Aless Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 naprodaj je fz1 letnik 2006, prevoženih 50.000km, več info na PM
malakai Objavljeno April 19, 2015 Opozori Objavljeno April 19, 2015 Kako je z ventili, so še prvi ? albin 1
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 (popravljeno) Zakaj pri mrzlem vžigu ne narastejo obrati na recimo 1500 (zaradi zauga) ampak lavfa kar na prostem teku toplega motorja? In pa prosim, kaj je s temi ventili, motor ima cca 65000km l.2007 Moram prodati, preden bo prepozno ali se lahko veselo vozim? Popravljeno April 21, 2015. Popravil quattroooo
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Obrati cca 1200. Mogoče imaš pa ze prosti tek tolk navit. Če imaš zlate vilce imaš problematične ventile. Več ko odgovoris...
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Zlate da, si me že prestrašu Prosti tek je pri toplem višji kot pri mrzlem zaug
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Glede zauga... a ti temperaturo motorja kaže v redu? Kolikor sem seznanjen, so zlate vilice prepoznaven znak za prvo serijo z zanič ventili. Ne bom pa trdil za 100%. Ventili se štelajo na 40 000. Če še niso bili, je velika nevarnost, da se motor zdaj, zdaj podere. Obvezno se pozanimaj pri prejšnjem lastniku. Problem ventilov je v tem, da se zgoraj znucajo in ko odmična gred začne tolči po kajlicah, ki drži ventil, se ventil odpne in pade v motor. Problematični so le sesalni ventili in to ne vsi. V mojem primeru gre za 3 ventile. Zaenkrat sem jih podložil, ob naslednji kontroli pa bom primerjal stanje. Mogoče bom menjal vse, mogoče ne. Kakorkoli že, jih imam že nabavljene iz kanade, kjer sem jih dobil 3x ceneje. Ne vem, kakšna je cena sedaj. Sem se bal, da jih bodo tudi v kanadi podražili in sem jih kar nabavil. Potrebno je paziti na kodo,da ne dobiš isto sranje. Se pa luft v ventilih sliši. Jaz sem na srečanju rdečih Yamah primerjal hrup z še dvema, novejših letnikov. Zdaj po nastavitvi je motor tih, zato me ne skrbi, da bi se motor podrl. Verjetno je edini pravi naslov servis Primc. Zagotovo bo pa menjal vseh 12 sesalnih ventilov. Mogoče, jih je pa prejšnji lastnik že menjal? S1000R 1
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Motor sem kupil iz Italije tko da prejšni lastnik neznanka Nimam kaj druga kot raskirat vozit v upanju da če že 8 let gre oz 65ooo da bo šel še mojo last. Če začne klopotat predno gre k vragu potem tak OK
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Temperatura je okol 80 al pa mal manj odvisno iz "lo" temperature pa ful hiter narašča. Prehitro
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 (popravljeno) Nemorem vrjet vse kar sem mel sem dal za motor pa kupu jajce oz tempirano bombo ko sam čakaš kdaj bo raznesl jajce hudičeve Popravljeno April 21, 2015. Popravil quattroooo
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Ne paničari brez veze. Naredi eno furo na gorenjsko pa bova prisluhnila in boš vedel pri čem si. Ni pa kar za ignorirat, ker sliši se pa bolj malo. Gre pač za npr. samo 3 od 20 ventilov. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Temperatura je okol 80 al pa mal manj odvisno iz "lo" temperature pa ful hiter narašča. Prehitro Kar jaz vem, temperatura na mestu narašča zlo hitro, šele med vožnjo se stabilizira, nekje okrog 95-98C. Več ti bodo FZ1 lastniki povedali.
malakai Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Kolikor sem seznanjen, so zlate vilice prepoznaven znak za prvo serijo z zanič ventili. Ne bom pa trdil za 100%. Verjetno je edini pravi naslov servis Primc. Tole podčrtano si za mimo pihnil, ker bi bili 2006 fz1n tudi z črnimi vilicami. Primc ti glede na številko agregata lahko ugotovi ali je agregat zrel za menjavo ventilov, letniki 2007 si bili dobri nekje od polovice leta naprej. Imel letnik 2007, ventili bili pri 35k pregledani in je šel od hiše z 66k, delal ko singerca. lpž jozexj6 1
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Kaksne barve si jih imel pa ti in ali si imel S ali N.
malakai Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Zdravo, imel sem S model(2007), barva je bila Lava Red(DRMK).
