Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če te pa vse skupaj moti, pa si kupi 4t motor, ga dobiš za ceno svojega, lep zxr400 se je prodajal, gre isto ali več, pokuri 2X manj, ne rabiš generalnih delat, olja, stalno na črpalki bit...

Ali pa gpz500, cb500, sv650 in podobno..

Pa še vžigat ti nebo treba na "kurbl".

Objavljeno

Pa še vžigat ti nebo treba na "kurbl".

Tako je. Bo pa imel v primerjavi z motorjem, ki si ga lasti sedaj, neobladljivo kanto.

Objavljeno

iz rs-a zaenkrat ne grem! sicer pa je tak da prej nisem mesece studiral kako je motor sestavljen preden sem ga kupil! zato sem tudi vprasal! hvala za odg.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Motor seveda ima oljno pumpo! Ni je priporočljivo odstranit saj olje šprica direkno na ležaje gredi in pod izpušni kanal in je tako boljše podmazano tam kjer najbolj rabi. Pa tudi pumpa dela glede na št. obratov in količino gasa tako da varira količina olja med 1.2 do 2 % prebližno.

Res da ostaja možnost da ti pumpa crkne... zelo redek pojav na teh motorjih.

Objavljeno

Vodno pumpo že, oljno pa ne.

2T motor maže olje iz mešanice gorivo/olje.

Menjalnik pa maže drugo olje, ki nima veze s tem.

Ne vem kaj se o tem sploh debatira.

Objavljeno (popravljeno)

Ja zgleda da res :closedeyes: Nisem si mislil, pa tud mehanik nisem.

Samo katero olje ta črpalka poganja- menjalniško (transoil) ?? Sej drugega ni.

Motor mora mazati olje, ki je dodano bencinu, že iz samega 2t principa.

Ker tolk pa že vem, ko sem pri rs125 razkopal mašino, tud menjal olje, vendar tisto maže menjalnik posebej.

Nevem zakaj bi tu rabila 'pumpa'.

Popravljeno . Popravil RHonda
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

večina 2t motorjev ima ločen rezervar za olje za mešanico. Potem pa posebna oljna pumpo to olje dozira običajno v sesalni kanal, kjer se pomeša z bencinom in maže motor. Nekateri naprednejši sistemi (snežne sani, izvenkrmni motorji) imajo pa speljano mazanje direktno do ležajev glavne gredi, ojnice in cilindrov, skoraj kot 4 taktni motorji.

Objavljeno

Tako je. Bo pa imel v primerjavi z motorjem, ki si ga lasti sedaj, neobladljivo kanto.

huh tudi zxr400 je preklemanko lahko obvadljiv motor. V primerjavi z marsikatero 600ko. Zvok ima dober,pospeške,gre bolj ko rs250, pokuri 5-7,5(da pokuri 7,5 more bit skozi na 12+). Slabost ki je pa je oblika.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

živjo!

ima mogoče kdo kakšn izpuh za prodat?lahko je tudi original..

lp,Nejc

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu rs250, letnik okol 2000, do 1500€. Kaj lahko pričakujem, čisto podrtijo al vredu motor? Jst bi ga mel bolj za dušo, pa da ga malo šraufam, bolj za hobi. Pa da bi ga počasi malo obnovil, če bi bilo potrebno. Kakšne so kaj težave pri teh motorjih?

Objavljeno (popravljeno)

Uf, tale tvoja je ohranjena v nulo, se mi kr sline cedijo :rolleyes: .

Ja, taki motorji so že sedaj velika redkost, kaj bo šele čez 5-10 let, zdej so samo 4 na avto net.

Popravljeno . Popravil Dejan99x
Objavljeno

Uf, tale tvoja je ohranjena v nulo, se mi kr sline cedijo :rolleyes: .

Ja, taki motorji so že sedaj velika redkost, kaj bo šele čez 5-10 let, zdej so samo 4 na avto net.

V italiji jih je malo morje.. :D

Objavljeno

Pozdravljeni,

Razmišljam o nakupu rs250, letnik okol 2000, do 1500€. Kaj lahko pričakujem, čisto podrtijo al vredu motor? Jst bi ga mel bolj za dušo, pa da ga malo šraufam, bolj za hobi. Pa da bi ga počasi malo obnovil, če bi bilo potrebno. Kakšne so kaj težave pri teh motorjih?

