AiroH Objavljeno September 6, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2006 Tresljaji čutiš ker guma ni centrirana pa tudi že obrabljena... če kupiš nove gume boš tkoj občutu razliko lahko tudi ker so prazne. Ja gas dodam ko vžgem čisto malo to je to....s čokom nastavim da dela na 3k obratov. Drugače takih problemov z števecm nikoli nisem imel. Če ti je crknu k si dal v prvo je lahko problem tačk ker kot veš če so tačke dol motor crkne čim spustiš sklopko......jst sem mel tudi problem blo pa je žica tega sistema je bla malo zjebana malo sem štukal pa ni več jebalo. Drugače za kazalec je lahko kej zajla zjebana k gre v dol po belanci vse do diska prednje gume ali pa sam števec. Nevem moj ima dosti več km pa čist lepo gre ..še posebej zdej k sem mu kupu novo ketno :D pa gume Dunlop! Če si kupu rablejnega pol tisti k ga je imel ni imel pojma udelat motor.
Jure Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Mene je tudi zajebaval števec, sicer ne pri 125 verziji, ampak pri 650. Stvar sem rešil tako, da sem snel zajlo in jo fajn namazal z WD40. Od takrat naprej se problem ne pojavlja več.. Drugače pa Hyosung ni to, kar bi moral bit.. Imel prej Kawasakija in šele zdaj, ko imam Hyosunga znam cenit kaj je dober motor :) Nasljednji 100% ne bo Hyosung LP, DeX
MACESN Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 airoh pol maš čok skos pržgan al dokler se ne ogreje dost da bi sam laufu ( brez čoka ) jst dam čoka sam tolk da lahk motor laufa brez crkvanja (aja pa mal prazno gumo mam spredi pa bom mogu napumpat)
Andro90 Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Kva je to čok :blush: a je to mogoče zavg?
Gregc Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Kva je to čok :blush: a je to mogoče zavg? Točno tako :D
AiroH Objavljeno September 7, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2006 airoh pol maš čok skos pržgan al dokler se ne ogreje dost da bi sam laufu ( brez čoka ) jst dam čoka sam tolk da lahk motor laufa brez crkvanja (aja pa mal prazno gumo mam spredi pa bom mogu napumpat) jah meni ni to všeč vozit z na pol mrzlim motorjem ker ne vleče kot treba, crkuje itd. Drugače kot sem reku prižgem motor in mam čoko cirka 3 min vžgan motor z čokom in dela na mestu to je to. Mene je tudi zajebaval števec, sicer ne pri 125 verziji, ampak pri 650. Stvar sem rešil tako, da sem snel zajlo in jo fajn namazal z WD40. Od takrat naprej se problem ne pojavlja več.. Drugače pa Hyosung ni to, kar bi moral bit.. Imel prej Kawasakija in šele zdaj, ko imam Hyosunga znam cenit kaj je dober motor :) Nasljednji 100% ne bo Hyosung LP, DeX sej hyosung kot mašina je dobra sam jebiga kvaliteta ni to to. Za močnejše motorje meni se nebi splačalo kupit hyosota, za te male 250 in 125 pa je kr vredu zadeva.
Jasmin Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 no da še mal pojasnim hyusonga sm kupu čist novga, še letnik 2006 je. to se je zgodil prvi dan (60 prevoženih kilometrov, obrati so začel nihat, ugašu pri prestavljanju v prvo) to vem da če je tačka dol, da ugasne, amapak ni bla. nekdo je svetoval - prodaj - to se mi ne zdi fer do kupca, da bi pol on bil slabe volje kokr sm zdej jst. ker je zadeva nova, in so določene težave z motorjem, rešujem zadevo na lep način - reklamacija stvarne napake in zahtevam denar nazaj. men je bla fora da si kupm nov motor, pa čeprov ni nevem kok močn, ...., glih tok da mam, za vožnjo v sluzbo, pa kle mal okol. to z garancijo, to bi uveljavlju če bi biv starejši, ne pa na prvi dan - k mam vedno občutek, če je to zdej, kaj bo šele pol. tud jst sm se odloču, da več ne kupm motorja od hyusonga (pa ne zarad znamke same, ampak zarad reklamacij - odnos uvoznika / prodajalca je obupen, glede na to da hočjo dobit določen tržni delež bi se lahko mal več strankam posvečal) glede gume, ja lahko da je problem v gumi, da je jajčasta, ... sam to ni moj problem, jst sm kupu izdelek, ki je namenjen uporabi v prometu, in po standardih mora bit guma okrogla. sej serviser je neki omenju da je to to, sam da guma ne spada pod garancijo in da bi jo moru sam kupt - kar pa ni res (preveril na Uradu za varstvo potrošnikov), al pa centriranje gume - prodajalc mi je prodav bučo da se motorjem z nižjimi hitrostmi ne centrira gume - za primer navedel skuterja - ampak to spet ni moj problem, jst sam hočm da se da vozt brez tresljajev in kako bojo to oni uredil, to ni moj problem. skratka, zadeva me je čist razočarala, in to predvsem reševanje problema, ne sama tehnika, ker to mi je jasno, da se zadeve lahko pokvarjo. lp jasmin
