Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Za S varijanto je bolj tole ...sam je pa dosti bolj zaprt..

fz1sides.jpg,

ampak kar lepo paše zraven špice...

tale mislim da je res za nakeda...

fz1airscoop.jpg

vsaj na zgornji zaključek...pride čist previsoko

kar pa skupaj nanese že kar lep znesek :unsure:

Lp,

Z

A misliš da gre skupaj original špica od Yamahe in pa ta srednja plastika od Ermaxa? Vidim da je zastopnik za Slovenijo TC motoshop. Bo treba vprašat za ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Takole...konec sezone sem pristal na SPORTRIDER nastavitvah :OK: :

FRONT:

Spring preload: 4 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 5 clicks out from full stiff;

Ride height: set fork caps flush with triple clamp

REAR:

Spring preload: position 5 from full soft;

Rebound damping: 1 click out from full stiff

... s temi sem bil najbolj zadovoljen...veliko manj nihanja, manj poskakovanja spredaj, hitrješe menjanje smeri...skratka o.k.

...za naslednjo sezono pa ''cincam'' glede menjave bojlerja...vizualno me ne moti, ga pa vlečem po tleh, hmm?!...zanima me (tisti, ki ga imate @vuk, @frips in ostali) ali ga Akrapo v spodnjem območju res malce zaduši, kot je že nekdo napisal... :?:hmm:

...@vuk imaš kake nove informacije glede M3, nekaj me matra v RoadSmartke Fazana obut...z Z6 sem naredil 9800km, pa bi lahko še kakih 1000km iztisnil iz zadnje...

Hvala za info pa prijetno zimsko spanje, dokler ne zapademo v abstinenčno krizo :grrr :xx: :grim

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole...konec sezone sem pristal na SPORTRIDER nastavitvah :OK: :

FRONT:

Spring preload: 4 lines showing;

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff;

Compression damping: 5 clicks out from full stiff;

Ride height: set fork caps flush with triple clamp

REAR:

Spring preload: position 5 from full soft;

Rebound damping: 1 click out from full stiff

... s temi sem bil najbolj zadovoljen...veliko manj nihanja, manj poskakovanja spredaj, hitrješe menjanje smeri...skratka o.k.

...za naslednjo sezono pa ''cincam'' glede menjave bojlerja...vizualno me ne moti, ga pa vlečem po tleh, hmm?!...zanima me (tisti, ki ga imate @vuk, @frips in ostali) ali ga Akrapo v spodnjem območju res malce zaduši, kot je že nekdo napisal... :?:hmm:

...@vuk imaš kake nove informacije glede M3, nekaj me matra v RoadSmartke Fazana obut...z Z6 sem naredil 9800km, pa bi lahko še kakih 1000km iztisnil iz zadnje...

Hvala za info pa prijetno zimsko spanje, dokler ne zapademo v abstinenčno krizo :grrr :xx: :grim

lp flero

Odlicno glede nastavitev...zdaj lahko tebe krivimo,ce ne bomo zadovoljni... :naughty: joke.

Fajn,da si stestiral, bom se tudi jaz spomladi opogumil in nasatvil zadevo,pa da vidim kako se bo peljalo.

Neke hude primerjave z original vs. Akrapo nimam, ker sem z original loncom prevozil max. 2000 km, od tega prvih 1000 z obcukom pri ajnfaranju. Drgac nisem opazil nobene zadusitve pri nizkih obratih.

Z M3 sem prevozil cca. 3000 km, vec mi ni uspelo...zelo zadovoljen z njimi. 9800 km pa ziher ne bo slo z njimi naredit;na prejsnjem Z750 sem z Z6 naredil max. 7500 km.

Ce si bil z Z6 zadovoljen, pa bi mogoce probal Z6 Interact.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo- jst imam občutek da ga pri 1.5k-2k, ko obrneš, mal zaduši (brez db kilerja) :hmm: Lahko je pa tudi vse v moji glavo samo hehe.

M3- trenutno mislim da imam z njimi 4k, pa še jih je, kljub Marofu. Matr res se začel po omejitvah vozit :blush:

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo- jst imam občutek da ga pri 1.5k-2k, ko obrneš, mal zaduši (brez db kilerja) :hmm: Lahko je pa tudi vse v moji glavo samo hehe.

To imam tud jest problem (sicer je fazer 2002) -od 1000-2000 obratov če odvijem gas do konca sploh ne potegne - pa imam leota gor. Samo mislim da so to membrane od fergazarjev mal skurjene, ker samo lonc ti nebi smel uplivat na to. Membrane ti pa lahko zjeba povratna explozija, ko pri obratih zapreš gas in ti buta iz rora, del teh explozij pa butne skozi fergazer v membrane. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje problem, k prevelik fi, preveč lufta. Z db kilerjem ga zmanjšaš in je ok:)

Ka pa vem, nisem mehanik.....se vozim 2k+ pa je ...

