pri vožnji, da je motor skozi na obratih.
cesko Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Živjo! Pospešek do 100 km/h je tam okoli 4 s (pri odprtih verzijah - športni izpuhi), končna hitrost je okoli 230 km/h, poraba je tudi do 14 L/100km - pri vožnji, da je motor skozi na obratih. Aha. Kako pa kaj ostali stroški kot so okvare, servisi itd...
SpiZek Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 mogoče kdo ve za kakšno rs 250, ki je naprodaj (poleg teh dveh na avtonetu)?
Urban K. Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 Prodaja kdo RS 250 po delih?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se