Yamaha 09 Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Glede temperature naj te ne skrbi tut meni je kr dost hitro naraščalo, ko je bil motor ogret in sem kje stal dalj časa, tako na FZ6 kot tudi sedaj na novem Tracerju.... sej se ti more kiler zalaufat, če je prevroče tak, da glede tega naj te ne skrbi.
jozexj6 Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Jst mam črne vilce na nakedu 2006 letnik. sem pa menju vse ventile takoj ko sem ga kupu. prejšnjemu lastniku so menjali ketnco v motorju???? Še Primc je reku kva ga serjejo na nekaterih servisih.Ketnca ne crkne kr tko.So bli pa ventili slabi. Zdej mam mir in dela ko urca.
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Nič ni spornega kot ti ventili druga se ne sekiram Škoda da nisem vedel tega pred mesecem sigurno bi se drugače odločil, prav hotel sem fz1 ampak zdaj mi je žal, na jok mi gre da sem kupil jajce 2007 in se zdaj res zapufal za celo večnost. Škoda da ko sem dal zavarovati da sem dal nevračilo ker bi sigurno že prodajal. Pa mam pokvarjeno celo sezono samo čakam kdaj bo raznesl ta klump
malakai Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Omenjen model(Lava Red) je imel samo zlato barvo vilic
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Kva zej... pač ne boš kupil auspuha ampak ventilčke.
S1000R Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Nič. Žalostno. Hvala vsem za info.
Yamaha 09 Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Predlagam ti, da prvo odpelješ motor enem mehaniku, da res vidiš na čem si brez veze že v štartu neki puško v koruzo metat kot, da je sedaj konc sveta.
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Glede na km je čist možno da mas ze nove not.
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Glede zauga... a ti temperaturo motorja kaže v redu? Kolikor sem seznanjen, so zlate vilice prepoznaven znak za prvo serijo z zanič ventili. Ne bom pa trdil za 100%. Ventili se štelajo na 40 000. Če še niso bili, je velika nevarnost, da se motor zdaj, zdaj podere. Obvezno se pozanimaj pri prejšnjem lastniku. Problem ventilov je v tem, da se zgoraj znucajo in ko odmična gred začne tolči po kajlicah, ki drži ventil, se ventil odpne in pade v motor. Problematični so le sesalni ventili in to ne vsi. V mojem primeru gre za 3 ventile. Zaenkrat sem jih podložil, ob naslednji kontroli pa bom primerjal stanje. Mogoče bom menjal vse, mogoče ne. Kakorkoli že, jih imam že nabavljene iz kanade, kjer sem jih dobil 3x ceneje. Ne vem, kakšna je cena sedaj. Sem se bal, da jih bodo tudi v kanadi podražili in sem jih kar nabavil. Potrebno je paziti na kodo,da ne dobiš isto sranje. Se pa luft v ventilih sliši. Jaz sem na srečanju rdečih Yamah primerjal hrup z še dvema, novejših letnikov. Zdaj po nastavitvi je motor tih, zato me ne skrbi, da bi se motor podrl. Verjetno je edini pravi naslov servis Primc. Zagotovo bo pa menjal vseh 12 sesalnih ventilov. Mogoče, jih je pa prejšnji lastnik že menjal? Pa da se še popravim, ventil se odpne in pade not, ko odmična začne udarjat po "držalu" vzmeti.
motom Objavljeno April 21, 2015 Opozori Objavljeno April 21, 2015 Glede mehanikov... fajn je če veš kaj bi rad, ker mehaniki radi sraufajo kar se jim naroči. Če pa ne veš glih kaj, se pa hitro kaj spomnijo, da ti le ustrežejo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se