Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No Grilzz sm pogledu na AMZS pa sem vidu da si ti očitno pogledu narobno skupino, RS2 50 spada v eno nižjo skupino. Sem se že ustrašu da so mi že podražal :unsure: . Tko da sam registracija je mal cenej ko 55.000sit.

Objavljeno

Tisto je bilo pisano bolj za šalo kot zares, ker me včasih malo izživcira da se nekaterim ne da niti prsta dvignt, da bi kaj zvedli.

(brez muje se še čevelj ne obuje)

Nisem te mislil strašit, ker nimam pojma koliko je registracija za tvojo RS.

LP Mare

Objavljeno

Registracija se razlikuje tudi pri vsakem v tem kolk ma kdo bonifikacije eni mate lahk 0% eni pa 15% pa se to ze kar pozna tako da se tudi v tem pa kar vse da kdo zavarovat....

Objavljeno

Alo.

No da vam se jz povem svoje mnenje o Rs 250.

Registracija(zavarovanje+tehnični+nalepka+cestnia+tablica+prometna..) me je spomladi stala malo čez 50 000. Samo zavarovanje mislim da je bilo 35 000.

Motor je drugače odlično vodljiv, lahek in ima zelo dobre zavore.

Pospeški so povsem zadovoljivi in pravtako končna hitrost(210km/h)-motor ima 40Kw

Poraba se giblje od 6-8,5L glede na dinamiko vožnje.

Servisi-redni na 4000km(Ca.15 000sit) O menjavi bata pa še ne razmišljam pri 20 000km.

Skratka, če voziš normalno motor malo porabi in je poceni uzdrževanje, saj se lahko pelješ tudi 150 in več brez da je motor v visokih obratih. Nad 10 000 odratoi, ko se mu resnično odpre pa postane zelo poskočen in agresiven.

Objavljeno

Ce ti pije rs250 6-8,5 potem bi mogla rs125 piti dosti oz skor enkrat manj(glede na moc in podobno) mi pa pije od 6,5 pa tudi do 10 ce bi ga skozi v obratih tisal,torej se ti ne vozis tak da bi mogo met motor skoz v visokih obratih,recimo ko gres iz ovinka ven!Drugace servisi vsake 4000 km po 15k to bi na sezono prislo 30k samo za servise!Menjava bata pri 20k km je nekam pozno se mi zdi,ker 125ke majo pri okol 18-19k km ze generalno kar pa vklucuje menjavo bata!Tak da ce ti pije tolko mas sreco se vecjo pa da ti pri 20000 km se ni treba menjat bata!

BTW: Dobrodosel na forumu!

Objavljeno
Ce ti pije rs250 6-8,5 potem bi mogla rs125 piti dosti oz skor enkrat manj(glede na moc in podobno) mi pa pije od 6,5 pa tudi do 10 ce bi ga skozi v obratih tisal,torej se ti ne vozis tak da bi mogo met motor skoz v visokih obratih,recimo ko gres iz ovinka ven!Drugace servisi vsake 4000 km po 15k to bi na sezono prislo 30k samo za servise!Menjava bata pri 20k km je nekam pozno se mi zdi,ker 125ke majo pri okol 18-19k km ze generalno kar pa vklucuje menjavo bata!Tak da ce ti pije tolko mas sreco se vecjo pa da ti pri 20000 km se ni treba menjat bata!

BTW: Dobrodosel na forumu!

125 ke imajo pr 15k km menjavo bata, izjema je NSR ki ima pr 25k km

Objavljeno

ljga ti v vsakmu postu hvalis svoj motor!

Razlož mi na kak način dela NSRka da lahka narediš 10k km več? Isto je 2taktna, ma en celinder, priblizno isto obratov itd itd.?!

Objavljeno
ljga ti v vsakmu postu hvalis svoj motor!

