rogisisi Objavljeno Junij 16, 2015 Opozori Objavljeno Junij 16, 2015 Če je komu napoti original izpuh ga z veseljem vzamem da bo plac Zdravo. Zanima me ali se kermu doma valja kakšen izpuh za fz1.. in ali ga proda. Po možosti aftermarket. Lp imam orginal, dam za drobiž.....
S1000R Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 ima kdo idejo zakaj nimam zauga? mrzel motor ima manjše obrate kot topel .
S1000R Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 obrate bi vseeno moral dvignit, da se potem zagaja al pa kaj ne rečem
jozexj6 Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 kva mate vsi ene probleme. Kaj pa sami neki šarte po motorju.jst mam krapota gor,pa ma zaug normaln pa nč ne seka pa poka. Pa kar naredim ,peljem motor na redni servis, tankam bencin in se vozim brez problemov. ESTEMP 1
S1000R Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 zakaj je zadnjič trokiral? zaradi vode v konektorju na svečki... danes sem pral in ista zgodba kot zadnjič. moram biti zdaj pazljiv pri pranju še vedno pa nimam zauga. kdo ve kako je narejen zaug na tem motorju? se kaj nastavi oz kje sploh je da pogledam zakaj ga ni... drugače gre kot mora, včeraj 600km bp tnx
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Voda ne bi smela priti noter, zadeva mora dihtat. Preveri. Tudi jaz sem enkrat nasel volka na eni svecki, je bila verjetno premalo nataknjena. Za zauh pa predvidevam skrbi ecu, pojma nimam. A T motorja ti pa kaže v redu?
S1000R Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 wap je hudič ja mislim da kaže vredu ko se pelem niha okol 80 pr 100 se ventilator vklopi itd a poznaš kaj to zadevo?
S1000R Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 še 1x hvala SLVR-u da je omenu ta bedarijo AIS in da se jo da odstranit prav fajn se je zdaj peljat SLVR 1
Aless Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 ve kdo, kje bi lahko dobil shemo konektorja na števcu za letnik 2006?doma imam eno shemo, ki bi naj bila za 2006 letnik, vendar so kontakti povsem drugačni potrebujem pa za priklop indikatorja prestav
igorkr Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 a poznaš kaj to zadevo? To je sistem za samo diagnosticiranje. Več si preberi na strani 1-6 servisnih navodil. http://www.fazer-hispania.com/manuales/5d0-28197-e1.pdf LP Igor
S1000R Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 hvala igor ampak sem mislil da bo kdo po domače razložu... saj vseeno. np zanima me ali ima kdo od vaju, oz vas, sprednje vilice prestavljene višje od original vpetja v križu in ali se res pozna to na bolje
S1000R Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 aja, odstranil sem tudi katalizator v krivinah... razlike v glasnosti nekok ni
igorkr Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 (popravljeno) hvala igor ampak sem mislil da bo kdo po domače razložu... saj vseeno. np zanima me ali ima kdo od vaju, oz vas, sprednje vilice prestavljene višje od original vpetja v križu in ali se res pozna to na bolje Po domače povedano, če je kaj narobe z motorjem oziroma v delovanju motorja, ti to Yamaha sama pove in sicer prek kode napaka recimo napaka 59. Zdej moreš samo še dobit katalog šifer, da pogledaš, kaj recimo napaka 59 pomeni. Ne vilc nisem nič premikal edino se malo poigraz z nastavitvami vzmetenja. Ma meni je Yamaha tako kot je vredu. Skratka, bolj kot vozim in testiram druge motorje, bolj sem navdušen nad Fejzrco. Zadnjič sem mel priliko se malo zapeljat tudi z eno od mojih želja Yamaha R1 z bigbang motorjem. In ugotovil, da sem se prav odločil ko sem namesto R1 vzel FZ1 aja, odstranil sem tudi katalizator v krivinah... razlike v glasnosti nekok ni Ma pri meni tudi al se vozim z Akrapovičom z ali brez DB killerja ni neke velike razlike. Popravljeno Junij 27, 2015. Popravil igorkr S1000R 1
S1000R Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 A bi kdo povedal kako nastavit amortizerje da nebi sam tople vode odkrival Z opremo imam 90kg
motom Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Jest vozim fabrički, edino fedr zadaj +2 klika. Pa gumo /50, k ne vidim nobene fore v /55, samo še manj leti, do tačke pa pridem v obeh primerih.
S1000R Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Jaz pa nevem niti če je fabriško on vijak na raven izvijač glede na to da nisem prvi lastnik Feder imam tako da je čist stisnjen saj sem velik preko 190cm
motom Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Tovarniska oznaka za fedr ima dve točki udarjeni. Za ostalo pa poglej v servisna (ne uporabniska) navodila. Link bi moral biti nekje v tej temi. In da ne boš presenečen, leva in desna vilica sta različni. S1000R 1
tomash Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Ali je ta motor lahko tudi potovalni za dve osebi, ali je to bolj športno naravnan motocikel?
TOMCAT Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 st Ali je ta motor lahko tudi potovalni za dve osebi, ali je to bolj športno naravnan motocikel? st
TOMCAT Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 kar pomeni? sport touring ( športno potovalni ) ....sedenje na motorju je bolj "zravnano" , krmilo je nekoliko višje kot pri športnih
tomash Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Pa bi šlo to s sopotnico po Balkanu za ene 14 dni, al bi mi ušla na vlak? me res zanima, kakšna je udobnost vožnje na daljše ture. Če zberem dovol pozitivnih kritik potem grem v akcijo.
SLVR Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Zadnji zic je res bolj špartanski za dolge fure, ostalo udobje pa je največ odvisno od stila vožnje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se