živjo!

sem lastnik rs 250, in ko sem se prvič peljaj z tem motorjem sem si rekel da je ne bom nikoli prodal, ker me je res navdušil, vožnja z njo je čisti užitek :OK: . res je da je kar velik strošek, predvsem glede porabe, ampak če ga nameravaš imeti bolj za hobi, kot ga imam tudi sam pa je idealen. glede težav ti nemorem rečt nič dosti, ker jih zaenkrat nisem imel :D , pomoje če lepo delaš z njim in je vse kot mora bit, nebo delal problemov (vsaj take so moje izkušnje). nažalost sem zaradi osebnih razlogov prisiljen prodat motor :( , res ohranjen in negovan, tako da če se zanimaš za nakup, za več inf. PM.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Mi zna kdo povedati, katero zaporedje tipk je potrebno pritisniti, da odstraniš napis SERVICE?

Slučajno kdo ve na pamet, kje se nahaja ta matica, ker mi je padla ven iz motorja in se mi ga ne ljubi razkopavati...

LP!

post-10859-0-11631700-1303836551_thumb.jpg

post-10859-0-48604100-1303836573_thumb.jpg

Objavljeno

Živjo!

Mi zna kdo povedati, katero zaporedje tipk je potrebno pritisniti, da odstraniš napis SERVICE?

Slučajno kdo ve na pamet, kje se nahaja ta matica, ker mi je padla ven iz motorja in se mi ga ne ljubi razkopavati...

LP!

Se mi zdi da maš isti števc ko na mille, pr men je tko

Resetting the service light

Key on

Press Lap and R for 5 seconds

Objavljeno

Se mi zdi da maš isti števc ko na mille, pr men je tko

Resetting the service light

Key on

Press Lap and R for 5 seconds

Najlepša hvala, sem izbrisal.

LP!

Objavljeno (popravljeno)

poglej če manjka kaka matica pri nosilcih hladilnika.

Popravljeno . Popravil Mopedist
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima par stvari o teh apriliah, verjetno je že bilo napisano ampak se mi ne da iskat po celi temi. Ker mi pač doma starši ne pustijo v nakup 600 ccm cestnega motorja sem se odločil da pa bi si mogoče nabavil nekaj bolj našpičenega z manj kubiki. Začel sem razmišljati o aprilii rs 250. Zdaj me pač zanima nekaj malenkosti. Recimo kakšen je približno pospešek do 100 in kakšna približno je končna hitrost takega motorja? Koliko približno pije taka 2 taktna mašinca? Motor bi se pa uporabljal bolj kot ne samo za vikende tako da tudi stroški ne bi smeli biti preveliki.

Objavljeno

Mene pa zanima par stvari o teh apriliah, verjetno je že bilo napisano ampak se mi ne da iskat po celi temi. Ker mi pač doma starši ne pustijo v nakup 600 ccm cestnega motorja sem se odločil da pa bi si mogoče nabavil nekaj bolj našpičenega z manj kubiki. Začel sem razmišljati o aprilii rs 250. Zdaj me pač zanima nekaj malenkosti. Recimo kakšen je približno pospešek do 100 in kakšna približno je končna hitrost takega motorja? Koliko približno pije taka 2 taktna mašinca? Motor bi se pa uporabljal bolj kot ne samo za vikende tako da tudi stroški ne bi smeli biti preveliki.

Živjo!

Pospešek do 100 km/h je tam okoli 4 s (pri odprtih verzijah - športni izpuhi), končna hitrost je okoli 230 km/h, poraba je tudi do 14 L/100km - pri vožnji, da je motor skozi na obratih.

Objavljeno

Živjo!

Pospešek do 100 km/h je tam okoli 4 s (pri odprtih verzijah - športni izpuhi), končna hitrost je okoli 230 km/h, poraba je tudi do 14 L/100km - pri vožnji, da je motor skozi na obratih.

Aha. Kako pa kaj ostali stroški kot so okvare, servisi itd...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

mogoče kdo ve za kakšno rs 250, ki je naprodaj (poleg teh dveh na avtonetu)?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Prodaja kdo RS 250 po delih?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!