Razlož mi na kak način dela NSRka da lahka narediš 10k km več? Isto je 2taktna, ma en celinder, priblizno isto obratov itd itd.?!

ma pa nsrka bolši material kr japonci morjo met vse pošlihtano drgač honda nei bla japonska ampak bi bla italjan

Objavljeno
ljga ti v vsakmu postu hvalis svoj motor!

Razlož mi na kak način dela NSRka da lahka narediš 10k km več? Isto je 2taktna, ma en celinder, priblizno isto obratov itd itd.?!

lol, ti pa me nasmeješ, Poglej v knjižico od Aprilie RS125, piše na 15 ali 16k km, poglej pol v knjižico od Honde NSR 125 pa piše pr 24k km ali 25k km menjavo bata

Kaj ti ni jasno?

Objavljeno

Skupaj pa lahko pogledate naslov teme kjer piše RS250 :)

:topic:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Da dragi Jax, ampak RS250 ma dva cilindra in ne boš verjel-dva bata ki sta ista kot v RS125 :closedeyes:

Objavljeno

Dejstvo, da je pa drug motor se ti pa ne zdi da igra pomembno vlogo? :)

Objavljeno

Sploh ne :friend1:

Objavljeno

ttle jax pa se tud vend štuli zravn pa teži :)

Uglavnem, sem preprican da bi tud pri aprili zdrzal bat, do 20k km..

Objavljeno
ttle jax pa se tud vend štuli zravn pa teži :)

Uglavnem, sem preprican da bi tud pri aprili zdrzal bat, do 20k km..

Si lastnik motorja ali pa si ga vsaj vozil?

Da vem preden ti povem stvar ali dve o ''štuljenju'' in teženju v temah...

Objavljeno

ajde ne težit, vidiš da je blo to v hecu rečeno!

Vozu sem ga, lastnik sem pa 125ke! pa zdj smo pa OFFtopic!

Objavljeno
Uglavnem, sem preprican da bi tud pri aprili zdrzal bat, do 20k km..

Bi, sam če bi vozu ne vs čas pod obrati in recimo z zablokirano, mogoče še več, Dguzljova NSRa ima 32k km s taprvim batom :worship:

Objavljeno
ajde ne težit, vidiš da je blo to v hecu rečeno!

Vozu sem ga, lastnik sem pa 125ke! pa zdj smo pa OFFtopic!

Slabo se hecaš... :doze:

Če si motor samo vozil, kako lahko potem sklepaš o njegovi vzdržljivosti? :doze:

Predvidevam da neke bajno velike kilometrine nisi delal... :fredy:

Toliko o štuljenju... Pa pomojem niti nismo toliko off-topic... Debatirava o verodostojnosti komentarjev... Če se pa motim pa oprostite :oops:

Nekak imam že dost vsega tega sranja, ko o motorjih govorijo ljudje, ki o njih nimajo pojma in kar nekaj na slepo predvidevajo! In potem je zaradi takih mnenj nek motor zelo pokvarljiv... :BUA:

Ma sej je brezveze... :glare:

PS: Ja, težim pa res... :bounce:

Objavljeno

Malo sem primerjal za hec dva motorja: aprilia 250 in kawasaki 600, oba letnik 96.

Ob podobni ohranjenosti se cenijo 500.000 za aprilio in 850.000 za kawo. S tem da

druga številka zame še lep čas ni dosegljiva, prva pa je :grim Registracijo sem ob istih bonusih naračunal 52.000 za aprilio in 113.000 za kawo. Pri servisiranju

bi lahko večino stvari zrihtal sam (tudi 125-ka ni in verjetno ne bo videla serviserja), kar za kawo ne morem reči, ker je le 4t motor, ki ga ne bi kar sam šraufal. Tudi dejstva, da se 4t motorji vozijo brez stroškov in da so nepokvarljivi

so zame prazne govorice. Kar se tiče zmogljivosti, morajo biti zelo podobne: kawa ima top speed uradno 230, kar ni dosti več od rs. Pospeški so pa itaq skoraj isti.