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej men tud ni nevem kako moteče, sam se pa pozna če ga hočem recimo iz križišča prtegnt, pa mal pojamra na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce slucajno koga zanima prikazovalec prestav custom made za FZ1N & FZ1 Fazer: KLIK

Jaz si mislim zadevo v kratkem narocit, tako,da ce je kdo zainteresiran naj javi in si lahko razdelimo stroske postnine.

post-5882-1226750448.jpg

post-5882-1226750459_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce slucajno koga zanima prikazovalec prestav custom made za FZ1N & FZ1 Fazer: KLIK

Jaz si mislim zadevo v kratkem narocit, tako,da ce je kdo zainteresiran naj javi in si lahko razdelimo stroske postnine.

To pa je res lepo narejeno. Nisem pa nikjer zasledil cene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res lepo narejeno :worship:

dosti dosti lepše od tistih navadnih prikazovalnih škatlic ki jih ponavadi ponujajo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res lepo narejeno :worship:

dosti dosti lepše od tistih navadnih prikazovalnih škatlic ki jih ponavadi ponujajo.

lp

Kr poglej si zadevo. Si izbrani kandidat za montiranje te zadeve :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem.

Do petka mislin nabavit FZ1 Fazer 2006 letnik. Me pa res zanima ali ima res tako mali navor v nižjih obratih kot pravijo, ter to da ima 5 prestav kot slabost.

Ter da nekaj cuka?

Prejšnji motocikli so bili (bandit 600, sv1000s, bandit 1200).

Prebral sem cel forum od Yamaha FZ-1 Fazer. In se nekako ne morem odločit če je ta mašina pravilna za mene. Vse mi odgovarja edino za navor me skrbi, če se vozim po naselju pa pol malo pospešiš pa tak....

Prosim za odgovere lastnikov mašine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem.

Do petka mislin nabavit FZ1 Fazer 2006 letnik. Me pa res zanima ali ima res tako mali navor v nižjih obratih kot pravijo, ter to da ima 5 prestav kot slabost.

Ter da nekaj cuka?

Prejšnji motocikli so bili (bandit 600, sv1000s, bandit 1200).

Prebral sem cel forum od Yamaha FZ-1 Fazer. In se nekako ne morem odločit če je ta mašina pravilna za mene. Vse mi odgovarja edino za navor me skrbi, če se vozim po naselju pa pol malo pospešiš pa tak....

Prosim za odgovere lastnikov mašine.

Letnik 2006 si vcasih vzame malo premisleka ob dodajanju gasa...pri enih je to bolj izrazeno,pri drugih manj. Prav tako ene ljudi to bolj moti druge pa ne. Letnik 2007 ze ima 'izboljsano'(kakor za koga) elektroniko in zadeva dela brez cukanja.

Sam imam l. 2008, zelo zadovoljen, sem imel podobne pomisleke in skrbi pred nakupom kot ti,pa me nic od tega ne moti v praksi. TI pa si vozil prej dvovlajnike in gres zdaj na stirivaljnike pa bo mogoce malce vecja razlika v startu. Ma pa Fazerca 6 prestav....in tudi v 6 presatvi lepo pospesuje pri nizkih obratih. Je pa res,da se dosti boljse pocuti na visjih,kjer da vse od sebe.

Manjko navpra v nizjih obratih se da delno odstranit z drugim izpuho ali pa da samo izklopis EXUP v originalnem loncu.

Se pa za to cukanje dobi zdravilo preko nemskega Fazer foruma. Zadeva preverjeno deluje.

Ce ti nemski jezik ni tuj,poglej na http://www.fazerforum.net/

Ce te se kaj zanima lahko vprasas tudi na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da fazer ima 6 prestav :naughty: . T o cukanje bi rešil power commander in akrapovič ispuh z vgrajenim db-killerjem?

Sicer nemščine ne vem najbolje, bom pa uporabo google translate :worship:

Hvala za hiter odgovor, prosim še za kakšno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da fazer ima 6 prestav :naughty: . T o cukanje bi rešil power commander in akrapovič ispuh z vgrajenim db-killerjem?

Sicer nemščine ne vem najbolje, bom pa uporabo google translate :worship:

Hvala za hiter odgovor, prosim še za kakšno mnenje.

Power Commander tega ne bo resil popolnoma;upam,da se se bo ankh kaj oglasil. On ima izkusnje z Power Commanderjem in Akrapotom. FCE oz FFCE iz Fazerforuma pa resuje zaevo 100%,pa se cenejsi je. Je pa res,da tu ni nobenega prirastka moci, kot pri PCju in uporabljeni pravilni mapi.

Akrapo je pa ziher fajn zadeva, bred db killerja sicer (po mojem mnenju) preglasen za cestno uporabo, z malce modificiranim db killerjem(vecji izhod) je pa se malenkost boljse kot z original db killerjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni FZ1raši, odločil sem se prodati mojega novega Bandita in kupiti FZ1 N white, ki sem jo videl na netu. Zanima me ali je dobavljiv za slo trg, ker nisem še zasledil, da bi jo kdo imel pri nas. Trenutno zame najlepši motor, na splošno pa na tem forumu nihče ni napisal nič slabega o njem.

Lp

:naughty: post-19046-1226943386_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!