Andro90 Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Ti kr zahtevi dnar nazaj pa je
AiroH Objavljeno September 10, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2006 jah uni saplex je itaq kerten da ni večjega. Glede ugašanje poglej žice od tačk ( varnostni sistem k gre od tačk ) ker mene je tudi uno neki čas jebalo k sem dal v prvo ali drugo pa je ugasnu ( mam pač očeta električarja ) . Drugo glede gum men iej začelo trest sredi sezone gume tko ali tko sem mogu kupit nove za drugo sezono in ni blo več nič opazit. Če ti kaj saplex teži da ne bo storu...ti sam zateži z sodnikom k jst k sem napisal v reklamaciji če pač ne bojo storili kaj so dovžni je sodnik k jhi bo čakal, meni je vspelo v 2 dneh sem dubu kose in je stvar bila rešena. Sicer če želiš lahko kupiš mojga :P za bol sigurnosti ga dam tudi tebi v roke pa si mal popelejš pa boš videl razliko dobro ohranjenega motorja. Kaj sem jst edini k nisem imel velike probleme z tem motorjem al kaj? :eek:
MACESN Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 upam da bom jst tut teu tako srečo :OK:
norc 16 Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 no da še mal pojasnim hyusonga sm kupu čist novga, še letnik 2006 je. to se je zgodil prvi dan (60 prevoženih kilometrov, obrati so začel nihat, ugašu pri prestavljanju v prvo) to vem da če je tačka dol, da ugasne, amapak ni bla. nekdo je svetoval - prodaj - to se mi ne zdi fer do kupca, da bi pol on bil slabe volje kokr sm zdej jst. ker je zadeva nova, in so določene težave z motorjem, rešujem zadevo na lep način - reklamacija stvarne napake in zahtevam denar nazaj. men je bla fora da si kupm nov motor, pa čeprov ni nevem kok močn, ...., glih tok da mam, za vožnjo v sluzbo, pa kle mal okol. to z garancijo, to bi uveljavlju če bi biv starejši, ne pa na prvi dan - k mam vedno občutek, če je to zdej, kaj bo šele pol. tud jst sm se odloču, da več ne kupm motorja od hyusonga (pa ne zarad znamke same, ampak zarad reklamacij - odnos uvoznika / prodajalca je obupen, glede na to da hočjo dobit določen tržni delež bi se lahko mal več strankam posvečal) glede gume, ja lahko da je problem v gumi, da je jajčasta, ... sam to ni moj problem, jst sm kupu izdelek, ki je namenjen uporabi v prometu, in po standardih mora bit guma okrogla. sej serviser je neki omenju da je to to, sam da guma ne spada pod garancijo in da bi jo moru sam kupt - kar pa ni res (preveril na Uradu za varstvo potrošnikov), al pa centriranje gume - prodajalc mi je prodav bučo da se motorjem z nižjimi hitrostmi ne centrira gume - za primer navedel skuterja - ampak to spet ni moj problem, jst sam hočm da se da vozt brez tresljajev in kako bojo to oni uredil, to ni moj problem. skratka, zadeva me je čist razočarala, in to predvsem reševanje problema, ne sama tehnika, ker to mi je jasno, da se zadeve lahko pokvarjo. lp jasmin to da ti nihajo obrati je fintad a je štangas premalo nastavljen. to pa ni problem kaj misliš zakaj je prvi servis na 500km da se ti majnši problemi odpravijo saj tam oni motor samo skupaj sestavijo testirajo ga popravem ne. tak da zaradi tega ni ne motor ne nobeden prodajalec kriv. kar se pa gume tiče pa te popolnoma podpiram
AiroH Objavljeno September 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2006 to da ti nihajo obrati je fintad a je štangas premalo nastavljen. to pa ni problem kaj misliš zakaj je prvi servis na 500km da se ti majnši problemi odpravijo saj tam oni motor samo skupaj sestavijo testirajo ga popravem ne. tak da zaradi tega ni ne motor ne nobeden prodajalec kriv. kar se pa gume tiče pa te popolnoma podpiram kaj palamudiš...prvo kot prvo 1 servis je na 1k km kot za vse ostale .....drugo ti menja olje , filter pregleda vijake mal zatisne in u bistvu to je to ....filter ščitsti.........
MACESN Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 glih das sem ga mal ogrevu :OK: :P :rolleyes:
Stroj Objavljeno September 24, 2006 Opozori Objavljeno September 24, 2006 kaj palamudiš...prvo kot prvo 1 servis je na 1k km kot za vse ostale .....drugo ti menja olje , filter pregleda vijake mal zatisne in u bistvu to je to ....filter ščitsti......... Jah tole si pa mal zgrešu. Eni delajo prve servise na 500km, drugi na 1000km. Čisto odvisno kako ti prodajalec oz. mehankar svetuje.