Hibe kawasakija so še suha teža okol 200 kg in pa meni nevšečna škatlasta oblika. Dizajn aprilie tistih let ne rabi komentarja, saj je neponovljiv, prav tako tudi majhna teža. In pnevmatike znajo biti cenejše in dlje zdržijo (lažji motor z veliko nanj navora). Batov verjetno ne bi menjal več kot enkrat, ker več kot tri leta motorja ne bi imel. Kilometrov ne naredim ogromno, kar pa jih so večina krajše ture. Torej so edine hibe velika poraba goriva in olja, kar pa se z pametno vožnjo in občutkom da omiliti. Upam, da bo zadeva v roku dveh let v garaži.

Pa brez zamere voznikom kawasakijev (so super motorji samo meni nedosegljivi) in pa tistim, ki mislijo da je tale objava OFF-TOPIC !

Objavljeno
Torej so edine hibe velika poraba goriva in olja, kar pa se z pametno vožnjo in občutkom da omiliti. Upam, da bo zadeva v roku dveh let v garaži.

Pa brez zamere voznikom kawasakijev (so super motorji samo meni nedosegljivi) in pa tistim, ki mislijo da je tale objava OFF-TOPIC !

Porabo boš z občutkom omilil iz 15l na 13l/100km

in če računaš še vsake 300 - 400km liter olja...alpa še bolj pogosto :blink: se bo hitro zglihalo s kawasakijem 600 .)

Objavljeno (popravljeno)

No fantje mislm, da ste res malo zašli, se strinjam z Jaxom motorja vas je pač večina videla le na slikah. Tko, da se vam ni potrebno preveč obremenjevat. :kva2:

Lahko pa vam povem, da stroški kolikor so dražji od vaših 125 se seveda ne morajo primerjati.

Tud ne vem od kje ideja da morjo imet Japonci boljš motorje kot Italjani :wacko: . Pa bi prov rad vidu tvoj bat, ki je naredu 32k km :lol1: . Kaj misliš, da imaš štiri taktnika al kako :naughty: .

Ja Enzo se strinjam s tabo, s časoma prideš na enako ceno, razlika je le v tem, da je ta enaka vsota, pri RS drugače razporejena in s tem marsikomu bolj dosegljiva. Seveda pa voznik, ki se s tem motojem ne bo prav veliko vozil, bo potreboval kar nekaj časa, da pride na isto končno vsoto.

Popravljeno . Popravil JAN49
Objavljeno
Tud ne vem od kje  ideja da morjo imet Japonci boljš  motorje kot Italjani  :wacko: . Pa bi prov rad vidu tvoj bat, ki je naredu 32k km  :lol1: . Kaj misliš, da imaš štiri taktnika al kako :naughty: . 

Vpraš DGUZELJ-a kolk jih je naredu s svojo NSRo ki je 2taktna :glare: :doze:

Objavljeno

yup.... in she mehanik muj reku da je bat ohranjen. ce se ne motim, pa je to mislu za motor :>

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

dajte mi povedat čim več o servisih aprilie 250...kok stane bat in ostale stvari npr.gume

in tako dalje...menjal bi sam...zanimajo me samo deli...pa koliko stane tisti karbonski auspuh...

prosim dajte mi povedat kakšne težave imate ponavadi...ali je to elektrika ali je to ribanje ali kaj drugega...

hvala in lp

Objavljeno
dajte mi povedat čim več o servisih aprilie 250...kok stane bat in ostale stvari npr.gume

in tako dalje...menjal bi sam...zanimajo me samo deli...pa koliko stane tisti karbonski auspuh...

prosim dajte mi povedat kakšne težave imate ponavadi...ali je to elektrika ali je to ribanje ali kaj drugega...

hvala in lp

mislimda imaš tu med temi 10 stranmi že to napisano.

drugače so pa 2 krat večji stroški kot na 125ki.

aja na avto neti ti en prodaja izpuhe za 35. novi so pa cca 100 če še ne več

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!