MACESN Objavljeno September 24, 2006 Opozori Objavljeno September 24, 2006 ti piše v servisni knjižicigdaj morš it? saj men pri skuterju (sym)
MACESN Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 a je gdo menjal izpuh na tem motorju za auspuh Wings? al pa ima gdo kak posnetek zvoka? ker mogoč bom menlaj za Wingsa pa me zanima kakšen je zvok in kolk moči ti da
AiroH Objavljeno September 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2006 (popravljeno) Jah tole si pa mal zgrešu. Eni delajo prve servise na 500km, drugi na 1000km. Čisto odvisno kako ti prodajalec oz. mehankar svetuje. :blink: ma kaj govoriš??? dej je pejdi mi zdej do mojih serviserjov pa jim reči to vsak se ti bo smejal v faco lol piše 1000km 1 servis in takrat greš ne da si sam neki zmišljavaš.....in mehanik oz prodajalec nič en svetuje piše v knjižici not ....ker pač kdor je naredu ta motor ve zakaj se gre :S lol jst bom kr poslušal knjižico še naprej. Se vidi pol da eni imate probleme z motorji ni čudno če splho redno na servise ne hodte :S pol pa kvaliteta suxsa bah :slap: . Meni razen amortizerja ni blo problema. Za Wingse niti ne stoj kaj mislit ker sem klicat že 2x in oboje so rekli da ne delajo ker jih je malo in nimajo časa plus pa da wingsi niso homologirani. Zvok pa pride globši 4T mašina pač......sam ti rajši naroči nove cevi od 250tke oz kolena ker resnična blokada je tam! 125 od 250 je razlika da ima 125 v uni tanki cevi še eno tanko cev..........250 pa ima samo uno cev in nič not še posebej. Drugače če mi ne verjameš prešparaj si tle bedarije in pokliči tam ....pa ti bojo rekli k meni :S Popravljeno September 26, 2006. Popravil AiroH
Jasmin Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 airoh, si ti to zamenju - to cev? ta tedn grem jst na dopust, k se pa vrnem nazaj pa peljem motor k vombergerju na pregled. zadeva je bla tud posredovana tržni inšpekciji, k zdej spremljajo postopek. upam da se bo koncno uredil vse skup. lp jasmin
MACESN Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 (popravljeno) ja za wingse sem se pozanimal in jih res ne delajo več menjanje krivine? kolk moči ma pol motor in kolk potegne? pa kolk te krivine sploh stanejo? (to je mišleno iz cilindra do lonce,ne?) in potem če delaš tehnični pregled pri npr. prodaji ti težijo? (in tud pri izpitu nimam še izpita za tako moč=) ) Popravljeno September 26, 2006. Popravil MACESN
Jure Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 (popravljeno) Jah tole si pa mal zgrešu. Eni delajo prve servise na 500km, drugi na 1000km. Čisto odvisno kako ti prodajalec oz. mehankar svetuje. Servise se dela tako kot je navedeno v servisni knjigi, oz. +-200km. Če se tega ne držiš, nimaš več pravice uveljavljati garancije. Popravljeno September 26, 2006. Popravil DeX
AiroH Objavljeno September 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2006 ja za wingse sem se pozanimal in jih res ne delajo več menjanje krivine? kolk moči ma pol motor in kolk potegne? pa kolk te krivine sploh stanejo? (to je mišleno iz cilindra do lonce,ne?) in potem če delaš tehnični pregled pri npr. prodaji ti težijo? (in tud pri izpitu nimam še izpita za tako moč=) ) nimaš kaj skrbet .......dobiš več pospeškov globši zvok in hitros neki ampak dejansko pridobiš pospeške 1 konja pridobiš zdje mogoče pritiravam mogoče celo 2 krivine stanej cirka 20k iz cilinda do lonca .......kupiš pa od 250tke k so iste kot sem ti reku ni no cevi ko pri 125tki. Za moč itd ne skrbi to sploh ne gledajo in niti ne morejo nikako zmerit kar uno folk govori da ti dajo na koleška bluzijo ker to samo deljo do 50cc naprej pa rabiš kakšen dino in take tega pa v slo ni ! Pa ne skrbi za to nikoli ne bo nič z tem. Btw ne bluzit neki z servisi pejdi kot imaš napisan na servisni ker ti gre garancija v pm. Pa nove gume si kupi naslednjo sezono obvezno boš vidu kar šele pol lahko delaš z tem motorjem :P Priporočam ti Dunlopke spredja RR mehka zadaj turing Dunlop . Kot ima moj ki bo tudi hmalu na prodaj ko dobi bug spoiler :D in jst to leto zaključim z 125tkami ! :P
Jasmin Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 ker to samo deljo do 50cc naprej pa rabiš kakšen dino in take tega pa v slo ni ! maš ja, v Sori pri Medvodah in to zelo sodobno napravo. lp jasmin
AiroH Objavljeno September 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2006 maš ja, v Sori pri Medvodah in to zelo sodobno napravo. lp jasmin link ? slike , podatki ? pa ti bom verjel ....
MACESN Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 sej mi nebojo motorja čez pol slovenije pošiljal da zmerjo moč ?? in kje bi lahk dobu same krivine?
Priporočene objave